بازدید 5795
۱
خبر

بازگشت مسعودشجاعی به تیم ملی/آقای گل خط خورد

کد خبر: ۷۸۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 18 March 2018

کارلوس کی‌روش 28 بازیکن را برای اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ایران و انجام دو بازی دوستانه برابر تونس و الجزایر به تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرد و شش مهره را هم از لیست اولیه خط زد.

به‌ گزارش ‌تابناک ورزشی، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که روز گذشته تیم عجیب و غریب و ناقص سیرالئون را با چهار گل شکست داد، باید در آغاز سال جدید در دو دیدار دوستانه به مصاف تونس و الجزایر برود. در این فهرست، ۶ بازیکن در مقایسه با لیست بازی با سیرالئون خط خورده اند. حامد لک که در ترکیب فیکس تیم ملی بازی کرده بود، احمد عبدالله زاده و امید نورافکن ، محمد انصاری و کمال کامیابی نیا و البته آقای گل لیگ برتر هفدهم علی علیپور که در میان هشت مهاجم تیم ملی جایی ندارد.

بازگشت مسعودشجاعی به تیم ملی/آقای گل خط خورد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگر مسعود شجاعی به تیم ملی برگردد باید رسما از سوی مسئولین اعلام شود از این ببعد انجام مسابقات ورزشی با ورزشکاران اسرائیلی ازاد است ایا دعوت از مسعود شجاعی به اخر خط رسیده که حتی حاضر نشد از ملت ایران عذر خواهی کند پایمال کردن حق ملت نیست اقایان برای بدست اوردن پول بیشتر پا روی ارمانهای نظام گذاشتند وامروز خیلی راحت به تیم ملی میخواهد باز گردد تاسف بر مسئولین بی لیاقت ورزش وفوتبال
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی