بازدید 48218
هزار و صد و پنجاه و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

علت لغو کنسرت یک خواننده در سبزوار/اعتراض کشاورزان شرق اصفهان به امام جمعه/درخواست احمدی نژاد از سردار سلیمانی/دلایل نجفی برای استعفا از شهرداری تهران/رابطه بحران آب و جاسوس انگلیسی!/انتقاد تند نماینده مجلس از فراکسیون امید

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند: تشدید اختلافات بر سر حقوق کارگران برای سال آینده/کسانی که انقلاب را قبول ندارند از قدرت کناره گیری کنند/ اول از بزرگترانتان استعلام کنید بعد سخن بگویید و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۸۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 16 March 2018

مصطفی امیری- تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

امام جمعه قم: برخوردهای بد، به معنای توهین به حق زنان است 

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ادامه داد: زنان قهرمان ایران در انقلاب اسلامی نشان دادند که زن با پایبندی به ارزش ها هم مربی خانه و هم ایفاگر نقش های مهم در جامعه است. وی گفت: باید توجه داشت که برخوردهای بد و محدودیت های جاهلانه و هم آزادی های بی اصل و اساس هر دو به معنای توهین حق زنان است. آیت الله اعرافی ادامه داد: محدودیت های اسلام در مورد حجاب در جهت سلامت خانواده و سعادت دنیا و آخرت جامعه در نظر گرفته شده است.وی خاطرنشان کرد: برخی از جریان ها در جهت تخریب حجاب تلاش می کنند در صورتی که زنان ایران پاسدار ارزش‌های اسلامی و دینی هستند. آیت الله اعرافی در مورد برگزاری جشن های شادی در روزهای اخیر خاطرنشان کرد: اسلام دین شادی است و مسئولان و متولیان فرهنگی باید برای شادی و سرگرمی های حلال در جامعه برنامه ریزی کنند. وی عنوان کرد: مراجع و حوزه‌ها در خصوص حرمت شکنی و زیرپاگذاشتن ارزش های الهی حساس هستند نباید برنامه های شاد با بی حرمتی همراه باشد.

انتقاد تند نماینده مجلس از فراکسیون امید 

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی با انتقاد از فشار فراکسیون امید به اعضای خود در موضوع استیضاح وزرا گفت: فراکسیون امید، باعث ضربه به اعتبار و وقت مجلس شد. محمد دهقان با اشاره به برگزاری استیضاح وزرای تعاون کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در طی دو روز در هفته جاری و رای اعتماد مجدد مجلس به هر سه وزیر اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی اعضای فراکسیون امید پرچم استیضاح ها را بلند کرده بودند، ابتدا تصور می‌شد که فراکسیون امید به دنبال استیضاح است، به همین دلیل تعداد دیگری از نمایندگان هم استیضاح ها را امضا کردند. وی افزود: البته عده ای از ما مخصوصا در شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی این استیضاح را امضا نکردیم، چون نمی دانستیم که انتهای ماجرا چیست و چه کسانی دارند کار را اداره می کند؛ قدری که کار جلو رفت و نزدیک استیضاح رسیدیم، فراکسیون امید ابتدا تصویب کرد که از آقای ربیعی حمایت کند، ولی درباره آقای آخوندی از استیضاح وی حمایت کند. دهقان ادامه داد: در این مرحله اعضای فراکسیون امید دو دسته شدند؛ گروهی طرفدار استیضاح و عده ای مخالف استیضاح، اما فشار فراکسیونی بر روی استیضاح کنندگان زیاد شد و آنها مجبور به عقب نشینی شدند و این فشار در استیضاح آقای آخوندی بیشتر نمایان شد. عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی خاطرنشان کرد: این در حالی بود که فراکسیون امید در صبح روز استیضاح موافق استیضاح آقای آخوندی بودند اما در هنگام ظهر نظرشان عوض شد و اعضای فراکسیون وادار شدند که علیه وزیر راه و شهرسازی صحبت نکنند. 

آشنا خطاب به کریمی‎قدوسی: اول از بزرگترانتان استعلام کنید بعد سخن بگویید 

مشاور رئیس‌جمهور به ادعاهای نماینده مردم مشهد در مجلس واکنش نشان داد و گفت:‌ آنان که ادعا می‌کنند به جاهایی وصلند بهتر است اول از بزرگترانشان استعلام کنند بعد سخن بگویند تا مجبور به سکوت طولانی نشوند.حسام‌الدین آشنا در واکنش به ادعاهای کریمی قدوسی در مورد نامه رییس‌جمهور به رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح درباره بودجه نیروهای نظامی در کانال تلگرامی خود نوشت: بارها در سخنان برخی تندروان داخلی تأمل کرده‌ام و در برخی موارد به عیان مشاهده کرده‌ام که آنها -احتمالا ناآگاهانه- منویات سرسخت ترین دشمنان انقلاب اسلامی را با بیانی به ظاهر بسیار انقلابی ترویج می کنند؛ آنگاه دشمنان به سخنان آنان استناد کرده و بر آتش دشمنی می دمند. آنان نه فقط حاضرند به خاطر یک دستمال قیصریه را به آتش بکشند بلکه حاضرند برای گرم کردن یک مجلس خلوت، مکاتبه ای را که مدعی هستند بین دو مقام ارشد نظام مبادله شده است از روی گوشی هوشمند خود قرائت کنند. واقعا که گوشی از شما هوشمندتر است. آنان که ادعا می‌کنند به جاهایی وصلند بهتر است اول از بزرگترانشان استعلام کنند بعد سخن بگویند تا مجبور به سکوت طولانی نشوند.

پاسخ رضایی به یاوه‌گویی ولیعهد عربستان

بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی روز گذشته طی مصاحبه‌ای که با یکی از خبرگزاری‌های خارجه، ادعا کرد که ارتش ایران پنجمین ارتش جهان اسلام نیست و آن را دروغی بیش ندانست. این یاوه‌گویی‌های بن سلمان با واکنش‌های زیادی از سوی مردم به‌ویژه سیاسیون مواجه شد. محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله افرادی بود که نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.رضایی در توئیتنر خود نوشت: آقای سلمان کوچک! انسان‌ها باحرف بزرگ نمی‌شوند. شکست‌های پی در پی‌تان در یمن و سوریه کافی نیست؟

رفع حصر تا پایان سال محقق نمی‌شود و این خلف وعده است

علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که وعده رفع حصر تا پیش از پایان سال از جانب مقام‌های ارشد امنیتی و اطلاعاتی مطرح شده، تاکید کرد که چندان امیدی نسبت به رفع حصر در این مقطع زمانی ندارد و عدم تحقق این مهم به‌معنای خلف وعده خواهد بود. علی مطهری در واکنش به این پرسش که این وعده از جانب کدام نهاد مطرح شده بود، گفت: این وعده از سوی برخی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی مطرح شد که نمی‌خواهیم نامی از فرد یا نهادی بیاوریم. نماینده مردم تهران در مجلس دهم همچنین در واکنش به پرسشی دیگر مبنی بر تکذیب اظهارات بعضی نمایندگان مجلس درخصوص وعده مسئولان برای رفع حصر تا پیش از تعطیلات نوروز یادآور شد: مسأله این است که این وعده از جانب مقام‌های ارشد امنیتی مطرح شده است. نایب رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر این‌که باتوجه به باقی ماندن چند روز تا پایان سال، آیا همچنان به تحقق این وعده و رفع حصر در روزهای آینده امیدوار هستید، خاطرنشان کرد: واقعیت آن است که آن‌چنان امیدوار نیستم، ولی مسئولان چنین قولی داده‌اند و اگر این مهم صورت نگیرد، خلف وعده کرده‌اند.

واکنش تند مشاور روحانی به اظهارات ولیعهد عربستان

حسام الدین آشنا پنجشنبه شب در کانال تلگرامی خود در واکنش به اظهارات سخیف ولیعهد عربستان سعودی درباره ایران نوشت: ولیعهد اشتباه می کند؛ مشکل او نه جوانی است نه ایران؛ مشکل او عدم اعتماد به نفس و عدم التزام به سند 2030 است.او باید بداند که نمی تواند هم اتمی بشود، هم یمن را بمباران کند و هم شبکه های تروریسم تکفیری را تأمین مالی کند و هم 700 میلیارد سلاح بخرد ولی در عین حال 'اقتصاد منهای نفت' هم داشته باشد. ایران خود را ملزم به 'دفاع از کعبه در مقابل پیشروی خزنده صهیونیسم' می داند و این عربستان است که باید موضع خود در مقابل اسرائیل را روشن کند. در دیدگاه بسیاری از مسلمانان کسانی که نتانیاهو آن ها را 'متحدان اسرائیل در مقابل ایران' می خواند صلاحیت دفاع از قدس و کعبه را ندارند. ولیعهد و وزیر خارجه سعودی از سرناشیگری به زبان عاریتی سخن می گویند چرا که بارها برساخته های نتانیاهو را بدون هیچ نوآوری بکار گرفته اند. آنها این روزها برجام را به مثابه 'تکرار فاجعه فرستادن یهودی ها به اتاق گازهای هیتلری' معرفی می کنند اما همه می دانند که کلمه به کلمه شبیه سازی هیتلری از آن نتانیاهو است، جهان عرب هنوز فراموش نکرده اند که اسرائیل و مشخصا بن گورین و خاخام های صهیونیست جنگ شش روزه را به مثابه 'پیروزی بر ظلمت نازیستی' بازنمایی کرده اند. شبیه سازی نازیستی سلمان بوی دهان کسانی را می دهد که برای نخستین بار این کلمات را تلفظ کردند، بوی دهان صهیونیست های کودک کش و جانی! ایران می گوید بیایید به زبان دیگری با هم سخن بگوییم نه به زبان عاریت گرفته شده از اسرائیل.

کسانی که انقلاب را قبول ندارند از قدرت کناره گیری کنند

آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد تأکید کرد: انقلاب ما به صورت یک جریان با ماهیت مبارزاتی درآمده و انقلابی که با جان مردم و خون شهدا به وجود آمده است با همین ماهیت ادامه خواهد داد. وی ادامه داد: در کشور جریان‌های سیاسی مختلفی وجود دارد، برخی از آغاز انقلاب به آن ایمان آورده‌اند بعد راه انقلاب را ادامه نداده‌اند و عده‌ای نیز از ابتدا قبول نکرده‌اند، کسانی که انقلاب را قبول ندارند کناره‌گیری کنند و انقلاب را به دست نیروهای انقلابی بدهند. علم‌الهدی یادآور شد: شهید حججی در زمان جنگ و پیروزی انقلاب حضور نداشت و از نزدیک آن را حس و درک نکرده است اما برای دفاع از دین حماسه بزرگی آفرید، در جامعه همچنین رویشی داریم.

امام جمعه تهران: به وضع موجود راضی نباشید

امامی کاشانی با اشاره به شرایط موجود کشور با تاکید بر اینکه نباید به وضع فعلی راضی باشیم، تصریح کرد: ما به ویژه مسئولان وظیفه داریم برای مردم و حل مشکلات آنان فکر و تلاش کنیم. ما نباید بگوییم که نمی‌توانیم یک مشکل را حل کنیم بلکه همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند در جمهوری اسلامی همه مشکلات حل شدنی هستند و ان‌شاءالله مشکلات کشور حل خواهد شد. بر همه مسئولان و دست اندرکاران جامعه وظیفه است که برای خدا کار کنند و با اهتمام بیشتر و عشق و علاقه در خدمت مردم باشند.

اعتراض کشاورزان شرق اصفهان به امام جمعه

کشاورزان شرق اصفهان در اقدام اعتراضی با شرکت در نماز جمعه به تریبون و خطیب جمعه پشت کردند و شعارهای اعتراضی سر دادند.

 

اعتراض کشاورزان شرق اصفهان به امام جمعه/در خواست احمدی نژاد از سردار سلیمانی/دلایل نجفی برای استعفا از شهرداری تهران/رابطه بحران آب و جاسوس انگلیسی!/انتقاد تند نماینده مجلس از فراکسیون امید

 رابطه بحران آب و جاسوس انگلیسی

حجت الاسلام حیدری امام جمعه اهواز گفت: لازم است به خودکشی جاسوس انگلیسی در زندان که نامش را نمی برم، اشاره کنم. طبق نقل برخی مسئولان موثق امنیتی کشور، این فرد اعتراف کرده که بحث انتقال آب خوزستان و جلوگیری از اینکه آب خلیج‌فارس را شیرین کنند و به جاهای دیگر ببرند مأموریت وی بوده است. او می‌گوید من مأموریت داشتم از طرف انگلیسی‌ها دولتی‌ها را تشویق کنم که انتقال آب را تسریع کنند و آب خلیج‌فارس را شیرین نکنند. معلوم است پروسه انتقال آب یک برنامه انگلیسی است و هدف استعمار ایجاد اختلاف بین ملت ایران است. امیدواریم مسئولان مربوطه به خصوص وزارت نیرو عبرت بگیرند و این‌طور نباشد که آب را ببرند و بگویند خوزستانی‌ها حق برنج‌کاری ندارند. شما به چه دلیل این کار را ممنوع می‌کنید؟ این تبعیض را هرگز نمی‌پذیریم./نامه نیوز

دلایل نجفی برای استعفا از شهرداری تهران به روایت غلامعلی رجایی

رجایی مشاور شهردار توییت کرد: شهرداری در بهشت است و نجفی در شهرداری.پس نجفی در بهشت است! کسی دلش نمی خواهد«داوطلبانه» از بهشت بیرون برود! خصوص اینکه« نجف ی» هم باشد!از نزدیک در جریان استعفای دکتر نجفی شهردار تهران هستم.این کناره گیری غیراختیاری! ربطی به مراسم برج میلاد و احضار ایشان به دادسرای تهران ندارد.استعفای نجفی این پیام پنهان منفی را به جامعه داد که چون با اختاپوس فساد در شهرداری در افتاد و مقبول نیفتاد ناچار بهانه بیماری را پیش کشید/ جماران 

میردامادی: گفت‌وگوی ملی به معنای گفت وگوی اصولگرایان با اصلاح طلبان نیست 

محسن میردامادی، نماینده مجلس ششم با تاکید بر این که در گفت‌وگوی ملی باید همه صداها شنیده شود، به جماران گفت :گفت‌وگوی ملی به معنای گفت وگوی اصول گرایان با اصلاح طلبان نیست. در گفت وگوی ملی باید همه صداها شنیده شود. حاکمیت باید به دنبال چندصدایی باشد.تظاهراتی که در شهرهای مختلف خودنمایی کرد، ابراز یک نارضایتی عمیق و جدی بود که در سطح جامعه وجود دارد و خود را در قالب چنین تظاهراتی نشان داد.این تظاهرات شبیه تب که در بیمار نشانه یک بیماری درونی است نشان دهنده مسائلی است که در لایه های جامعه به صورت جدی و عمیق وجود دارد.حاکمیت باید به جای کنترل اوضاع، به دنبال حل مسائل و مشکلات برود و علت ها را برطرف کند. کنترل ممکن است در کوتاه مدت جواب دهد اما در صورت عدم حل ریشه ای مشکلات مردم، اعتراضات می‌تواند پس از مدتی شدیدتر بروز کند.اینکه در اخبار چنین آمد که پس از این اعتراضات افراد زیادی بازداشت و در مسیر محاکمه هستند، تکرار گذشته‌هاست. تقریباً مواضع تمامی جریان‌های اصلی اصلاح‌طلب، حمایت از حق اعتراض، تظاهرات و نفی خشونت بود. این نظر در میان همه آنها مشترک بود.شاید برخی آنها از ادبیاتی استفاده کردند که به نظر من ادبیات مناسبی نبود، ولی وجه اشتراک همه آنها به رسمیت شناختن حق اعتراض بود.

در لهستان نه قراردادی بستیم و نه اتوبوسی خریدیم

محمدعلی نجفی طی سخنانی در همایش حراست کل شهرداری تهران گفت:‏ اخیراً یکی از اعضای شورای شهر گفته وقتی نجفی به لهستان رفت، یک قراردادی برای خرید اتوبوس با یک شرکتی انعقاد کرده ‏که اصلاً آن شرکت وجود خارجی ندارد! بعد هم مخالفان به مسخره گفتند خالی بندی شهردار بوده و موافقان هم گفتند چنین چیزی ‏شنیده شده است و این در حالی است که اصلاً در آنجا قراردادی نداشتیم؛ ما گزارشی که بعد از سفر دادیم، گفتیم به دلیل اینکه ‏سیستم حمل و نقل عمومی ورشو بسیار جالب و پیشرفته است، ما درباره همکاری در زمینه حمل و نقل عمومی صحبت‌هایی ‏کردیم اما نه قراردادی بستیم و نه اتوبوسی خریدیم.‏ در ورشو بیش از 70 درصد حمل و نقل شهری به واسطه حمل و نقل عمومی صورت می‌گیرد که این عدد به جز تاکسی است و ‏با محاسبه تاکسی‌ها، سهم حمل و نقل عمومی به بیش از 90 درصد می‌رسد و این در حالی است که در حال حاضر در تهران، سهم ‏حمل و نقل عمومی از سفرهای درون شهری 20 درصد است که با احتساب تاکسی‌ها، این رقم به 40 درصد می‌رسد.‏

تشدید اختلافات بر سر حقوق کارگران برای سال آینده

برخی منابع از ناتمام ماندن جلسه شورای عالی کار خبر می‌دهند، این جلسه، امروز با حضور سه وزیر کار، اقتصاد و صنعت،معدن،تجارت در کنار نمایندگان کارگری و کارفرمایی تشکیل شده بود تا حداقل دستمزد سال ۹۷ تعیین شود. درحالیکه سه روز کاری تا پایان سال جاری باقی مانده هنوز رقم دستمزد سال ۹۷ مشخص نیست. عدم توافق نمایندگان کارگری با کارفرمایان و دولت بر سر رقم حداقل دستمزد، دلیل بی‌نتیجه بودن جلسه امروز بوده است. گفته می‌شود جلسه بعدی برای مذاکرات مزد فردا شب برگزار شود. قرار است پیش از برگزاری جلسه فرداشب، نمایندگان دولت برای نزدیک کردن نظرات کارگران و کارفرمایان به هم، با هر دو گروه مذاکرات دو جانبه جداگانه‌ای داشته باشند./ روزآروز 

ایرانی‌ها امسال چه خودروهایی را بیشتر خریدند؟

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: طی یازده ماهه امسال شماره گذاری خودروهای داخلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۳.۴ درصد و وارداتی ۰.۶ درصد افزایش داشته است. از بین خودروهای تولید داخل به ترتیب سایپا ۱۳۱، تیبا ۲، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ بیشترین خودروهای نوشماره بوده‌اند. همچنین از میان خودروهای وارداتی نیز رنو تالیسمان، رنو کولیوس، سانتافه، تیوولی و هیوندای IX۳۵ بیشترین خودروهای شماره‌گذاری شده بوده‌اند./اقتصاد آنلاین

در خواست احمدی نژاد از سردار سلیمانی

احمدی نژاد در نامه ای به فرمانده سپاه قدس بار دیگر مدعی شد که بقایی در جریان مبلغی که قرار بود بین سران برخی کشورهای افریقایی توزیع شود، نیست و این ماجرا قراری بین خودش و سردار سلیمانی بوده است. در این نامه آمده است: حداقل انتظار این است که بنده و شما، نه برای حفظ خود و خوشنودی اصحاب قدرت، بلکه برای رضای خداوند حکیم دانا، به گونه ای عمل نمائیم که شریک این ظلم بزرگ تلقی نشویم. تردید ندارم که به زودی حقیقت بار دیگر در آسمان ایران سربلند، فروزانتر از همیشه خواهد درخشید. 

کیش ویژه پولدارها می شود!

منبع آگاه: «یکی از مقامات ارشد منطقه آزاد کیش در برخی جلسات با مدیران منطقه گفته قصد دارم کیش برای سرمایه داران و کسانی که پول خرج می کنند باشد و نه افرادی که با ماشین و از مسیر دریایی می آیند و پول ندارند. وی تصریح کرده که برای سال آینده برنامه دارد که هر کسی وارد کیش نشود.» گفتنی است، مدیرعامل منطقه آزاد کیش اخیرا طی بخشنامه ای هزینه های ورود به این منطقه را ۳۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش داده است. این موضوع به نماز جمعه این هفته بندر لنگه نیز رسید، امام جمعه این شهر امروز در این باره هشدار داد و گفت: منطقه آزاد کیش با این بخشنامه مسافران نوروزی را تحقیر می‌کند و این بخشنامه خود نمونه‌ای از روحیه اشرافی‌گری است و یعنی اینکه اشراف به جزیره وارد شوند و مردم عادی نتوانند ورود پیدا کنند. کانال خبرچین

موضوع لغو کنسرت نباید رسانه‌ای می‌شد 

حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سبزوار با اشاره به فرارسیدن سال جدید و لزوم ایجاد تحول در زندگی اجتماعی، اظهار داشت: ایام نوروز فرصت ارزشمندی برای توجه به صله‌رحم و دیدار با اقوام و دوستان است.وی با اشاره به رسالت‌های شورای فرهنگ عمومی، افزود: بررسی معضلات و ویژگی‌های فرهنگی در جامعه شهری و روستایی یکی از مهم‌ترین وظایف این شورا است که باید راهکارهای مناسب برای رفع معضلات را ارائه دهد.مقیسه با اشاره به تصویب مصوبه‌ای از سوی اعضای شورای فرهنگ عمومی سبزوار در خصوص برگزاری کنسرت‌های موسیقی، بیان کرد: اعضای این شورا در مورد کنسرت گذشته سالار عقیلی در شهرستان سبزوار تصمیمی گرفتند که اجرای این مصوبه مخصوص به اجرای سالار عقیلی نبود بلکه عام است. وی عدم حضور نوازنده خانم در کنسرت، اجرای برنامه در فضای روشن و جلوگیری از خاموشی نور سالن، اخذ تعهدات لازم از برگزارکننده برای موازین قانونی و اسلامی، ممنوعیت حق فروش اینترنتی بلیت کنسرت دانست.امام‌جمعه سبزوار گفت: یکی از مهم‌ترین تخلف برگزاری کنسرت فرزاد فرزین فروش بلیت اینترنتی بوده است که پس از مدت متوجه شده‌ایم که متأسفانه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار به‌صورت خودسرانه در مجوزی که به مجری برگزاری کنسرت داده اعلام کرده که خرید بلیت از طریق سایت ایران کنسرت انجام شود.مقیسه افزود: نخستین تخلفات برگزاری کنسرت فرزاد فرزین از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار انجام شده و به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی مصوبه این شورا را زیر پا گذاشته است. وی یادآور شد: مسئولان شهرستان سبزوار باید با وحدت و همدلی نسبت به رفع مشکلات بپردازند اما نباید موضوع لغو کنسرت از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار به رسانه‌ها کشیده می‌شد./فارس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۲۹
در مسائل سیاسی مد نظر آقایان، بیان میشود که مردم نباید نامَحرم تلقّی شوند، اما مسئولان سبزوار،گویا مردم را در مسائل فرهنگی و اجتماعی،نامحرم میدانند.!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
راجع به حاكم كيش كه گفته بي پولا كيش نيان كسي نظري نداره!
سبزواری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
مردم درکل نامحرمند
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
فوری‌‌‌ و مهم!
مامشغول کنسرت و... اروپا و سعودی و آمریکا مشغول برنامه تجزیه ایران

بسم‌ الله

اقای حسام الدین آشنا فعلن که عربستان داره همه کار میکنه هسته ای. داره میشه به یمن حمله کرده هم شبکه های تروریستی را تامین میکنه هم داره هفتصد میلیارد سلاح میخره عربستان شمشیر رو واسه ما از رو بسته وزارت خارجه خیلی ضعیف داره عمل میکنه
آفرین به سیستم اطلاعاتی ما که اجازه داده جاسوس انگلیس این همه تو کار های ما دخالت کنه !!! بفرمایید این همه سال همگی خواب تشریف داشتید .
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
بله ضمن اینکه مگه برنامه ریزی هایی به این کلانی را این آقا انجام میداده ؟پس کارشناسان و سران مملکتی چکاره بودن؟
تقسیم پول بین سران افریقایی؟؟واویلا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
احمدی نژاد یه بی آبرو هست حالا میخواد با بی حیایی و دروغ چهره درخشان برخی رو خراب کنه ولی خدا انشاالله میشونش سرجاش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
قذافی هم به سران افریقایی کمک مالی میکرد و تصور میکرد نفوذ سیاسی دارد در مستند قذافی نشان دادهشد همان اشخاص پشت سر به سادگیش میخندیدند
یه سوال چرا برخی انقدر با مردم لجبازی میکنن با یک طرز فکر متعلق به قرون وسطی انتظار دارند مردم این طرز فکر قبول کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این بی احترامی به نماز جمعه است و در تاریخ این رفتار برای اولین بار است ملت های مسلمان با دیدن این عکس
در مورد ما چه قضاوتی می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
افرین به شرفشوت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
وقتی میبینند به مردم ایران بی احترامی و ظلم میشه به نظرت چه قضاوتی میکنند؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
فوق العاده کار خوبی کردن.دمشون گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
تحت نام اسلام این همه ظلم و ستم میشه بی احترامی به اسلام نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
از قدیم گفته اند حرمت امامزاده را متولیش حفظ میکند ولی متاسفانه تمام مسایل مملکت از نظر خطبا فقط موی خانم ها و حجاب و ضدیت با خواست اکثر مردم پس حداقل لطف کنند و بجای همه مردم بیانیه ندهند .
farhad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
البته فكر كنم اين شكل ناکارامدی مسئولين هم در تاريخ اسلام بي سابقه باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
قضاوتشان ساده و منطقی است .
این مردم این امام جمعه را کارامد نمیدانند .
این چه ربطی به فلسفه نماز جمعه دارد ؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
بسیار کار عالی و منطقی کردن...انشالله باز هم شاهد اینکارها در سایر مکان ها برای اعلام انزجار از ظلم باشیم.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
نماز جمعه ای که نتونه مشکل کارگر و کشاورزو حل کنه و فقط تریبون عقده گشاییه سیاسی باشه فاییده نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
سعیندارید به مسلمانان جهان بگید نماز جمعه فقط جنبه عبادی نداره سیاسی هم هست یا نکنه سیاسی بودنش تا جاییه که به نفعتون باشه
کشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
امام جمعه ها اگربه سخنان رهبری گوش کنند این طوری نمی شود چون سیاسی شدند ازاین بدترنیز خواهدشد
روزگار غریبی است
| Germany |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت.
این جماعت کشاورزان هستن ، دانشجو و استاد نیستن که انگ جاسوسی بهشون بزنیم و بگیم آمریکا و اسرائیل یادشون داده اند.
وقتی کارد به استخون برسه مسجد و منبر نمی شسناسه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
تو که این حرفو میزنی ظاهرا نفست از جای گرمی بلند میشه نمیدونی گرسنگی و بی پولی وسرت رو زیر گرفتن جلوی زن و بچه یعنی چی ؟
خبری هم از جنازه برجام!
عراقچی و ظریف آمریکا را‌ تهدید کردند!
آمریکا و ترامپ هم لرزیدند!
آنوقت که هسته ای را مفت دادید فکر امروز را نکردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
قربانت گردم اگر آن روز هسته ای را بقول شما مفت
نمیدادند امروز با بصیرتهای شما بر مسند امور قرار نداشتند
ع.م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
سلام
شما حق ندارید نظر شخصی تان را به نام ایل آزاده
وسرافراز بختیاری بگویید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
درست گفته خب منم جور دیگه فکر میکردم الان چرا منفی بدم؟
آقای علم الهدی محض قسم هم که شده یک بار بروید سوریه برای مبارزه و جهاد بعد برای خلق الله نسخه جهاد بپیچید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
ای کاش یه دکمه هزار هزار مثبت برای این کامنت بود! واقعا حق گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
باز صد رحمت به علم الهدی وگرنه شما که نه خودتون می رید نه موافق کمک به مقاومت هستید
تاریخ هم نشان داده وقتی جنگ به کشورمان کشیده بشه دار و دسته همین علم الهدی ها سینه سپر می کنند و امثال شما و بزرگانتان یاد تحصیل در خارج می افتید
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
مگر کسی به مقاومت هشت ساله ما کمکی کرد؟یک رزمنده آن دوره هستم
چه معضل بزرگی در سبزوار اتفاق افتاد، فروش بلیط به صورت اینترنتی؛ حاج آقا لطفا در مورد این تخلف روشنگری بفرمایند بدانیم تخلف یعنی چه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
فروش اینترنتی اقدام علیه نظام محسوب می شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
این حرفش حقه
سالن همایشش 200 نفرهم جا نداره نامردا اینترنتی که می فروشن تا 500 نفر می فروشن
ملت تو حلق هم باید بشینن
متاسفانه اگه حرف حسابی زده بشه سانسور میشه ؟؟؟ فقط بدانند که اوضاع کشور خیلی خطرناکه و با گفتار درمانی هم درست نمیشه باید تا دیر نشده یک انقلاب فکری و اقتصادی در کشور ایجاد بشه و کسی در این کشور بیش از ۳۷ شغل و مسیولیت داشته باشه و جوانان این مملکت بیکار و بیمار ؟؟؟؟؟؟
فقط اینو میدونم سابقه نداره وضعیت بودجه کشور به این فلاکت باری باشه که بعد از دو سال معلم رو بخاطر پرداخت معوقاتش سر کار بگذارند ؟؟؟؟ و وعده سر خرمن بهش بدن؟؟؟
أصول گرا ،اصلاح طلب ،ديگه تمامه ماجرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
اعتدال رو یادت رفت

و اینکه مردم خودشون رای میدن و خود کرده را تدبیر نیست
آقای مطهری! لطفا بفرمایید در این سالها مسئولین محترم به کدامیک از وعده هایشان عمل کرده اند که رفع حصر دومی اش باشد؟!!! آیا اگر عمل کرده بودند کار به اینجا میکشید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
عزیز برادر به قران کریم قسم میخورم مشکل مردم حصر نیست اونا دو نفر چه تا ابد تو حصر باشن چه ازاد بشن برای مردم فرقی نداره .مطهری یک بار هم شده حرفدل مردم را بزن
فساد نهادینه شده که بصورت خط قرمز درآمده و هرکس بخواهد با آن در بیفتد آنچنان در هم پیچانده میشود که راهی جز کناره گیری برایش نمیماند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
یکی نیست بگه تو که کارایی خودت رو می دونستی برای چی این پست رو قبول کردی
دیگه برای گفتگوی ملی دیره ؟؟؟ روزی که پیشنهاد شد که حاج حسین شریعت بر اشفت و میگفت اینجا افغانستان نیست ؟؟؟؟ چه زود دیر میشه
چرا به امام جمعه اعتراض می کنید؟ اون بنده خدا چیکاره است که حقوق شما رو بده.
از دولت غربزده و لیبرالتون که بهش رای دادین مطالباتتون رو طلب کنید.
کسی که خربزه می خوره پای لرزش هم می شینه. تا شما باشید فریب حرف های امثال روحانی و اصلاح طلب ها رو نخورید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
جناب ناشناس اگه روحانی نبود باید سرنوشت ونزولا و میراث چاوز رو تجربه میکردی و باید مانند لیبی مردم بایدبا کامیونهای سبزی شکمشون رو سیر میکردن
استمرار طلب
| Georgia |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
روحانی چه دسته گلی به سر ملت زده
چرا باور ندارید
تا کی باید گول بخوریم
نسل بعدی هیچوقت شماها را نخواهد بخشید
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
حالا روحانی اومده شدیم سوئیس؟ دلار محمود 3000 تومان بود الان 5000 تومان. دیگه چیمون از ونزوئلا کمتره؟
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
نمیدونم چه کسانی منفی میدن چون مردم عادی بندگان خدا ادرس رو اشتباه رفتن مگر کسی حرف امام جمعه رو گوش میده و قدرتی دست امام جمعه هستش که مشکل شما رو حل کنه اصلی کاریی دولت تدبیر امید هستش و نمایندگانی که خودتان فرستادید مجلس یه شبه از استیضاع منصرف میشن !!!
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
پول نفت دست روحانی نیست یکی از نمایندگان مجلس گفت که در مجلس یک سوم بودجه بررسی میشود دو سوم ان به کشورهای دوست و برادر میرود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
این لیبرال که تو دهنتون انداخته اند که اصلا معنیش رو هم نمی دونید چیه؟؟؟ هر جا می ریم این گروه لق لقه دهنشون شده! دولت لیبرال.... معنی لیبرال رو می دونی اخوی؟
محمد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
فرهاد خان کمی به حافظه ات مراجعه کن محمود 3850 کرد حسن 4800 این افزایش را محمود در چهار ماه نیم با موفقیت به انجام رساند حسن در چهار سال ونیم یک مثال ساده می زنم شما شیر پاکنی در زمان 5 ماه اخر محمود 2700 شد شما پس از 5 سال هنوز 3000 میل می فرمایید اما در این را هم یادت باشد که محمود اسب افسارگسیخته را به حسن داد
سر چشمه شاید گرفتن به بیل چو پر شد نشایدگذشتن به پیل
اما در مورد سوئیس این را خوب اومدی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
اقای استمرار طلب عزیز؛همیشه پشت هر شرایط بدی شرایط بدتری هم قرار داره.شرایط سوریه هم میتونه مد نظر باشه جایی که شهرها ویران،تمدنی باستانی نابود،هر خانواده عزیزی از دست داده ودر نهایت کشورهای کوچک .از دل سوریه خارج میشن اسناد سیا از کودتای ۲۸ مرداد میگوید از همان زمان برنامه جنگهای چریکی مدت دار برای ایران برنامه ریزی شده بود.چرا فکر میکنید چنین شرایطی امروز نمیتواند بر کشور حاکم شود؟عصبانیترین مردم دنیا هستیم وکشور منتظر یک جرقه وورود سلاح است تا اقوام ومذاهب دست به برادر کشی بزنند.تنها راه برای پیشرفت یک کشور انجام تغییرات با افزایش "اگاهی" است.هر وقت من ایرانی فهمیدم که در زمانی که از تمیزی خیابانهای سوییس تعریف میکنم همزمان نباید از ماشینم پوست میوه بیرون بریزم انوقت میتوانم خواهان دموکراسی مثل سویس باشم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
روحانی هم میره باز شمابا صلاحیتها میایید اون روزم میبینیم بالا و پایینتان را دیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
بنده خدا ها دردشون رو کجا ببرن
حداقل توی نمازجمعه اعتراض هم که بکنن کسی باهاشون کاری نداره و بهشون توهین نمیکنه
الان اگه میرفتن دم وزارت کشور یا استانداری ، حتما یا «بی عقل بودن» یا «بی شناسنامه
حداقل توی نمازجمعه هم عاقلن هم شناسنامه دارن هم بعدش ایستاند و نمازشون رو خوندن
چون در این دولت کسی کاری به بهشت مردم نداره و فقط وظیفه دولت فرستادن «به جهنم» ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
سوییس نشدیم و نمیشویم اما ونزویلا هم نشدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
تو که نمیفهمی کشاورز نیاز به آب داره نه حقوق یامفت که تو وامثال تو میگیرند لطفا ساکت شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
جناب استمرار طلب،مگه ما نسل قبل از خودمون رو به خاطر انتخاب احمدی نژاد نبخشیدیم کسی جوابگو بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
جناب استمار طلب خان انتخابات تمام شد این داغ انتخابات انگار بدجور بهتون نساخته بیخیال اخوی قدرت اصلی هنوزم دستتونه بجای سنگ ریزه هم که صخره جلو پای دولت میندازین تا بثابت کنید شما بهترید ولی خیالت راحت من یکی حاضرم رای به رقیبتون بدم تا شماها نیایید سرکار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
اگر دولت قدرت مطلق را داشت حرف شما درست بود ولی وقتی به قول سید اولاد پیامبراقای سید محمد خاتمی دولت یک کارپردازبیش نیست وقدرت دست دیگران است چه انتظاری ازدولت جناب دکتر روحانی باید داشت اتفاقا مردم باید اعتراض خودشان را ازهمان امام جمعه بخواهند
میگم پس چرا نظرات و منتشر نمیکنی تابناک عزیز
چیه به نفعت نیست
زنده باد احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
خدا رحمتش کنه
باورکنید بسیاری دغدغه‌ی انقلاب و نظام و رهبری و امام و شهدارادارند اینقدر دافعه نداشته باشید برادر نکن عاقبت خوبی ندارد ما بی نیازاز پشتیبانی مردم نیستیم.مردم انتظارزیادی ندارند اگر جاذبه داشته باشید مردم به شمااعتمادمیکنند حرفتان راهم گوش میدهندحتی درموردحجاب
آفرین به کشاورزان اصفهانی
اولا از نظر من حکم صادره برای این اقا از عدالت بدور است گر چه من این شخص را اصلا نمی شناسم بلکه شناختم در حد توضیح رسانه هاست حکم .مقداری اغراق آمیز است ویا برای هدفی بزرگتر صادر شده که مجرم شاید هم بداند.ثانیا چطور امکان دارد در مراجع مهم مملکتی براحتی چنین اتفاقاتی بیفتد .
ممنونم که امام جمعه فرمودند اسلام با شادی مخالف نیست . سپاس .شادی را نمیشود با کنتور اندازه گیری کرد . شادی را نمیشود قانون نوشت . شادی را نمیشود محدود کرد بلکه اگر محدودیت از برای شادی باشد آنوقت گروهی مجبورند شادی را کنترل کنند شدنی هست ؟
روزگاری در جوانی با جوانان ورزنه،کوه پایه و جرقویه، گز و برخوار در جبهه های جنگ آشنا شدم، همین کشاورزان شرق اصفهان را میگویم که سالهاست با اینکه صدها شهید برای دفاع از مملکتشان تقدیم کردند، چنان مزدی از مسئولین مملکتی دریافت کرده اند که به زندگیشان به خاک سیاه نشسته، و چنان مسئولان قدرشناس به اعتراضاتشان توجه کرده اند!!!! که امروز مجبور به شرکت در نماز جمعه و اعتراض به این سبک در محضر نماینده ولی فقیه هستند و بعبارت بهتر و روشن تر دارند با مسئولان مملکت اتمام حجت میکنند که در آینده کسی بهانه اینکه تازه به گوشم رسید را هم نداشته باشد. پس بهتر است تا فرصت باقیست به درد مردم گوش کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
بسیار کم هستند نصیحت پزیران
زمان جنگ من وبرادرم هردو در جبهه بودیم مسولین محترم به ویژه آقا علم الهدی که تشویق به جهاد وشهادت میکنند خودشان وفرزندان دلبندشان جلو بافتند ما هم دوباره اماده ایم بسم الله
پاسخ ها
بنده حقیر
| United States of America |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
فرزندان برن جبهه اونوقت کی پستهای دولتی رو قبضه کنه؟! خانواده ما 6 نفره 3 نفر تحصیلات دانشگاهی، شاغل =0 نفر
بعضی ها! تعداد خانوار=8 افراد شاغل=7 ظاهرا حاج آقا با کار همسرش در بیرون مخالف هستند! همه هم شغل کذایی امان از ژن خوب
بعد از انقلاب بگویند که کسی انقلاب را قبول ندارد کنار برود اگر به این تحلیل و تفسیر باشد مثلا من اگر در اداره ای مسول باشم و افراد زیر دستم به مواصع سیاسی من نزدیک نباشد باید برکنار کنم ؟ ملاک فقط فقط اجرای قانون هست یعنی اگر بخواهیم کسی را متهم کنیم یا کنار بزنیم ملاک اجرا نکردن قانون هست لذا با دلیل انقلابی نمیشود مچ هر کسی را گرفت . در غیر این هر کس در هر جا با اندیشه انقلابی هر کاری را انجام میدهد . احترام به قانون و اجرای قانون بر همه واجب هست حتی به خطیب نماز جمعه
با توجه وضعیت بحرانی دولت و خروج امریکا از برجام
۱_ بودجه تمام نهادهایی هیچ فایده ای برای کشور ندارن حذف یا تعدیل بشه
۲_ تمام نهادهای که دارند فعالیت اقتصادی دارند مالیات بدن
۳_ شفافیت در دخل و خرج کشور وجود داشته باشه
۴_ اولویت کشور مردم ایران باشه
۵_ به رای و نظر مردم احترام گذاشته بشه
۷_ فاصله حداقل و حداکثر دریافتی از سه برابر بیشتر نباشد
۸_نظام سلامت اصلاح بشه پزشکان خون مردم را میمکند ولی از مالیات فرار میکنند و پزشکی که شبی ۲ میلیون از مطلب درامد داره سالی ۲ میلیون مالیات نمیده ؟؟
۹_ بازنشسته شدن کسانی که به هیچ وجه حاضر نیستند ترک پست و مقام کنند ؟؟
پاسخ ها
استمرار طلب
| Georgia |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
مگه دولت روحانی این 9 بند را اجرا نکرده؟
شاید سه سال آینده!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
جناب گرجستان نشین اصل کاری ها رو ول کردی به فرع چسبیدی؟!
برای اینکه بخواهند کنسرتی انجام نگیرد نه یک راه بلکه هرار تا بهانه میشود جور کرد مثلا فرض کنیم که همه شرایط عادی و درست بود فقط کافی هست یک نفر از در حین اجرای کنسرت با بشکنی دست بزنه یا روسری را کمی عقب ببره تکلیف روشن هست لغو کنسرت .بنابراین بهتر هست نهادها دست از سر کنسرت بردارند ومال مردم هست
کسانیکه میگویند تمام مشکلات را میشود حل کرد ؟ ببخشید همه را حل کنید اقتصاد را نمیتوانید چون اقتصاد ما خصوصی نیست . ووابسته به نفت هست .
مشکلات کشور با گفتار درمانی حل نمیشه
پاسخ ها
استمرار طلب
| Georgia |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
با اختلاس درمانی چی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
، خیلی از اساتید دانشگاه برای اینکه بیکار نباشد و یک رشته بیخود که درس خوانده اند تدریس کنند افتادن به جان دانشگاه های دولتی هرکسی یک رشته جدید و به درد نخور ایجاد می کند و بار مالی شدیدی در این بحران اقتصادی به مردم تحمیل می مند . بد نیست یک رشته اختلاس درمانی هم ایجاد کنند.
تا وقتی حل مشکلات کشور رو تنبیه دختران بی حجاب بدونند ، ملت بفهمند که این مسئولان اصلا در بین مردم زندگی نمیکنتد ؟؟؟ و حاضر نیستند ترک پست و مقام کنند؟؟؟؟؟
در چهل سال یعنی سال 2037 دیگر باز هم تیتر تابناک چنین هست امروز در سبزوار و مشهد از اجرای کنسرت جلوگیری شد . جمع کثیری از بانوان در مسابقه فوتبال ایران و عربستان جا ماندند ولی زنان عربستانی مشکلی نبود . برجام در شرق آسیا کارایی دارد نه در غرب ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
تا اون موقع زنده نیستیم ببینیم
حجاب زنان . اجرای کنسرت .شادی مردم . چهارشنبه سوری . نوروز .پوشیدن لباس مردم اصلا مشکل نیست وقتی که به مردم میگویند مثل من لباس بپوش . عقیده سیاسی مرا بپذیر . شادی را من تعریف میکنم . امور داخل حتی حیاط منزل و داخل خانه را محدوده را من تعیین میکنم انوقت وقتی برای کار و اقتصاد هست ؟ وقت مسولین با همان مصادیق بالا پر شده است . اصلا به چیزی که پیام مردم یک ماه پیش گرفته نشده است . چون درگیر همان مسایل بالا هستند
نجفی حجت را تمام کرد
فساد مهار شدنی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
خود این اصلاحاتی از همه بدتر هستن
برید دارائی فامیل های درجه یکشون رو از نزدیک ببیند متوجه میشید پول دست کیا هست
فعلا دوتا داداش یه ژن خوب یه سفارش استخدام نفتی و... از این ها رو شده
سنگ اینا رو الکی به سینه نزن بهت چیزی نمیرسه
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
آقای نجفی با استعفایشان پذیرفتند که تهران مدیری لایق می خواهد که در برابر برف 30 سانتی متری مات نشود.
اقای مطهری مسله اصلی کشور رفع فقر بیکاری فساد و ... هست نه رفع حصر . شما از رفع حصر دنبال چی هستید ؟
پاسخ ها
محمد مشهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
هر چیزی به جای خود!
حصر هم به اندازه خود اهمیت دارد.
درود بر شرف اقای نجفی این کار راباید سایر مسیولین بکنند نه انکه بعد ا بگویند ما میخواستیم ولی نشد
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
اتفاقا باید می ایستاد و مقاومت می کرد
چه عجب و ممنون که در یک مورد ولو به صورت خیلی مختصر، اعتراضات مردم (اعتراض کشاورزان اصفهانی) رو منعکس کردید.
بابا یکی نیست بگه چرا پول این مردم باید بین سران آفریقایی تقسیم بشه !؟
خدا آخر عاقبت ما و ایران را با این طرز تفکر بعضی و‌نخوت بعضی دیگر و لجاجت و جمود عده ای و‌ خیانت بعضی دیگر، و ... به خیر کند
کشاورزانی که تو نماز جمعه اینکار رو می کنن واقعا چیزی برای از دست دادن ندارن. زیادن از این گروه ها تو مملکت به لطف مدیریت جهانی شما. حواستون باشه.
خدایا ما را از شر خود بزرگ بین های نان به نرخ روز خور حفظ بفرما
آیا وقت آن نرسیده که علم الهدی از شیهد حججی درس بگیرد به جای اینقدر حرف زدن یه کاری قدمی برای این مردم بردارد و بورد دنبال کاری مفید
اونایی که حوادث دیماه را به امریکا نسبت دادند و میخواستند از امریکا انتقام بگیرند از خواب بیدار شوند که حتما عوامل امریکا به مرکز ایران رسیده اند
اتفاقا حملات بن سلمان را می توان علیه خودشان استفاده کرد. مگر آمریکا و اروپا دنبال تحریم موشکی ما نیست و مگر بن سلمان نمی گوید ارتش ایران هیچ نیست پس آنها برای چه دنبال تحریم هیچ باشند.
ضمنا یادمان باشد که دشمنی غرب و به خصوص آمریکا با کشور ما نه مربوط به این چهل سال بعد از انقلاب است که استعمار در سال های قبل از انقلاب هم همواره کشور ما را محل منازعات خود قرار داده اند و این وضعیت از مشروطه ادامه داشته است. پس با مذاکره برجام کسی نباید دنبال قطع دشمنی آنها باشد کما اینکه برجام هم مذاکره برای صرفا هسته ای بوده و تحریم های اولیه ما بایت انقلاب اسلامی در سال 1357 ، حمایت از تروریسم ، حقوق بشر و... وجود داشته و وجود خواهد داشت. آن زمان که سراسر کشور شعار می دادند انرژی هسته ای حق مسلم ماست (و البته به نظر من هم هست) و هر قطعنامه ای را پاره می کردیم نمی دانستیم که دنیا را علیه خود متحد می کنیم و گسستن این اتحاد خود یک موضوع بسیار پر اهمیت است. چرا نباید بپذیریم که بی سیاستی در روابط خارجی در یک دولت ناشی آن هم طی 8 سال خسارتی ببار می آورد که اثرش 20 سال هم از بین نمی رود. آنهایی که به دولت روحانی خرده می گیرند و از ته دل هم دعا می کنند دولت موفق نشود فراموش نکنند که دولت نهم و دهم بهترین و بیشترین خوش خدمتی را به اسراییل کرد زیرا اسراییل در زمان ایشان هیچ زحمتی برای معرفی خطرناک بودن ایران در دنیا نکشید و این بهترین هدیه ایرانی ها به اسراییل بود. امروز هم با اینکه همین حضرات می دانند که دشمنی آمریکا و اسراییل کمتر که نشده بیشتر هم شده انتار معجزه از برجام دارند. در حالی که کمترین اثر برجام گسستن اتحاد غربی ها و شورای امنیت علیه ایران و همچنین گرفتن همان حق مسلم انرژی هسته ای که حق ماست، بوده . البته مشکلات اقتصادی ما در همه دوره ها بوده و این یک نقطه ضعف بسیار شدید برای مسولین است و کسی نمی تواند ادعا کند در دوره دولت مورد نظرش اتفاق خوبی افتاده حتی در زمانی که مسولین در کنر و پشت سر دولت های نهم و دهم بود اوضاع اقتصادی بدتر از دولت اصلاحات و قبل از آن هم شد و آثار مخرب آن همچنان ادامه دارد .
منتقدان سیاسی باید روش اعتراض مدنی را از کشاورزان اصفهانی یاد بگیرند. یعنی اگر همه اعتراض هایشان را در روزهای جمعه و در محل برگزاری نماز جمعه انجام بدهند هم صداشون بهتر بگوش میرسه هم امکان گاز اشک آور زدن کم میشه.... البته اگر یک عده از ورود مردم به نماز جمعه جلوگیری نکنند و یا اینکه برخی حضور در نماز جمعه را حرام اعلام نکنند.....والله
اقاي علم الهدي شما اگر کنار بري هم بد نيست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
lمگر مملکت مال این آقاست که میگه بقیه کنار بروند
خودشان کنار بروند مملکت مال همه است
هر کس به اندازه رایش در حکومت سهم داشته باشد
داماد ایشان هم 10 درصد رای دارد یک پست داشته باشد که دارد
موضوع گران کردن کیش برای طبقه متوسط و کسانی که پول ندارند تا نتوانند به این جزیره زیبا بروند و فقط مخصوص پولدارا شود این ظلم بزرگ و ستم اشکار تصمصم گیریهای یک شخص از خود راضی و ثروتمندی هست که اگر جلوی چنین حرکتی گرفته نشود مشخص میشود که واقعا در اسلام هم همیشه پولدرا پیشتناز و مورد توجه هستند نه مستضعفین و این با روح حکومت جمهورس اسلامی ایران 100 درصد منافات دارد ریاست جمهور خواهانیم که مانع تحقق چنین تصمیمی شود....مگر یک نفر چکاره هست یا ارث باباش بوده که میخاد چنین غلط بزرگی کند ..اگر اینکار کند به خیابانها خواهیم امد و راهپیمایی میکنیم
اقای نجفی حال تکون خوردن نداشت بنده خدا چه برسه به مدیریت والا ما سالهاست کارمند شهرداری هستیم تنبل تر از این اقا تا به حال ندیدیم
اگه از این بهانه ها نیارن چه طور روزای بی حاصلشون رو توجیه کنند چه ساده اند بعضی ها
مشکلی نیست که "نتوان" حل کرد بله درسته... ولی مسئله اینجاست که مشکل زیاده و ما "نمیخواهیم" حل کنیم یا "علمشو نداریم" که حل کنیم!!!
در این مملکت بعد از خدا و ولیش امام زمان علیه السلام باید به احمدی نژاد امید بست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
جان ؟؟؟؟
يادم نميرود سال 88 که خيلي از دوستان طرفدار دو آتيشه اقاي احمدي نژاد يودند و مدام از بيوت مختلف پيام تاييد ايشان را مي اوردند، دلسوزانه به انها ميگفتم آقاي احمدي نژاد در بهترين حالت يک دوست نادان است و اولياي اموربايد با تيزهوشي فريب اورا نخورند. در آن سال من به اقاي رضايي راي دادم، ولي افسوس از ظلمي که به کشوررفت و منابعي که هدر داده شد و آبرويي که از انقلابيون نماند.
نجفی ! مرد عمل نیست .پس چرا امدی وقتی میایی مثل بقایی و احمدی نژاد پای مبارزه با فسا د بایست! زنده باد احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
محمود خودتی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
مموتی خوبی ؟
راست ميگه ديگه آقاي مقيسه كلا نوع برخورد مسولین ما پاك كردن صورت مساله است .بعد هم مردم نا محرمن
درمورد فروش اینترنتی بلیط کنسرت درسبزوار هنوزکه متوجه نشدم نوع تخلف چه بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
قرار نیست هر کسی بداند که مشکل چیه!!
تازه رسانه ای هم نباید می شد که الان سوال بپرسی!
نسخه شفابخش : مجلس شورای اسلامی در قوانین بازنگری کند و قوانین الکی و ضد ملت را اصلاح نماید (قوانینی که باعث دوشین مردم است )- مجلس قانون اساسی مرتبط با شورای نگهبان و انتخابات را اصلاح نمایدشورای نگهبان عصاره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان باشد .
چرا دهانشان باز است
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
!!!! حتما"دارند شعار مرگ بر آمریکا میگن
ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت خودسرانه مجوز فروش اینترنتی بلیط کنسرت را داده. من از طرف ایشون از جنابعالی عذر خواهی می کنم که با شما هماهنگ نکردند!!!!!
منظور مشاور رییس جمهور را از این جمله نفهمیدم چیه؟؟

ﻭﻟﯿﻌﻬﺪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ؛ ﻣﺸﮑﻞ ﺍﻭ ﻧﻪ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺍﺳﺖ ﻧﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ؛ ﻣﺸﮑﻞ ﺍﻭ ﻋﺪﻡ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﻭ ﻋﺪﻡ ﺍﻟﺘﺰﺍﻡ ﺑﻪ ﺳﻨﺪ 2030 ﺍﺳﺖ
يادم نميرود سال 88 که خيلي از دوستان طرفدار دو آتيشه اقاي احمدي نژاد يودند و مدام از بيوت مختلف پيام تاييد ايشان را مي اوردند، دلسوزانه به انها ميگفتم آقاي احمدي نژاد در بهترين حالت يک دوست نادان است و اولياي اموربايد با تيزهوشي فريب اورا نخورند. در آن سال من به اقاي رضايي راي دادم، ولي افسوس از ظلمي که به کشوررفت و منابعي که هدر داده شد
ما که معنی شکست و پیروزی را نفهمیدیم, آمریکا تو افغانستان و عراق شکست خورد, اسراییل از لبنان و غزه شکست خورد ولی ایران با چند برابر کشته نسبت به عراقی که میخواستیم قدس و کربلا را بگیریم پیروز شدیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
شما خیلی چیزا رو نمی فهمید اینم روش.......
جناب حیدری امام جمعه اهواز از قدیم بزرگان به ما یاد دادند که کسی که دستش از دنیا کوتاه است نباید تهمت زد چون اخلاقا شرعا و قانونا او نمیتواند از خودش دفاع کند .
جناب علم الهدی ۶ فرزند دختر و پسر دارد که همگی در پستهای مدیریت مشغول و ختی یکدامشان بیکار نیستند و بهتر است حداقل دوتا از فرزندانشان را به سوریه بفرستند و ماهم به دنبال .
درود بر مردم کشاورزان شجاع اصفهانی .
ولیعهد اشتباه می کند؛ مشکل او نه جوانی است نه ایران؛ مشکل او عدم اعتماد به نفس و عدم التزام به سند 2030 است .نفهمیدیم منظور آقای مشاور از این مطلب چیسب؟
حالا که نجفی به زور نمی ره بهشت بره جایی دیگه
ازطلابودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارامس کنید
بوی جنگ میاد
خدا کنه نشه
آقای علم الهدی اینقدر حججی حججی نگویید. امام حسین اول از بچه ها واهل ببت خودش مایه گذاشت بعد بقیه را فرستاد جلو. شماهم پسرتو بفرست جلوی داعش. الان داعش در افغانستان، بغل گوش شما، هم حضور داره. بقول معروف؛ یزد دور و گز نزدیک. بسم الله ثابت کن
چرا فقط کیش مال پولدارها باشد؟یه ترتیبی وضع کنید که کل کشور وبلکه اصلن زندگی کردن برا پولدارها باشد .بی پولها ومستضعفا رو چه به کیش رفتن ؟ بفقرا برن یه گوشه ای بمیرن تا پولدارا راحتتر زندگی کنن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی