بازدید 3210
اولین سفرهای نوروزی با ترافیکی آرام و روان آغاز شد؛

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه بیست و پنجم اسفندماه

برای روز جمعه تا کنون گزارش بارش و نیز مه گرفتگی شدید در محورهای مواصلاتی صورت نگرفته و از سوی دیگر هیچ کدام از جاده های فعال کشور نیز با محدودیت ترافیکی خاصی رو به رو نیستند، اما گزارش های هواشناسی احتمال بارش باران را برای مناطق شمالی و غربی کشور اعلاک کرده است.
کد خبر: ۷۸۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 16 March 2018

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه بیست و پنجم اسفندماهاز جمله خبرهایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»، بررسی داده های هواشناسی و ترافیکی کشور حکایت از این دارد که در روز جمعه اکثر محورهای مواصلاتی و نیز مناطق گردشگری کشور با جوی آرام رو به رو هستند و مسافران نوروزی در صورت رعایت نکات ایمنی با مشکل چندانی رو به رو نخواهند شد.

برای روز جمعه تا کنون گزارش بارش و نیز مه گرفتگی شدید در محورهای مواصلاتی صورت نگرفته و از سوی دیگر هیچ کدام از جاده های فعال کشور نیز با محدودیت ترافیکی خاصی رو به رو نیستند، اما گزارش های هواشناسی احتمال بارش باران را برای مناطق شمالی و غربی کشور اعلاک کرده است. با این حال در ادمه جزئیات بیشتری از وضعیت آب و هوا و ترافیکی کشور ارائه می شود.

آخرین وضعیت ترافیک

تنها محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور در روز جمعه را باید مسدود بودن محورهای مواصلاتی محوراولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، محور دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه، محور پونل-خلخال در استان های گیلان و اردبیل و محور شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل در استان خوزستان عنوان کرد.

آخرین وضعیت آب و هوا

به گزارش سازمان هوا‌شناسی کشور در روز جمعه آسمان بسیاری از استان و شهرهای کشور آفتابی و همراه با وزش باد ملایم است.

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه بیست و پنجم اسفندماه

در این بین بخش های شمالی کشور و استان های گلستان، مازندران و گیلان آسمان ابری را تجربه خواهند کرد و آسمان بخش های غربی کشور و نیز شمال غربی هم نیمه ابری خواهد بود.

همچنین احتمال بارش های پراکنده برای استان های شمالی و غربی کشوردر بعد از ظهر روز جمعه وجود خواهد داشت. در مجموع و بر اساس آخرین تصاویر ماهواره و نقشه‌های هواشناسی با نزدیک شدن یک سامانه بارشی، در اکثر مناطق نیمه غربی کشور تا ظهر روز جمعه افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بارش پراکنده برف و باران از شمال غرب و بارش باران از جنوب غرب شروع شده و تا پایان این روز در اکثر مناطق نیمه غربی بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد، همچنین در این روز به سبب جریانات شمالی در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان افزایش ابر و بارش باران، وزش باد، کاهش دما و در ارتفاعات البرز و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

در روز شنبه با حرکت این سامانه به سمت شرق، بارش نواحی مرکزی کشور را در بر می‌گیرد از بعد از ظهر بارش در نیمه غربی خاتمه یافته و علاوه بر نواحی مرکزی بتدریج برای شمال شرق، شرق و تا حدی جنوب کشور نیز بارش و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

روز یکشنبه تمرکز بارش ها در نیمه شرقی کشور است و گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

در اوایل روز شنبه نواحی غربی دریای خزر مواج خواهد بود و تا پایان روز سراسر دریا مواج و طوفانی می شود همچنین غرب خلیج فارس از جمعه تا اواسط روز شنبه افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و مواج پیش بینی می شود.

در ادامه به جزئیات وضعیت آب و هوایی استان های کشور اشاره می شود.

آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ جمعه بیست و پنجم اسفندماه

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار