بازدید 36507
هزار و صد و پنجاه و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

جنتی:باید رشته امام‌شناسی را در کشورهای اسلامی راه‌اندازی کنیم /مکارم شیرازی: رئیس‌جمهور به شبکه‌های اجتماعی خارجی دل بسته/مشایی حکم بقایی را به آتش کشید/سعید جلیلی دستور انتقال بازداشتی‌های۸۸ به کهریزک را داده بود؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند: اظهارنظر جالب آخوندی یک روز بعد از جلسه استیضاح/دفاع یک نماینده از رنجبرزاده برای اشتباه گفتن نام موزه لوور/تریبون نمازجمعه را جناحی نکنید/نقوی حسینی: دولت انگلیس باید خسارت‌های وارده را جبران کند /پلمپ یک پردیس سینمایی در مشهد دقایقی پس از افتتاح! و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۸۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 15 March 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید. 

سوال دوم از رییس جمهور هم هوا شد!
دومین طرح سوال از رئیس جمهور در حالی منتفی شده که از ۱۰۴ نماینده امضاء کننده این طرح، ۴۶ نماینده باز امضای خود را پس گرفتند و تنها ۵۸ نماینده بر امضای خود باقی ماندند.دومین طرح سوال از رئیس جمهور اوائل اسفند در مجلس کلید خورد و دارای پنج محور بود.علت افزایش قیمت ارز، گسترش بیکاری و ایجاد نشدن شغل برای جوانان، دلایل استمرار تحریمهای بانکی علی رغم اجرایی شدن همه تعهدات برجام از سوی ایران، حجم زیاد کالای قاچاق به کشور و رکود اقتصادی چندین ساله از جمله محورهای طرح دوم سوال از رئیس جمهور بود.حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور طراح اصلی این طرح بود که خود وی با نمایندگانی که می خواستند این طرح را امضاء کنند، صحبت کرد که به هیچ وجه امضای خود را پس نگیرند و آنها هم متعهد شدند که پس نمی گیرند و سپس این طرح را امضا کردند.طرح مذکور در دستور کار روز دوشنبه 14 اسفند کمیسیون اقتصادی مجلس قرار داشت که نمایندگان دولت شامل عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سیف رئیس کل بانک مرکزی و نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر شدند و به سوالات نمایندگان پاسخ دادند./الف

پلمپ یک پردیس سینمایی در مشهد دقایقی پس از افتتاح!
به گزارش سایت مشهد فوری در حالیکه پردیس سینمایی گلشن با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی و معاون سیاسی استاندار افتتاح شده بود دقایقی پس از افتتاح رسمی توسط اداره اماکن مشهد پلمپ گردید!

نامگذاری خیابان بنام مصدق، عبور از امام است
روزنامه جوان نوشت:این روزها مهم‌ترین دغدغه شورای شهر تهران یا جریان مستقر هویت بخشی به بازرگان و مصدق است.در عين حال اين افراد كه ذيل جمهوري اسلامي اين كار را مي‌كنند از تك تك واژه‌هاي امام در باره مصدق و بازرگان مطلع هستند. اما به‌رغم اينكه مشروعيت و حضورشان در قدرت نيز ريشه در قيام امام دارد با سري بالا گرفته از امام عبور مي‌كنند. شايد اين جماعت بسان جانشينان مائو در چين فكر مي‌كنند. آنان هم مديون مائو بودند و هم عملكرد مائو را پرهزينه مي‌ديدند. براي حل منازعه بين اين دو مقوله ، تصميم گرفتند عكس مائو را بالاي سر خود بزنند اما كار خود را بكنند. نماد مائو باشد اما در محتوا و متن حكومت ، مائو زدايي صورت گيرد. كاش بعد از بازرگان به«فرزندان عزيز مهندس بازرگان» (در تعبير امام) در نام‌گذاري‌ها نرسيم.

جنتی:باید رشته امام‌شناسی را در کشورهای اسلامی راه‌اندازی کنیم
اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب، با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید بیعت کردند. آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ما باید بتوانیم با حضور در دانشگاه‌های دنیا، رشته امام‌شناسی را حداقل در کشورهای اسلامی و حداکثر در دانشگاه‌های دیگر راه‌اندازی کنیم، چرا که ملت‌ها هر چقدر امام خمینی(ره)را بیشتر بشناسند، بیشتر عاشق ایشان می‌شوند. رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسیر امام (ره) همان مسیر علی (ع) و عاشورا است، افزود: سعی کنیم از جوانان عاشق امام عقب نمانیم، چرا که بسیاری از آنان در راه ایشان شهید شدند؛ این جوانان از ارزش‌های جمهوری اسلامی هستند و مخلصانه تلاش می‌کنند، همانگونه که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) رفتند و شهید شدند که نمونه این جوانان شهید حججی بود. آیت‌الله جنتی ادامه داد: اگر داعش تکفیری در سوریه و عراق شکست خورد، باید به حرم امام بیاییم و قبر مقدس امام راحل را ببوسیم، چرا که ایشان راه جهاد و مبارزه را باز کردند.

نقوی حسینی: دولت انگلیس باید خسارت‌های وارده را جبران کند 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دولت انگستان باید خسارت‌های وارده به سفارت ایران را جبران کند.سید‌حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ملی‌ و‌ سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تعدادی از عناصر طرفدار فرقه شیرازی‌‌ها به سفارت ایران در لندن، گفت: این فرقه سال‌ها تحت حمایت دولت انگلستان در حال فعالیت است و دولت انگلیس، رسانه و امکانات در اختیار اعضای این فرقه قرار داده است؛ دلارهای نفتی رژیم آل سعود نیز در جهت تقویت این فرقه هزینه می‌شود.وی با مطرح کردن این پرسش که پلیس محافظ سفارتخانه در زمان حمله به سفارت کجا بوده‌است که مهاجمان توانسته‌اند به راحتی وارد سفارتخانه شوند و به مدت 2 ساعت دست به اقداماتی از جمله پایین آوردن پرچم زده‌اند، اظهار داشت: کوتاهی پلیس لندن در این مسئله کاملا مشهود است، دولت و پلیس انگلیس نمی‌توانند این کوتاهی را توجیه کنند./تسنیم

سعید جلیلی دستور انتقال بازداشتی‌های۸۸ به کهریزک را داده بود؟
باشگاه خبرنگاران جوان در خبری شنیده‌هایی درباره پذیرش مسئولیت دستور انتقال بازداشتی‌های سال۸۸ به کهریزک از طرف جلیلی (دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی) را رد کرد.رویه جلیلی در برابر اتهامات بدون سند همچون پذیرش مسئولیت دستور انتقال بازداشتی‌های سال۸۸ به کهریزک، واکنش نشان دادن نیست؛ چون هدف اصلی طرح این‌گونه اتهامات مشغول کردن اذهان عموم به‌همین فضاهای زرد است.مطرح کردن این مسئله دقیقا مانند ادعای بقایی مبنی بر دریافت ۵ سکه از سوی برخی مسئولان از احمدی‌نژاد طی یک جلسه در دولت وی بوده که بعدا کذب بودن این مسئله مشخص شد.

پاسخ نجفی به سوالی درباره استعفایش با شعر مولانا
نجفی با قرائت بیتی از مولانا درباره استعفایش از شهرداری تهران پاسخ داد. محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 46 دستگاه واگن جدید متروی تهران در جمع خبرنگاران درباره استعفایش از شهرداری تهران و حرف‌ و حدیث‌های مطرح شده در این خصوص گفت: "بهتر آن باشد که سر دلبران، گفته آید در حدیث دیگران." نجفی اضافه کرد: دیگران در این مورد می‌گویند.

روایت مشاور رهبری از توطئه دشمن برای آشوب در ۳ ماهه پایانی سال
مشاورصنایع دفاعی فرماندهی کل قوا گفت: توطئه دشمن برای ناامنی و آشوب ۳ ماه پایانی سال در کشورمان خنثی شد و دشمن بایستی فاتحه اقدامات خود در این زمینه را بخوانند.سردار حسین دهقان، وجود فرماندهی معظم کل قوا را مهمترین نقطه قوت نیرو‌های مسلح دانست و افزود: پایگاه اصلی قدرت نیرو‌های مسلح ما ملت آگاه ایران است که دشمن خود را میشناسد، توطئه‌های او را می‌فهمد و به موقع در مقابل دسیسه‌های آن‌ها وارد میدان می‌شود. از این روست که همواره برنامه‌های دشمن با ناکامی رو به رو می‌شود.سردار دهقان به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت اشاره کرد و گفت: خدا را شکر اکنون چیزی به عنوان سازمان داعش وجود ندارد و نیرو‌های مردمی و ارتش‌های عراق و سوریه با همکاری و مشاوره‌ای که ما با آن‌ها داشتیم توانستند منطقه را از لوث وجود داعش، این دست‌ساز آمریکایی ـ. صهیونیستی و تکفیری پاک کنند. البته ما هنوز داعش را پایان یافته قلمداد نمی‌کنیم؛ با این حال اکنون دیگر سرزمینی به معنای واقعی کلمه در اختیار آن‌ها نیست.مشاور فرماندهی معظم کل قوا، ادعای امریکا، اسرائیل و عربستان سعودی را در زمینه مقابله با داعش دروغین خواند و ادامه داد: با وجود تمامی سخنان آنان در زمینه مقابله با این گروه تروریستی، آنچه که برای ملت ما و همه ملت‌ها ثابت شد این بود که آن‌ها در زمانی که داعش در تنگنا قرار می‌گرفت به کمک آن رفته و با کمک‌های تسلیحاتی و سازماندهی داعش را یاری می‌کردند؛ به عبارت بهتر آمریکا صهیونیسم و سعودی‌ها مانند پدران معنوی همواره در کناراین گروه تروریستی قرار داشتند.وزیر پیشین دفاع تصریح کرد: به رغم تمامی طراحی‌های دشمن، ما سال موفقی را پشت سر گذاشتیم. آن‌ها قصد داشتند در دی، بهمن و اسفند امسال با برنامه ریزی‌ها و نیز اقدامات تبلیغی به همراه هماهنگی با عناصر خود در داخل و خارج کشورمان، یک فضای ناامنی و آشوب رادر ایران ایجاد کنند و نشان دهند جمهوری اسلامی ایران از اقتدار و ثبات امنیت برخوردار نیست، اما خوشبختانه نه تنها این بار هم تیرشان به سنگ خورد بلکه باید بگوییم طراحان این توطئه بایستی فاتحه فعالیت‌های خود را بخوانند، زیرا این ملت نشان داد که بیدار است؛ به حرف دیگران گوش نمی‌کند و تنها در مسیر صحیحی که مسیر ترسیم شده به وسیله رهبری است حرکت می‌کند./ایلنا
 
تریبون نمازجمعه را جناحی نکنید
حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: تریبون نماز جمعه به هیچ وجه نباید در حد منازعات و نگرش های جناحی تنزل پیدا کند. ائمه جمعه باید خود را با جامعه جوان هماهنگ کرده تا فاصله ها کمتر شده و شاهد حضور پررنگ‌تر جوانان در نمازهای جمعه باشیم. اگر نسل جوان حس کند پاسخ بخشی از سوالات خود را می تواند با شرکت در نمازهای جمعه بگیرد قطعا در نمازهای جمعه شرکت خواهد داشت و رسیدن به این مهم به یک بسته برنامه ای نیاز دارد./فارس
 

آیت‌الله مکارم شیرازی: رئیس‌جمهور به شبکه‌های اجتماعی خارجی دل بسته
آیت‌الله مکارم شیرزای وی با تأکید بر کار منسجم، متمرکز و با برنامه در شبکه‌های اجتماعی بومی عنوان کرد: به جای این که تعداد شبکه‌ها بی دلیل افزایش پیدا کند باید امکانات و نیروها را مثلا در دو شبکه متمرکز کرد تا فعالیت‌ها تقویت شده و رقابت هم وجود داشته باشد. ین مرجع تقلید خواستار دسترسی آسان و ارزان به شبکه‌های اجتماعی بومی شد و خاطرنشان کرد: دسترسی به شبکه‌های اجتماعی داخلی باید آسان، ارزان و سریع باشد، تنها این که بگوییم شبکه‌های اجتماعی ایرانی باید استفاده شود فایده ندارد، مردم باید عملا ببینند که حضور در این شبکه‌ها آسان، ارزان و سریع است. وی با انتقاد از بی توجهی برخی مسؤولان رده بالای دولتی به آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی خارجی اضافه کرد: متأسفانه برخی از مسؤولان رده بالا هنوز آسیب‌های شبکه اجتماعی آلوده خارجی را باور ندارند، آقای رئیس جمهور هنوز به شبکه‌های اجتماعی خارجی دل بسته است، ایشان در شورای عالی فضای مجازی نقش مثبتی در زمینه حل مشکلات شبکه‌های اجتماعی ایفا نمی‌کند.

 
ایران مانند هیتلر به دنبال توسعه نفوذش در منطقه است
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان گفت: ایران رقیب عربستان سعودی نیست. ارتش ایران جزو پنج ارتش بزرگ جهان اسلام هم نیست. اقتصاد عربستان بزرگتر از اقتصاد ایران است. ایران خیلی تا برابر شدن با عربستان فاصله دارد. ایران هم مانند هیتلر به دنبال توسعه نفوذش در منطقه است. اروپایی‌ها زمانی خطرات اقدامات هیتلر را متوجه شدند که دیگر دیر شده بود. من نمی‌خواهم این اتفاق در خاورمیانه بیافتد. ما به دنبال سلاح اتمی نیستیم، اما اگر ایران بمب اتم بسازد، ما هم در اسرع وقت این کار را خواهیم کرد/فارس

دفاع یک نماینده از رنجبرزاده برای اشتباه گفتن نام موزه لوور
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، اظهار کرد: بنده از آقای رنجبرزاده دفاع می‌کنم. معتقدم که اگر اشتباهی صورت گرفته نباید تمامی سوابق روشن و کارهای شبانه‌روزی آن فرد نادیده گرفته شود. امیدوارم در ادامه عادت کنیم که بیشتر نیمه پر لیوان را ببینیم.کار نمایندگی کار سنگینی است طبیعتا ممکن است در انجام این کار سنگین اشتباهی به وجود آید بخصوص کاری که از سوی دبیران هیات رییسه انجام می‌شود. یکی از سنگین‌ترین کارها را آقای رنجبرزاده در هیات رییسه عهده‌دار است.یکی از سخت‌ترین کارها قرائت تذکرات کتبی است چون بعضا نام روستاها و بخش‌های مختلفی در متن تذکرات کتبی می‌آید که تلفظ آن‌ها سخت است. آقای رنجبرزاده تمامی این کارها را انجام می‌دهد در عین حال گاهی در زمان قرائت تذکرات کتبی نمایندگان تذکرات‌شان را به صورت دست نویس آن هم بدون طی کردن مراحل تایپ و اصلاح به ایشان می‌دهند و آقای رنجبرزاده نیز این تقاضاها را مورد قبول قرار داده و قرائت می‌کند.قطعا وقتی قرائت تذکرات کتبی 20 دقیقه طول می‌کشد اشتباه تلفظی نیز ممکن است رخ بدهد و این‌که ایشان نتوانند متن دست‌نویس را به خوبی بخوانند؛ لذا این هجمه‌ها به آقای رنجبرزاده درست نیست. /ایسنا

سه زن در راه سفارت
محمد جواد ظریف به تازگی از معرفی سه زن برای سفارت ایران در سه کشور خبر داده است. یکی از گزینه‌های معرفی‌شده، پروین فرشچی است؛ معاون محیط ‌زیست دریایی سازمان حفاظت از محیط ‌زیست که از دوران تصدی معصومه ابتکار به این سمت منصوب شده است. گزینه دوم خانمی است به نام نامداری که شنیده شده همسر یکی از نمایندگان مجلس است. این خانم از هم‌وطنان اهل سنت و یک معلم است. کشور مقصد برای دو گزینه نامبرده دنیوزیلند و فنلاند است؛ یک کشور اروپایی و یک کشور حوزه اقیانوسیه. به نظر می‌رسد پروین فرشچی گزینه پیشنهادی برای تصدی سفارت فنلاند باشد. یک منبع آگاه در نهاد ریاست‌جمهوری خبر داد که «سه زن به‌عنوان سفیر معرفی شده‌اند و به نظر می‌رسد کار در مراحل نهایی است و احتمالا به‌زودی نهادهای مرتبط گزارششان را به رئیس‌جمهور ارائه کرده و آقای روحانی نیز بعد از آن نظرش را به دستگاه دیپلماسی ابلاغ می‌کند». به گفته این منبع خبری؛ «یکی از این گزینه‌ها برای کشوری اروپایی و دو نفر دیگر برای دو کشور آسیایی در نظر گرفته شده‌اند. معرفی این سه گزینه در قالب فهرستی از گزینه‌های پیشنهادی در آستانه پایان مأموریت سفرا پیشنهاد شده است»./ ایران تایمز

دلیل کنارگیری نمایندگان اصلاح طلب از سخنرانی علیه وزرا
محمدعلی وکیلی عضو هيئت‌رئيسه مجلس و از اعضاي فراکسيون اميد يکي از امضا‌کنندگان استيضاح‌هاي ربيعي و آخوندي، وزيران کار و راه، گفت: من، هم مخالف آقاي ربيعي بودم و هم مخالف آقاي آخوندي. اصلا محور استيضاح آخوندي بودم و بايد صحبت مي‌کردم، ولي بالاخره تعهد تشکيلاتي گاهي باعث مي‌شود آدم از مسير دلخواهش فاصله بگيرد. بالاخره عناصر «تأثيرگذار» تشکيلات نمي‌توانند جمع‌بندي تشکيلات را ناديده بگيرند. اگر فراکسیون امید به من اعلام میکرد که امضایت را پس بگیر، پس میگرفتم، روز استيضاح من را از سخنراني منع کردند و تبعيت کردم. آن‌وقت يک هفته قبلش نمي‌توانستم امضايم را پس بگيرم؟ وقتي سخنراني نکردم انگار امضايم را پس گرفتم؛ تازه سخنراني‌ای که نامم از تريبون اعلام شده بود. اينکه براي استيضاح آخوندي نبايد سخنراني کنم ساعت دو عصر به من ابلاغ شد و قبل از آن اسم من به‌عنوان سخنران اعلام شده بود./ شرق

اظهارنظر جالب آخوندی یک روز بعد از جلسه استیضاح
وزیر راه و شهرسازی یک روز بعد از جلسه استیضاح خود در جمع کارکنان وزارت راه و شهرسازی اظهارنظر جالبی بیان کرد. عباس آخوندی امروز در جمع مدیران و کارکنان وزارت راه و شهرسازی گفت: "می‌گویند مرحوم بازرگان وقتی از زندان آزاد شد و در روزگاری که رئیس دانشکده فنی دانشگاه تهران بود هنگام ورود به دانشگاه دانشجویان به استقبال او آمدند. مهندس از همه تشکر کرد و گفت ممنون هستم که آمدید اما این مسئله برای شما نمره نمی‌شود و باید درس بخوانید. در همین خصوص باید عرض کنم که من از همه شما متشکر هستم اما باید برویم کارکنیم و آنچه مهم است "کار است و کار است و کار" و درواقع همه برمی‌گردد که چقدر برای ملت کار انجام دهیم و به آن‌ها خدمت کنیم. "/ایسنا

وقتی استیضاح، پایه کارشناسی ندارد نتیجه‌اش می‌شود همین
غلامعلی جعفرزاده نماینده اصولگرای مجلس نوشت: در دهه‌های گذشته مطرح شدن طرح استیضاح وزیران و به جریان افتادن آن در مجلس یک اتفاق مهم و بزرگ در کشور بود که فضای سیاسی را کاملاً متأثر از خود می‌کرد. امروزه اما به جایی رسیده‌ایم که سه استیضاح همزمان توسط مجلسی‌ها به اجرا در می‌آید و دولت حتی به اندازه یک استیضاح دهه‌های قبل احساس خطر نمی‌کند. به این دلیل که استیضاح مبنای فنی، کارشناسی و اقناع کنندگی ندارد. این وضعیت شأنیت مهم‌ترین ابزار نظارتی مجلس بر دولت را به خطر انداخته است و به‌عبارتی جدیت استیضاح چه در چشم سیاسیون و چه در نظر افکار عمومی اهمیت خود را از دست داده. این سه استیضاح باید درسی باشد برای همه مسئولان کشور تا برای پاسخ دادن به مطالبات مردم شروع به فاصله گرفتن از رفتارهای نمایشی کنند و تا دیر نشده به رفع جدی و بی‌وقفه مشکلات بپردازند./ در روزنامه ایران

مشایی حکم بقایی را به آتش کشید
اسفندیار رحیم مشایی در اقدامی عجیب با حضور در مقابل سفارت انگلیس و با ادعای اعتراض به بازداشت حمید بقایی اقدام به آتش زدم حکم وی کرد.گفتنی است طبق اعلان دادسرای تهران پس از تایید حکم دادگاه بدوی حمید بقایی در دادگاه تجدیدنظر استان تهران و قطعیت آن و هم‌چنین ابلاغ حکم صادره، مأمورین پلیس روز سه‌شنبه (۲۲/۱۲/۱۳۹۶) نسبت به دستگیری و معرفی محکوم‌علیه جهت اجرای حکم صادره از جمله ۱۵ سال حبس و چهل و سه میلیارد تومان جزای نقدی اقدام نموده و به زندان معرفی شد./ایلنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۲
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۲۰۸
چه گیری دادین به تلگرام؟ نارحتین دیگه حداقل تو این مورد مثل لگن سازیمون مجبور نیستیم هر چیزی رو با هر شرایطی استفاده کنیم؟
حاضرم با قند شکن به تلگرام وصل بشم ولی برخی جا...افزارهای وطنی رو استفاده نکنم که شاهد خوردن تیک سوم و چهارم و... باشم
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
نه اینکه تلگرام تیک سوم و چهارم نمیخوره ؟!! یا نمیدونی یا خودتو زدی به اون راه
دنیای بدون نفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
جناب تابناک
لطفا برای تک تک نظرات گزینه مثبت ومنفی رو فعال نمایید
منظورم اینه که برای کسی که پاسخ نظری رو هم میده یه گزینه جدایی برای مثبت ومنفی داشته باشه
بعضی نظرات شاید 20 پاسخ داشته ومعلوم نیست که مثبت ومنفی ها بابت چه کسی ونظری بوده
در سایت های دیگر این کار انجام میشه
با تشکر
ممنون از آیت اله جنتی عزیز....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
بله باید شرایط و مقدمات این کار را هر چه زودتر فراهم کنیم چون کشور های اسلامی بیش از حد از اسلام دور شده اند و به غرب گروویده اند ِ.
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
آقا داماد در چه رشته اي تحصيل كردن؟
رشته امام شناسي
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
کدوم کشور اسلامی با شما دوست است که بخواهد امام شناسیتان را در دانشگاه هایش تدریس کند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
آفرین به اینهمه ذکاوت، به عقل هیچکی نمیرسید
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
ممنون از آقای جنتی بخاطره ادامه سخنراتی های کلیشه ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
افرین به آقا جنتی ایشان چقدرخوش سخن هستن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
اونقدر منفی دادن که بستن دیگه نمیشه رای داد
اشتباه تلفظ نام موزه لوور تقصیر نماینده نیست بلکه تقصیر نگارش در دستور زبان فارسی است که فتحه ،کسره و ضمه در نگارش نوشته نمی شود
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
مستر جان
زبان ما فارسیست نه عربی !!! اهلا و سهلا کیف حالک یا اخوی الامریکی
ناشناس
| Spain |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
ببخشید اشتباهی منفی رو زدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
نخیر موضوع بی سوادیه وگرنه همه لوور رو بدون علامتگذاری درست می خونن اگه یه بار هم آدم اسمی رو بشنوه دیگه نیازی به علامتگذاری برای خوندن نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
ایشون نایب رییس گروه دوستی ایران و فرانسه هم هستند اشکال از فتحه و کسره نبود
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
مسئله مهم اینه که این نماینده تا به حال اسم موزه لوور رو نشنیده !!!! در حالی که در شهرهای متوسط یک دانش آموز دبیرستان هم به راحتی این موزه را می شناسد این نشان می دهد نماینده یاد شده با چه سطح اطلاعاتی از دنیا نماینده شده است یا آن یکی که MPT گفتنش شهره شد. واقعا با این نماینده ها انتظار داریم مشکلات کشور حل شود؟؟!!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
در این موارد باید بر ضمه فتحه خواند دووووووووووووووکتور
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
مستر جان عزیز متاسفانه زبان شیرن فارسی سی و سومین لهجه عربیست وژنهای ایرانیان 52 درصد هم عربیست
ناشناس
| Canada |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
جناب ۰۹:۰۳
اینجا جای عقده گشایی شما نیست ، شاهنامه فردوسی 93 درصدش پارسی است. سرود ای ایران سراسر پارسی است شما هم مهر کن به زبان خودت پنج خط بنویس که وام واژه پارسی و عربی و انگلیسی نداشته باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
09:03 مخاطب
شاید طرفای شما اینجوریه چرا ربطش میدی به بقیه کی یاد میگیریم همه شبیه انچه که خودمون هستیم نیستند !!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
با نظر ان عزيز كه گفتندفارسی سی و سومین لهجه عربیست موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
این دست نمایندگان همیشه بودند هستند خواهند بود ام پی تری رو که فراموش نکردین!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
نظر آیت الله جنتی چیست؟
اشتباه موزه ی لوور قابل اغماض نیست.

گفتن از من: این مشایی اخرش پناهنده میشه به سفارت امریکا یا انگلیس... مواظبش باشید فرار نکنه!
پاسخ ها
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
گذر زمان ثابت میکنه شما اصلا نگران نباش اخوی گلم
معلوم میشه کی انگلیسی هست که وطن پرست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
تلفظ صحیحش در فرانسوی لووِر است.به گوگل مراجعه کنید
ناشناس
| Canada |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
كانادا را جا انداختين
این آقای نماینده تنها در قرائت لوور و سوربن مشکل نداشت او موزه را هم موضع می خواند !
واقعا چرا باید این افراد ،چند برابر دیگران حقوق بگیرند؟
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
عزیزم وقتی میری کیلویی و نشناخته رای میدی همین میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
باید ام پی تی رو انتخاب می کردی که کیلویی نباشه !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
تقصیر موکلین خودشه که انتخابش کردن. وکیل شما که نیست.
مجيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
شنيدم ايشون نائب رييس گروه دوستي پارلماني ايران و فرانسه هم هست. با فرانسوي ها هم ملاقات داشته
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
دوست عزیز خیلی ساده است همه جا ای کیو بالا ها اوضاع بدست می گیرنددر اینجا برعکسه مگه همه اشیا که گرم میشن بزرگ میشند لاستیک که گرم می شه کوچیک میشه تا حالا به خدا گیر دادی چرا
به عبارتی ما نقیض افرینشیم
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
وقتی کیلویی تاید صلاحیت میشوند جایی برای انتخاب اصلح نمی ماند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
حتما تحصیلات حوزوی دارد
یه نگاهی به عنوان بندازید ،،،، . خدا به داد این مردم برسه....
اخبار ديگر نيست فقط جوك است! حتماً با پلمپ سينما در مشهد خواستند با اين اخبار جوك مانند شب عيدي ملت را بخندانيد.
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است.
متاسفم که عده ای دارن مردم را پشیمان میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
حکومت خودمختار در مشهد درست کرده فردا یکمرتبه ادعای استقلال میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
تاسیس نامحسوس ایالت خود مختار خاوران بر عموم ملت ایران گرامی باد.
به اندازه کافی غصه همه چیز داریم انقدر به فن آوری های روز گیر ندهید خودتو انقد آب تو هاون نکوبونید کپسول آتش نشانی رو کوه آتش فشان خالی نکنید!
نام یک خیابان بنام مصدق این همه جنجال ندارد.بالاخره یک بار برای همیشه ملت را متقاعد کنید
عزیزم اصلا اقدام مشایی عجیب نیست،این خیلی هم با برنامه است،نگاهی به جریان دادگاه های بقایی و اتهامات و سخنان اووپس از جلسات دادگاه و طرح مسئله جاسوسی انگلیس،ورود وزیر خارجه انگلیس و دیدارهایش،و ... نشان می دهد او اعتقاد دارد حکمش رابطه ای نزدیک با انگلستان دارد و حالا حامیانش به سراغ سفارت می روند و در جلوی ان ها ان حکم رد اتش می زنند و اعلام می نمایند این حکم ها عاقبتش اتش است.اتفاقا کاملا هم حساب شده اینکار را انجام دادند و فیلم گرفتند.
خخخخخ خنده داره
می ترسم چند وقت دیگه محمد بن سلمان مدعی بشه کشوری به نام ایران در خاورمیانه وجود نداره از بس سیاست خارجه منفعلی داریم ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
از دیوار سفارت ها بالا میرین و اونوقت انتظار دارین سیاست خارجی معجزه کنه؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
گفته ارتش ایران ، جزو پنج ارتش اول جهان اسلام نیست!!!
جل المخلوق،حتما یکیش عربستانه ،دومیشم امارات
به جز ترکیه و مصر وپاکستان ،دیگه چه ارتش بزرگی در جهان اسلام داریم!!!
ناشناس
| Spain |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
اشتباهی منفی رو زدم! ق
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
اعراب هیچ مشکلی با ایران و ایرانی ندارند یک عده هستند که دائم در کشورهای دیگه دخالت می کنند اعراب با آنها مشکل دارند
احسان
| Hungary |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
یحتمل نیجریه و اندونزی منظورشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
به سفارت ما در انگلیس مله شد چه اعتراض ها که نشد ولی اگر یک عده از خدا بی خبر به سفارت انگلیس و عربستان و کنسولگری انها حمله کنند یا گروگان بگیریم اب از اب تکان نمیخورد شاید جایزه هم میگیرند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
حالا اینا که کوری خونیه ولی واقعا ایران هم با همه دنیا سر جنگ داره ها خودمونیم غریبه هم نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
ما در حفظ و حراست از منافع کنسولی سایر کشورها سرآمد جهانیانیم و الگوی بی بدیل.
خوب قوه قضاییه که اینقدر قاطع است که سریع بقایی را زندان کرد چرا درحالی که حکم مرتضوی رو که ماه هاست قطعی شده اجرا نمی کند؟! همچنین به جلیلی بگید به اندازه رای اش حرف بزند
البته قبلش باید رشته بصیرت را راه اندازی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
و همچنین رشته دشمن شناسی با رفتارهای دد مشنامه، ددمشانه،....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
و صاحب بصیرت هم تدریسش کنه
درسته که روزگاری بقول خودتون احمدی نژاد در مسیر انقلاب بود ازش حمایت کردید و وقتی منحرف شد منتقدش شدید ولی انصافا اگه یه اصلاح طلب میرفت جلو سفارت انگلیس و به عنوان اعتراض حکم دادگاه رو آتش میزد یک ساعت بعد دادستان به اتهام تشویش اذهان عمومی بازداشتش نمیکرد؟ بیچاره اصلا طلبان
راه امام هدف امام داره اینجا فراموش میشه واجرا نمیشه اونوقت تو کشورهای دیگه میخاین رشته اشو تدریس کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
از جیب ملت خرج میشه مشکلی نیست
مگر کشور های دیگر می توانند رشته های مورد نظرشان را در دانشگاه های ایران تدریس کنند ؟
پاسخ ها
احسان
| United States of America |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
خب کشورهای دیگه پول نمیدن. ما پول میدیم. برای این کارها تا دلت بخواد پول دارن. این کارها اولویت بندی در بودجه ان.
رکود اقتصادی . بیکاری . عدم رشد اقتصادی . تولید . صادرات و واردات همه همه به اقتصاد باز و رشد بخش خصوصی امکان پذیر هست چون وقتی تولید زیاد باشد باعث کاهش تورم میشود اما با صادرات میشود اضافه تولید را متعادل کرد . بنابراین تا زمانیکه قیمت ریال با ارز جهانی پایاپای نباشد ارزش یکی کم و.دیگری زیاد باشد یا حقوق و مزایا به جهانی نباشد این مشکلات هست . یعنی قیمت هر جنسی در اروپا با شرق آسیا با اندکی تفاوت با اجناس داخلی باشد
برای یک نماینده مجلس با تحصیلات عالی! زشته که اسم معروفترین و بزرگترین موزه جهان را که در کتابهای درسی دوران بنده و ایشان وجود داشت را اشتباه تلفظ کنند.
خدای ناکرده به ذهن متبادر میشود که شاید نیاز باشد مدارک نمایندگان که به عنوان اصلح و عالم به امور به مجلس راه یافته اند تجدید نظری صورت بگیرد.
سایر نمایندگان هم بهتر است نام موزه بزرگی مثل لوور را با اسم یک روستا مقایسه نکنند که روستاهای ما جهانی نیست و ایرادی به اشتباه بیان کردن آن نمیتوان گرفت اما بیان اشتباه از سوی دبیر ! هیئت رئیسه جای تامل دارد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
ایشان طبابت هم میکنند و عضو هیات علمی هم هستند !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
مشکل خط عربی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
! تو فکر میکنی این درس خونده دکترشده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
ایشون با سهمیه وارد دانشگاه شدن خروجی دانشجو سهمیه ای از این بهتر نمیشه
بالاخره آقای مشایی و دوستان در برابر خدناتشان از انگلیس انتظار دارند
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
معلومه منظورش را نگرفتی اخوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
واقعا به هوش شما غبطه خوردم
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
احتمالا در رابطه با جاسوسی از ما بهترون بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
ناشناس 09:59
احسنت زدی وســــــــــــــــــط خال
پرسش از روحانی مشکلی را حل نخواهد کرد چون کلا موضوع سیاسی هست . مثل استیضاح وزرا خواهد بود چی شد ؟ لذا تا تولید و صادرات و وردات . خصوصی سازی . مبادله تجاری جهانی . سرمایه گذاری خارجی و برابری حقوق و کالاها با نرخ جهانی مطابقت نداشته باشد چنین مشکلی پایدار هست . فرض کنید اضافه تولید که در داخل کشور اشباح شده باشد راهش صادرات هست . دولت تولید گر نیست . در رشد اقتصاد پنجاه موضوع اقتصادی موثر هست .
بقایی حالا چرا حکم رو در مقابل سفارت انگلیس اتیش زد
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
چون افشاگری هایی در رایطه با انگلیس داشته و دارند.
اسم گذاری یک خیابان هم سیاسی شده است . سیاست چنان در روح و جسم ایرانیان چنان نفوذ کرده که اگر امروز بگویند تخم مرغ گران شد یک ساعت برایت صحبت میکند ولی از علوم اقتصادی چیزی نمیداند . لذا اسم یک خیابان انهم برای نخست وزیری که زحمات زیادی برای عمران کشور کشیده . یعنی مصدق هیچ خدمتی برای ایرانیان نکرد مردم فهمیدند که سیاسی کاری از نون شب واجب تر شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
مصدق کدام کار عنرانی را برای مملکت کرد ؟ اصولا صدرات او چنان مملکت را با بحران سیاسی و اقتصادی مواجه کرد که امور کشور فلج شده بود.
جنتي راست مي گويد اين همه دكتر و مهندس بيكار براي كلكسيون بيكاران با این مدرك كم داريم.
احتمالآ از سال آینده شاهد اختصاص بودجه هنگفتی برای تدریس این رشته خواهیم بود
مشایی جلوی سفارت انگلیس حرفهایی زده که تمام خبر گزاریها و سایتهای خبری آن را منعکس کردند ، شما چرا منتشر نکردی ؟!
جالبه که ما در هیچ جای جهان حتی رشته حضرت مسیح (ع) شناسی، حضرت محمد (ص) شناسی، حضرت موسی(ع) شناسی نداریم. در خود ایران هم رشته امام خمینی شناسی نداریم چطور که نماینده نام مشهورترین موزه جهان بگوشش نخورده پیشنهاد راه اندازی رشته امام خمینی شناسی داده اند موفق باشید
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
اقای جنتی هم دلش خوشه هم شکمش سیرتوی این اوضاع گرونی دیگه خودم را هم نمیشناسم
استفاده از دو شبکه داخلی و خارجی همزمان خوب هست یعنی فکر کنید در موضوع کاری خودم که در زمینه زنبور عسل و مرکبات فعالیت دارم اگر موضوعی را سرچ کردم قانع کننده نبود از نظرات سایتها متعدد استفاده میکنم لذا در این مورد مشکلی نیست ولی اشکال از انجا هست که شبکه داخلی در موضوعات سیاسی و اجتماعی و دینی و مذهبی و بین المللی باشد . اگر خود سایت و نظارات کاربران امنیت در عقیده و بیان وجود دارد ؟ مشکل از قانون است . آن کسی که اینترنت را راه اندازی کرد با توجه به آزادی ممالک اروپایی رشد کرده بود نه مثل کره شمالی و عربستان .
موزه لوور فرانسه را در دوره راهنمایی در جغرافی خواندیم . بیان این کلمه کار سختی نیست . تعجب از این هست که نشان میدهد اصلا کسی سواد با تحصیلات بالا را داشته و نماینده شده در طی این چهل سال یک بار این کلمه را نشنیده است .
من هم پیشنهاد می کنم؛ رشته ایمان شناسی راه اندازی کنید.
آقای مشایی یه نگاهی به پرونده اوایل انقلاب وسط انقلاب بفرمایید ببینید کاری کردی که قانون را دور زده باشی ولی آلان خودت گیر همان قانونی که دفاع میکردی افتادی .
در مورد اقای مصدق اسناد از طبقه بندی خارج شده سیا برای کسانی که واقعا دنبال حقیقت هستند میتواند راهگشا باشد وایشان چهره ای بود که خدماتش نه فقط برای مردم ایران که برای کل انسانهای منطقه خاور میانه بود و ایشان محبوب مردم ومنفور استعمار انگلیس و امریکا بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
سیا و سازمانهای نظیر آن اطلاعات را برای تاثیر بر افکار من و تو ونه برای اطلاع از واقعیت ها منتشر میکنن. تاثیر اقدامات مصدق بر مملکت خودت را ببین بعد بگو
حاجی جان. .لطفا کسی بمن پاسخ دهد. شبکه داخلی اصلا ارزان نباشد ولی رایگان باشد . و بابت جستجوی داخلی هیچ هزینه ای نباشد . وثیقه از اینکار کدام هست مگر در سایتهای داخلی تضمینی وجود دارد که کاربری در بخش نظرات متعدد چندین نظر هم در هر روز از هر سایت غیر قابل انتشار هست . حالا شما حساب کن سایت شبکه ای بصورت تله ای و دامگذاری تیتر میزند و بچه های مردم هم سوال و ثرس و جو و ابراز عقیده میکنند ضمانت میکنید ؟ ضمانت فقط داشتن قانون هست یا اعلام بیطرفی هست
واقعا آدم دلش میگیره وقتی می بینه دولت در سیاست خارجی اینقدر ناتوان شده ، از طرف دیگه نمایندگان هم بجای اینکه مطالبه گری کنند و حق و حقوق مردم رو از دولت و وزرا بگیرند خیلی راحت وزیر رو میکشنونن مجلس بعدم بجای استیضاح باسلام صلوات دوباره راهی پاستورش میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
مگر ما یک وزیر امور خارجه داریم ماشاالله تمام امامان جمعه و سایر بزرگان در مسائل خارجی دخالت میکنند من اگر جای ظریف بودم استعفا میکردم
یادمان نرفته که چند ماه پیش از این بود که محتوا و مشخصات سرورها تلگرامی و اینترنتی را درخواست کرده بودند ولی اعلام ارزانی شبکه داخلی میکنند . ارزانش کردیم بیایید ببرید . مگر کالا هست ؟
ببخشيد كلا ببخشيد من عذر ميخوام ببخشيد اشتباه گرفتم اخه كه چي اين حرفا چيه شهردار براي يك مسيله كوچيك استعفا داده ٣ تا بچه رفتن روسن تياتر اينهمه بچه گرسنه خالا گير دادن به ٤ تا پريدن بچه اقا جان در دنيا يك تيم مشتمل بر ١٠٠٠ دانشمند باسواد اين شبكه ها را ساختن اگر ما ميتونستيم خوب بود ولي نميتونيم به همون دليل كه نميتونيم هواپينا بسازيم حتيً يك دقت كنيد حتي يك تركيب ماده اوليه. صنايع دارويي را بسازيم نميتونيم پيام رسان بسازيم برادر من اينقدر خون خودتون را كثيف نكنيد بجاي اينهمه مسايل كوچيك به مشگلات بزرگ برسين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
ما منظور شما رو فهمیدیم ولی روی انشا یه خورده کار کن
روحانی که از تمام وعده هایش کوتاه امده و در حال اجرای وعده های جناح مقابل است.
اگر انقلاب را اجازه بازخوانی بدهید انگار روش و منش امام تدریس شده...بهتر است اول جوابگوی حرف چند سال پیش خودتان که مدعی تدریس نامه احمدی نزاد در دانشگاهها شدید باشید بعد کلاس جدید تشکیل دهید.................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
میگفت از الهامات الهی است(العیاذبالله) باید در مدارس تدریس شود.
کاربران محترمی که من چند ماه پیش در همین سایت محترم تابناک نظر دادم که کسی که ادعای میکند و با چند تا شعار در سر کوچه و خیابان محله فریاد میکشد که من فرد سیاسی شدم . آیا چند درس مهم با تحصیلات عالیه را خوانده است . دروس سیاسی دانشگاهی . حقوق . اقتصاد و روابط بین الملل را خوانده است . پس اگر میبیند که کسی میاید حکمی را نمادین آتیش میزند اسمش چیست ؟ آیا این حق را به همه مردم که یه جوری بستگانشان در زندان هستند جلوی هر جای حتی دادگاه آتیش بزنند . عوض اینکارها کمی سواد سیاسیشان را بالا ببرند . بقایی به همان اتهام زندان رفت که دیگران رفتند مگر خونشان رنگین تر هست حتی اگر زندان رفتن سیاسی باشد مگر دیگران بجرم سیاسی زندانی نبودند
هنگامی که اقای نجفی را برای حرکات چند دختر بچه ساعتها بازجویی میکنند در این شرایط لوور همان به که لوبر شنیده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
واقعا اگر برای این کار او را بازجوئی کرده اند همان بهتر که استعفا دهد
آقای مکارم هر چیز ملی شد عاقبتش شد بدبختی نمونه خودروسازی و ....! لطفا شما جلوی این اختلاس و رانتها رو بگیرید مردم باور کنید که خودشون رهشون رو انتخاب می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
به نظر میاد برخی جایگاهها شانش پایین اومده یا برخی یادشان رفته جایگاهشون چیه
مصدق نه طرفدار شاه بوده و نه طرفدار آمریکا او فقط یک ایرانی وطن پرست و مردمی بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
مصدق یک قجری هوچی بود که ببسوادی سیاسی مردم و دخالت خارجی ازو یک بت ساخت. . طرفداری از مصدق حمایت از خادمین به اجانب است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
طرفدار مشروطه واقعی بود خدا رحمتش کند
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
ناشناس 5:48 واقعا نمی دونم از چه منبع فکری و اعتقادی هستی ولی چیزی که نه فقط ایرانیها بلکه خیلی از مردم خاورمیانه باور دارن اینه که مصدق چهره معروف مبرزه با استعمار بوده.باور نداری می تونی از اسم ایشون در قاهره که بر یکی از خیابانهای معروف این شهره دیدن کنی و بپرسی چرا اسم این آدم اینجاست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
ناشناس 5:48 برای شناخت بزرگان مملکت کمی تاریخ ایران را بخوان.
امام معصوم و شناخت ائمه کار پسندیده هست اما این بزرگواران آیا با این حجم فساد، اختلاس و عدم عدالت اجتماعی و ... هم موافق هستند؟ درس زیاد به مردم دادید عمل هم نکردید فاتحه باد صلوات!
مهمتر از همه کسی نگفت اون در پست نخست وزیری خودش یا اطراف یانش اختلاس کردن اینا از این ناراحتن خدا رحمتش کنه
اگر ملی شدن صنعت نفت از اقدامات دکترمصدق است وما قریب 70 ساله که این روز را گرامی میداریم وجزء تعطیل رسمی کشورمی باشد ، نام گذاری یک خیابان به نام او حداقل کاری است که برای بزرگداشت او می شود انجام داد . اگر نیست یا تاریخ تحریف شده است وملت 70ساله که سرکارند و یا عده ای که در این مملکت کم نیستند چشم دیدن خدمات ارزشمند عده ای دلسوز راندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
هیچ کسی چه مرده و چه زنده نباید تو ایران محبوب باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
خیلی طرفداران کاشانی زور زدند لجه ای به مصدق ببندند ولی روز به روز محبوبیت او بیشتر شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
ملی شدن صنعت نفت کار نمایندگان مجلس شورای ملی بود که مصدق آنرا طوری پیاده اش کرد که به نفع انگلیس تمام شد و جمعی لز مردم هم که اصلا فقط بلدند زتده باد و مرده باد سر این قضیه کله همو شکستند و از این آقا بت ساختند.
من برام جای سوال هستش که چرا مشایی بین این همه جا رفته جلو سفارت انگلیس اینکارو کرده؟ یعنی هنوز تو این توهم هستش که همه کارها زیر سر انگلیسه؟ یعنی اینقدر نمی دونن یا وفادار بودن به انگلیس ؟
راه و رسم و دستورات و منش امام را گذاشتیم کنار و فقط شعار میدهیم که رشته دانشگاهی امام شناسی بگذاریم .
که قطعا یک دفتر و دستک عریض و طویل از حضرات جمع میشن و بودجه و ماشین و ساختمان و به اسم مبارک امام اینبار البته .؟!
مصدق چه درست چه غلط نماد استقلال هستش برای کشور. من تعجب میکنم که میخواند قهرمان خودشونو از بین ببرند. آمریکا واسه اینکه به انگلیس تو قرن هفدهم بفهمونه که من مستعمره شما نیستم اما از کسی که معلوم نیست چه شخصیت تاریخی داشته قهرمان ساخت و اسمش هم گذاشت کریستف کلمب. حالا ما داریم بعضی ها میخواند پاک کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
کریستف کلب بود که قاره آمریکا را کشف کرد و کلی نقشه برداری کرد
تعجب از تلفظ موزه لوور نیست تعجب از خوندن کلمه موزه است که مثل میوه موز تلفظ کردند
پاسخ ها
ف ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
اگر در لغت نامه ها نگاه کنی ، موزه با تلفظ اون نماینده به معنی کفش می شود.
حضرت علی که ملت میشناختند، کسی بود که مشک آب مردم زمان خود را بدوش میکشید و وقتی یک نفر از سر ناراحتی او را علنا"شماتت میکرد، امام علی ع میرفت روی خود را به آتش میگرفت و می گفت ای اتش مرا بسوران که دیگر از حال مردم بی خبر نباشم!!...الان مسئولان اینگونه رفتار میکنند؟! نکنه روش شناخت درست نبود؟!
نه تنها دکتر مصدق بلکه جای نام بزرگانی چون مهندس بازرگان هم بر خیابانی در تهران خالیست مردی که نه تنها مبارزات پیش از انقلابش انکار ناپذیر است بلکه در زمانی که خیلی از اقایان الفبای مملکت داری را نمیدانستند سکان دولت موقت را در دست گرفت و با مشی اعتدالیش الگوی برجسته ای بود برای مسئولان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
حداقل مرحوم بازرگان فساد واختلاس نکرد وحرفهایش هم الان میبییم باتوجه به رانت واختل اس و بیکاری جوانان ورشوه خواری که در کشور است درست ازاب درامد که گفت ملت هم دنیا را ازدست دادند وهم اخرت را
جناب روحانی به غرب دلبسته است.
حق با آقایان جنتی و مکارم است. وابستگی روحانی و مصدق به غرب باعث خجالت ما ایرانیان مسلمان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
سیلی که مصدق با ملی کردن نفت به غرب زد هیچکس در خاورمیانه به انها نزد دوست من.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
ما هم از وابستگی دل ضعفه رفتن خیلیا برای شرق و کمونیسم شرمنده ایم
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
مهم اینه که یک شخصیت در قلب مردم باشه و عصبانیت شما هم از مصدق همینه ، دقیقا در زمان مصدق مدعیان معمم با انگلیس و آمریکا برای سرنگونی دولت مصدق همکاری کردند..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
باعث خجالت ما که نشده از طرف خودت حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
مصدق باعث افتخار ایرانیان است
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
عادل جان شما با کاشانی نسبتی داری؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
عادل جان شک دارم که شما ایرانی باشید
بنده به هیچ قیمتی حاضر نیستم از شبکه های مجازی داخلی استفاده کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
من کلا هر چی نرم افزار داخلی بود رو پاک کردم و گوشیم رو ریست فکتوری کردم چون این نرم افزارهای داخلی حتی بانکی رو با جاسوس یاب ها چک می کنم بلا استثنا همشون جاسوسی می کنند . حتی با حذف نرم افزارهای داخلی بدافزارهای پنهانشون رو روی گوشیتون باقی می گذارند پس بهترین راه ریست فاکتوری و نصب نکردن هر نوع نرم افزار داخلی هست. و فقط از فروشگاه رسمی گوگل دانلود کنید و بس..
جناب جنتی . بفرماید اختلاس شناسی بهتر نبود؟!
جناب مکارم فکری به حال گرانی و اختلاس کنید شبکه های اجتماعی که مفاسد و اختلاس رو آشکار می کنه. خدایش کسایی که از شبکه اجتماعی ایراد میگیرند بلد هستند یک ایمیل بسازند؟!
بودجه سال ۹۸
دومیلیون هزار میلیارد تومان بابت بودجه امام شناسی هشت نفر تو کشور دوست .
"مشایی حکم بقایی را به آتش کشید"

خداییش :دولت فخیمه روحانی ،چه ترسی از باند احمدی نژاد ،مشایی و بقایی و...داره چه آتویی از ازدولت دارن ، که جرات نمکنن شر اونا رو کم کنن.
سردبیر گرامی .اگه توانش رو داری ، یا چاپش کن یا جوابم رو بده.
نمیدونم‌ آیت الله حکیم برای ایران چکار کرد که یک اتوبان بزرگ بنامش شده.
مرد بزرگی مثل مصدق را بعضی ها می خواهند حذف کنند و بعد شخصیتهایی عربی مثل حکیم یا خالد اسلامبولی و... نامشان بر خیابانهای تهران هست.
از ماست که بر ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
جناب غربزده
خالد استانبولی و آیت الله حکیم نمونه های بارز مقابله با ظلم هستند.
حالا اگر یک اسم غربی روی خیابان ها گذاشته بودند از شدت ذوق زدگی معلوم نبود چه بلایی سرتون میومد..
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
به نیت ابن سینا تو فکر کن اسم بزرگراه سینا هست. اون هم حکیم بوده دیگه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
دیدی دلبندم ؟ اسم کسانی را گذاشتند روی خیابان که با ظلم مبارزه می کردند . با این حساب یک خیابان هم باید به نام احمدی نژاد نامگذاری بشه .
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
درباره شخصیت خالد اسلامبولی تابناک عزیز لطف کن مطلبی مستدل در این رابطه تهیه کن تا هدف روشنگری که در پیش داری از پیش روشنتر بشه. شما به عنوان یکی از بهترین تردیدی نیست.سایتها مطرح هستی و در بی طرفیت و وطن پرستیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
اینها ضرری برای ایران نداشتن حداقل. مصدق عامل تفرقه و تشتت بین ایرانیان بدستور اربابش بود.کمی منابع مستقل را مطالعه بفرنایید.
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
جناب عرب زاده 06:50 ! مصدق نمونه بارز مبارزه با ظلم انگليس نيست !؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
چرا هیچ خیابانی به اسم بابک خرمدین و رستم فرخزاد که از بزرگترین مبارزان ملی ما بودند و با اعراب تا پای مرگ جنگیدند در هیچ کجا نیست.
كمى هم إز كاشاني بنويسيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
جناب شرق زده حکیم و خالد استانبولی چه ربطی به مردم ایران دارد وربطی به ایران وملت ایران ندارد شما اگر واقعا وطن پرست هستی از شخصیت های ملی ایران مثل مصدق و بازرگان و اریوبرزن وکوروش و... دفاع کن وبه انها احترام بکذار..
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
بزرگراه حکیم را باید به نام رستم فرخزاد تغییر دهند . زیرا از مبارزان بزرگ راه وطن بود.
نکته جالب که توجه هموطنان عزیز ودستگاههای امنیتی رو بهش جلب میکنم اینکه در اسناد منتشر شده سیا خواندم که نقشه جایگزین کودتا علیه مصدق این بوده که اگر کودتا شکست خورد کشور مدتها در گیر جنگ داخلی بشه!!!دقیقا همینکاری که در سوریه انجام شده وبا وجود گذشت سالیان دراز نه نقشه های استعمار تفاوت چندانی کرده ونه آگاهی ما خاور میانه ایها!!!
جالبه اختلاسهای صدها میلیاردی و بی عدالتی و فقر و بیکاری و طوسی و کهریزک و...غیرت کسی را به خروش نیاورد رقص چهار کودک پیش دبستانی تبدیل به فاجعه قرن شد
من پرسشی از حاج آقا مکارم بزرگوار دارم واقعا برایم سوال هست که اکثر ماههای از سال ایشان در فضای مجازی سخنانی را ایراد میکنند فرض کنیم خود حاج آقا در شبکه داخلی در سایتشان مردم در پست نظر دهی مثلا نظر خلاف .در سخنرانی و مطالب ایشان نظر دهی کنند و بقولی ابراز عقیده و بیان نمایند . تضمین به چیست . آیا حرف مخالف را میپذیرند یا نه کلا اصلا ابراز مخالفت را خلاف میدانند الخصوص در باب سیاسی و اجتماعی . من که بعید میدانم چون از سخنان چند نفر از روحانیون محترم که میشنوم باید دست بسته تسلیم بود و چیزی نگفت اینکه با فضای مجازی اصلا جور نیست .نظر مخالفی کسی دارد بفرماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
خانه های مدرن و شیک هم میتواند پستو باشد
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
حرام اعلام می نمایم هرگونه نظر مخالف را
شما اینقدر ترسو هستین کع تعداد واقعی لایکها را نشون نمیدین
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
دقیقا تابناک سانسور می کند. در واقع سر خودش را کلاه می گذارد.
شاید
سعید جلیلی نبوده
و سامان جلیلی بوده
برده کاهریزک
به قول فلاحت پیشه واقعا کار اقای رنجبر زاده خیلی سخت است معلومه ایشون تا حالا کار سخت ندیدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
یه انشاء خوندن اونم انشائی که یکی دیگه نوشته باشه اینقدر سخته؟
ابن نماینده ای که از اشتباه لوور دفاع کرده گفته کار نمایندگی کار سنگینی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟،؟ دم عیدی خوب دارین مردم رو می خندونید
آقای جنتی حتما.چرا که!پول بدید به کشورهای اسلامی همه چی میشه راه انداخت!!
بترین تبلیغ برای امام رفتار و کردار وگفتار پیروان و مدعیان مهر امام است. ساده زیستی. احترام به حقوق و خواست مردم. اعتقاد به حمایت از اقشار آسیب پذیر و التزام به آن در عمل و مبارزه با مفسدین و ضربه زنندگان به کیان نظام.
پلیس لندن زمان حمله معترضان به سفارت ایران همانجایی بوده که پلیس ایران زمان حمله به سفارت عربستان و غیره بوده . قدیمی میگه یک سوزن به خودت بزن یک جوال دوز به همسایه .
تریبون نمازجمعه را جناحی نکنید" تا منظورشون از جناح چی باشه!!!!!
آقایان هنوز هم در فکر مدیریت جهانی هستند . از تسخیر دانشگاه ها تا مدیریت جهانی .
مشایی عزیز حنای شما و دور ودسته شما دیگه رنگ نداره؟؟ دیگه نمیتونید با جادو و جنبل این ملت زا فریب بدید .دیگه بس تون است برید بشینید و با ثروت باد اورده حال کنید؟؟!!!!
نیازی به هویت بخشی به مصدق و بازرگان نیست. این دو بزرگمرد (و بسیاری چون این دو) در میان طبقه بافرهنگ، باسواد و (ببخشید) درست و حسابی کشور (منظورم از نظر فکری است، نه مالی) از هویت لازم برخوردارند. ضمنا زمانی که رئیس جمهور محبوب گرانندگان این روزنامه به نزدیکان و همفکران خود به پاس خدماتشان (!!!) نشان افتخار میداد و سکه بذل و بخشش میکرد، چرا آقایان ایشان را به هویت بخشی متهم نکردند؟!!!
اگر روزی از پیامرسان داخلی استفاده کنم از فرداش در سایت تابناک با نام الاغ درازگوش نظر میگذارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
خدایی هزار تا مثبت هم کمه واست
بنظر من ایجاد حس وطن دوستی با گذاشتن اسمهایه ملی بررویه خیابانها و امکان مهم بسیار هم کار پسندیده ایست چرا که تاریخ را برایه ما بازگو میکند و نسلها میفهمند که چه انسانهایی برایه این مملکت چه کارها کردن و به نوعی هویت این مملکت را بهتر درک میکنند به نوعی این نامها مانند فامیل بارزشی میماند که در پسوند اسم ما می آید ونشانه اصل و نسب ماست و اگر این حس در ما تقویت شود دیگر برایه چندرغاز مال دنیا اصل نسب خود را نمیفروشیم شما اگر بتاریخ کشورهایه موفق نگاه کنید همه آنها با تقویت و ایمان به حس وطن دوستی به رشد و تعالی رسیدن و ایدئولوژی همواره عامل بدبختی بوده و هست
خوبه به خاطر به آتش کشیدن حکم بقایی توسط مشایی، دکتر زیبا کلام رو به 2 سال حبس بیشتر محکوم نکردند!!! خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
مرسی :))
پیشنهاد :پیشنیاز ورود به رشته امام شناسی را بگذارید یک تست هوش خیلی ساده ،یا حل یک معادله ریاضی ساده .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
با این حساب هیج معممی توان امام شناسی را پیدا نمی کتد!!!!
برای ملی شدن صنعت نفت ، همه مدیون مصدقیم . برای میلی شدن صنعت نفت هم یه روز نامگزاری کنید و یه اتوبان هم به اسم بانیش بزنید تا بعضی ها به دل نگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
طرح ملی شدن صنعت نفت نربوط به مجلس شورای ملی دوره پانزدهم بود و اصلا نصدق با آن در آغاز مخالف بود. اما بعدا خودش را داخل نهضت کرد و با اجرای آن احازه نداد منافع انگلیس ااون وسط بسوزه. او عامل اجنبی بود. منابع مستقل را نطالعه بفرمایید نه افاضات بی بی سی و سیا را
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
عالی بود.
همه ملت میدونند که چرا اینقدر به شبکه های گیر دادید .........
از اینکه در این اوضاع و احوال و فشار و بدبختی مردم فکر رشته امام شناسی راه بندازید ، مشخصه که شناختی از اوصاع و احوال و نیازهای مردم و مملکت ندارید. شما تو انتخاب احمدی نزاد اشتباه کردید چطور می خواهید امان بشناسید
یه کمی از ترکیه یاد بگیرن که شبکه های اجتماعی خارجی باعث شکوفایی اقتصاد ترکیه از طریق میلیون ها ترک است که در آلمان و اروپا و دنیا زندگی میکنند. یکی از دلایلی که اردوغان توانسته در مقابل بحران های اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری و حتی صنعت توریست مقاومت کنه و حداقل جلوی فشار غرب رو بگیره همین ارتباطات شبکه های اجتماعی هستش اما ایران رو ببینید و مسئولین بجای استفاده بهینه از این شبکه های اجتماعی خارجی هی حرف بستن و خطر وفلان میکنن و چه بلاهایی سر این شبکه ها آوردند و هی جاسوس و دشمن ازش درست میکنن. این شهردار تهران هم که هی از قالیباف ایراد میگرفت و فساد فساد میکرد هم با یه فشار از تندروها قلبش گرفت و مجبور به استعفا شد.
خدا به همه شفا بده!
اقای مشایی اگه بر فرض مثال بی عدالتی هایی که در جامعه وجود داره رو هم بدونیم آتیش زدن حکم بقایی مثل همون پاره کردن حکم شورای امنیت توسط دکتر احمدی‌نژاد رو تداعی میکنه. اگر پاسخگو بودن چه ربطی به انگلیس و دشمن داره که هی با این داد و بیداد ها نمیتوانید از لطماتی که به مملکت وارد کرده آید رو شانه خالی کنید. خود آقای مشایی روراست به ملت بگه با هزاران عتیقه موزه ها چه کار کرده ای و بعد بیا از بی عدالتی ها سخن گفتن بعنوان یه شهروند حق شماست
از سفیر خانم تقاضا داریم. زندگی محل اقامت خود را با زندگی در ایران مقایسه شرفتمندانه بکنند. آیا مردم و دولت آنها کار کردند و یا مردم و دولت ما. الان مردم در ایران خجالت می کشند دست خانواده خود را بگیرد و در پارک قدم بزنند. البته این خانم ها به کشوری می رونند که امنیت انها در جهان برای خانم ها درجه یک است. و هیچ خانمی احساس بی امنیتی ندارد.
سوال من از آقای جنتی این است که چرا رشته نهج البلاغه شناسی ایجاد نمی کنید این چه سیاستی است که ما هیچ مطلبی راحع به نهج البلاغه از صدا و سیما نمی شنویم مگر ما شیعه نیستیم کجای مطالب نهج البلاغه با افکار این آقایان تضاد دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
شما بیخبرید گویا
هم ارشد داره و هم دکتری نهج البلاغه
ولی به حرف نیست
خدایا خودت به فریاد این ملت بی کس برس ببین برخی بزرگانشون چطور حرف میزنن همه مشکلات حل شده فقط همین چند موردی که اقایون گفتند مونده
حضرت آیت ا... جنتی الان اگر سخنرانی های پیش از انقلاب و سخنرانی های اول انقلاب مرحوم امام خمینی را کسی نقل قول کند به جرم اقدام بر علیه امنیت ملی متهم و محاکمه می شود.
پاسخ ها
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
نگوووووووووووو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
بیست هزار مثبت :))))))))
حالا که هزاران آقازاده در حال تحصیل در آمریکا و کانادا و اروپا هستند بیان در کشورهای اسلامی و امام شناسی رو بعنوان کرسی مهمی پایه گذاری کنند چون برای خودشون هم خوبه که باعث میشه دنبال ثروت و قدرت نرن و ساده زیستی رو بیاموزند و از باندبازی و جناح چپ و راست دوری کنند و بفکر خدمت به مردم باشن این فرصت خوبی تا دیر نشده اقدام کنند
آقای جنتی بهتر است عجله کنند تا از جوانان عقب نمانند
اینکه نمایندگان طیف اصلاح طلب دوباره برای مجبور کردن دکتر روحانی به پاسخگویی، انصراف داده اند طبعات خطرناکی برای آینده داره هم از طرف ناامیدی مردم از این طیف و هم در زمانی که فشارهای خارجی داره جدی تر میشه حمایت داخلی خیلی مهمه ولی وقتی چنین اتفاقاتی که نتیجه زدو بندهای جناحی و باند بازی هستش باعث جریحه دار شدن مردم میشه و دود آن به چشم همه خواهد رفت. وقتی آمار رسمی 5 میلیون زیر خط فقر داریم و فساد گسترده در دستگاهها، مردم تنها راهی که براشون بمونه عبور از هر خطی خواهد شد
خداوند اين حكيم اين نابغه جهان اسلام را براي امت اسلامي حفظ نمايد ايت الله جنتي پديده ايي بيهمتا براي بشريت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
واقعا گل گفتی از ابتدا خلقت ایشان وجود داشته و همه چیز را به عینه دیده و بر اساس تجربیاتشان حرف می زنند
ماازآقايان وعلماي اعلام وآيات عظام حوزه انتظار ياري دولت وحل مشكلات مردم ودادن طرحهاي جديدراداريم دركنارانتقادات دادن طرحهاي كارشناسانه درمملكتداري وگرداندن امور ازآقايان مورد انتظار است
حالا چرا مشائی سفارت انگلیس رابرای اتش زدن انتخاب کرده اقایون توصیح بدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
برای اینکه چیزهایی مداند که شمانمیدانی و چون نمی دانی ، یحتمل گمان می کنی که چنین نیست
امام شناسی را باید به کسانی آموخت که امام درباره آنها گفت از اداره یک نانوایی ناتوانند
مرحومان مصدق و بازرگان از بزرگان ایران اگر نباشن اما هر ایرانی که خدمات بزرگ و شایانی به مملکت کرده باشند سزاوار احترام از طرف ملت و سزاوار نامیدن آنها بر خیابان یا میدان های بزرگ هستند. چه کسی میتواند کتمان مشهوریت و محبوبیت آنها باشد. مگر در اسلام نیامده بیش از چهل نفر بر مرحومی دعا کنند و حلال کنند گناهان آنها بخشیده و یا آمرزیده خواهند شد
اقای مکارم خواهشا در مورد تلگرام پیشنهاد هم ندهید
مردم خودشون میدونن چیکار کنن
شما نه سازنده این برنامه هستید و به گمانم حتی تابحال استفاده هم نکردید
مردم خودشون میدونن چیکار کنن
نامگذاری خیابان به نام فلسطینی ها آری ولی به نام دکتر مصدق نه معلوم است چه خبر است
ولي بالاخره تعهد تشکيلاتي گاهي باعث مي‌شود آدم از مسير دلخواهش فاصله بگيرد
یه نفر هم می گفت باید افکار احمدی نژاد کتاب شود و در مدارس تدریس گردد.
دوستان: بنده احساس شرم میکنم از اینکه ما نرها فقط بلدیم جار و جنجال کنیم , پشمک هوا کنیم و به فحاشی رو اوریم و کارمند بخش بایگانی باشیم ٫ و همیشه بر حدسیات و توهم سوار شویم٫ و به همه شلیک کنیم. بنده به تمام دختران و بانوان سر تعظیم فرود می اورم و شجاعت شان را میستایم و امیدوارم ما بی مرام ها وبی منش ها و زن ستیز ها رااز خود بدانند زیرا هر زمین مساعد اجازه رشد علف هرز را میدهد. که بی شک ما هم از این رسته ایم. به امید رهایی دستتان را میبوسم وکفش هایتان را بر سرمی نهم چون شما ها بهترینید٫ پس ایام به کامتان باد.
در تهران نام خیابان ها انواع اسمها که نمیدونیم کی هستن گذاشتن (خالد اسلامبولی _ حکیم _ جناح و......) انوقت دریغ از یک قهرمان وطن پرست و مردمی همچون مصدق. خیلی بیگانه پرست شدیم.
به جای امام شناسی رشته دل نبستن به دنیا و قدرت و سمت خیلی مفیدتره . این مسئولین به قدرت چسبیدند. در تمام دنیا عمر سیاسی 10 ساله است . ما باید تمام شاخص ها و استانداردهامون از دنیا اینهمه فاصله داشته باشه؟؟؟؟ چرا؟؟؟
رشته امام شناسی !!! خدایا
ما نفهمیدیم کودتای 28 مرداد رو که آمریکا راه انداخت بالاخره خوب بود یا بد بود؟ اگه کودتا بد بوده، پس مصدق خوب بوده!
اگه کودتا خوب بوده، پس مصدق بد بوده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی