بازدید 8999
گزارش

جلسه سازمان لیگ بابدهکارتبلیغاتی فوتبال به دعواکشید/آذری:بساط شیرازی بایدجمع شود

فاجعه است که هرکسی به فوتبال می‌آید و خودش را معروف می‌کند، کسانی که یک لگد هم به توپ نزده‌اند و خودشان را از پیشکسوت فوتبال که راننده تاکسی شده، محق‌تر می‌دانند. این شرکت باید 40 میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت می‌کرده که نکرده. شیرازی حق ندارد سر فوتبال منت بگذارد، فوتبال «گداخانه» نیست.
کد خبر: ۷۸۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹ 11 March 2018

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران درباره عدم واریز پول تبلیغات محیطی به حساب سازمان لیگ موضع بسیار تندی اتخاذ کرد و پیمانکار خصوصی و پرحاشیه این قرارداد را مورد حمله قرار داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید آذری گفت: متأسفانه شرکت مورد نظر (امین سیمای کیش) بازهم بدقولی کرده که امروز هم من و درودگر با او مباحثه شدید داشتیم. ما با بهاروند (رئیس سازمان لیگ) صحبت کردیم و گفتیم که این شرکت به تعهداتش عمل نمی‌کند. این باعث شده که باشگاه‌ها شبِ عیدی با وضعیت وخیمی روبه‌رو شوند و این دور از عدالت است. طبق جلسه‌ای که دیروز برگزار شده بود، قرار بوده این شرکت امروز (یکشنبه) سه میلیارد و 300 میلیون تومان به حساب سازمان لیگ بریزد که این کار را انجام نداده است و متأسفانه باشگاه‌ها با چالش شدیدی روبه‌رو شده‌اند.

Related image

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در همین رابطه ادامه داد: تا این لحظه که از مسابقات لیگ برتر گذشته و هفته بیست‌وپنجم را پشت سرگذاشته‌ایم، این شرکت باید 40 میلیارد تومان به سازمان لیگ پرداخت می‌کرده که نکرده است. اگر قرار باشد جلسات برگزار شود و در آن جلسات تعهداتی داده شود و در آخر هم پرداختی وجود نداشته باشد و هیچ چیز عملی نشود، دیگر چطور باید فوتبال را اداره کرد؟ الان باشگاه‌ها به مشکل برخورده‌اند، مخصوصاً باشگاه‌های بزرگی مثل ما که کار‌های عمرانی انجام داده‌اند و باید به پیمانکار‌ها هم پول بدهند.

آذری تصریح کرد: من و درودگر برای دفاع از حق باشگاه‌ها با شیرازی مشاجره شدید داشتیم، اما او گوشش بدهکار نیست. شیرازی می‌گوید طبق قراردادی که بسته‌ایم یکسری موارد رعایت نشده است. فکر می‌کند بر سر فوتبال منت گذاشته است و ما به او بدهکار هستیم. فاجعه است که هرکسی به فوتبال می‌آید و خودش را معروف می‌کند، کسانی که یک لگد هم به توپ نزده‌اند و خودشان را از پیشکسوتان این فوتبال که حالا راننده تاکسی شده، محق‌تر می‌دانند و آخر هم فوتبال به آنها بدهکار می‌شود.

وی افزود: این آقا می‌گوید اگر من نبودم هیچ اتفاقی رخ نمی‌داد و این حالا شده بحثِ شب عید باشگاه‌ها با این آقایان. با وجود صحبت‌هایی که تاج داشته، اما هیچ تعهدی هنوز عملی نشده است. دیروز متعهد شده‌ که تا امروز سه میلیارد و 300 میلیون واریز کنند، اما نکرده‌... اگر تا یکی دو روز آینده این مشکل حل نشود قاعدتاً حق و حقوق‌مان را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم. شیرازی حق ندارد سر فوتبال منت بگذارد، فوتبال «گداخانه» نیست. این موضوع را سال دیگر اثبات می‌کنیم که خودمان می‌توانیم با وجود آدم‌های توانمندی که در هیات رئیسه سازمان لیگ هستند، این کار را انجام دهیم.

نماینده باشگاه‌ها در سازمان لیگ خاطرنشان کرد: این مسائل که یک نفر بگوید اگر من نبودم شما‌ بدبخت بودید، موضوعی است که باید برای همیشه از فوتبال جمع شود. از طرفی اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ هم اصراری برای ماندن ندارند. اگر ما هستیم یا باید با قاطعیت اختیارات را انجام بدهیم یا در خانه بنشینیم و باشگاهداری کنیم. در این مدت تاج و بهاروند تلاش زیادی کرده‌اند که پول بگیرند، اما این فرد (شیرازی) مدعی شده که حتی در فوتبال ضرر هم کرده است.

افتضاح‌جدیدشرکت‌امین‌سیماومدیرمساله‌دار:این بار دربی بدون تبلیغات‌محیطی!

تصویری از سیدعلیرضا شیرازی؛ بدهکار میلیاردی قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال ایران 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار