بازدید 5261
گزارش

ابهام در قرارداد و پرداختی های برند لباس تیم ملی بسکتبال

سالانه باید «پیک» مبلغی را پرداخت می‌کرده و علاوه بر آن باید لباسی را هم به عنوان هدیه به ما می‌داد. خزانه‌داری ما اسناد را بررسی می‌کند. ورود و خروج منابع مالی مشخص است و قراردادها از ذی‌حساب اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 10 March 2018

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره قراردادهای گذشته این فدراسیون از جمله قرارداد برند لباس تیم ملی به نام «پیک» و اینکه شما از مشحون اسنادی را در این خصوص داشته‌اید، گفت: ما چیزی از کسی نخواستیم. وقتی وارد یک فدراسیون می‌شویم، قرارداد نیروهای انسانی و خارجی باید بررسی کنیم. مشخص شود این قراردادها کی به اتمام رسیده و اگر تمام شده چرا این قرارداد را باید ادامه دهیم. یکی از این قراردادها «پیک» بود که از سال 2013 تا 2017 بسته شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، طباطبایی اضافه کرد: سالانه باید «پیک» مبلغی را پرداخت می‌کرده و علاوه بر آن باید لباسی را هم به عنوان هدیه به ما می‌داد. خزانه‌داری ما اسناد را بررسی می‌کند. ورود و خروج منابع مالی مشخص است و قراردادها از ذی‌حساب اعلام خواهد شد. 3-2 قسط آخری که پیک می‌داد به دلیل ممانعت فیبا، از چین به لبنان منتقل شد، بقیه باید در حساب‌ کتاب‌ها باشد. ذی‌حساب ما با ذی‌حسابی که در زمان مشحون بود، بررسی مجدد خواهند داشت تا ببینند پول چطور به حساب فدراسیون ریخته شده است.

طباطبایی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره تغییرات در فدراسیون، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است از توانایی افراد استفاده کنیم. من اصلا با این پیش‌زمینه نیامده‌ام که همه را تغییر دهم. قرار است در کار با هم آشنا شده و از توانایی هم باخبر شویم تا ببینیم آیا فردی که در این مسند کار می‌کند ادامه بدهد یا فرد دیگری بیاید. تا یکی دو ماه دیگر سعی می‌کنیم کمیته‌ها را فعال می‌کنیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم هم سیستم را چابک‌‌سازی و هم از پراکندگی جلوگیری کنیم. به همین دلیل کمیته مسابقات و داوران را یکی کردیم. کمیته آموزش و مربیان نیز یکی شده‌اند و قرار است زیر نظر یکی دو دپارتمان که اجرایی هستند کار کنند. مثلا کار داوری را دپارتمان داوری و کار مربیان را دپارتمان مربیان انجام می‌دهند. از طرفی ما احساس کردیم بانوان هم نباید مجزا باشند و سعی کردیم بانوان هم فعالیت کنند. دپارتمان 3 نفره و همگانی را هم خواهیم داشت، چون فیبا نیز همین کار را کرده است.

Image result for ‫تیم ملی بسکتبال با لباس پیک‬‎

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار