بازدید 20478
۴
گزارش تحلیلی تابناک

اتهام سنگین علیه پیروانی بعدازتهدیدبه افشاگری/ضدحمله فدراسیون با طرح رشوه اسپانسر؟!

چنانچه پیروانی سکوت پیشه کند مشخص می شود این نبرد با مصالحه دوطرف خاتمه پیدا کرده است اما اگر مدیرفعلی تیم پرسپولیس بخواهد ادامه دهد و کمیته اخلاق هم گوشه ای از محتویات پرونده را به بیرون درز دهد، آن وقت نمی توان عواقب پرونده را در آستانه جام جهانی در فضای فوتبال ایران جمع وجور کرد. فضای مسمومی که به شدت مستعد انفجار است.
کد خبر: ۷۸۱۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 09 March 2018

تنها چند روز بعد از دو مصاحبه افشین پیروانی مبنی بر آمادگی اش برای تکمیل افشاگری های علی کریمی، او به کمیته اخلاق احضار شده است. او برای مدت نسبتا زیادی مدیر تیم ملی فوتبال بوده و طبیعتا اطلاعات جالبی برای مردم و رسانه ها دارد اما حالا زمزمه هایی از تخلف شخص او در فضای مجازی پخش کرده اند که همه آنها را در محاق می برد.

به گزارش تابناک ورزشی، قبل از اینکه مدیر فعلی تیم پرسپولیس که بعد از اخراج از سوی کی روش، حالاکنار برانکو می نشیند، بخواهد فرصت علنی کردن فسادهای حوزه مسوولیتش را پیدا کند، تخلفاتی که گفته می شود «مالي» است دهان به دهان چرخیده تا مشخص شود فدراسیون نشینان منتظر خوردن چک اول نمی مانند و این بار به طور غیرعلنی پیش دستی کرده اند. این زمزمه ها از برخی تخلفات مالی دوران حضور افشين پيرواني در سمت سرپرستي يا مديريت اجرايي تيم ملي دم می زند که باعث احضار او به كميته اخلاق فدراسيون فوتبال بوده است.

اتهام سنگین علیه پیروانی بعدازتهدیدبه افشاگری/ضدحمله فداسیون با طرح رشوه اسپانسر؟!

ماجرایی که در فضای مجازی پخش شده به این صورت است كه پيرواني از اسپانسر تيم ملي يعني شركت فناپ و مشخصا شركت زيرمجموعه اش اپسان، مبالغي در حد٢٠٠ميليون تومان دريافت كرده است که هنوز معلوم نیست سند و مدرک این ادعا چیست و کمیته اخلاق هم هنوز اظهارنظر یا واکنشی نسبت به این شایعه نداشته است! اما دلیل دادن این پول چیست؟ گفته شده او اين پول را به اين دليل گرفته كه به مديران اپسان قول داده تيمهاي توليد محتواي اين شركت را به اردوهاي تيم ملي راه بدهد! این درحالی است که حامی تیم ملی که چندده میلیاردتومان به تیم کی روش در بدترین روزهای فشار مالی کمک کرده ، صاحب قراردادی با فدراسیون است که می توانست از همان کانال چنین نیاز و خواسته ای را مطرح کند...

چرا باید اسپانسر تیم ملی تا این حد در تنگنا قرار گرفته باشد که برای کسب درآمد از فرصتی که خریداری کرده، مجبور باشد پول دیگری پرداخت کند و به حقی که طبیعی به نظر می رسد دسترسی یابد؟ از اساس اگر اسپانسرها نتوانند از فوتبال صاحب سود و منافعی که دنبالش هستند، شوند با چه توجیهی وارد این عرصه شده و میلیاردها پول به حساب فدراسیون فوتبال سرازیر کنند؟ اگر ادعای ردوبدل شدن رشوه صحت داشته باشد، باید دید چرا نام باعث اصلی این محدودیت منتشر نشده است؟

راه دادن عوامل اين شركت به هتل و محل اسكان و تمرين تيم ملي، البته جزو اختیارات سرمربی است اما آیا مدیران ارشد فدراسیون نمی توانستند با سرمربی همیشه درحال نق زدن خود، صحبت کنند که دقایقی را هم به تنها حامی دست به نقد تیم ملی اختصاص دهد تا همین یک دریچه درآمدی هم بسته نشود؟ جالب اينجاست كه گفته می شود ظاهرا علاوه بر پيرواني، خود كي روش و ديگر اعضاي وقت كادرفني و مديريتي و حتی رسانه اي تيم ملي هم دريافتی هایی داشته اند و براي همه آنها كميته اخلاق پرونده باز كرده و نهادهاي نظارتي هم وارد اين ماجرا شده اند.

پيرواني كه پس از درگيري كي روش و علي كريمي از كريمي و مواضعش دفاع كرده بود و قول افشاگري داده بود، به يكباره با احضاریه كميته اخلاق مواجه مي شود و البته او ديروز اعلام كرده كه به عنوان مطلع به كميته اخلاق رفته است اما مدعیان می گویند ماجرا جدي تر از اين حرفها به نظر مي رسد. در این حال برخی اعضاي كادرفني و مديريتي و رسانه اي تيم ملي که در این ماجرا نامشان آمده، همین حالا هم در كادر تيم ملي حضور دارند و قرار است با تیم به جام جهانی بروند!

به نظر می رسد واکنش افشین پیروانی طی روزهای پیش رو، تکلیف این زورآزمایی و جنگ زرگری دوطرف را روشن می کند. چنانچه پیروانی سکوت پیشه کند مشخص می شود این نبرد با مصالحه دوطرف خاتمه پیدا کرده است اما اگر مدیرفعلی تیم پرسپولیس بخواهد ادامه دهد و کمیته اخلاق هم گوشه ای از محتویات پرونده را به بیرون درز دهد، آن وقت نمی توان عواقب پرونده را در آستانه جام جهانی در فضای فوتبال ایران جمع وجور کرد. فضای مسمومی که به شدت مستعد انفجار است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پول پول پول .
جناب آقای افشین خان پیروانی
همه ایران پشتیبان شما و قدر بدان زحماتی که چه در زمان بازیکن بودنتان و چه در عرصه مربی گری داشته اید . اگر فکر می کنید و صلاح می دانید بکوبید بر این طبل تو خالی و فسادی که در بین است مردم خبر ندارند و آقایان از نان این مردم خوب و نجیب می زنند تا خوش خدمتی باشد برای کسانی که بویی از اینکه هر چیزی روزی حساب و کتابی دارد تا جیب مربیان با ارقام نجومی پر کنند.
افشین عزیز!کسی دراین مملکت نبایدازارزش وجودی خودش استفاده کندومملکت راارتقا دهد،شماهم ازاین قاعده مستثنی نمی شویدمگر اینکه مجیزه خوان شویدوارزش های وجودی شما،نه به خودتان،که به مجیزه گویی وظاهرفریبی ووابستگی عقیده وشخصیت وشریک دزد ورفیق قافله شدن و.....باشد.وگرنه چون کسی نمی تواند مثل شما درست کارکند،به شما هم اجازه درست کارکردن وجلوه داشتن والگو بودن نمی دهد.به راحتی اتهام می زنند.به راحتی درباره ات دروغ می گویند.به راحتی شخصیت وحیثیتت راپایمال می کنند.البته شایدپیر که شوی شایدتوبه کنند وازتو عذرخواهی کنندتاشرابه آبروی رفته خود رانزد خدا وخلق خداپینه کنند.نگران نباش عزیز ملت عیار عزیزانش را می داند.
افشین پیروانی باید پاسخگوی تخلفاتش در خصوص که از حقوق معلمان بازنشسته و دست بردن به فرش کی روش باشد
لعنت به این فوتبال کثیف.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی