بازدید 4588

افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان

سخنگوی دولت اعلام کرد: حقوق کارمندان دولت در سال آینده ۱۰ درصد افزایش می یابد.
کد خبر: ۷۸۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 07 March 2018

سخنگوی دولت اعلام کرد: حقوق کارمندان دولت در سال آینده ۱۰ درصد افزایش می یابد.

به گزارش ایبِنا، محمد باقر نوبخت در نشست خبری روز گذشته خود با خبرنگاران اظهارداشت، بر اساس گزارش رسمی خزانه در ۱۱ ماهه اول امسال تا ۳ اسفند  سال جاری ۲۷۱ هزار میلیارد تومان برای امور جاری و عمرانی هزینه شده که این رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۱۱ هزار میلیارد  تومان بود. بر اساس این گزارش، سخنگوی دولت اعلام کرد: ۱۷۶۵ میلیارد تومان برای جبران خسارات حوادث غیرمترقبه پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: ۲۸ درصد از خزانه نیز برای امور جاری و عمرانی بیشتر پرداخت شده و اعتبارات هزینه ای در این مدت ۱۵ درصد افزایش و اعتبارات عمرانی ۶۲ درصد رشد داشته است. نوبخت ادامه داد: رشد سرمایه گذاری سال قبل هفت درصد بود. امسال نیز رشد سرمایه گذاری داشتیم و رشد اقتصادی نیمه اول امسال ۶ درصد و میزان اشتغال زایی ۹۵۰ هزار نفر بود.

سخنگوی دولت افزود: دولت به دنبال پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران است و به همین جهت در میزان افزایش قیمت تضمینی گندم ملاحظات وجود دارد. سال گذشته ۱۱ هزارو ۶۵۰ میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم پرداخت شد و این رقم برای دولت سنگین است.

نوبخت اظهارداشت: حقوق کارمندان دولت سال آینده افزایش ۱۰ درصدی دارد. علاوه بر این سه هزارو ۴۰۰ میلیاردتومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است. وی افزود: دولت با همه توان از دو وزیر پُرتلاش راه و تعاون حمایت می کند. وزیر راه برای نوسازی ناوگان هوایی مورد انتقاد قرار گرفت.

سخنگوی دولت در ادامه اضافه کرد: به محض لغو تحریم ها ۱۱ فروند هواپیمای نو وارد ناوگان هوایی شد و شبکه ریلی توسعه چشمگیر داشته و وزیر با تمام توان کار می کند. وزیر رفاه نیز دلسوزانه به دنبال منافع کارگران و بازنشستگان بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار