بازدید 6593
لیگ قهرمانان

پاریس1(2)-مادرید(5)2؛بدون نیمار حذف رئال محال بود

غیبت نیمار بدشانسی بزرگی برای پاریسی ها بود ولی آنها با تمام قدرت برای جبران شکست بازی رفت قدم به میدان گذاشتند تا بلکه دست به یک شگفتی زده و قهرمان دو دوره اخیر را از دور رقابت ها حذف کنند.
کد خبر: ۷۸۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴ 07 March 2018

تیم زیدان در اروپا متفاوت است و این اصل امشب در پاریس بار دیگر به اثبات رسید. ستاره اول این تیم هم همینطور؛ رونالدو در تمام 9 بازی اش در لیگ قهرمانان امسال گلزنی کرده است. یک آمار باورنکردنی!

به گزارش تابناک ورزشی، از چارچوب رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دور برگشت، بامداد امروز پاری سن ژرمن میزبان رئال مادرید بود در حالیکه بازی رفت با برتری 3-1 مادریدی ها به پایان رسیده بود و شاگردان اونای امری بدون نیمار به برد دو بر صفر نیاز داشتند.

غیبت نیمار بدشانسی بزرگی برای پاریسی ها بود ولی آنها با تمام قدرت برای جبران شکست بازی رفت قدم به میدان گذاشتند تا بلکه دست به یک شگفتی زده و قهرمان دو دوره اخیر را از دور رقابت ها حذف کنند. کریس رونالدو زننده گل اول این دیدار در دقیقه 51 بود تا باز هم عملکرد درخشان خود در لیگ قهرمانان اروپا را تداوم ببخشد و در هشتمین بازی متوالی برای رئال گل بزند و دوازدهمین گل فصل خود در این مسابقات را به ثمر رساند. در ادامه با اخراج وراتی در دقیقه 66 کار برای پاریسی‌ها سخت شد اما با این وجود کاوانی در دقیقه 71 بازی را به تساوی کشاند.

 در دیگر بازی، لیورپول که به خاطر برتری 5 بر صفر بازی رفت در زمین پورتو خیال راحتی داشت در یک بازی نه‌چندان جذاب خانگی در آنفیلد مقابل رقیب پرتغالی‌اش به تساوی بدون گل رضایت داد و با همین نتیجه در مجموع 2 بازی رفت و برگشت برای نخستین بار از فصل 2002-2001 به مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

شرح گل ها

 رونالدو، دقیقه 51 برای رئال مادرید: آسنسیو پس از حرکات تکنیکی و عبور از دنی آلوز، با یک پاس عمقی وازکز را در سمت چپ راه انداخت. وازکز توپ را روی دروازه ارسال کرد و رونالدو روی تیر دو، موفق شد با یک ضربه سر دروازه را باز کند.

کاوانی، دقیقه 71 برای پاری سن ژرمن: روی یک ارسال از سمت چپ، پاستوره با یک ضربه سر، توپ خوبی را در مقابل دروازه برای کاوانی مهیا کرد. کاوانی با یک ضربه سر شیرجه ای ضربه اش را به سمت دروازه زد و توپ با برخورد به پای کاسمیرو تغییر جهت داد تا ناواس مغلوب شد.

کاسمیرو، دقیقه 80 برای رئال مادرید: رونالدو پس از یک حرکت سریع از سمت راست، توپ را برای وازکز فرستاد. سانتر وازکز توسط رابیو خوب دور نشد و کاسمیرو با یک ضربه پای راست دروازه را باز کرد. شوت کاسمیرو با برخورد به پای مارکینیوش تغییر جهت داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی