بازدید 4786

ترکیب استقلال برابر العین مشخص شد

وینفرد شفر تصمیم ندارد تغییر زیادی در ترکیب خود انجام بدهد چون با ترکیب ثابتی که به آن رسیده توانسته در بازی های مهمی به پیروزی برسد. تنها ابهام در ترکیب استقلال در پست دروازه بان این تیم بود، جایی که شفر حتی در تمرین شب گذشته هم هر دو دروازه بان خود را در ترکیب اصلی امتحان کرد. در این بین رحمتی در بازی های مهم برابر الهلال و پرسپولیس نمایش بی نقصی داشته اما شفر در بازی با العین یک بار دیگر به حسینی شانس داد تا توانایی های خود را نشان بدهد. در خط دفاع امشب روزبه چشمی و مجید حسینی تلاش می کنند یک کلین شیت دیگر در کارنامه خود به ثبت برسانند و امید نورافکن و وریا غفوری هم مدافعان راست و چپ آبی ها خواهند بود. برای بازی با العین فرشید باقری و امید ابراهیمی تلاش می کنند مثل بازی با پرسپولیس کمربند میانی استقلال را محکم کنند که اگر موفق باشند آبی ها می توانند به پیروزی در این بازی بسیار امیدوار باشند.
کد خبر: ۷۸۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ 06 March 2018

یازده بازیکن العین برابر استقلال و همچنین نفرات شفر برای مقابله با حریف اماراتی برای دیدار امشب اعلام شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، وینفرد شفر تصمیم ندارد تغییر زیادی در ترکیب خود انجام بدهد چون با ترکیب ثابتی که به آن رسیده توانسته در بازی های مهمی به پیروزی برسد. تنها ابهام در ترکیب استقلال در پست دروازه بان این تیم بود، جایی که شفر حتی در تمرین شب گذشته هم هر دو دروازه بان خود را در ترکیب اصلی امتحان کرد. در این بین رحمتی در بازی های مهم برابر الهلال و پرسپولیس نمایش بی نقصی داشته اما شفر در بازی با العین یک بار دیگر به حسینی شانس داد تا توانایی های خود را نشان بدهد.

در خط دفاع امشب روزبه چشمی و مجید حسینی تلاش می کنند یک کلین شیت دیگر در کارنامه خود به ثبت برسانند و امید نورافکن و وریا غفوری هم مدافعان راست و چپ آبی ها خواهند بود. برای بازی با العین فرشید باقری و امید ابراهیمی تلاش می کنند مثل بازی با پرسپولیس کمربند میانی استقلال را محکم کنند که اگر موفق باشند آبی ها می توانند به پیروزی در این بازی بسیار امیدوار باشند.

العین در روز سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال ایران است. با تصمیم مامیچ در این دیدار العینی ها با ترکیب خالد عیسی، تسوکاسا شیوتانی، مهند سالم، احمد برمان، محمد غریب، ریان یسلم، عامر عبدالرحمن، عمر عبدالرحمن، حسین الشحات، لوکاس کایو و مارکوس برگ بازی را آغاز می کنند. مامیچ در پنجاهمین حضور خود روی نیمکت تمامی مهره های تهاجمی خود را به کار گرفته و احمد اسماعیل سرشناس ترین نیمکت نشین بنفش پوشان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی