بازدید 13260

چرا ناطق نوری دفترش را تحویل نمی دهد؟!

یکی از اخبار جالب و عجیب این روز‌های ورزش، ماجرای ماندن رئیس سابق فدراسیون بوکس در دفتر کار و تخلیه نکردن آن است! ماجرایی که البته پشت پرده‌هایی دارد که به زمان ساخت این دفتر و هزینه‌های انجام شده در آن بر می‌گردد.
کد خبر: ۷۷۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹ 05 March 2018
یکی از اخبار جالب و عجیب این روز‌های ورزش، ماجرای ماندن رئیس سابق فدراسیون بوکس در دفتر کار و تخلیه نکردن آن است! ماجرایی که البته پشت پرده‌هایی دارد که به زمان ساخت این دفتر و هزینه‌های انجام شده در آن بر می‌گردد.

چرا ناطق نوری دفترش را تحویل نمی دهد؟!به گزارش  جی پلاس؛ سال ۶۸ که بوکس ایران پس از سال‌ها تعطیلی دوباره راه افتاد، احمد ناطق نوری به عنوان اولین رئیس این فدراسیون پس از انقلاب انتخاب شد. انتخابی که او را تا همین چند ماه پیش روی صندلی ریاست این فدراسیون نگه داشت. ناطق ۲۸ سال رئیس فدراسیون بوکس ایران بود و در آخر هم در پی همان قانون منع حضور بازنشستگان در راس فدراسیون‌ها کنار رفت. ناطق نوری ده ماه مانده به پایان دوران هفتم خود، حدود ماه پیش استعفا داد و افشین داوری توسط وزارت ورزش به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد.

داوری بدش نمی‌آمد رئیس بعدی بوکس باشد، اما در انتخابات پنجم دی حسین ثوری با رای مجمع، دومین رئیس این فدراسیون شد. این‌ها را گفتیم تا برسیم به ماجرایی که این روز‌ها مهمترین خبر بوکس ایران است. خبری حاشیه‌ای که البته جدید نیست، اما به تازگی رسانه‌ای شده است!

احمد ناطق نوری در شرایطی که هفت ماه پیش از سمتش در فدراسیون بوکس کناره گیری کرده، اما دفتر کارش را تحویل نمی‌دهد. او پس از استعفا این دفتر را نه به افشین داوریِ سرپرست داد و نه به ثوری که به طور قانونی رئیس فدراسیون است!

اقدام عجیب ناطق چرای بزرگی دارد و در ظاهر از مدیر کارکشته و با تجربه‌ای مانند او بعید است، اما با این حال بد نیست به این چرای بزرگ که کمتر در رسانه‌ها به آن پرداخته شده بپردازیم.

ماجرای دفتر ناطق چیست؟

دفتری که این روز‌ها از آن به عنوان دفتر ناطق به عنوان رئیس فدراسیون از آن صحبت می‌شود، چیزی سوای ساختمان اصلی فدراسیون بوکس ایران است. ظرف یکی دو سال گذشته که هنوز هیچ خبری از رفتن ناطق نبود و مشخص بود خودش هم قصد رفتن ندارد، وضعیت نه چندان مناسب دفتر قبلی او در ساختمان اصلی فدراسیون باعث می‌شود تا ظاهرا یکی از دوستان نزدیکش پیشنهاد ساختن دفتری جدید را بدهد.

در واقع دفتری که اکنون در اختیار ناطق نوری است، به تازگی و با هزینه شخصی ساخته شده؛ اگرچه زمین این دفتر و ساختمان در ملک مجموعه شیرودی است و به ناطق یا فرد دیگری تعلق ندارد و گفته می‌شود تنها برای ساخت آن از هزینه شخصی استفاده شد.

چرا ناطق دفترش را خالی نمی‌کند؟

حدود هفت ماه است که ناطق دفترش را خالی نمی‌کند. او دیگر سمتی در بوکس ایران ندارد، اما نه اجازه داد افشین داوری رنگ آن ساختمان را ببیند و نه آن را به ثوری داد. چرا؟!

این طور که شنیده می‌شود با توجه به هزینه غیردولتی و شخصی که برای این ساختمان صورت گرفته، ناطق خواستار گرفتن مبلغی است که صرف آن کرده که ظاهرا هزینه‌ای بالغ بر دویست میلیون تومان است. گویا ناطق عنوان کرده تنها در صورت دریافت این مبلغ، آن را تخلیه می‌کند.

این در حالی است که همان طور که گفته شد، زمین دفتر جزء مجموعه شیرودی بوده و البته باید دید آیا در زمان ساخت توافقی میان این دو طرف صورت گرفته بوده یا خیر!

پرداخت حقوق کارمندان از حساب فدراسیون

به گزارش جی پلاس؛ دیگر انتقادی که این روز‌ها مطرح شده و به نوعی می‌تواند تخلف هم به حساب بیاید، ادامه داشتن پرداخت کارمندان دفتر ناطق از حساب فدراسیون است. افرادی که البته در ابتدای سال کارمند فدراسیون به حساب می‌آمدند که در دفتر ریاست مشغول بودند، اما اکنون مشخص نیست بنا بر چه دستورالعمل یا توافق احتمالی، این اقدام صورت می‌گیرد؟ اینکه چه قراردادی با این کارمندان امضا شده که با تغییر رئیس فدراسیون، آن‌ها تحت مدیریت جدید در محل فدراسیون فعالیت نمی‌کنند؟! آیا قرارداد خارج از فدراسیون داشته اند؟! که در این صورت چطور از حقوق شان از حساب فدراسیون پرداخت می‌شود؟ در هر حال طبق اعلام رئیس کنونی فدراسیون قرارداد آن‌ها تمام می‌شود و تمدید نخواهد شد.

ناطق تا هر زمان که بخواهد می‌تواند بماند!

اظهار نظر ثوری درباره عدم تخلیه ساختمان توسط ناطق هم جالب است. او که به طور کامل در جریان این ماجراست، در اظهار نظری جالب گفته است: «در مورد ادامه حضور آقای ناطق‌نوری در دفتر فدراسیون باید بگویم او تا هر وقت که بخواهد در این فدراسیون می‌ماند.» او همچنین درباره ادامه داشتن پرداخت حقوق کارمندان دفتر ناطق نیز گفت: قرارداد این چند کارمند که برای حاج احمد ناطق‌نوری کار می‌کنند یک ساله است و آخر اسفند ۱۳۹۶ به پایان می‌رسد. مطمئن باشید برای سال بعد بنده به شخصه این موضوع را پی گیری می‌کنم تا این مسئله ادامه‌دار نباشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی