بازدید 2316

به زودی انتشارگزارش وضعیت دانشجویان بازداشت شده

کد خبر: ۷۷۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 05 March 2018

وزیر علوم تحقیقات و فناوری از انتشار گزارش وضعیت دانشجویان بازداشت شده در تجمعات دی ماه در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش آنا، دکتر منصور غلامی صبح امروز در حاشیه بیست و هشتمین نشست روسای پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور در جمع خبرنگاران درباره تغییر و تحولات انجام شده در حوزه امور فناوری وزارت علوم و انتصاب دکتر کشمیری به عنوان سرپرست دفتر امور فناوری وزارت علوم اظهار داشت: آمدن مدیر جدید با توجه به سابقه فعالیت موثرشان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان این امیدواری را ایجاد می‌کند که تجربه و توان ایشان باعث تقویت پارک‌ها شود.

وی با اشاره به سختی‌های حوزه فناوری ادامه داد: کار در این حوزه‌ها جدید است و مطمئنا مسائل و مشکلات هم زیاد است اما باید تلاش زیادی صورت گیرد و سر و سامان پیدا کنیم. مطمئنا در این مسیر به حمایت دولت هم احتیاج داریم، امسال با توجه به محدودیت‌های بودجه خوشبختانه حمایت‌های مناسبی برای پارک‌های علم و فناوری اختصاص یافت و این نشان می‌دهد که پارک‌ها مورد توجه هستند.

وزیر علوم اضافه کرد: بخش‌هایی از توسعه پارک‌ها شامل توسعه فیزیکی است که نیاز به فعالیت‌های عمرانی دارد و امیدواریم به زودی و در سال 97 به خوبی پیش برود.

غلامی با اشاره به انتظار اصلی وزارت علوم از پارک‌های علم و فناوری در سال آینده گفت: هدف اصلی پارک‌ها باید حمایت از ایده‌های جدید باشد که می‌تواند تبدیل به تولید، اشتغال و ثروت شود.

وزیر علوم به دستاوردهای پارک‌های علم و فناوری در سال‌های اخیر نیز اشاره و خاطر نشان کرد: تا کنون در پارک‌های علم و فناوری ایده‌های زیادی توانسته‌اند به شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های خوبی تبدیل شوند. در فن‌بازار اخیر فروش ایده‌های فناورانه به خوبی صورت گرفت و رونق فعالیت پارک‌ها قابل مشاهده است. امسال فروش محصولات فناورانه حدود 5 هزار میلیارد تومان بوده است.

وی همچنین به افزایش اجاره‌بهای تعدادی از خوابگاه‌های دانشجویی اشاره کرد و گفت: صندوق رفاه دانشجویان ارزیابی و سطح‌بندی خوابگاه‌ها را آغاز کرده است و ممکن است بعضی از خوابگاه‌هایی که ارتقاء سطح داشته‌اند به لحاظ سرویس‌های بهتر اجاره بهای آنها نیز افزایش پیدا کرده است.

وزیر علوم در پاسخ به آنا و درباره اظهار نظر اخیر تعدادی از نمایندگان مجلس مبنی‌بر اینکه برای دانشجویان بازداشت شده پرونده قضایی تشکیل شده است، تاکید کرد: گزارش وضعیت دانشجویان بازداشت شده دی ماه به زودی منتشر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی