بازدید 1806

هلاکت ۲۱۴ متجاوز در یمن و پرتاب ۲۰۰ موشک به مواضع آنها در یک ماه

جنبش انصار الله یمن با صدور گزارشی از هلاکت ۲۱۴ تن از عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز عربستان و پرتاب بیش از ۲۰۰ موشک به سمت مواضع آنها طی تنها یک ماه خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 04 March 2018

جنبش انصار الله یمن با صدور گزارشی از هلاکت ۲۱۴ تن از عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز عربستان و پرتاب بیش از ۲۰۰ موشک به سمت مواضع آنها طی تنها یک ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در گزارش منتشر شده از سوی مرکز اطلاع رسانی جنبش انصار الله یمن آمده است: در جریان عملیات نیروهای وابسته به انصار الله علیه متجاوزان طی ماه فوریه دست کم ۲۰ خودروی زرهی، ۵ تانک و ۱۲۵ تجهیزات نظامی آنها نابود شد. هم چنین یک فروند هواپیمای جاسوسی متعلق به عناصر ائتلاف متجاوز عربستان طی ماه مذکور سرنگون شد.

در ادامه این گزارش آمده است: سه انبار سلاح به آتش کشیده شده و ۶۹ نظامی سعودی در کنار ۱۴۵ مزدور وابسته به عبد ربه منصور هادی(رئیس جمهور فراری یمن) در عملیات تک تیراندازها به هلاکت رسیدند. هم چنین نیروهای انصارالله توانستند ۵۱ مورد از عملیات متجاوزان برای پیشروی در مناطق مختلف را ناکام گذاشته و بیش از ۴۸ عملیات هجومی علیه مواضع آنها انجام دهند.

در این گزارش تاکید شده است: طی ماه فوریه دست کم ۳ موشک از نوع قاهر، و یک موشک بالستیک کوتاه برد، و ۳ موشک بالستیک دیگر به سمت مواضع دفاع هوایی دشمن پرتاب شده و این مواضع را نابود کرد. با پرتاب چند موشک بالستیک نیز مواضع فرماندهی مزدوران اماراتی هدف قرار گرفت که در مجموع ۱۰ فروند موشک بالستیک و ۲۰۴ موشک معمولی استفاده شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی