بازدید 11346

سکه رکورد زد

کد خبر: ۷۷۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 04 March 2018
کشتی‌آرای گفت: طی روز‌های گذشته طلا تا گرمی ۱۵۰ هزار تومان هم بالا رفت، اما سکه ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بود و این موضوع نشان می‌دهد که بر روی نرخ سکه حباب داریم.

محمد کشتی‌آرای، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در گفت‌وگو با ایلنا در مورد وضعیت بازار طلا اظهار داشت: در حالی که قیمت جهانی طلا رو به کاهش است، اما از هفته گذشته تاکنون نرخ طلا در ایران رو به افزایش است که دو عامل افزایش تقاضا و افزایش قیمت ارز باعث این موضوع شده است.

وی با بیان اینکه بهای سکه حدود ۱۷ هزار تومان نسبت به هفته گذشته رشد داشته است، افزود: افزایش تقاضا در بازار و رشد بهای ارز، قیمت سکه را نیز تحت تاثیر قرار داد.

کشتی‌آرای گفت: ضمن آنکه بهای نیم سکه نیز به شدت رشد داشته و سکه‌های یک گرمی هم تا ۲۵ هزار تومان افزایش داشت که یک رکورد قیمتی را رقم زد.

وی با بیان اینکه قیمت اونس جهانی به ۱۳۲۳ دلار رسید، گفت: در بازار اولین روز هفته بهای سکه تمام به ۱ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان، بهای نیم سکه به ۷۷۲ هزار تومان، قیمت ربع سکه به ۴۹۵ هزار تومان و بهای سکه‌های یک گرمی هم به ۳۳۰ هزار تومان رسید. همچنین بهای طلای ۱۸ عیار به ۱۴۸ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت هر مثقال طلا نیز به ۶۴۴ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر خاطرنشان کرد: طی روز‌های گذشته طلا تا گرمی ۱۵۰ هزار تومان هم بالا رفت، اما سکه ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بود و این موضوع نشان می‌دهد که بر روی نرخ سکه حباب داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار