بازدید 2804

اصلاح الگوی مصرف باید از مدارس شروع شود

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: معافیت مدارس از پرداخت هزینه‌های آب و برق و گاز تا سقف الگوی مصرف، کمکی به مدارس است. از طرفی این امر منجر به آغاز اصلاح الگوی مصرف از مدارس می‌شود.
کد خبر: ۷۷۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 02 March 2018

جلال میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص معافیت مدارس از پرداخت هزینه‌های آب و برق و گاز تا سقف الگوی مصرف، بیان کرد: این مصوبه در راستای کمک به مدارس است. از آنجا که امروز بسیاری از مدارس با مشکلات جدی روبه رو هستند و نیاز به نوسازی دارند، در این شرایط برخی از مدارس حتی از پرداخت هزینه‌های آب و برق خود ناتوان هستند لذا قانون‌گذارها خواسته‌اند در این زمینه کمکی کنند اما این کمک مشروط به رعایت الگوی مصرف است.

وی در ادامه گفت: بر اساس این مصوبه اگر مدارس تا سقف الگوی مصرف، استفاده داشته باشند از پرداخت هزینه‌های آب و برق و گاز معاف می شوند اما اگر میزان مصرف‌شان از الگوی مصرف بیشتر باشد باید کل هزینه را پرداخت کنند.

میرزایی خاطرنشان کرد: مدرسه جایی است که باید بحث صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف از آن شروع شود و به عنوان یک الگو در روند جامعه پذیری استمرار یابد و نهادینه شود. از نظر بنده این اقدام عملی هوشمندانه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی