بازدید 2494

سعی آمریکا ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت: سعی آمریکا ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۷۷۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 02 March 2018

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت: سعی آمریکا ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا ، علاالدین بروجردی در نشست خبری با اصحاب رسانه در بروجرد، اظهار کرد: بعد از توفیقاتی که برای جمهوری اسلامی ایران در کل منطقه انجام شد شاهد شکست داعش در عراق و سوریه بودیم که توطئه طراحی شده خطرناک آمریکایی‎ها بود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‎ها بعد از اینکه دیدند داعش در عراق شکست خورد توطئه جدیدی را طراحی کردند که عراق را تجزیه کنند و اقلیم کردستان عراق را تحریک کردند که این توطئه در نطفه خفه شد و آمریکایی‎ها بعد از شکست داعش شکست دیگری را متحمل شدند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان تصریح کرد: بعد از شکست در سوریه نیز که نقاط اساسی را از دست داده بود تجزیه سوریه را در نظر داشت که قطعا همه این توطئه ‎ های آمریکا نیز شکست خواهد خورد.

بروجردی با بیان اینکه امروز وضعیت یمن تاسف بار است اضافه کرد: عربستان سعودی با سلاح‎های آمریکایی‎ و اسرائیلی مردم مظلوم یمن را هدف قرار داد که بعد از چندسال عربستان در این جنگ شکست خواهد خورد.

وی بیان کرد: آمریکا توطئه انتقال سران داعش به افغانستان و سوریه را برای ایجاد جنگ بین مسلمانان و ناامنی در منطقه استارت زده تا حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار