بازدید 3072

رابطه ولایتی و رهبر کاملا برادرانه است

کد خبر: ۷۷۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 01 March 2018

مدیرکل رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه استعفای فرهاد رهبر صحت ندارد، گفت: حاشیه سازی‌ها در واکنش به انسجام بی‌سابقه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌پذیرد.

به گزارش دانشجو، صالح اسکندری مدیرکل رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در پی انتشار خبری مبنی‌بر استعفای فرهاد رهبر، ضمن تکذیب این خبر افزود: برخی رسانه‌هایی که وامدار جریانی هستند که دستشان از دانشگاه آزاد کوتاه شده، ولی هنوز ادعای ارث و میراث دارند، با طرح این شایعات در‌صدد هستند تا موفقیت‌های اخیر دانشگاه آزاد را تحت‌الشعاع قرار دهند.

وی با بیان اینکه انسجام و چینش ترکیب تیم مدیریتی دانشگاه آزاد به لحاظ توان علمی و تجربه مدیریتی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش‌عالی دولتی و غیر دولتی بی‌نظیر است، افزود: روسای سابق دانشگاه‌های مطرح دولتی مثل دانشگاه تهران، امیرکبیر، تربیت مدرس و علمی کاربردی امروز در زمره معاونین دانشگاه آزاد بوده که همگی برادرانه در کنار هم مشغول فعالیت هستند.

اسکندری با بیان اینکه عده‌ای که دستشان از منافع کلان دانشگاه آزاد قطع شده است با طرح این شایعات می‌خواهند به قطار حرکت سریع دانشگاه سنگ‌اندازی کنند، گفت: این در حالی است که رابطه دکتر ولایتی و اعضای هیات امنا و دکتر رهبر کاملا برادرانه و منسجم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی