بازدید 14851
«ملاک حال فعلی افراد است» شامل شما نمی‌شود؛

حامیان اصولگرای «احمدی‌نژاد» از مردم عذرخواهی کنند!

پرسش اساسی از احمدی نژاد که این روزها غم و غصه انتخابات آزاد، عدالت، برخورد با مفاسد و ... است، این است که او پیش و بیش از همه باید پاسخ بدهد در هشت ساله دولت او چند تن از فعالان سیاسی، روزنامه نگاران و ... به بهانه های مختلف و به ویژه مخالفت با او و دولتش بازداشت و راهی زندان شدند، در دولت او چطور اختلاس های کلان چند هزار میلیاردی شکل گرفت و «خاوری»ها، «بابک زنجانی»ها و «امیر منصور آریا»ها سر برآوردند.
کد خبر: ۷۷۷۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 24 February 2018

«من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسى و اسلام‏نمایى بعضى افراد، ذکرى از آنان کرده و تمجیدى نموده‏ام، که بعد فهمیدم از دغلبازى آنان اغفال شده‏ام. آن تمجیدها در حالى بود که خود را به جمهورى اسلامى متعهد و وفادار مى‏نمایاندند و نباید از آن مسائل سوءاستفاده شود. و (میزان در هر کس حال فعلى او است)». (وصیتنامه امام راحل، ص 94، تذکرات‏، شماره 4) «... چنانچه قبلًا تذکر داده‏ام میزان در گزینش، حال فعلى افراد است»(صحیفه امام، ج ‏17، ص220) اینها بخش هایی از جملات و فرمایش های امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی که تاکنون در برهه های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش «تابناک»؛ در جایی عنوان شده که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در خصوص شأن نزول این جمله از سوی امام(ره) توضیح داده، می گوید: «شأن نزول آن جمله این بود که در حذف نیروهای کاردان سابق افراط نکنند که این یک مسأله بود. الان که بحث می‌کنند، هر کسی به میل خودش استفاده می‌کند. مثلاً به سلیقه فلان جریان فلان کس الان مسیر خوبی ندارد و در گذشته هم افتخاراتی داشت. می‌گویند افتخارات گذشته جدا، ولی الان خوب نیست.»

او عنوان کرده، «این می‌تواند در جایی درست باشد؛ یعنی کسی قبلاً خیلی خدمات داشته و خوب بوده و خدوم بوده و الان نیست، بله این می‌تواند درست باشد، ولی با تحلیل آنها؛ برای خودشان و با سلیقه آنهاست و می‌گویند هرکس با ما نیست، الان حالش خوب نیست که اگر این باشد؛ حرف بی‌ربطی است.»

پس از رحلت امام خمینی(ره) این جمله ایشان یعنی (ملاک حال فعلی افراد است) دستاویز بسیاری از اظهار نظرها و حتی کینه ورزی ها شده و به همین واسطه افرادی حذف یا جذب شده اند. اما در حقیقت آنچه عیان است منظور عبارت بیشتر در راستای استفاده مثبت و جذب افراد بیان شده و نباید آن را ملاک و معیاری برای بهره بردن های شخصی و یا جناحی کرد.

این جمله برای «محمود احمدی نژاد» همزمان در دوران ریاست جمهوری اش از سوی حامیان اصولگرایش بارها علیه رقیبان و منتقدان او استفاده شد و تلاش زیادی صورت گرفت که با بهره بردن از یک جمله امام (ره) برخی افرادی که انتقادات زیادی را به احمدی نژاد و دولتش داشتند یا ساکت کنند و یا اینکه آنها را فاصله گرفته از آرمان های اولیه انقلاب و امام(ره) معرفی کنند؛ در حالی که بی خبر بودند این فرد بعدها نشان خواهد داد که فکر و اعتقادش هیچ نزدیکی و سنخیتی با آرمان های انقلاب و امام ندارد

حامیان اصولگرای «احمدی‌نژاد» از مردم عذرخواهی کنند!

 احمدی نژاد در دو سال اولی که از قدرت کنار رفت، تقریبا ساکت بود و سعی کرد که بلافاصله با کنار رفتن از عرصه قدرت آنچه در ذهن دارد را رو نکند؛ او با نزدیک تر شدن به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم خود را بیشتر و بیشتر در عرصه سیاسی و عمومی ظاهر کرد و در نهایت نشان داد که تاب دوری از ریاست جمهوری و نداشتن قدرت را ندارد.

 او حتی با وجود اظهار نظر صریح رهبر معظم انقلاب که ورود او را به عرصه انتخابات ریاست جمهوری صلاح ندانسته بودند، به بهانه ثبت نام «حمید بقایی» وارد وزارت کشور شد و در نهایت حضور خود برای انتخابات ریاست جمهوری را پس از ثبت نام رسمی کرد که البته شورای نگهبان صلاحیت او را تائید نکرد و مانع از حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری شد.

پس از آنکه او رد صلاحیت شد، قوه قضائیه نیز پس از انجام بررسی های لازم در خصوص تخلفات احمدی نژاد و یارانش در دوران 8 ساله ریاست جمهوری پرونده آنها را دنبال کرد که این موضوع باعث شد احمدی نژاد رفته رفته خود واقعی اش را عرضه کرد و مواضع و انتقاداتی که نسبت به ارکان نظام دارد را رسمی تر کند. البته او همواره در دوران ریاست جمهوری اش هم برخورد با اطرافیان، نزدیکان و کابینه اش را «خط قرمز» خوانده بود و لذا برو چنین رفتارهایی از او خیلی هم غیرقابل پیش بینی نبود.

در آخرین اقدام احمدی نژاد در نامه ای خواستار «برگزاری هرچه سریع تر و بی قید و شرط انتخابات آزاد شده است!» موضوعی که بسیار جای تأمل دارد. در حالی که بسیاری منتقد احمدی نژاد از همین بابت هستند، حالا او انگار «دست پیش را گرفته که پس نیفتد» و خواستار برگزاری انتخابات آزاد و بی قید و شرط شده است!

پرسش اساسی از احمدی نژاد که این روزها غم و غصه انتخابات آزاد، عدالت، برخورد با مفاسد و ... است، این است که او پیش و بیش از همه باید پاسخ بدهد که در 8 ساله دولت او چند نفر از فعالان سیاسی، روزنامه نگاران و ... به بهانه های مختلف و به ویژه مخالفت با او و دولتش بازداشت و راهی زندان شدند، در دولت او چطور اختلاس های کلان چند هزار میلیاردی شکل گرفت و «خاوری»ها، «بابک زنجانی» ها و «امیر منصور آریا» ها سر برآوردند. چطور دکل های نفتی گم شد و بسیاری از نظامات اجرایی و اداری کشور برای راحت تر شدن اختلاس ها و دور زدن قانون از بین رفت؟ چطور قیمت ها هر روز متفاوت تر و بالاتر از روز گذشته بود و دارایی و ثروت مردم در عرض چند شب به یک چهارم کاهش یافت؟

بخش عمده ای از تقصیرها جدای از احمدی نژاد و اطرافیانش بر عهده اصولگرایان حامی اوست؛ کسانی که تا همین چند ماه پیش هم احمدی نژاد منهای مشایی را قبول داشتند! در حالی که بسیاری از دلسوزان نظام از همان ابتدای شروع به کار این فرد، در خصوص اقدامات و تفکر او و اطرافیانش هشدار داده و از کارها و سخنان او ابراز نگرانی کرده بودند.

اگر این افراد (حامیان اصولگرای احمدی نژاد) بخواهند بگویند بنا به فرمایش امام (ره) «میزان در هر کس حال فعلى او است» باید بدانند که بنا بر نصایح و هشدارهای دلسوزان نظام این موضوع شامل حال آنها نمی شود. چنانچه قبلا گفته شده یکی از ملاک های مهم سیاستمدار شمردن افراد برخورداری آنان از بصیرت و آینده نگری است و لذا چنین موضوع را نمی توان خیلی در مورد حامیان اصولگرای احمدی نژاد صادق دانست.

در شرایط فعلی مهمترین مسأله در خصوص حامیان رئیس دولت های نهم و دهم که حالا به دلیل برخورد با اطرافیانش و محروم ساختن او از بازگشت دوباره به قدرت به عنوان اپوزیسیون نظام و ارکان آن خود را مطرح می کند، عذرخواهی از مردم در قبال حمایت از چنین فردی است که جز منافع شخصی خود و اطرافیانش به هیچ چیز دیگری فکر نمی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۹۶
انتشار یافته: ۱۱۱
درینکه عملکرد احمدی نزاد صعیف و عیر قابل دفاع است شکی نیست اما...... انتقادات او به جاست لطفا به جای ماست مالی جواب دهید
پاسخ ها
Hadi
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
ضمنا عکسایی که از احمدی گذاشتینم کاملا فوتشاپه
شهاب
| Germany |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
دشمنان دو آتشه احمدی نژاد حالا که مخالف نظام حرف زده یک شبه یار غار او شد ه اند !!!!!عجب از این جماعت!تا دیروز هر چی بدبختی توی مملکت بود همین شماها به او نسبت می دادید
احمدی نژاد مثل بعضی ها نیست که از همه مشکلات جامعه خبر دارند اما سکوت پیشه می کنند.
احمدی نژاد این بار مسرش را درست و صحیح انتخاب کرده است.
حرف دل مردم خسته را می زند.
پاسخ ها
علی اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
عذر خواهی را کسانی باید بکنند که در برابر شعارهای ارزشی احمدی نژاد مخالفت کردند و از اسلام آمریکایی میر حسین موسوی حمایت کردند ولی امروز از انحرافات احمدی نژاد حمایت می کنند
اگر در دولت كسي 2600000 مسكن محرومان برنامه ريزي و اجرا ميشد،اگر به فن آوري هدايت موشكهاي بالستيك دست مي يافت، اگر موفق مي شد بازار نفت را تا 147 دلار بهبود ببخشد، اگر توليد علم را 11 برابر متوسط رشد جهاني مي كرد، اگر در فن آوري هاي هسته ايي كشورش را جزئ 8 كشور اول جهان مي كرد، در كشورهاي اروپايي او يك قهرمان ملي بود و در ايران احمدي نژاد ميشود.بخاطر همين جهان سومي هستيم.
بنظر اين حقير احمدي نژاد فقط يك جنگ ارزي داخلي و خارجي را باخت ، وگرنه همه چيز داراي جهش فوق العاده بود.از غرور ملي گرفته تا خود باوري و دشمن ستيزي.
من بعنوان يك ايراني به ايشان و مجموعه خدماتش آفرين مي گويم.هرچند دشمناني چون انگليس خبيث داشت و تا آخرين لحظه از پا ننشست. و الان هم تمام تلاش خود را براي بد نام كردن اين قهرمان ملي انجام مي دهد
پاسخ ها
شادمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
ما رو نخندون دوست عزیز !
بازار نفت را تا 147 دلار بهبود ببخشد ؟! :))
حسيني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
به نظر اين حقير ، بيشترين جهش ايشان در رشد اختلاس و حيف و ميل كردن سرمايه ملي بوده است
احمد
| United States of America |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
- مسکن محرومان بدون امکانات زیربنایی اصراف بیت المال است . ضمنا اگر هدف اینکار خانه دار شدن محرومان بوده حداقل بایستی باعث توقف یا کاهش قیمت ملک شود ولی دیدیم که قیمت زمین و مسکن در دوره این اعجوبه دارای هاله نور چهار برابر شد. ثانیا افزایش قیمت نفت بخاطر عکس العمل بازار نفت به تحریم های فلج کننده - و بقول ایشان کاغذ پاره - و احتمال وقوع جنگ رخ داد و نه سیاستهای خردمندانه آن جناب !!!!
مرصاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
احمدی نژاد خیلی خوب عمل کرد ولی وقتی افراد خاصی دور و برش رو گرفتند و خواسته یا ناخواسته به حاشیه کشیده شد خط قرمزش شد رفیق و رفیق بازی قافیه رو باخت
ژانبن گوشت ۹۹ درصد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
اگر را کاشتند ولی لامصب سبز نشد که نشد !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
کاش انگلیس و امریکا هم همچین موهبت و قهرمان ملی
گیرشون بیاد بفهمن ما چی کشیدیم
احمدی نژاد هویت احزاب چپ و راست سیاسی را به مردم نشان داد تا جائیکه رهبر انقلاب اسلامی بابت عملکرد ضعیف همین سیاسیون در اجرای عدالت از پیشگاه خداوند متعال و مردم معذرت خواهی نمود. بله احمدی نژاد در تاریخ ماندگار شد. احمدی نژاد بت شکن احزاب چپ و راست/ تحیلی آبکی نفرمائید دیگر حنای شما برای مردم رنگی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
برادرعزیز بی عدالتی یکشبه گریبانگیراین مملکت ومردم نشده احمدی نژاد با شعار اجرای عدالت به میدان آمد اما نه تنها کمکی به امرنکرد بلکه تاروپود این نظام را به ریخت با پرداخت یارانه و ساخت مسکن مهر عدالت درجامعه به وجود نمی آید.باید با ایجادسازوکاربرای مردم توان درآمدافزایی مردم را افزایش داد نه پول بی زبان مملکت را درحلوم مردم ریخت .
ديگه اصول گرايان همينن
زیاد اصرار نکنید غرورشان اجازه نمیدهد
نه اصول گرایان عادت به عذر خواهی دارند و نه در صورت عذر خواهی خسارت ها و اسیب ها جبران خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
هرموقع شما بابت فتنه 88 و خسارت هایی که به کشور زدید بابت حقوق های نجومی و رها کردن مردم کرمانشاه زیر باران و پنج سال سرکار گزاشتن مردم به خاطر برجامی که حاصلش واردات کود انسانی بود عذر خواستید بگید اصولگراها هم عذر بخوان
عجب مملکتی شده! مثلا خیر سرمون داریم بستر رو برای ورود آقا امام زمان آماده کنیم؟!
متاسفانه عده ای گول شعارهای عوام فریبانه و به ظاهر انقلابی و به ظاهر طرفدار مستضعفین و به ظاهر عدالت طلبانه ایشان را می خورند. در برخی منابر هنوز سعی در تطهیر ایشان دارند. هر چه هم به ایشان تذکر می دهیم فایده ای ندارد. از اول ایشان دنبال حاشیه سازی بوده و توانست با عوام فریبی اعتماد عده ای را جلب نماید.
وااااااااااااااااااااشه
شما طوری صحبت میکنید که انگار روسای قبلی جمهور کارنامه درخشانی در این مملکت دارند
من معذرت میخوام
تابناک جان اینها را در زمانی که این شخص بر روی کار بود هم میدانستی اما دم نزدی....اعتراضی نکردی ..حق گویی نکرده.....نه تنها این شخص و اطرافیانش که تنامی آنان که سکوتت کردند و دم نزدند مقصرند....گفتن این حرفها چه فایده ای داره....پول ملت به تاراج رفت
نویسنده این متن پرکینه کیست؟
بنظرم نامه احمدی نژاد با کمی نقد اما اصلاح طلبی واقعی بود
و کشور را از فسادزدگی و سکون نجات میدهد
حتی بازی و نمایش دروغین رفراندوم را حاشیه برد
با این که اصلا بهش رای ندادم ولی الان نظرم بهش نزدیکه

مثل آخری های هاشمی پتانسل بالایی داره!
امیدارم برخلاف هاشمی تبدیل به انرژی جنبشی بشه!
موسوی و احمدی نژاد و روحانی یک وجه مشترک دارند غرور و تکبر ویرانگر
عقده احمدی نژاد تو را کشت تابناک.
عمو محمود به کمتر ار ریاست جمهوری مادام العمر رضایت نمی دهند! واقعا امورات کشور بزرگ ایران دست چه کسانی سپرده شده ! اونم هشت سال ! لطفا شورای محترم نگهبان صلاحیت اینگونه افراد را با نهایت دقت بررسی کنند و صرفا به ادعا های ظاهری آنها بسنده نکنند تا یک نفر که نه سواد مدیریتی دارد و نه به ارکان نظام و قانون اساسی پایبند است به چرخه انتخاب مردم گذاشته نشود! و این سخن تنها ویژه عمو محمود نیست و شامل همه می شود!
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
شورای نگهبان اساسا باید برداشته شود و شرایط کاندیدای ریاست جمهوری در قانون مشخص گردد
...عذر خواهی به چه دردمون میخوره تابناک جان؟
پولهای ملت رو برگردونند...ملت میخوان شتر پرورش بدند....کاروانسراها رو احیا کنند و به مسافرت بروند..هواپیما و قطار و اتوبوس نوموخایم ما شتر موخایم....کلی هم به اکوسیستم کمک میکنه باعث آبادانیِ مسیرها میشه...بگو پولمونو بدن..لازم داریم بوخدا!!!!
متاسفانه یک سری هنوز متنبه نشده اند. خطر جریان انحرافی به مراتب بیشتر از خطر سایر جریان هاست. چون موضع سایر جریانها روشن است، ولی جریان انحرافی منافقانه و در ظاهر انقلابی، متشرع و عدالت طلبانه کار می کنند.
طرفدارارن احمدی نزاد در ان برهه تصممیم درست گرفتند ولی بت پرست هم نیستند تا وقتی در خط ولایت بود کار می کرد ما بودیم ولی تا دیدیم زاویه دارد لهش کردیم و تعصب نداریم ولی بت پرستی از ان کسانی هست که به اشخاص چسبیدند ول نمی کنند ولو اینکه شخصی که انقلابی بوده الان نوکر اجانب شده
سرویس کردی خودتو باو / مگه الان ازش حمایت می کنن که بخوان عذرخواهی کنن؟ حمایت بره قبل بود ؛ اگه اینجوری باشه کل تاریخ ایران باید از هم دیگه عذرخواهی کنن/
آنقدر هاله نور را انگليسي براي ما بزرگ كردند كه ما جهش هاي موشكي و فضايي را نديديم
آنقدر دكل گمشده را براي ما بزرگ كردند كه هواسمان نبود دولتمردان بعد از احمدي نژاد در اين اختلاس دست دارند
آنقدر قطعنامه هاي سازمان ملل را در جلوي چشممان بزرگ كردند كه نفهميديم براي چه تحريم شديم.دست يابي به فن آوري هاي برتر
واقع بين باشيم
احسن بر آقای رضایی که فراجناحی بودن خود را نشان داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
هر وقت تونستی زیر حرفهاش کامنت بزاری اینو بگو از نظر من اصلا انگار از انتقاد بدش میاد
احمدی‌نژاد، که انگار به جزیره‌ای متروک تبعید شده است و همچون رادیویی تک‌موج فراخوان می‌دهد و مردم خیالی را به صحنه می‌خواند و شبانگاه دست خالی به غار تنهایی خویش بازمی‌گردد ....
دریغ ودرد که آقای هاشمی که هشدار میدادن دربین ما نیستن و همینطور آقای موسوی که درحصرن.چه کسی جوابگوی عمر وآبروی بازی شده آنهاست؟!!!!!
پاسخ ها
حسین
| Canada |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
مرحوم هاشمی هم یک احمدی بانفوظ تر بود
خیلی از حامیان این شخص به اشتباه خود اعتراف کردند اما حامیان روحانی نیز چنین میکنند با قرارداد ترکمنبرجام کدام یک اعتراف کرد و یا با اهانتهای شخص اول دولت به مقام معظم رهبری کسی انتقاد کرد و یا به اشتباه خود در حمایت از این دولت اقرار کرد ؟؟؟
شامل تابناک نیز نباید بشود
بهتر نيست خيلي به ايشون و نامه نگاريهاش اهميت نديد اصلا هدف مطرح كردن خودش مي باشد
احمدی نژاد هیچ مشکلی نداره. منتقدانش باید عذرخواهی کنند. در آینده، حقیقت، آنقدر روشن خواهد شد که شاید باعث کور شدن کسانی بشود که تا الان چشمانشان بسته بوده است
چرا بعد از چهل سال، حالا که یه نفر حرف حق حالا با هر نیتی زده را با فتوشاپ (درست اگر به دستانش دقت کنید) پیرو شیطان پرستی و کابالا نشان میدهید؟شیطان کسی است که وضعیت را مطلوب و مشکلات مردم را نادیده بگیرد. در ضمن به اعتقاد من در نهایت او هم در بازداشت خودکشی خواهد شد، ببخشید خودکشی خواهد کرد.
نویسنده محترم شما نیازی نیست تایین کنید که اون جمله شامل چه کسانی میشود.
متنی که خودتون نوشتین اینجا از همه بیشتر بوی سیاست زدگی میده
شما هم خودتون دارین از این جملات به نحوی دیگه سواستفاده میکنید
اول روحانی بابت عدم توجه به خواست مردم عذرخواهی کند بعد بقیه.
اتفاقا نامه احمدی نژاد خیلی درست و منطقی است و هیچ احتیاجی به عذر خواهی ندارد کسی که باید از مردم عذرخواهی کند جناب آقای روحانی و لاریجانی هستند حالا شما و امثال شما سرتان را بکنید زیر برف و چیزی نبینید مردم هم گله مند هستند و هم نا امید و مردم تدبیرشان همان حرف امام است و سیل خواهد آمد اگر آقایان دست از فریبکاری بر ندارند و به جای انیکه دولت ها و کسانی که در این 40 سال سکان مدیریت اجرایی کشور را داشتند عذر خواهی کنند رهبری عذر خواهی می کند
و هنوز آقای روحانی در سخنرانی هایش می گوید بایداین کار ها یا آن کارها بشود تا ...
با سلام. بر بسیاری روشن بود و اکنون روشن است که ریشه فتنه این آقا بود اما بعضی ها خود را به ... زده اند برای این که حقیقت گم شود اما حقیقت گم شدنی نیست. تاریخ هشت سال این کشور بسیار تلخ است و هرجه زمان بگذرد تلخی بیشتر حس خواهد شد. جه ظلم ها که نشد!
برنامه این بود که حمایت نامداران از ایشان باشد
تا پس از طغیان او نامداران نزد مردم بی اعتبار شوند
و اعتقادات رنگ ببازد
و برنامه کلان تر این است که پس از تسلط ایران بر منطقه با شکست از داخل و تغییر حکومت توسط فتنه انگیزانی اینچنین به یکباره این استیلا را بنام خود کنند
لطفا با اهمیت دادن به او آب در آسیاب
سیاسان بد و کور دل نریزید
و تنها نتایج دادگاه ها را تیتر کنید تا رسوا شوند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
کی برای نامداران برنامه ریزی کرده بود؟ نکنه بازهم پای اجنبی در میان بوده؟
سال84 که این اومد من به دوستانم گفتم این پیاده نطام اسراییل خواهد بود.حتی ندانسته. چون زیر ساختهای اداری و کنترلی رو از بین میبره
عذرخواهی نه ! دو روز دیگه خودشان خواهند گفت غلط کردیم .
کجاین
حمید رسایی
کوچک زاده
زاهدی
حدادعادل
آصفری
کریمی قدوسی
حاجی دلیگانی
حسینعلی شهریاری
زاکانی
مهرداد بذرباش
نوباوه وطن
تا جواب حمایت هاشون را از احمدی نژاد الان بدهن
یک سئوال مگر این نمایندگان در مجلس چقدر از احمدی نژاد حمایت می کردن اصلا یادمان نرفته
هر کس آن زمان خلاف حرف احمدی نژاد حرف می زد بهش انگ..می دادن
ملت همه موارد را می دانن یادشان نرفته رسایی و کوچک زاده در مجلس چه فحش های به مخالفان آن زمان احمدی نژاد در مجلس می دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
اینها کین آخه ؟
باسلام اکثر ملت ایران دیگرفریب چنین شیادانی رانخواهدخورد۸سال بالاترین لطمات سیاسی ،اقتصادی ،اجتمایی وانسانی توسط دولتمردان احمدی نژادبه اینمرزوبوم واردشدبجای تفرقه افکنی بایدایشان ملت رابه اتحادوهمبستگی درشرایط حساس دعوت نمایدوازمردم عذرخواهی وازخداوندطلب مغفرت نماید
رییس دولت اصلاحات رو ممنوع التصویر کردین و کلی بد و بیراه پشت سری میگین فقط به خاطر اینکه ازش بدتون میاد و تو خودتون بر نمیخوره! ولی به هر حال دزد نبود. اما این یکی ....
تابناک همه بد فقط تو خوبیییییی ببخشید تابناک جان
تمام این ۴۰ سال همه چی عالیییی فقط اون ۸ سال خراب
آنانکه از هاشمی رفسنجانی حمایت می کردند و می کنند بعد از اینکه فهمیدند ایشان فرمان تجمل گرایی صادر کردند و آخر هم ایشان در کاخ فرح از دنیا رفت حاضر به عذرخواهی هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
بیشین بابا
تابناک احمدی نژاد در قلب مردم هست شورای نگهبان ایشون رو تائید کنند اون وقت می بینید چگونه با اگثریت آرا رای میارند چرا اینقدر از این مرد می ترسید
اگر ملاک حال فعلی افراد باشد چرا شورای نگهبان خیلی ها را بواسطه حال قبلی شان رد صلاحیت میکند و حتی بعد از رای آوردن جلوی نماینده شدن آنها را میگیرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
خیلی جالبه
مرحوم هاشمی رفسنجانی ومیرحسین موسوی درسال های84 و88 خوب تشخیص دادنداین فرد راوهشدارهای متعدد دادند ولی کجابود گوش شنوا
آقایون ملاک حال فعلی افراد است .مال زمانی بود که افراد از رژیم سابق بودند .توبه کردند وتواب شدند نه کسیکه خود از اول انقلاب وحتی قبل از آن به اسلام وجمهوری اسلامی وفادار بوده وهست.
آقا احمدی نژاد چون تخلف داشته نباید واقعیتها را بگه؟ چرا بهتون بر میخوره؟ اگر مجرمه اگر تخلف داره بهش رسیدگی کنند خب ، چرا رسیدگی نمیشه؟ چرا میاد تا یه حرفی میزنه به همه بر میخوره؟ فقط باید استغفرالله مام و پیغمبر بیاد بگه شما این اشتباه را کردید یا این خلاف را کردید تا قبول کنید؟خودش هم مثل بقیه همه جمع بشید به تخلفاتتون خودتون رسیدگی کنید حاسبوا انفسکم قبل عن تحاسبوا را برای شماها گفتن دیگه
برای چه عذرخواهی کنند برای کشته شدن مسافران قطار تبریز مشهد یا برای کشته های منا یا برای عدم صدور ویزا برای وزرا و سفرا از طرف عربستان یا برای تعدی به دو نوچوان در عربستان یا برای موفقیت در برجام و توهینهایی از طرف ترامپ به ایران می شود یا برای رجز خوانی عربهای خلیج فارس یا برای دلار5000تومانی یا برای مسکن اجتماعیِ
دیگه برای بقیه وقت نیست
یک نمونه در طول تاریخ ما معرفی میکنید که این دومی باشد؟
خدا رحمت کنه هاشمی رفسنجانی رو
فقط شامل اينها نمي شود خيلي‌هاي ديگه نيز بايد از مردم عذرخواهي كنند.
1-اینکه امام فرمودند ملاک حال حاضر افراد است یک حرف بسیار بدیهیست ولی مهم اینست که حال افراد را درست تشخیص بدیم نه اینکه شورای نگهبان ایشان را تایید کرد و خیلیها او را چسباندند به امام زمان(ع) و فرستاده خدا و پس از اینکه خرابکاری کرد( البته اگر در برابر رییس قوه قضاییه و ..نایستاده بود، همین اصولگراها اختلاسها و دیگر بدبختیهاشو توجیه میکردند، اینه که احمدی نژاد در جهت منافع آنها حرکت نمیکنه و یه مشت هم بخاطر چاپلوسی مقامات به ایشان پشت کردند.) همه او راطرد میکنند، به چه قیمتی این عدم شناخت در اول کار پای مملکت درآمد؟
2-چرا اینهمه افراد گفتند ایشان مشکل داره و دروغگوست باز یه تعداد بخاطر منافع شخصی همچنان از ایشان طرفداری کردند؟
3-شورای نگهبان مقصر در این راه است.
بدون تعارف اصول گرایان وقتی نیاز به مردم داشته باشند حرف از مردم میزنند و گر نه میگویند مردم بی چون وچرا از ما تبعیت کنند چون ما کلام خدا را بهتر از هر کسی می فهمیم و از رانت خدا جوی واقعی بودنشان برای تحمیل خودشان به مردم بیچاره استفاده می کنند.
لذا لزومی نمی بینند از مردمی که اساسا آنها را در سطح خودشان نمی بینند ،عذرخواهی کنند.برای همین هم از این هاله ی نور پشتیبانی کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
مردم چکاره اند ؟ سخن بزرگان !!
با توجه به صدمات وارد شده به کشور و برخی از انسانهای پاک توسط احمدی نژاد ، آیا به نظر شما فقط یک عذر خواهی از طرف حامیانی که با انواع ترفندها او را به قدرت رساندند کفایت می کند؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعاً قاضی بی انصافی هستید.
شما فکر میکنید مصباح ورسولی و حسین شریعتنامدارو روح الله حسینی و ووووو اززمردم معذرت میخواهند ویا هنوز طلبکار هستند .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
مرسی . طلبکارن !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
صد در صد طلبکارند .
علی اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
من افتخار میکنم که آنروز از احمدی نژاد به دلیل ایستادگی در برابر اشرافیگری دفاع کردم وامروز به دلیل مخالفتش با ارکان نظام مخالفت می کنم
من همچنان یک سوال اساسی برام پابرجاست :

چه کسی بی بصیرت بود ؟!
تابناک اول خودت معذرت خواهی کن
آفرين و صد آفرين بر تابناك! چه حرفها مى زنى تازگيها! تشويق
كاري با احمدي نژاد ندارم ولي حرفش درست بوده . حرفش رو به رفراندوم بگذاريد
ما هنوز هم احمدی نژاد رو قبول داریم...
بعد از اینکه حامیان روحانی عذرخواهی کردند حامیان احمدی نژاد هم عذرخواهی می کنند.
خطاب به تابناک تازه اصلاح طلب شده؛ به عنوان اصول گرای قبلی حامی احمدی نژاد ، از مردم عذر خواهی کنید
معذرت خواهی به چه دردی میخورد؟8سال اشتباه با یک معذرت خواهی قابل جبران است؟
احمدی نژا هم فهمیده اصولگرایان و سیاست های که اعلام می کنند بین ملت جایگاهی ندارد هرچه سریعتر دنبال نجات خود است
احمدی نژاد مرد شجاع هست .عین دیگر سران مملکت چاپلوس نیست . دمش گرم . اینقد از این تحلیل آبکی پشتش بنویسید جونتون در بره .
دروود بر احمدی نژاد
ملاک حال افراد است رو چرا عوضی جلوه میدید ؟ اگر فرمان ۸ ماده ای امام خمینی رو بخونید متوجه میشید که منظورشون این بود که اگر فردی در زمان طاغوت کاره ای بوده ولی جنایتی نکرده و پس از انقلاب رفتار مخالفی نداره نباید سرزنش و محاکمه کنید
نامه احمدی نژاد شده شبیه بیانیه های موسوی در سال 88
احمدی نژاد رئیس دولت بوده نه رئیس زندان، پلیس ئ قوه قضاییه. بنابراین ادرس غلط برای دستگیری مردم ندهید
امثال بابک زنجانی د ردوره سازندگی رشد یافتند. خاوری هم در دوره خاتمی و قبل از آن مسئولیت داشت. متاسفانه دولت نهم و دهم نباید به امثال خاوری و بابک زنجانی که پرورش یافته دوره های قبل از خودش بودند ،کا رمی کرد. این اشتباه دولت دهم بود.... 4 سال اول احمد ینژاد بدون شک در مدیریت صد سال اخیر بهترین مدیریت بود ولی از وقای احمد ی از رهبر ی دو رشد (از سال 88) شد شبیه امثال موسوی و هاشمی و خاتمی
وقتی هرچیزی را به نفع خودمان تفسیر می کنیم وبرای ازمیدان به درکردن حریف ازآن استفاده می کنیم وضع مملکت بهتراین نمی شود .
منتظر همین تیتر برای روحانی و‌ حامیانش هستم....
حرفهای اخیر احمدی نژاد حرف دل مردمه
به اندازه مردم بصیرت نداشتند این روزها را ببیند .
در یک کلام
مرگ بر انگلیس و روسیه
هر وقت تیتر زدید "حامیان موسوی و کروبی" به خاطر به آشوب کشیدن کشور بیایند از مردم عذرخواهی کنند، بعد بیا از این تیترها بزن.
درود بر احمدی نژاد ضد فساد و رانت ... لعنت به سیاسی کاران و پرونده سازان
۷ ساله میر حسین و همسرش و کروبی را بخاطر بصیرت واقعی و پیش بینی های دقیق شان که از احمدی نژاد کردند را در حصر کرده اند . و حالا ثابت شده که دقیقا درست گفته بودند و دروغ نبوده .
حالا شما انتظار داری اصولگرایان عذر خواهی کنند ؟ اگر شهامت داشتند این ۳ مظلوم را آزاد میکردند و از ایشان حلالیت میطلبیدند .
احمدکم الله
تابناك جان مطمئن به سانسور اين مطلب از سوي شما هستم ولی از باب وظیفه می نویسم.
همچنان معتقدیم ملاک حال فعلی افراد است. اقدامات اخیر احمدی نژاد هم محکوم است. ولی اقدام شش سال اول خدمت احمدی نژاد کاملا درست و در خط نظام و امام و رهبری عزیز و خوار کردن جبهه استکبار و غرب زدگان داخلی بوده و این 5 سال دولت روحانی که شبانه روز دولت احمدی نژاد را بمباران کرده و سیاه نمایی داشت هنوز نتوانست به اندازه حتی دو سال اول احمدی نژاد خدمت کند.
علاوه بر اینکه شما برای تفسیر حرف امام (ره) از مرحوم هاشمی رفسنجانی استفاده کردید. شخصیتی که در دهه آخر عمرش هیچ شباهتی به راه و مسیر امام نداشت و بر خلاف دهها بار تذکر رهبری معظم، هرگز حاضر نشد فتنه 88 را محکوم کند. حتی حاضر نشد از آن با عنوان فتنه یاد کند. بر خلاف نظر صریح رهبر انقلاب، حتی یک بار از خدمات دولت حمایت نکرد و ... خداوند از سر تقصیراتش بگذرد.
احمدی نژاد یکی از باهوش ترین سیاستمداران جهان است و حرفش اینه که هیچ کس نباید در کشور ادعای خدایی کنه .
متن تابناک واقعا در سطحی است که اصلا منتشر بشه !؟
زنده یاد دکتر احمدی نزاد زنده باد راه دکتر رجای
بعد از اینکه حامیان روحانی عذرخواهی کردند حامیان احمدی نژاد هم عذرخواهی می کنند.
اینکه امام فرمود میزان حال فعلی افراد است یعنی آنروز که احمدی نژاد از راه امام ومحرومان دفاع می کرد می بایست از ایشان دفاع نمود وامروز که در برابر خط امام ورهبری ایستاده باهاش مخالفت کرد
برعکس اصلاح طلبان که آنروز با ایشان مخالفت می کردند وامروز ازش دفاع می کنند
تابناک جان شما کی عذر خواهی میکنی!!؟؟؟ بابت این همه سانسور. تو حتی کامنتهای انتقادی و واقعی رو منتشر نمیکنی!
هرخدمتگذاری تا زمانیکه همراه ولایت است همراهش هستیم
ولی خدایی احمدی نژاد داره خودش رو بین مردم محبوب میکنه . الان که مجبوب شدهعده ای از حسادت دارن منفجر میشن
با اینکه تا بحال به احمدی نژاد رای ندادم
ولی به این نتیجه رسیدم احمدی نزاد بهترین رئیس جمهور ایران بوده و توسط یک سری افراد دلال ماب سنگ اندازی شده است
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی