بازدید 2275
۱

پولی شدن دانشگاه‌های دولتی شایعه است

کد خبر: ۷۷۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 24 February 2018

رییس دانشگاه فردوسی مشهد، حرکت دانشگاه‌های دولتی به سمت پولی شدن از طریق برگزاری دوره‌های شبانه و بین‌الملل را شایعه دانست.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد کافی در خصوص برگزاری دوره‌های شبانه و بین الملل در دانشگاه‌های دولتی، تاکید کرد: عده‌ای برگزاری این دوره‌ها را حرکت دانشگاه‌های دولتی به سمت پولی‌ شدن می‌دانند که این مسئله از نظر من یک شایعه و بزرگنمایی است و دانشگاه‌های بزرگ دولتی به هیچ عنوان دنبال این موضوع نیستند.

وی اضافه کرد: طی چهار سال گذشته بیش از 3000 هزار نفر در پردیس بین الملل دانشگاه فردوسی مشغول به تحصیل بوده‌اند ولی امروز این تعداد به کمتر از 200 نفر می‌رسد، که این آمار نشان می‌دهد ما به هیچ‌وجه به دنبال جذب دانشجوی شهریه پرداز بی‌کیفیت نرفته‌ایم بلکه به جای آن به دنبال جذب دانشجویان خارجی هستیم.

رییس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: ما در دانشگاه فردوسی در زمینه باقی رشته‌ها و مقاطع تحصیلی نیز اعتقاد داریم، اکنون ماموریت ما کمیت‌گرایی نیست و به دنبال افزایش تعداد دانشجو حتی از نوع شهریه پرداز نیستیم، بلکه به دنبال جذب دانشجوی کمتر و با کیفیت‌تر هستیم.

تحصیل بیش از 23 هزار دانشجو در دانشگاه فردوسی

رییس دانشگاه فردوسی مشهد یادآور شد: در حال حاضر23 هزار و 337 نفر در این دانشگاه تحصیل می‌کنند و اگر روند جذب دانشجو در دانشگاه فردوسی را در نظر بگیریم، خواهیم دید که جمعیت دانشجویی این دانشگاه‌ فردوسی طی چهار سال گذشته به هیچ‌وجه افزایش نیافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اره .............مثل شهریه مدارس دولتی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی