بازدید 6555
۲

رتبه تاسف بار دختر اسکی باز ایران درالمپیک+عکس

بیرامی نخستین حضورش را در المپیک تجربه می‌کند و البته رکوردش به هیچ عنوان قابل دفاع نبود. رکورد ثبت شده توسط او فاصله ای نجومی با سایر شرکت کنندگان داشت که نشان می دهد باید تمرینات و امکانات بیشتری برای ورزشکاران زن ایرانی در این رشته ها مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۷۷۴۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶ 13 February 2018

بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ‌چانگ از روز جمعه به طور رسمی آغاز شده است و بانوی اسکی باز ایران در رقابت های المپیک زمستانی در رده شصت و هشتم و آخر جدول قرار گرفت.

 به گزارش تابناک ورزشی، سمانه بیرامی ملی‌پوش اسکی صحرانوردی ایران به عنوان نخستین ورزشکار ایران امروز با حریفانش به رقابت پرداخت. پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های المپیک زمستانی 2018 در ماده اسپرینت با زمان 4:47.91 در رده 68 قرار گرفت. در این ماده استینا نیلسون از سوئد با زمان 3:08.74 در رده نخست قرار گرفت. 30 نفر برتر به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند. بیرامی نخستین حضورش را در المپیک تجربه می‌کند و البته رکوردش به هیچ عنوان قابل دفاع نبود. رکورد ثبت شده توسط او فاصله ای نجومی با سایر شرکت کنندگان داشت که نشان می دهد باید تمرینات و امکانات بیشتری برای ورزشکاران زن ایرانی در این رشته ها مدنظر قرار گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
اشکالی نداره.حداقل یک گوشی سامسونگ گلگسی8+ گیرش آمد.
همین قدر که تونسته در المپیک شرکت کنه باعث افتخاره آخه مگر چه امکاناتی در مقایسه با سایر شرکت کنندگان در اختیار ایشان قرار داده شده که رتبه او را تاسف بار میخوانید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی