بازدید 55617
هزار و صد و بیست و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتقاد تند آیت‌الله خاتمی از سخنان رئیس جمهور/خبری از سردار سلیمانی که ده سال بعد افشا شد!/کنایه رئیسی به روحانی درباره سخنرانی روز ۲۲ بهمن /درخواست کانادا برای تحقیق درباره مرگ سید امامی/مسئولان ارشد ایرانی با تابعیت اسکاتلند، کانادا، آمریکا و انگلیس؟!

رصد‌خانه «تابناک»، خبرهایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیترهایی مانند: آیت‌الله خامنه‌ای بی‌نظیر است/ فرهنگ سازى با ساخت مسجد مترى ٩ميليون انجام شدنى نيست!/تشویق علی کریمی در فرودگاه مقابل چشمان ساکت!/وزارت علوم پیگیر خودکشی «سید امامی» شد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۷۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 13 February 2018

حمیدرضا بهرامی-تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پاسخ یامین‌پور به کنایه رمضان‌زاده
وحید یامین پور تهیه کننده و مجری تلویزیون در واکنش به پست توئیتری عبدالله رمضان زاده مبنی بر پشیمانی اش از شور انقلابی و آرمانگرایی سال های جوانی خود در توییتر نوشت: حضرت آقا چند روز پیش به همین اشاره کردند، اینکه به جوانان امروز بیش از نسل انقلاب اعتماد دارم؛ نسل انقلاب بعضا ادمهای هیجان زده و سطحی بودند که امروز پشیمانند.

جلیلی: چرا کسی این اقدام امام جمعه سرپل ذهاب را ندید؟
سعیدجلیلی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به امتناع امام جمعه«سرپل ذهاب» از دریافت کانکس و زندگی در چادر برای همدردی با سایر مردم زلزله زده در توییتر نوشت: اگر امام جمعه یی برای نوه اش جشن تولد بگیرد رسانه ای میشود، چرا کسی این اقدام امام جمعه سرپل ذهاب را ندید؟

انتقاد تند آیت‌الله خاتمی از سخنان رئیس جمهور
آیت‌الله خاتمی یادآور شد: بنده به ‌عنوان خطیبی که در استان‌های مختلفی سخنران مراسم 22 بهمن بوده‌ام معتقدم سخنان در این راهپیمایی باید وحدت‌آفرین بوده و از اظهارات دشمن‌شادکن پرهیز کرد، ازاین‌رو به سهم خودم اظهارنظر سخنران مراسم تهران را در این موقعیت مناسب ندیدم و مطرح کردن اصل 59 قانون اساسی را مصداق قدردانی از مردم نمی‌دانم. عضو مجلس خبرگان رهبری در همین زمینه ادامه داد: سخنان رئیس‌جمهور دراین‌باره به حدی برای بدخواهان انقلاب شیرین بود که تبدیل به تیتر اول شبکه تلویزیونی سلطنتی انگلیس بی‌بی‌سی فارسی شد و آن‌ها نوشتند که رئیس‌جمهور ایران همه‌پرسی را راه خروج از بن‌بست سیاسی می‌داند. وی گفت: در پی این اظهارنظر حدود 15 نفر از سران ضدانقلاب نشان‌دار که به دنبال براندازی نظام هستند از این سخنان تجلیل کردند، لذا در روز وحدت ملت نباید چنین سخنانی گفته می‌شد که دشمن از آن بهره‌برداری کند. آیت‌الله خاتمی با تأکید بر اینکه اصل 59 قانون اساسی و همه‌پرسی برای جایی است که راهکار قانونی وجود نداشته باشد و زمانی که راهکار قانونی است همه باید ملزم به آن باشند، گفت: امیدوارم رئیس‌جمهور سخنان خود را اصلاح و دشمنان را مأیوس کند، چراکه روشن است این سخنان در مسیر وحدت نیست.

درخواست ملتمسانه وزیر کشور از روحانی
رحمانی فضلی از رئیس جمهور خواست دستور دهد سازمان برنامه و بودجه آمایش سرزمینی را زودتر آماده کند. وزیر کشور با بیان اینکه موضوع آمایش سرزمینی از مسائل بسیار مهم کشور به شمار می‌رود، گفت: درخواستمان از رئیس جمهور این است که دستور بفرمایید آمایش سرزمینی ظرف یک و نیم سال آینده توسط سازمان برنامه بودجه تهیه و به اتمام برسد.

وزارت علوم پیگیر خودکشی «سید امامی» شد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: موضوع مرگ «کاووس سیدامامی» استاد دانشگاه امام صادق(ع) یک بحث اداری است که در این مورد شکایت شده و در حال پیگیری است. منصور غلامی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری شصت ویکمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه سراسر کشور در دانشگاه الزهرا(س) در جمع خبرنگاران افزود: این مسأله از سوی وزارت علوم در حال پیگیری است.

خبری از سردار سلیمانی که 10 سال بعد افشا شد!
«نجاح محمد علی» کارشناس برجسته مسائل منطقه و کارشناس سابق شبکه العربیه در کانال تلگرامی خود نکته ناگفته ای از روز ترور شهد عماد مغنیه گفته است. وی در متنی کوتاه از همراهی سردار سلیمانی در روز شهادت مغنیه خبر داده و نوشته است:«قاسم سلیمانی تنها دقایقی زودتر از عمادمغنیه از ساختمان خارج و با خودرو اش از منطقه دور شده بود؛ ۱۰سال از این‌ ترور گذشت. . . اما خدا حاجی را برای این روزهای ما زنده نگه داشت. »

ماموریت های نوبخت به خبرنگاران
سخنگوی دولت مأموریت های جدیدی را امروز به خبرنگاران رسانه های مختلف داد، وی از آنان خواست تا از اقدامات دولت دوازدهم در بخش های ارز، احزاب، پرداخت عوارض برای انرژی های تجدیدپذیر و ارائه تسهیلات به زلزله زدگان استان کرمانشاه گزارش های خبری تهیه کنند. /ایرنا

کنایه رئیسی به روحانی درباره سخنرانی روز ۲۲ بهمن
رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون گفت: مردم به فراخوان "همه خواهند آمد" که رهبر حکیم انقلاب سر دادند، پرشورتر و مستحکم‌تر از همیشه به صحنه آمدند و فریاد زدند که این لشکر عظیم به عشق رهبر آمده است. پاسخ متناسب به حضور پرشور مردم که علیرغم گله‌مندی‌های به‌حق آنان از مشکلات انجام شد، دمیدن در آتش تفرقه و بیان سخنان جناحی و انتخاباتی نبوده و نیست. قدرشناسی از این حضور پرشور، در گرو مبارزه بی‌امان با فقر و فساد و تبعیض است. امروز، روز امید‌آفرینی است، اما نه فقط با حرف‌زدن، بلکه با کار عالمانه و مجاهدانه برای ساختن آینده ایران اسلامی. /تسنیم

درخواست کانادا برای تحقیق درباره مرگ سید امامی
دولت کانادا با طرح ادعاهایی درباره مرگ کاووس سیدامامی در زندان، خواستار انجام تحقیقات در این زمینه شد. خبرگزاری گلوب اند میل، نوشت: دولت کانادا از ایران خواست تا درباره مرگ کاووس سید امامی شهروند ایرانی- کانادایی که در زندانی در تهران خودکشی کرده است، تحقیقات لازم انجام دهد. کانادا مدعی است که مرگ این استاد دانشگاه 64 ساله در زندان مشکوک بوده و خانواده وی اظهارات مقامات ایرانی مبنی بر اینکه سید امامی در نتیجه خودکشی جان خود را از دست داده است، نپذیرفته‌اند. / ایسنا

فوت سیدامامی وزیر اطلاعات، دادگستری و کشور را به مجلس کشاند
محمود صادقی در خصوص آخرین پیگیری‌هایش درباره بازداشت فعالین محیط زیست، گفت: امروز بعدازظهر و در مجلس باید این موضوع را پیگیری کنیم. تاکنون پیگیری اینکه حال این افراد چگونه است و چه کاری انجام می دهند، مشخص نیست اما در حال پیگیری سؤال از حداقل از دو یا سه وزیر هستیم. می خواهیم از وزیر اطلاعات، وزیر دادگستری و وزیر کشور که مرتبط با این موضوع هستند سؤال کنیم. همچنین باید از رییس مجلس و رییس کمیسیون امنیت ملی بخواهیم که موضوع بازداشت فعالین محیط زیست را در کمیسیون امنیت ملی بررسی کنند. چون مجلس تعطیل بود فعلا صحبتی با هیات رئیسه و رییس مجلس نکرده ایم اما بعد از ظهر امروز که مجلس جلسه دارد حتما در این خصوص صحبت می کنیم. هنوز علت بازداشت فعالین محیط زیست مشخص نیست و مقامات قضایی اعلام کرده اند که نمی توانیم در این مقطع توضیحاتی را ارائه بدهیم و به موضوع بعد امنیتی داده اند. با تلاش‌هایی هم که من شخصا انجام داده ام جز موارد کلی چیز دیگری به دستم نرسیده است. / اعتمادآنلاین

اولین واکنش فدراسیون فوتبال به مناظره کریمی و ساکت
یکی از مواردی که در مناظره شب گذشته علی کریمی و محمدرضا ساکت پیرامون آن بحث شد، اساسنامه فدراسیون فوتبال بود، اساسنامه‌ای که ظاهراً هنوز به تأیید فیفا نرسیده است. روابط عمومی فدراسیون فوتبال در همین رابطه اقدام به انتشار اطلاعیه‌ای کرده که در آن آمده است: اگرچه اساسنامه فدراسیون در دوران مدیریت قبلی فدراسیون به فیفا ارایه شده بوده است، اما فدراسیون فعلی با هدف اطمینان بیشتر از مبانی قانونی فعالیت‌های خود و به ‌موجب نامه رسمی شماره 261/96/05432 مورخه 2017/7/23 مجدداً ترجمه رسمی اساسنامه مذکور را به فیفا ارسال و از فیفا درخواست کرده است تا هرگونه نظری در مورد آن دارد به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اعلام کند. شایان ذکر است، تا امروز 2018/2/13 علی‌رغم گذشت بیش از شش ماه از ارسال این اساسنامه هیچ‌گونه بازخورد منفی از فیفا واصل نشده است. بدیهی است در صورت وجود مغایرت بین اصول بنیادین مورد نظر فیفا با اساسنامه ارسالی قطعاً فیفا تذکرات خود را در این مدت زمان طولانی اعلام می‌نمود».

تشویق علی کریمی در فرودگاه مقابل چشمان ساکت!
هنگامی که محمدرضا ساکت در فرودگاه امام خمینی(س) در مراسم استقبال از تیم ملی فوتسال در حال مصاحبه بود، تعدادی از مردم که در فرودگاه حضور داشتند و روی پله برقی در حال جابه جایی بودند با فریاد زدن نام علی کریمی از او در مقابل مسئولان فدراسیون فوتبال حمایت کردند!/جماران

جنتى برای شنیدن صدای مردم حذف جناحی را متوقف کند
اسماعیل گرامی‌مقدم، فعال سیاسی و نماینده اسبق مجلس با اشاره به سخنان اخیر احمد جنتی در خصوص اینکه «صدای مردم را باید شنید» گفت: از مجلس چهارم تاکنون، همواره شاهد این بودیم که شورای نگهبان به‌ویژه در رأس آن‌ها آقای جنتی، اقدام به رد صلاحیت گسترده یک جریان سیاسی کرده و پاسخگو هم نبودند. به همین دلیل پر واضح بود که یک اقدامی برای حذف یک جریانی در حال شکل‌گیری است. اگر در انتخابات، شورای نگهبان دست به حذف افراد نزند و اجازه دهد که فضا برای سیاسیون و نخبگان باز باشد و مردم بتوانند به‌ راحتی دست به انتخاب بزنند، آن زمان است که می‌توانیم بگوييم شورای نگهبان و شخص آقای جنتی، صدای مردم را شنیده و آن را اجرایی کرده است. تمامی دلایلی که اکنون می‌توانیم در خصوص فقر بیان کنیم، به ساختاری که آقای جنتی به‌ویژه بعد از مجلس ششم و روی کار آوردن احمدی‌نژاد ایجاد کرد، برمی‌گردد. همه مسئولین جمهوری اسلامی از جمله آیت‌الله جنتی، باید پاسخگوى عملکرد خودشان باشند. /رويداد٢٤

فرهنگ سازى با ساخت مسجد مترى ٩ميليون انجام شدنى نيست!
در حلسه امروز شوراى شهر تهران، ميرلوحی از پيشنهاد حجت نظری مبنی بر كاستن ١٥٠ ميليارد تومان از رديف هوشمندسازی و اختصاص به برنامه های فرهنگی انتقاد كرد و گفت:نميشود امروز حقوق كسى را قطع كرد، نميشود آب و برق ساختمان های شهرداری را قطع كنيم. من از کار فرهنگی استقبال میکنم اما فرهنگسازی با ساخت مسجد متری ٩ميليون و رانت جواب نمی دهد. كار فرهنگی با صرف پول هنگفت ايجاد نمی شود. / ايستگاه

آیت‌الله خامنه‌ای بی‌نظیر است
حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی با تأکید بر اینکه "به‌نظرم آیت‌الله خامنه‌ای نه‌تنها مثل و مانند ندارد بلکه بی‌نظیر است"، گفت: با قدرت این حرف را می‌زنم و ترسی ندارم. اصل چهارم حفظ آبروی مردم است. فکر نکنیم که ما هرچه آبرو بریزیم، بهتر است. الآن بالاترین ضرری که به کشور خورده آبروریزی است. آبروی اشخاص نباید بریزد. چرا این فساد‌ها به‌وجود آمده است؟ چون آبرو‌ها رفته است. آیا آبروی‌مان را رهبر برده است؟ خیر؛ ایشان که به همه نظام آبرو داده است. آبرویمان را اقتصاد برده است و از لحاظ اقتصادی و مفاسد اقتصادی آبرویمان رفته است. طباطبایی با بیان اینکه "ما نباید اقتدار و وجاهت رهبری را با هیچ اقتداری عوض کنیم"، گفت: امام خمینی با چه به ایران آمده، با چه موشکی، با چه اسلحه‌ای؟ ایشان حتی یک چاقوی میوه‌خوری در کیفش نداشت اما آبرو داشت. ما هر چه به آبروی رهبر لطمه بزنیم به نظام لطمه زده‌ایم و این خیانت است. اگر احترام و آبروی رهبر حفظ شود، کشور محترم است و بدانید از گناهان کبیره، تهمت و ظلم به رهبری است. /تسنیم

مسئولان ارشد ایرانی با تابعیت اسکاتلند، کانادا، آمریکا و انگلیس؟!
سیدمحمدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی: ما یک میلیون و خرده‌ای افراد دوتابعیتی در کشور داریم. در حال حاضر زن و بچه‌های خیلی از این مقامات دوتابعیتی در خارج از کشور زندگی می‌کنند. همچنین تابعیت‌های مختلف اعم از تابعیت اسکاتلند، کانادا، آمریکا و انگلیس در بین مسئولان ارشد نظام وجود دارد. ما نمی‌گوییم دوتابعیتی‌ها جرمی مرتکب شده‌اند، اما تقاضا می‌کنیم این افراد از سمت خود استعفا دهند. مطالبه ما استعفاست چرا که دوتابعیتی نمی‌تواند مدیر ارشد نظام باشد. /میزان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۸۴
انتشار یافته: ۱۰۱
مسئولان ارشد ایرانی با تابعیت اسکاتلند، کانادا، آمریکا و انگلیس؟!
میبینید سرمایه + پول مملکت رو میبرند و در کجاها برای روز مباداشون ذخیره میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
نه روحانی نه اونا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
مرگ برآمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
آقای طباطبایی استاد اخلاق هم اذعان کرد قالیباف بهتر بود و کاش رییس جمهور میشد
چه خبره؟ همه تابعیت کانادایی دارن...مدیران دو تابعیتی اساتید دو تابعیتی...خدا رحم کنه به این مردم
درود بر شرف روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
با درود گفتن کارها درست نمیشود ریس جمهور باید به فکر کشور وگرفتاری مردم باشد مسایل اصلی را ول کرده دنبال مسایلی هست در حال حاضر کشور به ان نیازی ندارد جزءدشمن شاد کنی هیچ نتیجه ای ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
کدام ....؟
قادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
کجا درود بر شرفش سی سالمه نه تونستم زن بگیرم و نه کاد دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
ناشناس21:32 جزء نه جز
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
اگه داشته باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
وقتی این آقا رئیس جمهور شد 22 سال داشتم الان 27 سالمه و هیچ چیزی جز تکرار کلمه برجام ازشون ندیدم
البته بماند در دوران احمدی نژاد هم هیچ چیزی به داشته هایم اضافه نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
حق با روحانی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
قادر جان این که نتونستی زن بگیری کاد نداری چه ربطی به روحانی داره عزیزم ؟ این از بی عرضگی خودته
با فوش دادن به روحانی فقط میخوای خودتو آرام کنی
امام جمعه مفسر قانون و اجرای قانون اساسی است؟؟؟؟؟!!!
برخی شان دو تابعیتی هستند و تمام اموال ایران را به خارج برای زندگی مرفه خود و اقوامشان منتقل کرده اند.
لطفاً به صدای منتخب مردم احترام بگذارید . آقای روحانی با رای مردم انتخاب شده اند .
پاسخ ها
milad
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
حرف منتخب مردم و حرف مردم باید شنیده شود.انتقاد از این حرف ها هم به منزله بی احترامی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
البته رایی که با فریب مردم داده شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
با چشم باز رای بده که فریب نخوری !
اقای جلیلی بنظرم اگر فردی این کار را که شما خیر دارید کرده باشه جای تقدیر نداره بلکه به قطره ای از وظایف بیشمارش انجام وظیفه کرده .
پاسخ ها
milad
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
برادر عزیز نگفته تقدیر کنید گفته باید این مسئله هم دیده شود.لطفا در خواندن خبر دقت کنید
درود بر علی کریمی و دکتر روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
چه ربطی بهم داره علی کریمی داره از فدراسیون اصلاح طلبی انتقاد میکنه
چی می شه تابعیت می دند، کار تو کشورشون نمی دند
تا به حال حرف جناح مقابل روحانی به کرسی نشسته که البته وضع بعضی ها خیلی خوب شده و مردم درمانده تر شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
آره هرچی گرانیه کار جناح مقابله. حتی برجام هم کار نظم بوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
به قول خود رونانی رفراندوم بگیرن ببینن مردم از روحانی راضی بوده یا احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
چرا فقط رفراندوم برای رضایت مردم از روحانی باید باشه ؟؟ در ضمن حرف اقای روحانی چیز دیگه بود درباره رفراندوم
مديريت نادرست است که دو تابعيتى را که به پرچم کشور بيگانه دربيشتر مواقع دشمن قسم خورده در مسند مديريت و استاد و.... پستهاى مهم ديگر ميگمارند
آقای یامین پور شما چی ؟ جوان جدید هستید یا قدیم یا هیچکدام ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
سیمای میلی حقوق نجومی بهش میده تا حرف بزند.
آقای یامین پورشما سختی های مبارزه سختی های انقلاب سختیهای جنگ وبعد آن را. کجا دیده آید حالا تو انقلابی تر شده ای!!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
منفعت اینگونه ایجاب میکند...
این آقای یامین پور اون زمانی که ما رژیم سابق را دیدیم و کسانی را که مبارزه کردند و الان اظهار پشیمانی میکنند را دیدیم
زمان جنگ را هم ندیدن و یا طفل بودند و الان در کمال امنیت و آرامش ندای هل من ناصر سر میدن. پسر جان الان مدرک دکتری را با 10 میلیون میتونی تهیه کنی و برای خودت شبکه راه بندازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
من 20 میلیون میدم ، کجا مدرک دکتری می دند؟ میشه لطف کنی آدرسی چیزی بدی ؟ دکتری لازمم.
این گرامی مقدم کیه که تمام مشکلات ایران رو به احمدی نژاد ربط می دهد. تمام دوره ها دولت دست شماها بود یک دهم احمدی نژاد کار نکردید
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
احسنت
اون دوران دیگه گذشت که باز بخواهید سوء مدیریتتون را به گردن احمدی نژاد بندازید
پس از برجام ، فروش چهار برابری نفت ، دلار 5000 تومان ، آنهم سال پنجم دولت تدبیر و امید و بازم تقصیر احمدی نژاده
من امروز به حق طلبی جنابان لیسا امید به خصوص جناب خان خانان صادقی پی بردم
ایشان شدیدیا نگران کشور است !! نگران مردم !! نگران فقر و تبعیض و بی عدالتی ! نگران بچه های سر پل ذهاب
آنقدر نگران است که نمیخواهد جاسوس و فتنه گر در زندان بدون مجازات خودکشی کند !!
من به ایشا ارادت پیدا کرده ام
راستی جناب آقای صادقی !! اگر شما نمیخواهید از سرنوشت مردم کوهبنان که این سر سیاه زمستون هنوز دارند تو سرما یخ میزنند کمپین راه بندازین !!
برای همکاری مخلصانه سرکار خانم سلحشور را به شما معرفی میکنم !!!
ایشان هم دست طولایی در گرم کردن دیگ آش شما دارد .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
پیامتون عجیبه. اتفاقا من از رای دادن به تمامی افراد لیست امید پشیمونم جز رای ام به دکتر صادقی و دکتر مطهری...
آقای یامی پور اگر ما جوانان امروزی هستیم که والا بلا از دست کارا افرادی مثل شما و تمام مسولان به تنگ اومدیم به جای انکار واقعیت سعی کنید اصلاح کنید خودتونو
بعدم آقای نوبخت واقعا سخنگوی دولتن فقط حرف میزنن گزارش تهیه کنند که چه؟ارز درست میشه؟شغل درست میشه؟وضع مردم درست میشه؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
شرمنده اشتباها منفی دادم
دشمن از كارهايي كه روحاني كرده و ميكنه خيلي عصباني است مثل برجام ، مثل جذب ٣٢ ميليارد دلار ، مثل بيمه سلامت ، مثل برداشت گاز از مخزن مشترك با قطر ، مثل عدم كمبود گاز در سه سال اخير در سرما ، ولي دشمن از كارهايي كه منتخب اقايان خاتمي و رييس يود و الان بلاي جانشان شده خيلي شاد ميشد چنانچه سفير اسراييل در امريكا اذعان كرد اگر صد ميليارد دلار بر عليه ايران هزينه ميكرديم انقدر موثر نميشد كه با مطرح كردن هولاكاست موثر شديم ، اقاي خاتمي و اقاي رييسي يا سخنراني را گوش نكرديد يا با ذهنيت خود در ان گير كرديد ، ايشان اولا صندوق راي را تعيين كننده اعلام كرد و به اصل ٥٩ اشاره كرد و نگفت كه بياييد براي نظام رفراندوم كنيم ، فرض كه همين باشد مگر شما از اين ملت چقدر نگرانيد ؟ آيا به ملت اعتماد نداريد ؟ شما هنوز ملت را نشناختيد كه حاضر نيستند كشور دست بيگانه اداره شود و تنها خواست ملت اصلاحات امور است
بزرگترین اشتباه تاریخی که در حوزه اقتصاد اتفاق افتاده این هست که سیاست اقتصادی با اقتصاد سیاسی تفاوت وجود ندارد یعنی اگر تمام حوزه اقتصاد ایران ازسالها پیش تا حالا خصوصی بود اجازه نمیداد که دولت و نهادها برایش تصمیم سازی کنند یا اعمال نفوذ کنند بلکه مثل جاهای دیگر دنیا کار خودش را انجام میداد و به پیش میرفت و تفاوتی برای شرکت خصوصی وجود نداشت که فلان شخص سیاسی یا فلان جناح و یا فلان طیف فکری در مورد ثروت و پولدار شدن و قدرتمند از نظر رقابت شدنش چه فکر میکند چون بحث بازار و پول و بانک و رقابت داخلی و خارجی فقط با قدرت اقتصادی امکانپذیر هست در صورتی اگر شرکت های خصوصی از نظر مالی ضعیف باشند کارفرما در ارایه خدمات و دستمزد کارگران باز میماند . آیا میشود با سرمایه دار شدن افراد مخالف بود ولی در کنارش از او انتظار عدالت در حقوق کارگران را داشت ؟
پاسخ ها
ع.م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
درود برشما
طبق خبرفوق "... همچنین تابعیت‌های مختلف اعم از تابعیت اسکاتلند، کانادا، آمریکا و انگلیس در بین مسئولان ارشد نظام وجود دارد...".
وای برما که مسئولان ارشد آن شهروند کانادا ، امریکا و انگلیس باشند.
خاوری هم شهروند کانادا بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
البته تابعیت عراقی هم کم نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
بستگان سببی اش هم هستند با میلیارها دلار سرمایه در اکثر بانکهای دنیا.چقدر به فکر آخرتشان هستند طفلکی ها
برام جالب هست اگر این تعداد از بستگان افراد مسول در خارج اقامت دارند یا تحصیل میکنند یا گردش میکنند با این گرانی دلار و پاسپورت و هزینه اقامت و ...چطوری سپری میکنند مگر درآمد و ثروتشان چقدر هست . این مسافرتهای علمی و گردشی .. از جیب مبارکشان باشد چه اشکالی دارد از جیب مردم نباشد . مثلا گاهی من فکر میکنم که این افراد با بورسیه دولت در ان ممالک درس میخوانند و بعدا بخاطر نیاز و ژن برتر در همانجا کارهایی مثل کار در سفارت یا دیپلماتیک را بر عهده میگیرند . آیا روابط اقتصادی و بین المللی ما که چنین هست بخاطر تصمیمات چنین افرادی و گزارشات چنین افرادی در دیگر نقاط دنیا هست ؟
این محمود صادقی طفلک رو تو هیچ چیز راه نمیدن لذا هر چند وقت یکبار دنبال مسائل حاشیه ای هست و اکثرا هم اطلاعاتش دروغ و تهمت هست. الانم حتی اینو تو نشون دادن فیلم نبردنش لذا دهده دوباره از این اوضاع واسه مطرح کردن خودش سو استفاده میکنه. من تز این اقا سئوال دارم کی از شما خواست وارد پرونده بشی؟ این نماینده وقتی نمیتونه اوصاع مملکتو درست کنه یا کاریکنه کم کاریشو با جنجال میپوشونه. دلم براش میسوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
منفی هاتو ببین و دلت برای خودت بسوزه!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
شما بی ظهمت برو عول طایپ فارصی و بدون قلت یاد بگیر باد بیا اظ این و اون صعال کن!!
بیصواد شما نمیخواد عظ کصی ثعال کنی
آقای خاتمی اگه می توانید و میخواهیید اقتصاد مملکت را درست کنید، .
درود بر کسانی که به فکر این مملکت هستن
من از حاج آقا خاتمی و رییسی تعجب میکنم تا هر وقت آقای روحانی در هر موردی حرف میزند سریعا چند نفر هستند که فکر میکنند باید امروز یا فردا پاسخش را بدهییم اگر جواب داده نشه نمیشه . اول باید دید آقای روحانی در چه موردی اعلام رفراندوم کرده چه خبره چی شده . مسایل اختلافی را گفتند نه خود حکومت را . مردم ترکیه پارسال در مورد اردوغان رفراندوم شرکت کردند . گاهی نظر مردم شرط هست نه حرف حزبی و گروهی مگر اینکه از فردا گروهی دیگر بگویند حرف و نظر مردم شرط لازم نیست .
در تکمیل فرمایشات کاربر محترم 29،45اتفاقا مشکل از اینجا هست که همه کارهایی که دولت انجام داده با درحال انجام هست را عنوان نمیکنند مثل موقع انتخابات که دولت 12میلیون افراد بدون بیمه را بیمه درمانی کرده است اصلا هیچ نگفتند . دوم در شهر ما و چند شهر همجوار دولت در حال گاز رسانی به چند هزار روستا و ییلاقات دور دست هست 80درصد پروژها تمام شده و فعلا درگیر اعتبار هستند آیا کسی میبیند من میبینم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
گاز رسانی به روستاههای شمال کشورکه واقعا زمستانهای سختی دارندباهزینه و کار سخت بدست ادمهای سخت کوش داره انجام میشه واقعا دستشون درد نکنه من شاهد تلاششون بودم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
مگر آن گروه معصوم باشد
از کی تا حالا اسکاتلند کشور شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
اسکاتلند درست است که زیر نظر انگلیس اداره میشود ولی قوانین خاص خود را دارد و بمنزله یک کشور می باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
عزیزم اینترنت برای تو اختراع شده.برو توش بخون
سیاسیونی محترمی که میفرمایید مردم با توجه به فقر و فساد و تبعیض را دیدند ولی در تظاهرات شرکت کردند خوب راه حل این مسایل چیست . حرف کارشناسان اقتصادی را هم که قبول نمیکنید یعنی کسانیکه که روزی شعار اخلاقی و فقیر را میدادند من تو فیملها دیدم که بعداز واگذاری شرکتها حاض نشدند حقوق کارگر را سر موقع پرداخت کنند اول تخصص نداشتند دوم قدرت رقابت پذیری نداشتند و سوم ثروتمند نشدند . بنابراین وقتی به اقتصاد و تجربه را زیر سوال میبرید و میفرمایید ما با الگویی خودمان باید حرکت کنیم همین هست کدام الگو . الگویی که طرف میخواهد سریع حرکت کند ولی خیل عظیم افراد را به پر وپال سرمایه گذار میبیندید که کجا با این شتابان . این افراد را هم با خودت ببر . میخوای پولدار بشوی اینها را هم پولدار کن . آیا شدنی هست ؟
رییس جمهور حرف حق زده چرا برای یک عده تلخ شده؟
خاتمی وای به روزی که بخواد انتقاد تند هم بکنه.
جناب خاتمي خودشان چقدر به فكر وحدت ملي هستند كه از ديگران انتظار دارند ؟
آقاي خاتمي كه خود صاحب تريبون هاي مختلفند چقدر رعايت وحدت ملي را مي كند كه از ديگران انتظار دارد .؟
چرا آقاي خاتمي و امثالهم از بيان رفراندم حراس دارند؟
جايگاه آقاي خاتمي و امثالهم در حل معظلات و مشكلات كشور و نظام كجاست ؟
فکر کنم آقای خاتمی قبل از اینکه بخواهد از آقای روحانی انتقاد کند باید جوابگوی حمایت ها و پشتیبانی هائی باشد که از یک جریان شکست خورده داشته است. کسانی که تحمل شنیدن حرف را ندارند و گوئی فرمانروای زمین و اسمان هستند و هیچگاه پاسخ گو نبوده اند و اگر کسی سوال کند انگار به جنگ خدا رفته است . زمانه تغییر کرده و جوانان و مردم این روش را نمی پسندند به خواست مردم احترام بگذارید و جوابگو باشید.
من نمیدونم تا کی ما باید چوب این چند تابعیتی ها رو بخوریم . واقعا مسئولین اطلاعاتی کشور
از اینا خبر ندارن ؟ بعد میگن مردم به نظام بدبین نباشن. همه چی خوبه و مردم هم باور کنن.
امروزه برای مشکلات اقتصادی ایران تنها راه حل اقتصادی متصور نیست باید همراه با اصلاحات اقتصادی باید اصلاحات سیاسی انجام داد و مراجعه به نظر مردم در این مواقع به نظر راه گشا است و اقایونی که از رفراندوم می ترسند به نظر مردمی نیستند
اکثر افرادی که پیام گذاشتند معتقد هستند افراد دو تابعیتی پول مملکت را به کشور دیگری میبرند حالا اگر این دو تابعیتی ها جاسوس وخاین باشند چی ؟ بدتر این که ریس جمهور ، علی مطهری ، صادقی نماینده تهران و وزیر علوم برای آنها دلسوزی کنند متاسفانه
دو تابعیتی که در این نظام مسئولیتی داشته و تابعیت دیگری گرفته اتفاقا مصداق سوء استفاده است آیا اگر آویزان نظام نبود می توانست تابعیت کشور دیگری را بگیرد.
آقای خاتمی و آقای رییسی باید بدانید که کشور فقط شما نیستید و طرفداران شما تنها حق اظهار نظر ندارند . رییس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است و اصل 59 هم یکی از اص.ل مترقی است . اگر قوانین همه چیز را حل می کرد که در این مملکت اصولگراها نادام العمر بر قدرت در جایگاه های ثابت ماند ائمه جمعه و ... نبودند. یا فردی را علیرغم خدمت به این کشور و دلسوزی برای نظام بی خود ممنوع التصویر نمی کردند و دیگری را که کشور را به سقوط کشاند و امروز همه را متهم می کند آزاد نمی گذاشتند . شما در پی کدام وحدتید . وحدتی که عامل بر هم زدنش هستید.
آقا مشکلی نیست سه تابعیتی و چهار تابعیتی و ......................
آقای خاتمی میشه بگید آقای روحانی توی این مملکت چکاره است .نمیخاد به قدرت روسای جمهور غرب نگاه کنید که چه قدربی دارند به همین افغانستان وعراق وترکیه پاکستان نگاه کنیدکه روسای جمهورشان چه توانی دارند توی همه ی اقدامات دست رییس جمهور رابستید
حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی؟ کدام طباطبایی آخه؟؟
آقای خاتمی اعتراف جالبی کردند تحت این عنوان که عده ای میخواهند با رفراندوم سفره انقلاب و ولایت فقیه را جمع کنند!! تا حالا ما تصور دیگه ای داشتیم و انقلاب و ولایت را مقدمه ظهور و حکومت مهدوی میدانستیم ، حالا این تبدیل شد به سفره!!
چرا از رفراندوم میترسند مگر مردم ایران را نمی شناسند؟!
سوال این است که آقایان چرا اینقدر از موضوعی به اسم « رفراندوم» می ترسند؟ چرا واقعا؟ مگر با رفراندوم چه می شود؟ خوب نظر مردم است ، اگر قبول دارید نظر مردم را به آنها و حرفی که می زنند احترام بگذاریم، این مگر رفراندوم نبود که جمهوری اسلامی ایران را تایید کرد؟ حالا چرا بعد از 40 سال باید از این کار و انجام دوباره اش اینقدر بترسیم/ رفراندوم که برای کشور ما بد نبودهاست.
جالبه اونوقتی که به نفع خودشون هست میان رفراندوم میزارن و مردم رو تشویق و تهییج میکنن برای شرکت.معیار اقایون شده غرب.اگر کاری کردند غربی ها گفتندد به به اونکار غلط.اگر گفتند اه اه اون کار درسته.
البته به نظر من آقای روحانی هم علیه السلامی نیست و شحاعت نداره رک و پوست کنده حرف بزنه و فقط یه سری مسایل رو به صورت کلی بیان میکنه.
اینم یه تاکنیکه
این که یک و نیم میلیون فرد دو تابعیتی در کشور الان داریم و اینکه تعداد زیادی از ایرانیان موفق الان به دنبال گرفتن تابعیت هستند و تعداد زیادتری مهاجر در کشورهای دیگر، دلایل دیگری دارد که باید بررسی شود. اینها همه از تبعات تصمیم گیریهای غلط و انحصار طلبی ها هست، شرایط بد اقتصادی و عدم وجود شرایط خوب زندگی در کشور برای بعضی افراد بوده است که به دنبال زندگی بهتر کشور را ترک کرده اند. بعضی از این افراد هم خوب بعد از مدتی برگشته اند یا اصلا متولد کشورهای دیگر بوده اند. البته که نباید در پستهای ارشد دولتی و حکومتی باشند ولی همه این یک و نیم میلیون نفر که در پستهای ارشد مدیریتی نیستد ، اینها برگشته اند و می خواهند خدمت کنند به کشورشان
با سلام , واقعا حرف های آقای احمد خاتمی ورئیسی تعجب آور است اگر شما مردم را دارید چرا نگران اصل 59 قانون اساسی و رفراندم هستید , مگر این مردم همان مردمی نیستند که در راهپیمایی می آیند ؟ یالعلعجب !!!!!!
من هم فکر میکنم برگزاری رفراندوم در مسایل اختلافی راه حل برون رفت از وضعیت موجود است
مسایلی مثل:
سیاست خارجی ایران درمنطقه
حجاب اجباری
شورای نگهبانو غیره
درودبرکسانی که دلاررا5تومان کردند وباعث ارزونی شدند
دلیل اینکه اینقدر آقایان از کلمه رفراندوم وحشت دارند ونسبت به آن حساس هستند را نمیفهمم
وقتی سخنان آقای روحانی در تلویزیون پخش نمی شود باید مستقیم با مردم صحبت کند و صحبت های آن روز ایشان خوب بود .
وقتی سخنان آقای روحانی در تلویزیون پخش نمی شود باید مستقیم با مردم صحبت کند و صحبت های آن روز ایشان خوب بود .
...انتقاد تند آیت‌الله خاتمی از سخنان رئیس جمهور...
چرا از اعلام نظر مردم اینقدر واهمه وجود دارد؟ آیا بخاطر این نیست که خود می دانند نتیجه اش چیست؟
چه خوب شد که به آقای رئیسی رای ندادیم!
آقای خاتمی درست اشاره فرمودند ، برای تغییر نظام راه قانونی وجود ندارد ، برای همین قانون اساسی این راهکار را گذاشته که جلوی خشونت گرفته شود.
در متون بالا متاسفانه كساني اظهار نظر كرده و ايراداتي را مطرح كرده اند كه يا :

1- سن بلوغشان به تاريخ 40ساله انقلاب و لمس مشكلات زمان انقلاب و بعد از انقلاب و جنگ تحميلي قد نمي دهد و مشكلات را شنيده اند و لي لمس نكرده اند .
2- آن افراديكه سن شان به تاريخ 40ساله انقلاب قد مي دهد و اظهار فضل كرده اند نيز با توجه به اسمشان هيچگاه در اين 40سال دستشان گلي و سياه و روغني نشده است پس حق اظهار نظر ندارند .
رئیسی و خاتمی نمیشه یه بار با مردم همراهی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای جناح محمدعلی الان کارشناس شبکه من وتو است.چرابازیرکی کارشناسی سابقش رامی گوئیدوکارشناسی فعلیش راپنهان.چون به نفع حرف زده؟
آقای خاتمی و آقای ریسی هر وقت شما ریس جمهور شدید آن گونه که دوست دارید سخنرانی کنید حرفها بسیاری هست که باید گفته شود
هنوز اول عشق است اضطراب مکن
آقای خاتمی امام جمعه محترم، این همه مدت فرمایشات شما و همفکرانتان مورد سوءاستفاده بی بی سی و ... بود، حالا چند روز هم سخنان رئیس جمهور،تیتر خبرها میباشد،چه لطمه ای به کسی میخورد!؟ انقلاب نه با مخالفت شما با دولت لطمه می‌بیند،نه با قطارِ رئیس جمهور لطمه خواهد دید.
اگر امریکا و انگلیس و کانادا کشورهای استعمارگری هستند و نظام حاکم بر انها ظالمانه است چرا شما مسئولین زیر بیرق بیگانه می روید و سوگند وفاداری به پرچمش را فریاد می زنید و در ایران پرچم ملت ان کشور را زیر پا می گذارید من کدام را باور کنم دیوانه شدم به چشمهایم دیگر اعتماد ندارم یک پایتان در ایران به خاطر درامدش و یک پایتان در کشور کانادا و امریکا و انگلیس به خاطر رفاه و ارامش ان
اینگونه اظهار نظرهای رئیس جمهور تازگی ندارد زیرا ایشان خیلی وقت است که بر خلاف نظرات خودشان در طول دهه شصت اظهار نظر می کنند . موضوع «اصل 59 قانون اساسی » فقط شکل تبلیغاتی دارد و برای جلب نظر اصلاح طلبان بوده است زیرا مدتی است که خود اصلاح طلبان هم از ایشان نا امید شده اند .
امیدوارم احمدی نژاد دوم ظهور نکند . نمی دانم چرا در دهه های اخیر هر کدام از یاران انقلاب به پست ریاست جمهوری می رسد نسبت به ارزشهای انقلاب بی توجه تر و صاحب نظر می شوند ؟؟
آقایان رئیسی و خاتمی : 1- ماکه با توجه به حضور مردم در 22 بهمن به مردم اعتماد داریم.
چرا از واژه رفراندم ناراحتی داریم؟
2- اگر حرفهای بیگانگان ملاک ما است چرا در مورد برنامه هولوکاست که سفير اسراييل در امريكا اذعان كرد اگر صد ميليارد دلار بر عليه ايران هزينه ميكرديم انقدر موثر نميشد كه با مطرح كردن هولاكاست موثر بود .حرفی نداشتیم بزنیم؟
آقای خاتمی شما هم فقط به فکر حزب و حزبی گری باش, حرفهایی که رییس جمهور زده اگر احمدی نژاد میزد میگفتی با آب طلا بنویسید, آقای خاتمی دنیا به آب بینی بز هم نمی ارزه که بخاطرش بخواهیم فقط اهداف سیاسی خودمان را دنبال کنیم, من کوچکتر از اونی هستم که بخواهم شما را نصیحت کنم ولی با توجه به ریاضیاتی که بنده خوندم و شما بسیار بعید میدونم در اون سطح خوانده باشید. ریاضی به من یاد داد که خدایم را بشناسم و درست فکر کنم و بدور از هر گونه غرض و مرض فکر کنم و فقط از خدا بخواهم کمکم کنه چون منطق محض بود , احساس میکنم بهتر میفهمم.آقای خاتمی تعصب در هر مسئله ای انسان را کور میکند چه در ریاضیات چه در سیاست , و اینکه به قول حضرت امام ( رحمه الله علیه) که حقیقتا مردی بدور از سیاست زدگی بود, فرمودند, همیشه توجه داشته باشید که کارهاتان در محضر خداست, حواسمان باشد که خدا میبیند و او مافوق همه چیز است.
یک زمانی آقای روحانی فرمودند بریم با ارباب اروپا حرف بزنیم, حداد عادل اولین کسی بود که حرف را تحریف کرد و همه به تبع آن و فقط و فقط برای له کردن طرف مقابل گفتند روحانی میگه آمریکا ارباب ماست... دستورات واقعی اسلام همانند ریاضی منطق محض است ولی متاسفانه بعضیها عمدا و خیلیها از روی هوش پایین درک نمیکنند.
در پایان با این جمله به پایان میرسانم که اقلیدس فرمود:
هر کس هندسه نمیداند خدا را نمیشناسد.
و در جایی دیگه فرمود هر کس هندسه نمیداند به درون معبد علم پا نگذارد.
یعنی هر کس هندسه نمیداند نه خدا را میشناسد و نه علم دارد واسه همین پیامبر سفارش کرد علم یاد بگیر ولو در چین.
در چین علم فقه و دین یاد نمیدادند.ریاضیات بود و علوم تجربی .
چرا نظرات را گلچین میکنید؟ حتماً باید چیزی که شما خوشتان میآید باشد!؟
به نظرم باید انتخابات زود هنگام برگزار شود و این دولت برکنار شود چون مشخص شد این دولت توانایی اداره کشور را ندارد
آقای محترم
من نمیدانم که شما چقدر حقوق میگیرید . من با فوق لیسانس برق از آلمان حقئوق بانشستگی ام 3100 تومان میباشد. در عرض 2 ماه بعلت بلا رفتن قیمت دلار حدود 30 درصد ارزش خودرا از دست داده. با 70 سال سن بایستی مسافر کشی کنم . چون هر جای دیگر اعتراض کنم. دیگر کار دوم را هم از دست خواهم داد. مگر میلیون ها نفر در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن پرچم امریکار ا آتش نزدند پس از نترسید.
مسئولان ارشد ایرانی با تابعیت اسکاتلند، کانادا، آمریکا و انگلیس؟!
سیدمحمدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی: ما یک میلیون و خرده‌ای افراد دوتابعیتی در کشور داریم. در حال حاضر زن و بچه‌های خیلی از این مقامات دوتابعیتی در خارج از کشور زندگی می‌کنند. همچنین تابعیت‌های مختلف اعم از تابعیت اسکاتلند، کانادا، آمریکا و انگلیس در بین مسئولان ارشد نظام وجود دارد. ما نمی‌گوییم دوتابعیتی‌ها جرمی مرتکب شده‌اند، اما تقاضا می‌کنیم این افراد از سمت خود استعفا دهند. مطالبه ما استعفاست چرا که دوتابعیتی نمی‌تواند مدیر ارشد نظام باشد
آقای یامین پور صدات از جای گرم در میاد متولد 59 هستی واز سال هشتاد و یک در صدا وسیما مشغول بکار شدی خودت را بگذار جای پدر ومادری که از فرط بیکاری و انحصارطلبی چار پنج فرزندش مجرد مانده اند جوانان زمان جنگ وانقلاب بیش از 80 درصدشان مومن ونماز خوان واهل جهاد وشهادت بوده اند کبوتر را آسمان میشناسد وامثال شماهارا یوم واقعه فعلا بیرون گود نشسته ای
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی