بازدید 45144

نخستین موفقیت رسمی سوریه در انهدام جنگنده رژیم اسرائیل در چهار دهه/ هشدار روسیه به طرفین منازعه/درخواست اسرائیل برای میانجیگری و مداخله روسیه و آمریکا

پس از حدود یکصد حمله رژیم اسرائیل به اهداف مختلف در خاک سوریه طی هفت سال جنگ داخلی سوریه و پیش از آن، پدافند هوایی ارتش سوریه در نتیجه ارتقاهای اخیر در سامانه‌های خود موفق به ساقط کردن یک جنگنده متجاوز اسرائیلی شده که خبر آن از سوی مقامات صهیونیست نیز تأیید شده است.
کد خبر: ۷۷۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 10 February 2018

پس از حدود یکصد حمله رژیم اسرائیل به اهداف مختلف در خاک سوریه طی هفت سال جنگ داخلی سوریه و پیش از آن، پدافند هوایی ارتش سوریه در نتیجه ارتقاهای اخیر در سامانه‌های خود موفق به ساقط کردن یک جنگنده متجاوز اسرائیلی شده که خبر آن از سوی مقامات صهیونیست نیز تأیید شده است.

به گزارش «تابناک»؛ منابع اسرائیلی مدعی هستند درگیری‌های امروز در مرز هوایی سوریه و سرزمین‌های اشغالی، با نفوذ یک فروند پهپاد ایرانی به فضای سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.

رسانه‌های اسرائیلی دبکا مدعی شده است، پهپاد ایرانی، ساعت چهار صبح روز شنبه از فرودگاه نظامی تیاس موسوم به تی-4 در استان حمص سوریه برخاسته و در مسیر حرکت به سوی طبریه در سرزمین‌های اشغالی بر فراز بلندی‌های جولان اشغالی هدف قرار گرفته و ساقط شده و لاشه آن در اختیار اسرائیل است.

***

15:48

وزارت امور خارجه روسيه با صدور بيانيه اي به شدت از حملات اخير در سوريه ابراز نگراني کرد و افزود همه کشورها بايد به حاکميت ملي سوريه احترام بگذارند

***

15:44

وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه ای حملات امروز (شنبه) رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم و بر حق این کشور در دفاع مشروع از خود تاکید کرد

***

14:44

رسانه‌های اسرائیلی در خبری تاکید کردند، اسرائیل از واشنگتن و مسکو خواسته است برای اجتناب از نامساعد شدن اوضاع در مرزهای سوریه مداخله کنند.

***

13:47

بیانیه اتاق عملیات مشترک متحدین در سوریه:

پهپادی که رژیم صهیونیستی صبح شنبه سرنگون کرد، نقشی مهم در جمع‌آوری اطلاعات از داعش و گروههای تروریستی داشت.

هواپیماهای اسرائیلی مقر هواپیماهای بدون سرنوشین در فرودگاه تی.۴ (در شرق حمص) را هدف گرفتند.

از این پهپادها برای جمع‌آوری اطلاعات گروههای تروریستی و داعش استفاده می‌شد و نقشی مهم در پاکسازی منطقه شرقی سوریه از داعش داشتند.

ادعاهای دشمن درباره اینکه پهپاد وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده کذب محض است.

***

13:33

وب‌سایت اسرائیلی دبکا مدعی شد موشک‌های ضد هوایی شلیک‌شده به جنگنده F 16 اسرائیلی، بخشی از سیستمی بودند که عملیات و فرماندهی آن با پایگاه هوایی خمیمیم روسیه است.

***

13:18

اسپوتنیک به نقل از منابع میدانی سوریه: سامانه‌های دفاعی سوریه امروز 6 موشک اسرائیلی را که به مواضع ارتش سوریه حمله کرده بودند، سرنگون کردند.

***

13:10

هری کورن، سفیر اسرائیل در روسیه روز شنبه گفت حزب‌الله و شبه‌نظامیان شیعی مورد حمایت ایران باید فوراً از منطقه عاری از تنش جنوب سوریه و در راستای مرز اسرائیل خارج شوند. روسیه هنوز واکنشی نشان نداده است./ جروزالم پست

***

13:00

کانال 12 تلویزیون اسرائیل: نتانیاهو به وزرا دستور داده است در مورد حمله اسرائیل به سوریه اظهارنظر نکنند.

***

12:58

جبهه خلق براي آزادي فلسطين حمايت کامل خود را از سوريه در مقابله با تجاوزات رژيم صهيونيستي اعلام کرد و گفت که سرنگوني اف16 نشانه توانايي سوريه براي مقابله با تل‌آويو است

***

12:45

تل آویو خواستار مداخله فوری روسیه برای ممانعت از وخامت اوضاع در مرز شمالی شده است./ یدیعوت آحرونوت

***

12:42

رسانه‌های اسرائیلی: اسرائیل تمام کانال‌های سیاسی خود را گشوده است و نتانیاهو درصدد تماس با ترامپ و پوتین برای اطلاع‌رسانی به آن‌هاست.

***

12:34

پس از سرنگونی جنگنده اف-16 اسرائیل پایگاه هوایی العدید آمریکا در قطر برای نخستین بار پس از جنگ عراق به حالت آماده‌باش درآمد.

***

نفوذ این پهپاد سبب پخش آژیر خطر در برخی شهرک‌های اشغالی در جولان، پرواز جنگنده‌های اسرائیلی و به کار افتادن سامانه‌های ضدهوایی پاتریوت شده است.

منابع اسرائیلی مدعی هستند، کامیونی که هدایت پهپاد را بر عهده داشته هدف قرار داده‌اند ولی با توجه به قرار داشتن فرودگاه تیاس در عمق خاک سوریه، در این خصوص تردیدهای جدی وجود دارد.

چهار فروند جنگنده متجاوز اسرائیلی که به قصد حمله به اهدافی در سوریه به پرواز درآمده‌اند با آتش پرحجم پدافند هوایی سوریه مواجه شده‌اند. در حالی که مقامات سوری از هدف قرار دادن بیش از یک پرونده اسرائیلی سخن می‌گویند، ارتش اسرائیل به ساقط شدن یک فروند جنگنده اف 16 اذعان کرده است. بنا به ادعای مقامات اسرائیلی، سوری‌ها 25 فروند موشک به سوی هواپیماهای اسرائیلی شلیک کرده‌اند.

با وجود حملات متعدد هواپیماهای رژیم اسرائیل علیه اهداف مختلف در کشورهای عربی طی دهه‌های گذشته، این اولین بار پس از جنگ داخلی لبنان در سال 1982 است که ارتش رژیم اسرائیل به ساقط شدن یک هواپیمای این رژیم در جریان درگیری با کشورهای عربی و در نتیجه اقدامات پدافندی اذعان کرده است.

با توجه به سقوط هواپیمای اسرائیلی در شمال سرزمین‌های اشغالی، مناطق اطراف یک کیبوتص اسرائیلی منطقه بسته اعلام شده و دو خلبان زخمی اسرائیلی که گفته شده در وضعیت پایداری هستند به بیمارستان منتقل شده‌اند. منابع اسرائیلی دیگری حال یکی از این خلبانان را وخیم گزارش کرده‌اند.

تشکیل جلسه کابینه رژیم اسرائیل و احتمال تشدید تنش

بنا به گزارش هاآرتص، از زمان بروز این درگیری، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل مشغول مشورت با اعضای کابینه امنیتی این رژیم به منظور تصمیمات فوری مورد نیاز است.

ژنرال رونن مانلیس، سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل نیز درباره درگیری‌های امروز گفته است؛ «ما یک پهپاد ایرانی را شناسایی کردیم که از خاک سوریه برخاسته بود. این پهپاد توسط سامانه‌های نیروی هوایی شناسایی و توسط یک بالگرد ساقط شد. پهپاد ایرانی در خاک ما ساقط شد و در اختیار ماست. به عنوان بخشی از اقدامات دفاعی، آژیر خطر برای ساکنان بیت شعان به صدا درآمد و تصمیم گرفته شد به کامیونی که پهپاد از آن برخاسته بود حمله شود. این حمله‌ای دقیق در خاک سوریه بود و هدف منهدم شد. این حادثه، حمله جدی ایران به قلمرو اسرائیل است. ایران منطقه را به شرایطی می‌کشاند که نمی‌داند به چه سرانجامی خواهد رسید. ما برای حوادث گوناگون آماده هستیم، هر کسی که مسئول این حادثه باشد، هزینه آن را خواهد پرداخت.»

ادامه حملات اسرائیل به خاک سوریه

ارتش  رژیم اسرائیل با تأیید دور دوم حملات هوایی در سوریه اعلام کرد، دوازده هدف از جمله سه پایگاه پدافند هوایی سوریه و چهار پایگاه نظامی محل استقرار نیروهای نظامی ایران را هدف قرار داده است.

اسکای نیوز نیز به نقل از ارتش رژیم اسرائیل نوشته است، حملاتی وسیع علیه شبکه دفاع هوایی ایران در سوریه در حال انجام است.

 
خبر تکمیل می شود...
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۱۰۲
چه عجب

برای یکبار جرأت به خرج دادند
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
فكر كنم وقت آن رسيده كه با يك حمله كار اسراييل را تمام كنيم مرگ يك بار شيون هم يكبار ديگر بايد وارد عمل شد از شعار گذشته
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
اینبار با ادامه ندادن به تنش اسراییل خیلی عاقلانه عمل کرد و بازی دو سر باخت برای ایران رقم خورد.
1- با این زد و خورد عملا برجام فنا شد
2- ارزش پول ملی در عرض نصف روز 200 تومن دیگر بی ارزشتر شد
3- الان ایران بخاطر تجاوز پهبادش محکوم خواهد شد
4- کشورهای اروپایی متقاعد خواهند شد ایران باید سر برنامه موشکی هم بشیند پای میز مذاکره
5-بورس ایران سقوط کرد

6-سرمایه گذار خارجی فرار خواهد کرد
اما اسراییل:
اونا به ظاهر عقب نشینی کردن ولی در اصل با مظلوم نمایی به تمامی اهداف خود در منطقه بدون درگیری و جنگ خواهند رسید.
واقعا برای متفکران و تصمیم گیرندگانمان متاسفم
بختیاروند
| - |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
چرت نگو ناشناس
این حادثه، حمله جدی ایران به قلمرو اسرائیل است. ایران منطقه را به شرایطی می‌کشاند که نمی‌داند به چه سرانجامی خواهد رسید. ما برای حوادث گوناگون آماده هستیم، هر کسی که مسئول این حادثه باشد، هزینه آن را خواهد پرداخت» !!!!!!!!!!!!!!!!
بورس بیش از500 واحدسقوط کرد
تابناک در مورد نظرسنجی:
ولله من همون اوایل به گزینه سه رای دادم ... ولی خدایی سه گزینه دیگر با هم چه فرقی دارند آن هم اینقدر خشن و تند!! برو و خودت رو نزن به...! اگرچه استقبال از سایت تابناک خیلی کم شده ولی همین هم امیدوارم تلنگری...
افرین بر بشار
معلوم که اسرائیل نمیگذاره درهمسایگیش پایگاه نظامی ایران باشد
خداوند عاقبت کار را به خیر کند
ارتش رژیم اسرائیل با تأیید دور دوم حملات هوایی در سوریه اعلام کرد، دوازده هدف از جمله سه پایگاه پدافند هوایی سوریه و چهار پایگاه نظامی محل استقرار نیروهای نظامی ایران را هدف قرار داده است.

اسکای نیوز نیز به نقل از ارتش رژیم اسرائیل نوشته است، حملاتی وسیع علیه شبکه دفاع هوایی ایران در سوریه در حال انجام است.
چقد غلط املایی اصن نفهمیدم چی خوندم
وقتشه کاررایکسره کنیم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
درود بر بشار اسد
شادمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
کار خودمون یکسره نشه ؟
باید به حملات پاسخ روشن داد و جواب از سمت ما باید معلوم و کوبنده باشد

ایا می دانید موشک ها هم تاریخ مصرف دارند!!!
نابودی اسرائیل کلید زده شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
برعكس نشه
متاسفانه همانطور که پیش بینی می شد بحران سوریه برای ایران و روسیه تازه شروع شده. قطعا سوریه محل تسویه حساب پوتین و امریکا شده و هیچ کدام نمی خواهند با عقب نشینی از سوریه طرف دیگر احساس برتری کنه. به زودی شاهد موج بسیار گسترده حملات هوایی و موشکی اسراییل و امریکا به پایگاههای سوریه تحت عنوان استفاده از سلاح شیمیایی یا حمله به مراکز دفاع ضد هوایی سوریه خواهیم بود و از ان مهمتر به زودی شاهد موج جدیدی از تحریمها علیه روسیه و البته ایران خواهیم بود. تنها دلیل اینکه امریکا تا به حال موفق به تحریم گسترده روسیه نشده بود همکاری پوتین با اسراییل بود ولی به نظر می رسد با سرنگونی هواپیمای اسراییلی که نمی توانسته بدون چراغ سبز روسیه بوده باشد مسئله سوریه بسیار خطرناک تر و عمیق تر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
فکر کنم خوابی امریکا هرکاری می تونست کرده دیگه چیکار میخواد بکنه تولید ارتش وحشتناک داعش که نتونست به هدفش برسه فکر کردی امریکا کیه نکنه فکرکردی سوپر منه بشار اسدم یه ادم ضعیفه چرا فکی میکنید امریکا سوپر منه بابا امریکا یه بادبکنک که بادش کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
قطعا اینده نظام بین الملل در سوریه رقم خواهد خورد.
ان شاءالله به انتقام خون سردار شهيد الله دادي كه چند سال قبل توسط هواپيماي جنگي صهيونيستها مظلومانه به شهادت رسيد بقيه هواپيماهايش هم سرنگون ومتلاشي بشن امين يا رب العالمين
بالاخره رویارویی اصلی شروع شد
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
هنوز خیلی زود است
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
درود بر بشار اسد
ولي اين رفتارهاي نتانياهو واقعاً كودكانه است و به صحبت هايش توجه كنيد ادم خنده اش مي گيره
اولین؟شما که هر چند روز یک بار خبر سقوط جنگنده های متجاوز اسراییل رو از رسانه های سوریه نقل میکردید حالا میگید بعد از چهل سال یک هواپیمای اسراییلی سقوط کرده!!!!!!!
معلوم نیست تا چه زمانی این جنگ های بی حاصل ادامه دارد
امیدوارم حسن عباسی و حاج حسین شریعتمداری از فرصت استفاده کنند وبا اولین پرواز برن اونجا‌.بعدا نگن لیاقت نداشتیم شهید بشیم واین حرفها. الان بهترین فرصت برای محو اسراییله.بهانه رو هم خودشون بما دادن.ببینیم چه میکنید.براتون دعا میکنیم اگر رفتید جلو.ولی اگر نرفتید هم حجت بر شما تمام.دیگه جایی سخنرانی نکنید وشعار الکی ندید.
پاسخ ها
حمید
| Finland |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
آن هایی که دفعات قبل رفتند باز هم میرند .تو بشین گشگتو بساب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
حسن عباسی و حسین شریعتمداری از جاشون تکون نمی خورن . مطمئن باش
ناشناس
| China |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
اى قوم من! به سرزمین مقدّسى که خداوند براى شما معین کرده، وارد شوید; و به پشت سرخود بازنگردید (و عقب نشینى نکنید) که زیانکار خواهید بود.» ۲۱گفتند: «اى موسى! در آن جا، گروهى (نیرومند و) ستمگرند; و ماهرگز وارد آن نمى شویم تا آنها از آن خارج شوند; اگر آنها از آن خارج شوند، ما وارد خواهیم شد.» ۲۲(ولى) دو نفر از مردان خدا ترس که خداوند به آنها، نعمت (عقل و ایمان و شجاعت) داده بود، گفتند: «شما (به یکباره) وارد دروازه (شهر آنان) شوید و هنگامى که وارد شدید، پیروز خواهید شد. و بر خدا توکّل کنید اگر ایمان دارید.» ۲۳
گفتند: «اى موسى! تا آنها در آن جا هستند، ما هرگز وارد نخواهیم شد; تو و پروردگارت بروید و (با آنان) بجنگید، ما همین جا نشسته ایم.»
ماتذه 21-24
به افزایش سطح تنش ها و تشدید تخاصم های منطقه نمیشه گفت موفقیت! پایان این موفقیت!!! معلوم نیست چی باشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
یاد گرفتی مثل بچه هایی که تو مدرسه کتک خور هستن بزنن تو سرت نه عمو هیچ وقت به ادم تو سری خور قوی نیمگن
فقط امیدوارم کارمونو یکسره نکنن ناشناس عزیز 12:17
به جنگ جهانی خوش امدید
ایران به کجا می رود؟
بعد گله میکنید چرا دنیا فلان بهمان
كساني كه خوشحالند خودشونو برا جنگ آماده كنن
این اسراییل نهایت ظلم و بی عدالتی در جهان است. به راحتی اهدافی در سوریه را بمباران میکند و هیچ کس حتی روسیه هم جرات اعتراض را به او ندارد اما زمانی که کسی علیه جنایت های آن اقدام کند و سیلی به صورت آن ظالم بزند گویی کار عجیب و اتفاق ناگواری برای جهان افتاده است. مبارزه با ظلم این متجاوزان وظیفه انسانی تمام حهانیان است چرا که ایستادن در مقابل آنها نجات دادن انسانیت در جهان است
آنهایی که تجربه جنگ را دارند ، فقط متوجه بدبختی ها ، مصیبت ها و خرابی های بیهوده را هستند . نباید اجازه داد افراد ماجراجو و دیوانه کشور را به سمت جنگ ببرند.اگر حتی اسرائیل همین الان نابود شود، مشکلات ما سر جاشون هست.جای اسرائیل فلسطینی هایی پر می شود که در جنگ تحمیلی به کمک صدام رفتند.
الله اکبر
صد ها هزار کشته، میلیونها آواره و بی خانمان، میلیونها معلول و مجروح، صد ها میلیارد خسارت و... و پایانی ناپیدا! آیا میشه به این گفت موفقیت؟!
قوربون اقتصاد پایدارمون برم که با چهارتا موشک یه پهبااد و جنگنده دلاره و بورسش به گل نشست . خدا به داد ما بد بخت بیچاره ها برسه که. فقط باید بشینیم نگاه کنیم ببینیم دیگه چی نمییییییتونیم بخریم .خدا نکرده جنگ هم بشه اول ما باید به صف بشیم . ثروتمندان هم که الان در صدد سوداوری بیشتر تفکر میکنن. خدایا خودت یه فرجی بحال ملت گرفتار و مظلوم ایران بکن
مهم که اسرائیل احساس خطر کنه. خدا رو شکر، فضاسازی های اسرائیل دیگه تاثیری نمیتونه داشته باشد. این فضا سازی ها برای اسرائیل بیشتر جنبه ناتوانی دارد. آن هم ناتوانی در برابر کشوری که هیچ چیز برایش نمانده
اسرائیل واقعا غده سرطانی هست.
ببینین چطور سلول های همسایه و حتی کل بدن رو به لرزه در میاره و باعث خطر و مرگ میشه؟
باید این غده از بدن زمین پاک بشه حتی با قطع عضو
این روسیه هم واقعا وزنه سنگینی در منطقه است. اگر روسیه نبود تا حالا اسرائیل و آمریکا هزار بلا سر سوریه و دیگر کشورهای منطقه آورده بودند.
ترسوها نگران نباشن. سوراخ موش زیاده. بیشتر از دهه 60
همیشه اسراییل میزد بعدشم با غرور میگفت ما در هر نقطه ای که بخواهیم عملیات انجام میدیم ،ولی حالا معادله داره به موازنه ای میرسه که اسراییل باید برای هرحمله به سوریه یا لبنان انتظار واکنش سختی رو داشته باشه.
یعنی موازنه وحشت برای اسراییل تاز انجام حملات دست بکشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
بخدا اونایی که منفی میدن اسرائیلی ها وقت این ترسو هارا میبنن بهشون میخندن
پدافند سوریه قادر نیست هواپیما سرنگون کنه ؟؟؟ این هم سناریویی است برای نسخه پیچی برای ملت مظلوم ایران .
باید اسد دست به دامن روسیه بشه ؟؟؟؟!
بعد از ساقط شدن جت دوباره حمله کردند و چندین انبار رو بمباران کردند
دلم خنک شد
حاج حسین شریعت ، جاده و اسب مهیاست بیا تا بروید
پاسخ ها
حمید
| Finland |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
مطمئن باش آنهایی که باید برند خودشون داوطلبانه میرند تو لازم نیست نگران باشی
ترسوها این بار نگرانند ترامپ به آمریکا راهشون نده
80 میلیون ایرانی فدای 2 میلیون فلسطینی...
متاسفم
اسرائیل نیاز داشت یه سیلی بخوره فکر نکن که خبریه تا وقتی اسرائیل در خطر باشه اینا هیچ غلطی نمیکنن
۲۵ موشک همزمان شلیک شده که دو تاش به هدف خورده یک جنگده ساقط و دیگری تونسته فرود اضطرای بکنه.
آماده ایم سرتاسر قلمرو خودساخته رژیم صهیونیستی را به آتش بکشیم .با آماده باش پایگاه رژیم صهیونیستی در قطر ایران باید اقتدار موشک هایه شخهب را به سمت تل آویب نشانه گیری کند .
جالبه یک سری دوستان معلوم الحال جو گیر شده اند و فکر کرده اند الان است که روسیه و اسرائیل وارد جنگ با یکدیگر شوند! خیلی ساده هستید دوستان...
ناز شست سوریه،دستش درد نکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
اگر فكر كنيد با سقوط يك هواپيما كار اسرائيل تمام است صدام صدها هواپيماي ايران را ساقط كرد
اسراییل با کمک ترامپ وحمایت نظامی امریکا سعی در تعقیر جقرافیایی وسیاسی منطقه را به کمک عوامل خود در سوریه عراق وترکیه را دارد وبه نوعی نقشه اسراییل بزرگ از نیل تا فرات را دارد چه با لشکر کشی چه با تحریم اقتصادی واین بهترین فرصت است تا اسراییل وامریکا که از دور نظاره گر هستند وارد بازی کرد وهزینه انها را نیز افزایش داد وبه نوعی انها نیز وارد جنگ شوند وبهای اتش افروزی در منطقه را بپردازند
پهباد آمریکایی را گرفتیم آب از آب تکون نخورد
چرا بعضی ها برای هدف قرار دادن هواپیمای متجاوز نگران شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
آب از آب تکون نخورد ولی تحریم ها تشدید شد، قیمت ها بالا تر رفت، رکود تشدید شد و تورم هم بهمچنین
حمید خان
| Finland |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
یعنی شما میگید پهپاد آمریکایی را نباید میگرفتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
ولایت معاش که از تحریم هراسی نداره
شادمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
پهپاد رو نگرفتین
توی خاک ایران نشست !
ما ملت ايران از جنگ و تنش با هيچ کشوري استقبال نمي کنيم همانهايي که اختلاسگرند و مشخص نيست بيت المال را کجا بردند و رانت و انحصار و پستها را تقسيم مي کنند بروند بجنگند
خیلی جالبه اینایی که میخان درود به بشار اسد بفرستن تو جواب کامنتا حرف میزنن منفی نگیرن ! لابد اینم پدافند غیر عامل یادشون داده
بیچاره بورس
دلاردوباره پرکشید
ببخشيد امريكا اگر يك سنت تو جيبش نره خودش درگير مسئله اي كه مربوط به خودش نيست نمي كنه اسرائيل تو خوابه اتفاقا" آمريكا به ظاهرخودش رو روباه دوست داشتني و موافق با مواضع اسرائيل كرده خودش هم از دست اسرائيل خسته شده. ديگه تحمل سگ مچاله شده كه بي پروا پارس مي كنه نداره و از دست آنهم خسته شده.
یا باید برجام سامسونگی و موشکی و هسته ای و ... رو بپذیریم یا قدرتمند باشیم. برجام که بی فایده بوده پس بهتره بریم سراغ گزینه دوم و بیشتر از این وقتمون رو هدر ندیم. چون خیلی زود دیر میشود.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما از همین نقطه‌ای که هستیم می‌توانیم همه پایگاه‌های آمریکا را در منطقه ویران کرده و جهنمی برای صهیونیست‌ها درست کنیم.
شبکه خبر تیتر زده دومین حمله این گاگولها رو هم ناکام گذاشت وقتی ایران و روسیه پاشون جایی باز بشه همین میشه، البته روسیه مارمولک تر از این حرفهاست ولی ایران سر سوزنی عقب نمیشینه و اگر دست ایران باشه اسرائیل رو از همون سوریه با خاک یکی میکنه...
ما باید هر چه سریعتر وارد یک جنگ تمام عیار با اسراییل بشویم دیگه تعلل کردن به صلاح مملکت نیست تا کی بی تفاوتی چرا مسعولین دستور حمله نمیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
معلومه جنس ژنت خوبه و صدات از جای گرم در میاد و گرنه همچی دستوری نمیدادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
بيا برو راه بازه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
جون من داری می ری همه این عزیزان اصول گرا و کیهان و ... را با خود ببر
يكي نيست به اينان بفهمونه كه ايران با توجه به تاتيك جنگ هاي نامنظمي كه مد نظر ميگيره نيازي به استقرار پايگاه ندارد نيروهاي خود را به شكل چريكي در بين مقرهاي نظامي كشور پذيرنده ( به صورت مستشاري ) پخش مي كند. پس همه اش شايعه بي اساس.
حمله
آخ جون جنگ
بیا تا برویم پلی استیشین بازی کنیم
الان وقت شناسایی آدمهای شجاع وبزدل هست
پاسخ ها
شادمهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
از کپن مردم خرج کردن اسمش شجاعت نیست
آقای آهنگران، تو که میگفتی در باغ شهادت را که بستند ، کلیدش را چرا یا رب شکستند، بفرما دست پسرانت را بگیر و همراه حسین شریعتمداری و فرزندان ذکورش تشریف ببرید.
به نظر من همه این اتفاقات برای اینه که هرچه بیشتر به ایران فشار وارد کنند که در سوریه و ... دخالت می کنه.
این یک سناریو از پیش طراحی شده برای راندن ایران از منطقه است.
حمله اسرائیل به سوریه به جز بالا رفتن وجهه بشار اسد در جهان عرب، دستاوردی برای اسرائیل نخواهد داشت.
مردم ما از جنگ با اسرائیل هراسی ندارند
با چه سیستمی زدنش.اس 300 یا...؟
اسرائیل تو جنگ واقعی یه بی عرضه تمام عیاره.چند تا پسر بچه سنگ به دست رو کشتن ادعای قدرت میکنن.وقت به بازی کشوندن اسرائیله
الان بهترین موقع برای کسایی هست که دوست داشتن با اسرائیل غاصب بجنگن و ما هم براشون دعا میکنیم که موفق باشن
سرنگونی هواپیمای اسرائیلی صددرصد باهماهنگی وچراغ سبز روسیه بوده بشاراسد این دل وجرات رونداره
غیر قابل انتشار: ۸ در انتظار بررسی: ۵۰ انتشار یافته: ۵۰

غير قابل انتشار 8 عدد و در داخل در انتظار بررسي هم 50 و انتشار يافته درهم = 50 .مثبت و منفي ها در نظر بگيريد
کاربر حمید.اونکه میره جلو بازم جوونهای رشید مردمن وتو اختلاسگر ژن خوب میشینی اینجا کامنت حرف مفت میزاری.
آنهایی که به راحتی توصیه ورود به جنگ و حمله به سایر کشورها را می کنند قدری از اسباب بازیهای خود دور شوند و بازی های رایانه ای را کنار بگذارند.
کوروش میگفت خدایا مملکت رو از دروغ و خشکسالی حفظ کن
باید افراد تندرو رو هم به این دعا اضافه کرد
دوستان عزیز چرا جو زده شدید. اسراییل جرات هیچ کاری را ندارد و تنها شلوغ می کند. آنهایی که فکر اقتصاد و سود و سپرده گذارند خیالشان راحت که تنها با دادن دودستی کشور دست از سر ما بر میدارند. لذا خیلی فکر نکنید که اگر موشک ها را هم مذاکره کردیم اتفاقی می افتد زیرا آنها با ایدئولوژی ما کار دارند. فراموش نکرده ایم که آقای خاتمی باب مذاکره را با اروپایی ها باز کردند اما انها از تعهداتشان شانه خالی کردند و مشخص شد دنبال نابود کردن ما هستند. حالا برجام مصوب شد اما باز هم دشمنی شان افزوده شد . لذا تنها راه مقابله است علیه کشوری ترسو بنام اسراییل. اصلا هم نیاز به جنگ مستقیم نیست که کسی بترسد یا همدیگر را متهم به ترسو یا شجاع بودن کنیم یا نگران دارایی و اموالمان باشیم بلکه همین جنگ نیابتی در سوریه و لبنان برای اسراییل کافی است. ما چون سیاست زده هستیم از هر موضوع رسانه ای شدت عمل جنگ را نتیجه می گیریم و به همین خاطر ارز و بورس و... فرو می ریزد.
اگر با جنگ چیزی درست می شد الان دنیا گلستان بود کی باید ایران به آرامش برسه کمی تفکر هم بد نیست مگر فقط ایران باید دنیا را درست کنه
ادم بعضی از کامنتهارو که میخونه واقعا خندش میگیره یه مشت بچه 14 15 ساله میگن الان وقتشه باید کارو یکسره کنیم بااسراییل بجنگیم ونابودش کنیم !آره همین الان امریکاوناتو وخوداسراییل هم همینجوری دست رو دست گذاشتن ایران اسراییل رو نابود کنه ،الان بهترین فرصت داده شد به اسراییل وامریکا که بحث تحریم موشکی ایران رو بکشن وسط خیلی راحت قطعنامه صادر میشه ضد ایران ودوباره تحریم شدید ودوباره بدبختی مردم ایران ، حالا این وسط قضیه فلسطین و اسراییل به ایران چه ربطی داره که این همه سال داره به خاطرش هزینه میده وتحریم میشه من موندم کسی اگه جواب منطقی داره بده شاید روشن شیم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی