بازدید 3197

کاهش دما و بارش برف و باران در برخی استان‌ها

کد خبر: ۷۷۲۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 08 February 2018

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه سامانه بارشی در شرق کشور فعال بوده و سبب بارش برف و باران و وزش باد در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و برخی مناطق سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق یزد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، احد وظیفه، مدیر پیش‌بینی و هشدار این سازمان، اظهار داشت: امروز با توجه به عبور امواج تراز میانی جو در سواحل دریای‌خزر بویژه سواحل مرکزی و شرقی، دامنه‌های البرز شرقی، بخش‌هایی از شمال‌شرق، شرق، جنوب‌شرق، نواحی مرکزی، دامنه‌‌های زاگرس جنوبی و مرکزی رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد را خواهیم داشت؛ بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود.

وی افزود: امروز به میزان بارش در استان کرمان افزوده می‌شود و برخی نقاط سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان نیز بارش پراکنده خواهند داشت.

به گفته وظیفه، این موج روز جمعه ۱۳۹۶/۱۱/۲۰ در مناطقی از کرمان، هرمزگان و ارتفاعات سیستان و بلوچستان سبب بارش پراکنده و وزش باد شده و به تدریج از کشور خارج می‌شود، گفت: این سامانه روز شنبه در شرق کشور فعال بوده و سبب بارش برف و باران و وزش باد در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و برخی مناطق سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق یزد خواهد شد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: با فعالیت این موج در نیمه شرقی کشور بویژه در شمال‌شرق روز پنج‌شنبه کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در خاتمه یادآور شد: امروز در تهران تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود و از شرایط ناسالم برای تمام گروه‌ها به شرایط ناسالم برای گروه‌ای حساس تبدیل می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی امروز و فردا گفت: هوای تهران امروز ( پنجشنبه) قسمتی ابری به تدریج با کاهش ابر و بیشینه و کمینه دمای ۱۲ و ۵ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین در روز جمعه نیز آسمان تهران کمی ابری در بعضی ساعات غبار محلی و در بعدازظهر با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای تهران در روز جمعه ۱۲ درجه سانتیگراد و کمترین دمای آن نیز سه درجه سانتیگراد خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی