بازدید 2997

کیف‌قاپان محله فلسطین به دام پلیس افتادند

کد خبر: ۷۷۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 03 February 2018

رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین، با اشاره به دستگیری ۲ کیف قاپ در این محدوده، گفت: از این متهمان هنگام دستگیری سه کیف مسروقه کشف شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ غلامرضا یوسفوند رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین اظهارکرد: با شکایت تعدادی از شهروندان درخصوص کیف قاپی‌های مکرر از سوی دو موتورسوار سارق، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و تیمی از ماموران تجسس این کلانتری برای شناسایی متهم وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان‌داشت: طی بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخصات ظاهری متهمان و موتورسیکلتشان به دست آمد و در اختیار ماموران گشت‌های انتظامی این کلانتری قرار گرفت و از سوی پیام‌های هشداری درخصوص مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از سرقت و کیف قاپی به شهروندان ارائه شد.

وی بیان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه روز چهارشنبه ماموران یکی از گشت‌های انتظامی این کلانتری متهمان تحت تعقیب را در خیابان شفیعی مشاهده و به تعقیب آن‌ها پرداخت.

سرهنگ یوسفوند، تصریح کرد: متهمان که متوجه حضور پلیس شده بودند سعی کردند با انجام حرکات خطرناک و مارپیچ از دست قانون فرار کنند، اما سرعت عمل و تیزهوشی پلیس به آن‌ها این امکان را نداد و در نهایت با شلیک هوایی پلیس هر دو متهم جبور به توقف و تسلیم شدند.

وی اظهار داشت: متهمان به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از شهروندان اعتراف کردند و در بازرسی از وسایل همراهشان سه کیف مسروقه زنانه که در همان روز به سرقت برده بودند، کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۰۷ در پایان اظهارداشت: از طریق بررسی‌های انجام شده مالباختگان شناسایی شدند و ضمن دعوت به کلانتری اموال مکشوفه به آن‌ها باز گردانده شد و متهمان نیز با شکایت مالباختگان جهت تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی