بازدید 18098
فوتو نیوز «تابناک»؛

توصیه به کارشناسان به اصطلاح دینی / اغتشاشگران را ناز نکنید

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۷۷۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ 02 February 2018
تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم.

چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
ناز نکنید ! خودکشی شان بکنید .
حالا نمیشه جناب احمد خاتمی بشه ییس حقوق بشر سازمان ملل؟؟؟!!!
زیباکلام:
اگر ما در این سالها مرگ بر آمریکا و اسرائیل نمی گفیتیم چه چیز دیگیری داشتیم که بگوییم.
فرض کنیم یاران انقلاب گوشه نشین شدند!مردم چی؟مردمی که بخاطر رفتار یاران انقلاب قبلی و فعلی،از کشتی پیاده شدهگان و در کشتی نشستگان!از زندگی ساقط شده و کشور به این روز افتاده چکار کنند!؟ کاش همه شما یاران !جمع میشدید تا راجع به اینده ما مردم ایران،ما بدبخت شدگان،ما آمال و آرزوهامون به باد رفتگان فکری میکردید!!! لااقل شما که مسولید کاری بکنید!!!
زیباکلام پولها چی شد و حاجی حاجی مکه . درسته ؟
اغتشاش نیست . اعتراض هست و قانون اساسی این اجازه را داده چون دمکراسی را پذیرفتیم بنابراین اگر به خشونت کشید بخاطر عصبانیت بیش از حد مردم از فرط مشکلات هست . صندوق رای را که قبول کردی اعدام و مفسد این حرفها فایده ندارد . سطل زباله آتیش گرفت فدای سرت یکی دیگه جان جوان مردم ارزش داره آشغالدانی کیلوی چنده هر کس هم از انتقاد تند مردم ناراحت هست مسولیت را کنار بذاره تا کسی بیاد که بشود ازش پرس و جو و پرسش و اعتراض کرد .
گرسنه زیاد بیدار مانده اتفاقا باید نازش کرد تا بخوابد
سیر است که با ید از خواب بیدار شود
امام جمعه مگرشمامعصومید؟ معصومین فقط به هدایت مردم مشغول بودند
یادت رفت بگویی با مطالبه گران چه کنند
یادت رفت بگویی با مطالبه گران چه کنند . حق طلبان چه کنند ..مردم مالباخته چه کنند ......ایا بیشتر تشویشقان بکنیم به خیابان بیاند .یا نه خفقان بگیرند .
اقای علم الهدا کشورهای دیگه که نمی گن مرگ بر امریکا نمی تونند زندگی کنند؟برخی مسئولین به مردم میگن بگید مرگ بر امریکا خودشونو خانوادشون تو امریکا و کشورهای دیگه چیکار میکنند؟
با سلام , آنقدر مرگ به این آن گفتم که خدا هزاران مرگ را برای ما نازل کرد , اصلا خداوند هر موجودی را خلق کرده یک روز مرگش را هم می رساند به من چی که برای هم مرگ را صدا بزنیم و تعیین کنیم
جناب عارف آب رفته از جوی را با کلی گویی نمتوانید برگردانید
2
- آقای عراقچی عزیز اون موقع که ملت ما یک صدا میگفتند که امریکا غیر قابل اعتماد است. میگفتید که نه امریکا به عهدش وقا میکند. امریکا تمام تحریم ها را بر میدارد.این جملات و جملات مشابه از یاد ملت ما پاک نخواهد شد. حالا چه کسی جبران خسارت میکند؟
- آقای خاتمی آیا کارشناس رشته ی جامعه شناسی یا روان شناسی هستید؟
مگر شما هم دست راست خود را مشت نکردید و شعار ندادید که من هم میگویم مرگ بر گرانی؟
گرانی را چه کردید؟
- آقای غرویان کجای کارید شما؟
-عارف جان سخن از زبان ما میگویی برادر. ولی چه فایده؟؟
سلام ودرود برآقای خاتمی.دوستش داریم که بدون تعارف حرف میزند.
اتفاقا شما باید این توصیه رو تأیید میکردید ولی تا شما زن ها به جایی میرسید یادتون از ماهیت و کار اصلیتون که حفظ خونواده هست میره
بنظر من این موج سر کار رفتن و تکبر زن ها و تحقیر دونستن رسیدگی به شوهر و خونواده فقط "خودزنی" هست چون وقتی مرد از خانمش رسیدگی نگیره میره جای دیگه تأمین میشه و این آغاز هزار جور انحراف و کم توجهی به خود خانمه خود دانید!!!
من هم از گرانی ، اختلاس، پارتی بازی و سو مدیریتها و.. ناراضی هستم حتب اگر اعتراضات مسالمت آمیز برگزار می شد من هم در صف اول حضور پیدا می کردم ولی با آتش زدن و شیشه شکستن اموال شخصی و عمومی شدیدا مخالفم و مسببان این اعمال باید با شدیدترین وجه برخورد شود.
حالا این همه مرگ بر آمریکا گفتیم ،امریکا از بین رفته یا ما مثلا با مرگ گفتن در اقتصاد و علم و اجتماعیات و اخلاق بهتر شدیم؟؟؟؟!!!!!!
می دونیدنتونستمد مردم چند تا کشور نگفتند مرگ بر آمرنتونستمد زندگی کنند الان همشون مردند و دیگه هم نامی ازشون باقی نمونده
خدا را شکر ما گفتیم الان داریم صفا می کنیم
یعنی این همه کشور که مرگ بر آمریکا نمی گن زندگی نمی کنن .دقیقا چند کشور مرگ بر آمریکا میگن که چنین زندگی خوبی مثل ما دارن
چرا فتو نيوز شما فقط حول اين سه چهار نفر ميچرخه!!؟
فقط خدا رحم کرد این اقای عارف اون سال کشید کنار و رییس جمهور نشد !!!!!!!!!
با این شیوه سیاستمداریش ترکونده
کلا نا امید شدم ازش
عارف جان حرف زدن بسه
همه میتونن حرف بزنن
شما رفتی اونجا که عمل کنی
عملت چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی