بازدید 4161
سوژه

آمار ضعیف ستاره اصلی استقلال درسال جام جهانی

کد خبر: ۷۶۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 24 January 2018

پس از بازگشت تیم ملی ایران از بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در پاسخ به این سئوال که جای کدام بازیکن در فهرست تیم ملی خالی بود، گفت که «امید ابراهیمی، حیف که از لحاظ تعداد نفرات اعزامی محدودیت داشتیم. اما پس از گذشت ۳ سال، آمار عملکرد هافبک استقلال در سال منتهی به جام جهانی به هیچ وجه برای او جالب نیست.»

به گزارش تابناک ورزشی، ابراهیمی که فرمانده آبی پوشان در میانه میدان است، در هفدهمین دوره از رقابت های لیگ برتر، تا کنون نه گلی به ثمر رسانده و نه پاس گل داده؛ این در حالی است که این هافبک استقلال حداقل دو بار فرصت مسلم گلزنی از روی نقطه پنالتی داشته اما هر دو پنالتی استقلال در این فصل را از دست داد. به نوشته سایت برنامه نود ابراهیمی که در بازی با ذوب آهن اصفهان در هفته هفتم، برای اولین بار و فقط چند دقیقه برای استقلال به میدان رفت، در مجموع ۱۴ بازی در این فصل به میدان رفته که ۱۲ بار در ترکیب اصلی حضور داشت. از مجموع ۱۸۰۰ دقیقه بازی تا پایان هفته بیستم لیگ برتر، امید ابراهیمی ۱۰۸۷ دقیقه بازی کرده است.

 امید ابراهیمی که در سه فصل گذشته ۹ و ۱۰ و ۷ گل برای تیمش به ثمر رساند، هشتمین فصل بازی در لیگ برتر را تجربه می کند؛ در دهمین دوره لیگ برتر، ابراهیمی اولین حضور در این رقابتها را تجربه کرد که در آن سال با پیراهن سپاهان پایش به گلزنی باز نشد. اما این هافبک ۳۰ ساله در سایر دوره ها تا پیش از شروع فصل جاری موفق به گلزنی شده است. این بازیکن پیش از حضور در استقلال تهران، به مدت ۴ فصل در سپاهان اصفهان بازی کرد. در صورتی که حتی امید ابراهیمی در ۱۰ بازی آینده استقلال به طور کامل بازی کند، باز هم، چه به لحاظ تعداد بازی و چه به لحاظ دقایق حضور در زمین، کمترین حدنصاب او در ادوار مختلف حضورش در لیگ برتر، مربوط به فصل جاری خواهد بود.

آمار ضعیف ستاره اصلی استقلال درسال جام جهانی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار