بازدید 43282

پرده برداری مشایی از مأموریت احمدی نژاد: رساندن نظام به شرایط انقلابی سال 57

در حقیقت یادداشت مشایی و تلاش احمدی نژاد و یارانش برای مشابه سازی شرایط امروز نظام با سال های پایانی حکومت طاغوت را می توان پرده برداری از مأموریت احمدی نژاد و اطرافیانش برای رساندن نظام به شرایط انقلاب و سال 57 دانست. شاید اگر بخواهیم صریح تر در ارتباط با یادداشت اخیر مشایی و سابقه دولت احمدی نژاد سخن بگوییم، باید پرسید، این گونه رفتارها، سخن گفتن ها و تحلیل های آنان حاکی از آن نیست که این جریان مأموریت داشته که حتی در هشت ساله زمامداری کشور را به چنین شرایطی برسانند؟ آیا حالا که موفق نشدند برای اجرای این سناریو در سال های پس از مسئولیت نیز تلاش می کنند؟
کد خبر: ۷۶۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 20 January 2018

اعتراضات اخیر مردمی فتح بابی بود برای افشای نقش برخی افراد در این اتفاقات، تا جایی که اعلام شد یک مسئول سابق و سایت او که این روزها زبان به مخالفت خوانی نسبت به اصل و ارزش های نظام گشوده احتمالا در این اتفاقات نقش داشته و نیروهای امنیتی در حال بررسی مسأله ذکر شده هستند.

به گزارش «تابناک»؛ احمدی نژاد و اطرافیانش طی روزهایی که اعترضات مردمی مطرح شد، روزه سکوت گرفته بودند، اما وقتی دیدند که اقداماتی برای رفع مشکلات مردم معترض صورت گرفت و با سوء استفاده کنندگان از این اعتراضات نیز برخورد و بساط اعتراض نیز جمع شد، تلاش کردند تا فضا را تند کنند، به گونه ای که در این راه قدم به قیاس شرایط نظام اسلامی با سال های پایانی رژیم طاغوت گذاشتند.

«اسفندیار رحیم مشایی» مراد احمدی نژاد و یکی از نزدیک ترین افراد به او که رئیس دولت های نهم و دهم سختی های زیادی در راه حمایت از او متحمل شد و هیچ گاه حاضر نشد، خط خود را از او جدا کند، با نوشتن یادداشتی اولین واکنش جدی یاران احمدی نژاد به اتفاقات اخیر را نشان داده، ولی به گونه ای که رسما انقلاب اسلامی را در وضعیت مشابه سال های پایانی رژیم طاغوت قلمداد کرده است.

پرده برداری مشایی از ماموریت احمدی نژاد: رساندن نظام به شرایط انقلابی سال 57

رئیس دفتر احمدی نژاد در دولت دهم که او مقاومت های زیادی را برای گماردنش در مقام معاون اولی دولتش از خود نشان داد، امروز بیشتر چهره اش را نمایان کرده و با متنی که به نگارش درآورده نشان داده است، خیلی تحلیل هایی که آن زمان هم در مورد خطرناک بودن تفکر آنان به نگارش درمی آمد، بی دلیل نبوده است؛ وقایع و اتفاقات اخیر ر با سال ۵۷ مقایسه کرد.

احمدی نژاد و یارانش که این بار استراتژی خود را برای ایجاد دو قطبی غنی و فقیر در حالی مطرح کردند که مردم سابقه اقدامات آنها را دیده بودند و البته به دلیل برخی جرایم مالی درگیر پرونده هایشان بودند؛ وقتی تلاش های خود را برای اهریمن سازی و ایجاد دو قطبی ناکام دیدند و بدنه مردمی را پشت سر خود ملاحظه نکردند، دست به رفتارها و موضع گیری های تندتری کردند تا شاید بدین واسطه بتوانند اندک پشتوانه مردمی برای خود ایجاد کنند.

هرچند در شرایط عصبانیت رئیس جمهور سابق و یارانش به دلیل محکومیت هایی که از ناحیه جرایم و تخلفات مالی و ... در انتظار خود می دیدند، تلاش می کردند با طرح موضوعات حاشیه ای و بگم بگم ها با این رویکرد که در جریان دولت پرونده هایی علیه برخی افراد جمع آوری شده که در صورت برخورد با آنان این پرونده ها رو خواهد شد، اما در حقیقت این موضوع هم ادعایی بیش و ایجاد سدی برای جلوگیری از برخورد احتمالی با آنان نبود.

آنها حالا اعتقاد خود را در مورد نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگری صریح تر عنوان می کنند؛ هرچند منتظر نشستند تا نتیجه اعتراضات اخیر و موج سواری برخی روی این اعتراضات را ببینند، شاید بتوانند از این نمد برای خود کلاهی ببافند، اما به ثمر ننشستن پیش بینی های احتمالی آنان از نتایج این اعتراضات آنها را واداشته که صریح نظر خود را بگویند. موضوعی که از زبان مشایی عنوان شده است. بر اساس اعتقاد آنان «نظام جمهوری اسلامی در سال پایانی‌ خود قرار دارد»؛ ادعای پوچی که مشابه این گونه ادعاها در زمان دولتداری احمدی نژاد و یارانش کم دیده نشد.

در جریان مناظره های انتخاباتی سال 1388 «میرحسین موسوی» در مناظره با احمدی نژاد و در جواب آمارها و سخنانی که رئیس دولت وقت از اقدامات و عملکرد خود و دولتش می داد، خطاب به مردم گفت، «مردم دارند شما را فریب می دهند، متأسفانه با جریانی مواجه هستیم که صاف توی چشم شما نگاه می کند و دروغ می گوید!» احمدی نژاد و تیمش را می توان جزو پدیده هایی خواند که اگر شما علم و اطمینان به این داشته باشید که حق با شماست، باز هم خود را محق و صاحب حق می دانند، حتی اگر شده به خلاف واقع گفتن متوسل شوند.

حالا آقای مشایی که هشت سال با یار غار امروز و دیروزش زمام دولت را بر عهده داشته اند و بسیاری از مشکلات امروز حاصل اقدامات و عملکرد آنهاست به طور کلی پای خود را کنار کشیده و بر این عقیده اند که نظام و دیگران باعث و بانی مشکلات امروز هستند. باید خطاب به آقای مشایی گفت که به فرض صحت ادعای تو، چه کسی بیشترین نقش را در مسائل و مشکلاتی که عنوان کرده و خواستار عذرخواهی بابت آن شده اید، دارد.

آیا روند نزول اخلاق چه در سطح جامعه چه در بین سیاسیون با طرح ادعاهای واهی علیه دیگران و بدون سند و مدرک، نابودی اقتصاد کشور با طراحی پروژه های خلق الساعه و بدون بازده، بالا رفتن 5 برابری قیمت دلار، افزایش یک شبه و چندبرابری قیمت خودرو، گرانی های بی حد و حصر و هر روزه مواد غذایی، اختلاس های بی سابقه در تاریخ انقلاب اسلامی، هدر دادن حدود 800 میلیارد دلار درآمد نفتی طی هشت سال، انزوای بین المللی و صدور قطعنامه های پی درپی علیه کشور، افزایش شکاف فقیر و غنی، ایجاد دو قطبی بین مردم از هر نوعش و مسائل زیادی از این دست را مگر غیر از این است که شما و دولت بهار مسببش بودید؟ حالا به جای پاسخگویی، مدعی هم هستید؟

در حقیقت یادداشت مشایی و تلاش احمدی نژاد و یارانش برای مشابه سازی شرایط امروز نظام با سال های پایانی حکومت طاغوت را می توان پرده برداری از مأموریت احمدی نژاد و اطرافیانش برای رساندن نظام به شرایط انقلاب و سال 57 دانست. شاید اگر بخواهیم صریح تر در ارتباط با یاداداشت اخیر مشایی و سابقه دولت احمدی نژاد سخن بگوییم، باید پرسید که این گونه رفتارها، سخن گفتن ها و تحلیل های آنان حاکی از آن نیست که این جریان مأموریت داشته که حتی در هشت ساله زمامداری کشور را به چنین شرایطی برسانند؟ آیا حالا که موفق نشدند برای اجرای این سناریو در سال های پس از مسئولیت نیز تلاش می کنند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱۷۳
انتشار یافته: ۸۶
عجب؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
ان شاءالله
واقعا از شما زشته تابناک جون
مسبب اصلی وضعیت آشفته امروز بی برنامگی هشت ساله دوران دولت بهار هست
محمود فدای جانم

جنایتکار بزرگ اقتصاد ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
اشتباهی مثبت دادم
احمدی نژاد زیاد پشت پرده نداره!!
پشت پرده ها ماله دولت بقیه آقایون هست
تابی جان چرا پرونده سازی می کنی..
رساندن حکومت به شرایط انقلاب با استنباط و تشخیص حال شرایط خیلی فرق می کند...
خیلی از عقلا این نظر رو دارند...
ضمن اینکه وقتی حلقه دوستان کوچک و کوچکتر می شود...
تابی ؟الان کدام ریس جمهور یا نخست وزیرایران دقیقا مورد تایید انقلاب بیون هستند؟
نام ببرم؟؟؟
اینکه کشور مثل اولای انقلاب بشه که عالیه...دمش گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
له کردی با این کامنت نویسنده رو له له
تابناک چی میگی؟
کیا بودن که از قطعنامه های شورای امنیت توسط احمدی نژاد حمایت کردن و تو صدا وسیما داعم میگفتن که تحریمها روی ما اثر نداره و گزارش میگرفتن از مردم که بگین آره
تحریمها روی ما اثری نداره. حالا همونا مدعی احمدی نژاد شدن و میخوان محاکمش کنن. شما اگه راستگو بودین و شجاع همون موقع جلوشو میگرفتین.واقعا که.
درود بر مشایی!

آخر نفهمیدیم میرحسین جاش باید توی زندان باشه یا یه پیش گو و خیرخواه انقلابه!!

حالا که احمدی نژاد داره از اصولگرا ها دور و دور تر میشه . عده ای که دشمن میرحسین بودن از صحبتاش استفاده میکنن برا تخریب احمدی نژاد!!!
اگر دین ندارید حد اقل ازاده باشید امام حسین (ع)
نویسنده این مقاله آزاده هم نیستی
چون اینهمه افترا تهمت را چگونه می خواهید
جوابگو باشید خدا میداند
دکتر احمدی نژاد در قلب مردم ازاده جای دارد
معاویه هم چون شما بسیار سعی کرد
حضرت علی (ع) را بین مردمش بد جلوه دهد
ایا موفق شد؟! بدانید شما هم موفق نخواهید شد
چون حق حقیقت با احمدی نژاد است
شما به ره باطل قلم فرسایی میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
با این قیاس بیجا حالم رو به هم زدی
دیگه احمدی نژاد شد مثل حضرت علی؟!!!!
نمیدونم چرا بعضیها نمی‌خواهند بفهمند که این آقا خائن به انقلاب است.
سالهاست مسئولان برای ارتقا و اعتلای اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتمایی جامعه وقت فرصت داشتند ...

الان چه داریم ...
هیچ
هیچ
هیچ
اینکه مشایی چه می گوید و چه نمی گوید مشکلی برطرف نخواهد شد حتی اگر ایشان و یارانش که جزو یاوران واقعی امام عصر (عج) هستند در زندان و تبعید و ... قرار گیرند. به هر حال غارتگران بیت المال و بدهکاران بزرگ بانکی مسئول بروز وضعیت فعلی هستند. راستی بدهکاران بزرگ بانکی به چه کسانی متصل هستند؟
خدا را شکر که روز به روز همه چیز برای مردم روشن و برای کسانی که احمدی نژاد را علم کردند به مردم که بدهکار هستند در پیشگاه خدا بایستی جوابگو باشند
محمود به خدا بهترینی

ولی چوب اعتمادت به اصول گرایان رو خوردی
با این حساب هیچیک از مسولین مقصر نیستند.فقط من موندم ببینم نفر یا کشور بعدی که مسبب بدبختی ما مردم است کیه؟
پاسخ ها
د
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
باید بگردی دنبال پرتغال فروش خوب!!
بابا تابناک جان تو میدونی مشکلات اقتصادی هست و ملت از عملکرد دولت ناراصی هستن. 5 ساله همه چیز دست روحانی و طیف هاشمی رفسنجانیه. چرا داره بدتر میشه و بدترم خواهد شد. چرا مثله جهانگیری داری میندازی گردن احمدی نژاد. شما ببین چه گندی دارن به کشور میزنن. خواهشن دغدغه مردم رو بیان کن. اگه احمدی نژاد بیاد تو انتخابات خواهین دید مردم انتخابشون مجدد ایشونه.
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
جوابت مفصله اون پایینو ببین، میخوام ببینم مردم نظرشون چیه!
آنچه مردم عوام در خشت خام دیده بودند ایکاش کسانی که فکر میکنند خواصند در آیینه میدیدند .
یک روز بالاخره معلوم خواهد شد که این جماعت از کجا خط میگرفتند وبه کجا وابسته بودند
تابناک جان اینارو به ما نگو . ما خودمون می دونیم احمدی نژاد چه بر سر مردم و کشور آورد .
اگر واقعا حرف هایی که گفتی مستند هستند ، پس چرا دستگیرش نمی کنید ؟ چرا حق مردم رو ازش نمی گیرید ؟ آیا منتظرید بقایی و مشایی و احمدی نژاد هم مثل سایرین فرار کنند ؟ شما که مثل ما نیستید . دستی در قدرت دارید . چرا مجازاتش نمی کنید ؟ چرا گوسفند دزد را قطع ید می کنید اما اختلاس گر 800 میلیارد دلاری رو آزاد گزاشتین ؟
و یک میلیون چرا های دیگر.
تا دیروز آنان فتنەگر بودند و اینان با بصیرت!!!
آینده کشور ما چیه؟

اهواز رو خاک برداشته
به زودی اندک نم دریاچه ارومیه هم می خشکه و کل غرب کشور تا همدان و کرمانشاه و قزوین رو هم گند برمیداره
پایتخت داره نشست می کنه
تشویق به فرزند آوری در شرایطی که آب برای 20 میلیون نفر هم نیست
ازدواج جوانان
شغل جوانان
مسکن مردم
تبعیض
تبصره
سهمیه
اختصلاص
زد و بند
نهاد ها و بنیادهای ...
دخالت بی جا در همه امور اعم از سینما، ورزش و هنر و اینترنت و ...
تعامل خارجی افتضاح (s300 سال 1998 رو می خرن!!!)

.........................................

با تشکر
آنچه مردم عوام در خشت خام دیدند ایکاش خود خواص پنداران در آیینه می دیدند .
چرا اعدامش نمیکنید این مشا ییی رو
احمدی نژاد که قدرتی نداره توی این کشور ، میخاستن بی قانونی رو رواج بدن که مردم به عدم رعایت قانون عادت کنن که به هدفشون رسیدن ، چون منافع بسیاری در هرج و مرج تامین میشه
چه تحلیل ضعیفی. آخه مملکت تو 8 سال هوا می خورد؟ کارمنداش هوا می خوردن؟ اون 800 میلیارد را دقیقا چه جوری محاسبه می کنین؟ 100 میلیاردش که بلوکه شده بود دولت روحانی جونتون تو صنعت هسته ای بتن ریخت که از آمریکا بگیره.

افزایش یک شبه و چند برابری قیمت خودرو !!!
اگه به فرض به سال 57 بر گردیم حتما باید احمدی نژاد به خاطر ضرر های که به کشور وارد کرده باید مجازت بشه
تابناک این تویی که اینا رو مینویسی اگه سال 88 تا 92 کسی اینا رو میگفت اسمشو میذاشتید فتنه گر بی بصیرت
دلار شد 4518 تومان. نکنه داری میندازی گردن احمدی نژاد؟ دلار اگه بشه 4600 دولت ورشکسته میشه و باید ورشکستگیشو اعلام کنه. این یعنی بی کفایتی مدیران
آفرین.
نامه ام به آقای روحانی . باسلام آقای روحانی لطف کنید به عنوان یک شهروند فیسبوک و توییتر را فیلتر کنید تا ببینیم چه اتفاقی میفتد . آیا کسی معترض خواهد شد ؟ بنظرم در آن رسانه ها آقایانی که همیشه گلایه از فضای مجازی دارند عضویت دارند برای سرزمینهای دیگر و مردم دیگر ممالک چه مینویسند . چه میگویند . مردم دیگر ممالک چطوری و با چه زبانی با اینها گفتگو میکنند ؟ قطعش کنید . آیا مخاطبین آنها در آنور مرز میدانند که مردم خود ایران را با فشار به شما از امکانات فضای مجازی را درخواست محدود و فیلترینگ را دارند ؟
ادب مرد به ز دولت اوست!!!!!!
اگر چنین است که می گویید پس چرا با او و یارانش برخورد قضایی بکنید ؟
من به شخصه این سوالات آخر مطلب شما را همون سال ۸۶ یعنی دو سال بعد از انتخاب ایشان از خودم داشتم و واقعا برای مسوولین متاسفم که هنوز نقش و نقشه این آقایون را متوجه نشده اند.
شکی ندارم احمدی مشایی و باندشان با جنبش ری استارت ارتباط داشته و از عوامل تشویش اذهان عمومی و تحریک و تشجییع مردم هستند و البته غربی ها روی این موج سوار شده و با حمایت منافقین و مجاهدین و معاندین کشور را به لبه پرتگاه بردند
کسی که میاد میگه دختر دبیرستانی تو خونه شون انرژی اتمی پیدا کرده یا تو دیدار رسمی طرف احوال پرسی میکنه میگه اوکی از خودش با اطرافیانش چه انتظاری داری
سلام گرچه مقاله نسبتا خوبی است، ولی خیلی واضح است که جناب احمدی نژاد در دور دوم کار خود از همان ابتدا میخواست شرایط را به سال ۵۷ برساند، یک مرور اجمالی از مجموع حرکات آشکار ایشان انسان را به یقین میرساند که از سال ۸۸ قصد و نیت ایشان همین بوده است، تهمت ها و روغن های آشکار در مورد مسیولین گذشته ، زیر سوال بردن نهاد های حامی انقلاب و بر انگیخته کردن همه دنیا بر علیه تمامیت کشور از آن نمونه ها می‌باشد .
ناکارامدترین دولت تاریخ ایران همان 8 سال دوران احمدی نزاد بود حالا نقش اپوزیسیون را بازی می کنند و طلبکار هم هستند !
احمدی نزاد و دار و دسته اش به صورت عمدی و هدفمند اقتصاد ایران را نابود کردند تا پروزه براندازی و شورش را اجرا کنند شک نکنید
وقتی از دهان رئیس جمهور یه کشور بشنوی که یه دختر دانش آموز انرژی هسته ای رو تو آشپزخون تولید کرد، باید به حال اون ریئس جمهور و اون دختره و خودت و ...گریه کنی.
سرمایه دار ها وثروتمندان بی درد ازبیان واقعیت ها وحشت دارند وهمشl می گویند می خواهند جامعه را دوقطبی کنند غنی وفقیر مگر غیر از اینست جامعه دوقطبی شده طبقه برخوردار وطبقه ضعیف ومست ضعف
ص
چی بگم که حاضر باشی منتشرکنید
ناکارامدی هر کدوم بعد از رفتنشون مشخص میشه...
. بد بخت ما مردم ! دلار ۱۰۰۰ تومان شد ۴۵۰۰ تومان دار ندارمان ۱/۴ هم کمتر شد چون یک خود شیفته دلش میخواست برای دنیا تعیین تکلیف کند وخیال میکرد خیلی بزرگ است .
اینا هیچکدوم اصلا نمیدونن اآرمانهای مقدس انقلاب 57 چی بود
در اثر مرور زمان حق به حق دار میرسه و ماهیت افراد بالاخره روشن میشه
مسئول محترم بخش نظرات.تمامی نوشته های بالا را حقیرزیر خبرهای متفاوت در قالب نظربعنوان مخاطب شما بیان کردم.حتی نوشتم سخنرانیهای احمدی نژاد راجع به هلوکاست را احتمالا تیم نتانیاهو نوشته بود.عرض کردم بقایی ومشایی هردو بعد از خروج از دادگاه گفتند (میدونیم بزودی سرنگون میشید) ویا (بهش گفتم بازجو خوش خط بنویس).عرض کردم حامیان انها یعنی مصباحیه وجریان منصوب به ان باید مورد مداقه قرار گیرند بجهت نفوذ جریان انوسی.انزمان هنوز میشد کاری کرد اما حالا بیم ان دارم که فرصت عکس العمل گذشته باشد.انها بسیارباهوشند ووقتی مواضعشان را علنی میکنند یعنی پشتشان گرم است واز انها حمایت میشود.مگر انکه انها راجع به دیدن هاله نور اغراق نکرده باشند وادعای سرنگونیشان مانند دیدن ان هاله باشد. اضافه کنم بمواردنوشتار بالای سایت وزین شما طرح مسکن مهر که طرحی موقتی بود واشتغال بسیار زیاد اما ناپایدار برای جامعه ایجاد کرد وبا افول ان دوره وساخت وساز مربوط به ان، به خیل بیکاران کشور افزوده شد.بماند که روزهای اخر قبل از رفتن قصد داشت یارانه۲۵۰هزار تومنی را به تصویب برساند ودولت بعدی خود را بمعنی واقعی کلمه در چاه بیندازد...ارادتمند،خواننده همیشگی تابناک.
باید متن کامل یادداشت مشایی را بگذارید و بر اساس آن، تحلیل خود را نیز درج کنید تا مخاطب بتواند آزادانه قضاوت کند البته اگه معتقد به واگذاری قضاوت به افکار عمومی هستید...
چرا احمدی نزاد و مشایی را محاکمه نمی کنید این خواسته ملت است با مفسدین برخورد جدی کنید
بزرگترین مشکل این کشور اینه که افراد انتصابی قدرتمندتر از افراد انتخابی هستند.
سلام واقعا چرا قدر احمدینژاد رو نمیدونین بخدا قسم اگر بگه بمیر میمیرم براش احمدینژاد بزرگ مرد تاریخ ایرانه که بی لیاقتها قدرش رو نمیدانند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
همان برای مردن خوبی
احمدی نزاد و مشایی و بقایی و... باید به خاطر فساد مالی محاکمه شوند ما ملت ایران این خواسته را داریم تا به کی مصلحت اندیشی؟
تابناک جدیداچقدرعقده ایی شدی
سلام و درود به دلار 5000 تومانی
تمام مطالب این مقال مطابق با عملکرد احمدی نژاد است. احسنت به این تحلیل .بالاخره احمدی نژاد محاکمه می شود چیزی که در سال 1388باید اتفاق می افتاد.
من خودم قبلا فکر می کردم چرا در دوران احمدی نزاد کشور به ان وضع فجیع درامد هر وقت فکر می کنم به این دلیل می رسم که به صورت عمدی اقتصاد ایران را ویران کردند و اهدافی هم داشتند
چرا این ها را محاکمه نمی کنید ؟ این ها چه بلایی هایی که به سر ایران نیاوردند تا به کی می خواهید صبر کنید؟ چرا این ها را به خاطر فساد اعدام نمی کنید ؟
اقاجان چرا این ها ازادانه در خیابان راه می روند چرا این ها را محاکمه نمی کنید من جوان 30 ساله بیکار به خاطر احمدی نزاد و تیم منحرف او باید بیکار باشم چرا ؟ چرا بقایی و مشایی را به زندان نمی فرستید؟
هیچکس به اندازه احمدی نژاد به اسرائیل خدمت نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
برو بابا
زنده با احمدی نژاد و پاینده باد مشایی. احمدی نژاد تو ایران 100 میلیون طرفدار داره من شمردم
محمودوحسن بااین تدابیرشون میتونن حتی بزگترین امپراطوریهارابه خاک ذلت بکشانن
خود مسئولین اسراییلی می گویند هیچکس همچون احمدی نزاد به ما خدمت نکرده !
به شرایط قبل از 22 بهمن یا بعد از آن
محاکمه کنید این مفسدین و نفوذی ها را . 80 میلیون ایرانی به خاطر این ها دچار مشکلات اقتصادی شدند
فرماندارشهرستان دزفول برای جلسه امتحان ترمش شخص دیگری را به دانشگاه اهواز فرستاده بودکه قشصیه لو رفت.شمافکرکنیدگزینش ها چقد ضعیف وناکارآمدشده اند ورابطه بازی تاکجا پیش رفته که چنین افرادی را به چنین مناسبی میگمارند.آنوقت تصورمیکنیم مشکلات ما از دشمنان خارجی است و توهم دشمن هراسی داریم
آهای تابنک!!!! به چه رویی از میرحسین نقل و قول میکنی و مایه میذاری؟
نفرت انگیزید
کنترل اقتصاد از دست دولت برجامی خارج شده با برجام در حال تجربه کردن مجدد سالهای ۸۴تا۹۲هستیم البته با شدت بیشتر کیسه ده کیلویی برنج شده۷۰هزار دلار۵۰۰۰طلا گرمه۱۴۰۰۰۰
احسنت احمدی نژاد
یک کشور با انتخاب درست اداره می شود
کاشکی آرشیو مقالات سال 88 تابناک هم در دسترس بود ;-)

همجهت با باد باشی روزگارت بهتر است
حال و مالَت رو به راه و کار و بارَت بهتر است

جُفت شش می آوری در سایه ی هر دولتی
فوت و فنِ چرخش و تاسِ قمارت بهتر است!
جهت احترام به شعور خواننده لطفا متن کامل صحیت های اقای مشایی را درج و یا لینک مربوطه را معرفی نمایید.
مقاله ی مزخرفی بود .
4 سال دوم خدا از احمدی نژاد نگذرد که گرانی را به مردم تحمیل کرد تا به مقصد برسد ته جیب مردم را خالی کرد .مردم رافقیر کرد.پراید 4 میلیونی شد 20 میلیون خانه متری 500 الی 400 یک شبه کرد 7 الی 8 میلیون به بالا ووو..خری بردی بالا حالا با دست خودت بیاور پایین اگر مردی .. اگر ادعا خوبی داری ..قیمتها را برگردان شعار پوپولیستی نده
نوش جان !
احمدی و یاران به عنوان نسخه های فارسی زبان نتانیاهو به دنبال تجزیه ایران هستند.
احمدی نژاد سالهاست رفته. اگر هم میخواست کاری از دستش بر نمی آمد.
شمایید که ول نمیکنید و مدام دنبال جریان سازی هستید
جمع کنید این دروغ های شاخدار رو
بی بصیرت های خودبزرگ بین چه بصیرت بصیرتی راه انداخته بودن
ضررى كه احمدى نژاد و حاميانش به ايران زدند، حتا شاه نزد.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی