بازدید 10314

خبر خوش برای بیماران ام‌اس، پروانه‌ای و اوتیسم

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن بیماران ام‌اس، پروانه‌ای و اوتیسم در لیست حمایت بیمه ای بیماری های خاص خبر داد.
کد خبر: ۷۶۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵ 16 January 2018

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن بیماران ام‌اس، پروانه‌ای و اوتیسم در لیست حمایت بیمه ای بیماری های خاص خبر داد.

به گزارش ایرنا، علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه سال 97، اظهار داشت: دولت مکلف است بخشی از خدمات دارویی بیماران نازایی را مشمول بیمه سلامت قرار دهد و بخشی از هزینه بیماران متابولیک، ام اس، بال پروانه ای و اوتیسم را مانند بیماری های خاص محاسبه و پرداخت کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین دولت مجاز است برای حمایت از تولیدات کشاورزی در قالب جبران بخشی از یارانه سود و کارمزد تسهیلات بانکی و کمک های بلاعوض و پرداخت یارانه ای و سایر مشوق ها را از محل طرح های کمک های فنی اعتباری کشاورزی و منابع طبیعی آب پرداخت کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: وزارت بهداشت و درمان با همکاری سازمان های بیمه گر پایه سلامت مکلف است حداکثر ظرف مدت 2 ماه نسبت به نظام پرداخت گلوبال برای حداقل 120 خدمت که دارای بار مراجعه و هزینه بالا دارد اقدام کند.

وی عنوان کرد: همچنین پرداخت سازمان های بیمه گر درمانی و پایه، برای خدمات سرپایی و تخصصی، حداکثر ظرف مدت سه ماه پس از تحویل اسناد ثبت شده در شهرهای زیر 100 هزار نفر اجرایی شود و پرداخت به ارائه کنندگان خدمات در سطوح مختلف و پایه در مناطق فوق در اولویت قرار می گیرد.

به گزارش خانه ملت، این نماینده مجلس بیان داشت: تدوین پروتکل مورد نیاز خدمات سرپایی عمومی و تخصصی با استفاده از راهنمایی بالینی برای حداقل 70 خدمت ظرف مدت 3 ماه توسط دولت ضروری است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی