بازدید 5295
خبر

ابقای شهنازی در دبیرکلی کمیته با رای جالب دور دوم

علی نژاد در دور دوم تنها 20 رای آورد که این موضوع بسیار عجیب است چراکه علی نژاد حتی آرای دور نخست خود را تکرار نکرد و گویا در بین دو مرحله رای گیری؛ تعدادی از موافقان علی نژاد از تصمیم اولیه خود پشیمان شدند!
کد خبر: ۷۶۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 15 January 2018

انتخابات دبیرکلی کمیته ملی المپیک که به دور دوم کشیده شده بود، با نتایجی عجیب به پایان رسید و شاهرخ شهنازی بعد از رای مساوی با علی نژاد در دور نخست، در دور دوم با شایستگی پیروز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه انتخابات امروز کمیته المپیک برای جایگاه مهم دبیرکلی که قبل از آغاز رای گیری، محمد درخشان هم از دبیرکلی انصراف داده بود، شهنازی در حالی که رقیبی سرسخت را کنار خود می دید؛ موفق شد برنده انتخابات شود و برای چهارسال آتی در سمت خود ابقا شود. در پایان رای گیری برای دبیرکلی مهدی علی نژاد رییس فعلی فدراسیون ووشو و شاهرخ شهنازی هر کدام 26 رای آوردند تا انتخابات برای دبیرکلی به دور دوم برود. محمدصادق فرجی 4 رای و علی مرادی 2 رای آوردند.

در دور دوم انتخابات اما شاهرخ شهنازی با 38 رای پیروز شد تا در سمت دبیرکلی کمیته ابقا شود. مهدی علی نژاد در دور دوم تنها 20 رای آورد که این موضوع بسیار عجیب است چراکه علی نژاد حتی آرای دور نخست خود را تکرار نکرد و گویا در بین دو مرحله رای گیری؛ تعدادی از موافقان علی نژاد از تصمیم اولیه خود پشیمان شدند!

ابقای شهنازی در دبیرکلی کمیته با رای دور دوم

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار