بازدید 5440

قلعه نویی:مسلمان واقعی یعنی برانکو و دادکان

کد خبر: ۷۶۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ 10 January 2018

امیرقلعه‌نویی درمورد عملکرد بسیار خوب پرسپولیس و اینکه آیا حضور مربی خارجی مانند برانکو عامل این موفقیت است؟ واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سابق استقلال گفت: وقتی یک تیم داخل زمین خوب بازی می‌کند، سرمربی عمود آن خیمه است، اما تیم‌های بیرونی مانند ثبات مدیریتی و امکانات مالی بسیار تأثیرگذار است. برانکو دوست عزیز من است. وقتی سرمربی تیم ملی شدم، برای اجلاسی به برلین رفتم و سه روز کنار برانکو بودم. او در این سه روز، تمام تجارب باشگاهی و ملی خود را در اختیار من گذاشت. مسلمان واقعی یعنی این! پرسپولیس بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد و نباید از مدیران پیشین این باشگاه هم بگذریم. پرسپولیس از تیم‌های خوب است و همه باید آن را بپذیریم.

وی در مورد صحبت‌های محمد دادکان که گفت وقتی زد و بند در مدیران ما وجود دارد، کار به سکوها هم می‌کشد، گفت: دادکان فرد مومن و مسلمانی است. جایی که نبودم نمی‌توانم صحبت کنم. دادکان دلش برای فوتبال و ورزش می‌سوزد و مسئولیت‌های مختلفی داشته است. ایراد ما این است که کار مشارکتی بلد نیستیم. در انتخابات ادوار مختلف، بعضی اوقات به یک اصولگرا رأی می‌دهیم و چند سال بعد به اصلاح‌طلب. ما باید ایران را دوست داشته باشیم. در انتخابات ریاست جمهوری مختلف، چرا کیفیت دوره دوم پایین‌تر است؟ چون می‌گویند من چهار سال دیگر می‌روم. وقتی یک مدیر می‌رود، گروه قبلی از مجموعه خارج می‌شود و همه اعضا تغییر می‌کنند. من به کفاشیان توصیه کردم همه روسای فدراسیون ادوار مختلف را جمع کن و با آنها جلسه بگذار. در هر کشوری در هر تغییر مدیریتی 100 نفر تغییر می‌کنند، اما در کشور ما 17 هزار مدیر جابجا شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی