بازدید 4686

عمان باکمک عبدالرحمان، قهرمان جام خلیج فارس شد

کسی که بازی را از این روند تساوی خارج کرد کسی نبود جز ستاره فوتبال امارات؛ عمر عبدالرحمان باز هم یک اتفاق تلخ را برای امارات در این بازی رقم زد و پنالتی پنجم تیم ملی کشورش در فینال را از دست داد تا عمان قهرمان شود
کد خبر: ۷۶۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 06 January 2018

رقابت های تیمهای جام خلیج فارس که در هفته اخیر در کشور کویت در حال برگزاری بود، شب گذشته با برگزار دیدار نهایی به پایان رسید و یک قهرمان غیرمنتظره داشت.

 به گزارش تابناک ورزشی، در بازی فینال تیم های عمان و امارات متحده عربی که به ترتیب تیم های بحرین و عراق را حذف کرده بودند، به مصاف هم رفتند تا قهرمان این دوره از رقابت ها را تعیین کنند. امارات و عمان هر دو از یک گروه این رقابت ها صعود کرده بودند و در دیدار مرحله گروهی اماراتی ها موفق به پیروزی شده بودند. سرنوشت بازی فینال اما به گونه دیگری رقم خورد.

تلاش مستمر دو تیم در طول 90 دقیقه قانونی به گلزنی ختم نشد و تیم ها برای وقت اضافه آماده شدند. مهم ترین اتفاق وقت قانونی بازی، از دست رفتن پنالتی حساس عمرعبدالرحمان در دقیقه 91 بازی بود. پس از این اتفاق، سی دقیقه وقت های اضافی هم گلی برای دو طرف به همراه نداشت تا ضربات پنالتی مشخص کننده قهرمان تورنمنت باشد. در ضربات پنالتی هم تا چهارمین ضربه، تمام بازیکنان توپ را وارد دروازه کردند تا کماکان بازی مساوی باشد؛ اما کسی که بازی را از این روند تساوی خارج کرد کسی نبود جز ستاره فوتبال امارات؛ عمر عبدالرحمان باز هم یک اتفاق تلخ را برای امارات در این بازی رقم زد و پنالتی پنجم تیم ملی کشورش در فینال را از دست داد و پس از گلزنی علی خلدی، تیم فوتبال عمان مقام قهرمانی جام خلیج فارس را از آن خود کرد.

 این دومین قهرمانی عمانی ها در این مسابقات به شمار می آید. قبل از این تنها عنوان قهرمانی آنها در سال 2009 به دست آمده بود که آن هم با پیروزی در ضربات پنالتی برابر عربستان رقم خورد. امارات هم سابقه 2 قهرمانی در جام خلیج فارس دارد. پرافتخارترین تیم ادوار این تورنمنت کویت است که از مجموع 23 دوره برگزار شده، 10 بار قهرمان رقابت ها بین اعراب حاشیه خلیج فارس شده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار