بازدید 5166

خريدهاي جديد ذوب آهن به داد قلعه نويي رسيد

کد خبر: ۷۶۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 05 January 2018

تركيب جديد امیر قلعه نویی در ذوب آهن موفق ظاهر شد و اين تيم موفق شد در دیدار خانگی برابر پیکان به پیروزی برسند و فاصله خود با مدعیان بالای جدول را کمتر کنند.

به گزارش تابناك ورزشي، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با 3 امتیاز ارزشمند برای شاگردان امیر قلعه نویی كه نيم فصل اول بسيار بدي را پشت سر گذاشتند، خاتمه يافت. ذوب آهن که رکورد دار تساوی های لیگ برتر هفدهم است برای صعود در جدول رده بندی نیاز به یک برد خانگی داشت که این تیم توانست با دو گل مرتضی تبریزی و میلاد فخرالدینی 3 امتیازی مهم را به دست آورد. پیکان بر خلاف هفته های ابتدایی لیگ شرایط خوبی را سپری نمی کند و گل زیبای محمدصادق بارانی هم نتوانست مانع از شکست این تیم شود.دراين بازي خريدهاي جديد قلعه نويي به كمكش آمدند و بازي بختياري رحماني، اكبر إيماني و فخرالديني در ثبت شكست پيكان جلالي مؤثر واقع شد.

شرح گل

ذوب آهن 1- پیکان 0: ارسال حسینی از گوشه محوطه جریمه توپ را در روی خط 6 قدم به مرتضی تبریزی رساند و او با ضربه سری میان مدافعان پیکان اولین گل بازی را به ثمر رساند.

ذوب آهن 1- پیکان 1: محمدصادق بارانی در فاصله 25 متری روی یک ضربه ایستگاهی موفق شد با ضربه ای سنگین و دقیق دروازه ذوب آهن را باز کند.

ذوب آهن 2- پیکان 1: میلاد فخرالدینی در موقعیتی تک به تک با پیام نیازمند موفق شد پاس بختیار رحمانی را به گل برتری ذوب آهن تبدیل کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی