بازدید 14476

واکنش قالیباف به ناآرامی های اخیر

کد خبر: ۷۶۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 03 January 2018

واکنش قالیباف به اغتشاشات اخیر شهردار سابق تهران نسبت به عدم پاسخگویی به مطالبات مردم پس از پایان اغتشاشات ابراز نگرانی کرد.

به گزارش تسنیم محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران که برای بازدید از اقدامات گروه‌های جهادی در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه به روستاهای این استان سفر کرده بود، با اشاره به آشوب‌های چند روز اخیر، گفت: انباشت مشکلات اقتصادی، معیشتی و آسیب‌های اجتماعی باعث نارضایتی مردم شده است و فسادها و سوءاستفاده‌‌، رانت‌خواری و رفتارهای تبعیض‌آمیز کسانی که من به آن‌ها می‌گویم «فرصت طلبان 4 درصدی»، سبب شده که احساس تبعیض، بستری اجتماعی برای سوءاستفاده دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایجاد کند.

وی افزود: در اغتشاشات چند روز اخیر، دیدیم که دشمن چگونه اعتراضات به حق مردم را به سمت اغتشاش و ناامنی سوق داد؛ ضدانقلاب نشان داد، هر چه تاکنون شعار مردم داده است، فریبی بیش نبوده است. کدام مردم‌دوستی؟ ناامنی ایجاد می‌کنند، کسب و کار مردم را مختل می‌کنند، به اموال عمومی آسیب می‌زنند و پرچم کشور را به آتش می‌کشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شرایط خاص موجود، تصریح کرد: امروز شرایط به‌گونه‌ای است که باید با یکپارچگی ملی در برابر این آشوب‌گری‌ها ایستاد، بنده بر این باورم که هرگونه سیاسی‌کاری و تسویه‌حساب جناحی و سیاسی، خلاف مصلحت و منافع مردم و کشور است.

قالیباف تأکید کرد: پس از رفع اغتشاش، باید زمینه این فرصت‌طلبی‌ها را، که همان مشکلات معیشتی است، برطرف کرد، نگرانم که مشکلات و مطالبات اصلی مردم در این فضای ایجاد شده فراموش شود، لذا همه باید بعد از آرام شدن فضا، از واقعیت‌های جامعه دور نشویم و در حل مسائل مردم تعلل نکنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی