بازدید 5714

کشف اشیای عتیقه در خراسان‌شمالی

کد خبر: ۷۵۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 30 December 2017

فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی از کشف اشیای عتیقه به ارزش ۱۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال و دستگیری یک متهم خبر داد.


به گزارش ابتکار، سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری و فروش عتیقه در شهرستان مانه‌وسملقان موضوع برای دستگیری دیگر اعضای این باند به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.


وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین رصد شبانه‌روزی محل تردد متهمان، موفق به شناسایی عامل اصلی فروش اشیای عتیقه شدند، افزود: ماموران در یک عملیات گسترده با هماهنگی مقام قضایی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.


فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی یادآور شد: در بازرسی از محل اختفا این متهم، ۴۳۰قطعه اشیای عتیقه، چهار هزار و ۸۰۰دلار تقلبی، خاک و ابزارآلات ساخت عتیقه تقلبی و همچنین مقادیر قابل‌توجهی وجه نقد که مربوط به فروش این اشیا بوده، کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان اداره میراث فرهنگی استان قدمت اشیای عتیقه مکشوفه را مربوط به دوره هخامنشیان اعلام کردند، خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این اشیا ۱۲میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال برآورد شده که متهم نیز بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی