بازدید 4611

حسابرسي فدراسيون فوتبال دورازچشم خبرنگاران

کد خبر: ۷۵۷۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 20 December 2017

خبرنگاران اجازه پوشش بخش حسابرسی مجمع فدراسیون فوتبال را ندارند.

به گزارش تابناك ورزشي، اولین مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در سال ۱۳۹۶ از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه) آغاز شد. مسعود سلطانی‌فر، محمدرضا داورزنی، مهدی تاج، علی کفاشیان، شهاب عزیزی خادم، محمود اسلامیان، حمیسی، گرشاسبی، بهروان، اصفهانیان، عبدالکاظم طالقانی، الماس خاله، بهرام رضاییان،‌ جواد قراب، سیدجلال حسینی، رضا درویش تا لحظه ارسال خبر در جلسه حاضر شده‌اند.
هم‌چنین از اتفاقات بی‌سابقه در مجمع، اجازه ندادن به رسانه‌ها برای پوشش خبری هنگام حسابرسی است. براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون فوتبال، صدای جلسه هنگام حسابرسی قطع شده و خبرنگاران تنها تصویر جلسه را خواهند داشت.

محمدرضا ساکت به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال شروع به سخنرانی کرد. او با اعلام اینکه ۶۱ نفر از ۶۳ نفر واجد شرایط در مجمع حضور دارند و به این ترتیب مجمع رسمیت پیدا می کند.او همچنین با بیان اینکه وزیر ورزش در بخشی از مجمع سخنرانی خواهد کرد گفت: با وجود تاخیر وزیر، با درخواست آقای داورزنی مجمع را آغاز می کنیم تا در ادامه وزیر ورزش به جمع اضافه شود. ساکت بعد از ورود وزیر ورزش، به او خوش آمد گفت و از راهنمایی هایش در مدت زمان اخیر تقدیر و تشکر کرد.
در آغاز مجمع و با اعلام ساکت برای انتخاب سه نفر ناظر، رای‌گیری شد. پس از پایان رای‌گیری آرش جابری، محمدرضا غفاری و محبی زنگنه ناظران مجمع شدند.

سپس برای انتخاب سه نفر برای شمارش آرا رای گیری شد. به این ترتیب هراتیان، رحمانی و عباسی در جایگاه شمارش کنندگان آرا قرار گرفتند.
ساکت در ادامه گزارشی از عملکرد فدراسیون فوتبال در سال گذشته قرائت کرد و برای تصویب صورت جلسه از اعضای مجمع خواست که رای خود را اعلام کنند که با اکثریت آرا تصویب شد. در ادامه ساکت، تاج، بهاروند، سلطانی فر، داورزنی، کفاشیان و صوفی زاده در جایگاه ساکن شدند. بعد از رای‌گیری برای تصویب صورت جلسه، گزارش عملکرد فدراسیون فوتبال در قالب کلیپی برای اعضای مجمع پخش شد.
در این کلیپ ۲۵ دقیقه‌ای، گزارشی از عملکرد بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال از جمله کمیته‌های جوانان، آموزش، فرهنگی، فنی، فوتسال، فوتبال ساحلی، تیم های ملی و سازمان لیگ شامل لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و ... ارائه شد.
مهدی تاج با تشکر از حضور اعضای مجمع گفت: علاوه بر اتفاقات خوبی که در فوتبال رخ داد، واقعیت این است که با یک کار تیمی و برنامه‌ریزی منسجم و خوب، چهار سهمیه که در آسیا داشتیم، حفظ شد. شرایط بسیار سختی بود ولی اگر حمایت‌های وزارت ورزش و شخص وزیر نبود، نمی‌توانستیم سهمیه‌ها را حفظ کنیم. بیش از 20 شب با حضور سلطانی فر و داورزنی جلسه گذاشتیم و مشکلات موجود را حل کردیم. با یک شرایط خاص رو به‌رو بودیم که یک کار گسترده و خوب انجام شد. این اتفاق سنگ بنای خوبی بود که به جایی برسیم که هیچ وقت هیچ تیمی بدهکار نباشد. البته به شرط درآمدزایی کافی این اتفاق ممکن است. الان با مشکلات اقتصادی رو به رو هستیم. ما با یک عدد ناچیزی توانستیم همه تیم ها را به جام جهانی ببریم. این به خاطر غیرت باشگاه‌ها، هیات‌های فوتبال و مردم شریف بود. چند روز قبل هم باشگاه فوتبال ساحلی پارس جنوبی نایب قهرمان جهان شد.
او ادامه داد: فکر می‌کنم بیشتر صحبت‌ها در گزارشی که در یک کلیپ ارائه شد، وجود داشت. جای خوشحالی دارد که برنامه‌ریزی مدونی درباره تیم ملی بزرگسالان و پشتیبانی تیم‌های ملی انجام شد و با انجام یک پشتیبانی خوب تیم ملی بزرگسالان که قرار است قبل از جام جهانی، هفت -هشت بازی انجام دهد، از گروه سختمان صعود کنیم. ما برای صعود به مسابقات جام جهانی می رویم و برای باخت و شکست وارد روسیه نمی شویم. تلاش می کنیم تا جایی که می شود از تیم ملی حمایت کنیم.
در ادامه جلسه نیز مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان سخنرانی کرد و سپس حسابرس مستقل فدراسیون فوتبال شروع به قرائت گزارش مالی فدراسیون کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی