بازدید 4374
۳
حاجی دلیگانی تشریح کرد

درآمد‌۱۷،۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰‌تومانی‌‌دولت‌از‌حذف‌یارانه‌ها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه قطع یارانه‌ها تاثیرات نامطلوبی بر زندگی مردم می‌گذارد، گفت: این موضوع با بحث تک رقمی شدن نرخ تورمی که دولت اعلام کرد مغایرت دارد.
کد خبر: ۷۵۶۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 18 December 2017

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه قطع یارانه‌ها تاثیرات نامطلوبی بر زندگی مردم می‌گذارد، گفت: این موضوع با بحث تک رقمی شدن نرخ تورمی که دولت اعلام کرد مغایرت دارد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو با اشاره به تاثیرات همزمانی افزایش قیمت بنزین، قطع یارانه‌ها و افزایش مالیات بر مردم، اظهار داشت: این موضوع دو سر فشار به مردم است چراکه از یک سو دولت یارانه مردم به جز افراد تحت پوشش و مددجو را حذف می‌کند و از سوی دیگر حدود 17 هزار و 400 میلیارد تومان از محل افزایش حامل‌های انرژی به دست می‌آورد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین و قطع یارانه‌ها تاثیرات نامطلوبی بر زندگی مردم می‌گذارد، افزود: این موضوع با بحث تک رقمی شدن نرخ تورمی که دولت اعلام کرد مغایرت دارد.

حاجی دلیگانی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا پیشنهاد دولت موجب تورم 25 درصدی در تمامی کالا‌ها و خدمات خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۳
اسم این درامد نیست کاهش هزینه است اقا جان
آخه قطع یارانه 45 هزار تومنی چه اثری داره روی زندگی طبق متوسط و بالا و اون دهک هایی که قراره یارانه شون قطع بشه ؟!؟!؟! آقای نماینده حرف حق رو بگو ...
یارانه از اساس برای اقتصاد هر کشوری یه سم مهلکه ... این مبلغ بالای یارانه که ماهانه داده میشه صرف چه کار مثبتی در زندگی مردم میشه ؟!؟!؟ کمتر از یک کیلو گوشت ؟!؟!؟! کمتر از یک باک بنزین ؟!؟!؟!
ولی جمع شدن این پول و استفاده اون در زیرساختها اثرات بسیار مثبتی در تولید اشتغال ، افزایش سطح رفاه و غیره خواهد داشت .
تزریق پول نقد آنهم به میزان بسیار کم نه تنها ایجاد کار نمیکند بلکه باعث رشد نقدینگی به میزان زیاد در جامعه میگردد و دولت بایست هر ماه بالاتر از 7 هزار میلیارد تومان جهت یارانه ای که نه خیر دارد و نه برکت پرداخت کند.
تیتر شما حاکی از در آمد دولت است در صورتیکه اگر مبلغ مندرج صحیح باشد آن را باید کم شدن هزینه های دولت دانست . البته اگر این صرفه جوئی در جهت ایجاد اشتغال باشد و در جائی دیگر هزینه نگردد بسیار خوب است ولی حیف که چاله و چوله های دولت بسیار زیاد است و مملکت بسیار گران اداره میشود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل