بازدید 33008
حاشیه نگاری بر تهدید آشکار به اسیدپاشی توسط یک نوسلبریتی؛

چرا دستگیری آن ۶ هپی در ۶ ساعت ضرب‌المثل شده و فراموش نمی‌شود؟!

سلبریتی‌ با ظاهر موجه که در جدیدترین اظهار نظر خود، به وضوح برخی افراد را به اسیدپاشی تهدید کرده و برای نشان دادن عمق تفکرش، به تشریح تأثیر اسید بر صورت افراد می‌پردازد؛ سخنانی به شدت مشمئز کننده و به غایت دردناک که واکنش های فراوانی به دنبال داشته و خشم بسیاری از کاربران ایرانی فضای مجازی را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۷۵۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 16 December 2017
موافق گرفتن عوارض از خودروهاي شخصي در بزرگراه هاي تهران هستم/ بايد مطلوبيت سفر با خودروهاي شخصي را كاهش دهيم«اسیدپاشی»؛ از این ترکیب ناملموس چه چیز ترسناک‌تر و هراس‌انگیزتر می‌تواند باشد؟ ترکیبی که می‌تواند لرزه بر اندام هر فردی بیندازد که خود را در مقابل این تهدید به شدت آسیب‌پذیر می‌بیند.
 

1ـ  نخستین روزهای خردادماه سال 93، نقل کلام مردم کشورمان، دستگیری شش جوانی بود که روی پشت بام با یک آهنگ خارجی و مشهور حرکات موزون کرده و کلیپ‌شان را در فضای مجازی منتشر کرده بودند. کلیپی که با نام هپی (happy یا شاد) مشهور شد و بعد از دستگیری کلیپ سازان، شمار بازدیدهای آن به عدد جمعیت کشورمان نزدیک شد!

اقبالی کم نظیر به یک کلیپ خانگی که یکی از دلایل شکل گیری آن، مانور شدید پلیس با همراهی رسانه ملی روی عملیات دستگیری ایشان بود. به این صورت که فرمانده انتظامی وقت تهران بزرگ از عملیات «ویژه» برای دستگیری ایشان خبر داد که در سریع ترین زمان ممکن یعنی در شش ساعت به ثمر نشسته بود.

عملیاتی شامل شناسایی و دستگیری شش جوانی که در این کلیپ رقصیده بودند و حتی شناسایی و تعقیب فیلمبردار و کارگردان(؟) و دیگر همکاران ایشان در تهیه و نشر کلیپ هپی که در اغلب بخش های خبری آن روز خردادماه به سمع و نظر مردم رسید و از جمله نکات جالب توجه آن، نشان دادن برخی متهمان دستگیر شده با صورت شطرنجی شده بود.

متهمانی که بعدها گاه در اخبار جزئیاتی از پرونده شکل گرفته برایشان منتشر می‌شد تا هر بار این جمله شنیده شود که دیدید هپی ها را در چند ساعت گرفتند؟ پس معلوم می‌شود، اختلاسگران و خلافکاران، مال مردم خورها و... را هم می‌شود گرفت، به شرطی که بخواهند و وارد عمل شوند؛ شائبه‌هایی که کاش مقامات انتظامی و رسانه ملی پاسخ دادن به آن را وظیفه خود می‌دانستند!

 

چرا دستگیری آن ۶ هپی در ۶ ساعت ضرب‌المثل شده و فراموش نمی‌شود؟!


2: از دستگیری هپی ها در شش ساعت مدت زیادی نمی‌گذشت که خبری شوم منتشر شد و هراسی فراگیر در ایران به وجود آورد؛ خبر اسیدپاشی زنجیره‌ای در اصفهان که تا مدت ها «به روز» می‌شد و هر بار که اظهارنظری پیرامون آن صورت می‌گرفت، حکایت هپی ها و دستگیری شان مرور می‌شد.

مهرماه سال 93 بود که تردد در خیابان های اصفهان برای خیلی از زنان هراس انگیز جلوه می‌کرد و معابر خالی شده از جمعیت، هر لحظه حوادث پرشمار اسیدپاشی رخ داده در این شهر را یادآوری می‌کرد. حادثه هایی مشابه که مسئولان تاکید داشتند نشانه‌ای بر سریالی یا زنجیره‌ای بودنشان وجود ندارد.

حوادث که نه، فجایعی که هر بار صورت یکی دیگر از زنان ساکن این شهر را ذوب می‌کرد و خراش بر دل ایرانیان می‌افکند تا این پرسش مطرح شود که چرا خبر دستگیری اسیدپاشان منتشر نمی‌شود؟ چرا این همه تکرار موجب نشده مأموران کسی را دستگیر کرده و این داستان شوم را پایان دهند؟ به راستی کی خبر خوش دستگیری اسیدپاش ها و بازگشت آرامش منتشر خواهد شد؟!

پرسش هایی که همزمان با طرحشان، خبر اسیدپاشی در برخی شهرهای دیگر از جمله تهران نیز منتشر می‌شد تا اهالی شهرهای بسیار دور از اصفهان نیز خواب راحت نداشته باشند و احساس امنیت نکنند؛ بلبشویی که در آن اخبار راست و دروغ و شایعه و کذب و همه چیز در هم آمیخته بود و دست آخر گذر زمان موجب شد که مختومه شود، نه دستگیری اسیدپاش ها، نه محاکمه شان و نه مجازات‌شان.

 چرا دستگیری آن ۶ هپی در ۶ ساعت ضرب‌المثل شده و فراموش نمی‌شود؟!


3: از آن پرونده زمان زیادی می‌گذرد؛ آنقدر زیاد که پرسیدن از مسئولان در خصوص فرجام آن پرونده دغدغه مان نیست و فراموش کرده‌ایم که عاملان رقم زدن آن ناامنی بزرگ هنوز جایی بیرون آزادانه رفت و آمد می‌کنند و چه بسا مخزن اسیدهایی که خریداری کرده بودند تا روی این و آن بپاشند، لبریز و در گوشه انباری نگه داشته‌اند و مترصد فرصت دوباره برای تکرار جنایاتشان هستند.

مجرمانی که دستگیر نشده‌اند و پادشاهی‌شان ادامه دارد. پادشاهی تفکری که به ایشان مجوز می‌دهد، روی صورت این و آن به بهانه های مختلف اسید بپاشند و بگریزند و با این رنج ابدی که به مخاطبانشان تحمیل می‌کنند، جامعه را به سمتی ببرند که خواست خودشان است؛ مجرمانی که بعید است نشانه ای از پشیمانی در ایشان شکل گرفته باشد.

تلخ‌تر اینجاست که بدانیم تفکر ایشان به شکلی عجیب مورد وثوق عده‌ای است که ایشان هم می‌خواهند دنیای پیرامونشان را مطابق میلشان کنند و برای رسیدن به این هدف، از هیچ کاری دریغ ندارند. امثال یکی از نوسلبریتی‌های دنیای اینستاگرام که مدتی‌ است روزانه لایو می‌دهد و در آن تفکراتش را فریاد می‌زند و جیغ و هورا و فحش و فحاشی مخاطبان موافق و مخالف را سبب می‌شود.

سلبریتی‌ با ظاهری موجه که در جدیدترین اظهار نظر خود، به وضوح برخی افراد را به اسیدپاشی تهدید کرده و برای نشان دادن عمق تفکرش، به تشریح تأثیر اسید بر صورت افراد می‌پردازد؛ سخنانی به شدت مشمئز کننده و به غایت دردناک که واکنش های فراوانی به دنبال داشته و خشم بسیاری از کاربران ایرانی فضای مجازی را سبب شده است.

تهدیدی آشکار که ظاهرا به قدر کلیپ هپی اهمیت ندارد که اگر داشت، عملیاتی بزرگ که رسانه ملی پوشش آن را عهده‌دار می‌شد، شکل می‌گرفت تا این نوسلبریتی دنیای مجازی که تاکید دارد خود را از جبهه تفکری دینی نشان دهد اما جز تأیید اقدام اسیدپاش/اسیدپاشان اصفهان دستاوردی ندارد، دستگیر شود و همگان دریابند امنیت عمومی را نمی‌توان به سادگی مخدوش کرد و انتظار برخورد نداشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۰۰
مگه کسی تو ایران تلویزیون ملی را نگاه می کنه ؟! یادم رفته بود . طرفدارهای جناح خاص بله نگاه میکنن. کی به فکر مردمه .
این کلیپ توسط ضد انقلاب و منافقین درست شده یا این فرد خدمت کار اونهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
این آدم به شدت فهاشه
و آدم فهاش هم کاملا بی قید و بی هویته
به نظرم نقش داعش رو برای افکار و اخلاق مومن واقعی داخلی بازی میکنه تا مثل کرم از درون اعتبار و محبوبیت بچه حزب اللهی های واقعی رو نابود کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
فحاش ! بیسوادی هم یکی دیگر از مشکلات است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
وقتی در همان مدارس ابتدایی از کارشناس روانشناسی استفاده نمیشه و اصولا اینگونه علوم و کارشناسان مربوط به آن جدی گرفته نمیشه و سرکوب هم میشه اونوقت چنین افراد روانپریشی به جای درمان در فضای مجازی شروع به فحاشی و تهدید میکنن، تازه از نظر خودشون کا بسیار درستی رو انجام میدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
اینکه در تلفظ فحاش همون فهاش خونده میشه نشانه بی سوادی نیست
نشانه سر کار بودنه ملته
دلت خوشه....
عاقبت تماشای برنامه های مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی خشونت و سطحی نگری در جامعه است همین است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
ببخشید بیان 20:30 را ببینن که حودش میخره میدوزه و میشکافه؟
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
واقعا منکر تاثیرات منفی ماهواره و نقش آن در تخریب فرهنگ و انحراف جوانان جامعه هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
باز امروز قرصهاتو نخوردی از این کامتها گذاشتی
جرم موسوی و کروبی که هشت ماه تهران را به دستور آمریکا به آتش کشیدند صدها برابر بدتر از این فرد که یک کلیپ درست کرده و حرفهای داعشی زده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
خیلی بدبختی خیلییییییییییی
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
اللهم اشف کل مریض....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
یه 20 تا سطل آشغال و یه اتوبوس تعریفش کل تهران نمیشه داداش...جو نده الکی...!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
هروقت که از این حرفها زده می شود و این منفی ها اکثریت به شدت مطلق پیدا می کنند من داغ دلم تازه می شود
دمت گرم تابناک که فراموش کاری های ما را یاد اوری میکنی. ما ملت خیلی فراموش کاریم؟؟؟؟؟؟
من فيلمشو ديدم انقد حرفاي بي ناموسي ميزنه نميشه صداشو زياد كرد بايد با هندزفري گوش داد
وقتی هیچ برخوردی با این افراد در کار نباشه.... نتیجه بهتر از این نخواهد بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
کجای کاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
اینی که برای شما تازه گی داره واسه ما خاطره است یک سری به حرف های آدم های بالای 40 سال بزنید تا بفهمید این چیزا تو دهه شصت نقل و نبات بود
دلت خوشه ها!
قطعا" یه پشت گرمی به یه جای بسیار بسیار خاصی دارن که بدون واهمه این تهدید ها رو انجام میدن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
معلومه کجا خوب
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
از نظر مردم ایشون یک جنایتکاره اما از نظر خودش و همکاراش و روءساش ،ایشون فقط یک مستخدمه و فحاشی و تهدید به اسیدپاشی و خود عمل اسیدپاشی و خیلی جنایتهای شنیع تر از اسیدپاشی جزء وظایف شغلی این آقا و هم کاسه هاشه
وقتی میدونن که این قبیل کارها نه تنها مجازات بلکه مزایا و ارتقاهای شغلی و کاری و.... براشون داره..... خوب معلومه که بدون واهمه هر کاری رو انجام میدن....
کی با اینها برخورد شده که حالا بشه؟
این قبیل افراد هر از چند گاهی بر حسب ضرورت در قالب بعضی مشاغل! نظیر اسید پاش! لباس شخصی! و.... انجام وظیفه میکنن!!!!!!!!!!!!!
این چه حرفیه بابا؟؟! ایشون در حال انجام وظیفه است !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
حقوق و مزایا و پاداش هم می گیره
والا ما که فراموش نکردیم ، صدامون به جایی نمیرسه وگرنه با هر دستگیری مقتدرانه ! قطعا یادی از این اقتدار در این فاجعه ملی می کنیم .
واضح و مبرهن است که به جای خیلی خیلی خیلی خاصی!!!!! وصله و دستور میگیره!!!
واقعا طرف مریض است و زشتی دنیا را بر زیبایی ان ترجیح می دهد چطور پارک ممنوع جلوی درب خانه تهدید است و نویسنده مجرم شناخته می شود ولی حرفها و تهدیدات ایشان را جرم نمی دانند تو چه کاره هستی که صورت انسانی را تخریب کنی واقعا وجدان نداری ورنج ودرد انسان باعث لذت بردنت است یعنی بیمار روانی هستی که جای تو تیمارستان است بنده ی خدا بر روی زمین با قانون در اجتماع زندگی می کند اگر تو بلدی چهره تخریب کنی از تو قلدر تر پیدا می شوند تا چهره ات را تخریب نمایند تا طعم درد انان را درک کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
احسنت .
واقعا خوب نوشتيد
تابناک انقدر پيگيري اين موضوع و طرح چنين مطالبي از سوي رسانه‌‌هاي مجاز کشور همچون شما براي ما عجيبه که نه تنها نميدونيم چه نظري بديم بلکه حتي ميترسيم که نظر بديم
گیریم که شناسایی و دستگیر شد.... یعنی مجازاتی خواهد داشت؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! یا ماموریت تشویقی خارجه...با گرین کارت!!!! و گرفتن پست مهم!
نه عزيزم فقط مشكل شاد بودن مردم هستش وقتي زياد شاد ميشن حركات موزون ازشون سر ميزنه و ممكنه به خاطر اين جنب و جوش ها پايه هاي اسلام و مسلمين رو ميلرزونه و باعث خرابي ميشه .
از طرفي اختلاس و دزدي و مال مردم خوري و موسسات مالي غير مجاز همشون نمك زندگي هست نباشن نميشه
سوژه خیلی خوبی انتخاب کرده اید بابتش ممنونم، حقیقت اینه که ممکنه برخی حتی بخواهند چهره نیروهای خوب و وفادار رو مخدوش کنند، پس این ادمها سریعا باید بازداشت و به اشد مجازات برسند، در غیر این صورت مردم به لین جور تیپها و نیروها بیش از پیش بدبین خواهند شد، البته بنظر من برخی چون استعدادی ندارند با چاقو و اسلحه و اسید یا بی سیم اظهار وجود میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
نیروهای خوب و وفادار !!!!
من نفهمیدم یعنی چی
آخه چرا یه طوری مینویسید که فقط خودتان متوجه بشید؟
با امثال این ادم باید همون کاری رو کرد که داعش میکرد
چه عجب ازشما هم جرکت مثبت دیدیم
این جونور تا حالا دو تا از کلیپ هاش پخش شده و هربار فحاشی و تهدید کرده، از لباس و ظاهر فرد بر میاد که وابساه به انجمن اسید پاش های اصفهان و مشهده، همون افرادی که هیچ وقت دستگیر نمیشن، وای به روزی که مردم اینا رو بگیرن
فرمايش پيامبر اسلام (ص)؛
من در روزي كه خرما خورده ام نهي از خرما خوردن نميكنم( نقل به مضمون)
شما ميخواهي اسيد بپاشي، باشه ولي اول به جرم تشويش اذهان عمومي اجازه بده يك وعده از همان اسيد رو روي صورتت بريزند اگر چشم چاري برايت ماند بعد برو ببين مكر كجاست. ضمنا بعنوان يك شهروند از مدعي العموم انتظار دارم در اسرع وقت اين فرد را بازداشت و به اشد مجازات برساند.
آن شش هپی دستگیر شدند چون خواستند نشان دهند که در ایران هم میشود شاد بود. این برای مسئولین غیر قابل تحمل است
عمل این آقا اینقدر زشت و زننده است که مطمئنا باعث بدبینی قشر عظیمی از مردم نسبت به نظام و نهادهای مقدس میشود ، باید دادستان به عنوان مدعی العموم وارد شود و این جوان خطاکار را به صورت علنی محاکمه کنند.از قدیم گفتند دشمن دانا بهتر از دوست نادان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
آقا کجا بود؟ این فقط یه روانی نطفه حرومه.
بلاخره امنیت داریم پراید داریم پارازیت داریم فقر داریم سرطان داریم داریم این همه چیز خوب حالا یه اسید پاشم داشته باشیم که بد نیست تنوعه
چه ساده‌اید شما.
چه ساده‌اید شما.
یک دلیل دیگر برای اینکه اسید پاشی های اصفهان از جنس قتل های زنجیره ای آتش به اختیاری عزیزان دردانه بود ....
مطلب بسیار متینی است.ولی باید این موضوع مدنظرباشدکه اینهاپشتوانه فکری،عملی ومتاسفانه حتی مذهبی دارندکه ظاهراهیچ موقع کشف نخواهندشد
ما در ایران یک قانون کاپیتالاسیون داخلی برای دولت مردان آقازاده ها و بزرگان و ژن های برتر داریم که هرکاری هم که بکنند قانون برای آنها اصلا جایز نیست و اعمال نمی شود و اگر هم در مورد آنها صحبتی بشود قطعا در خطر دشمنان قرار می گیرد و یا منتقد محکوم به سیاه نمایی می شود
تفکر غالب سیاسی تو کشور ماهمینه، با همین تفکر فقط باید فرصتشو پیدا کنن تا خودشونو نشون بدن.
ریش گذاشتن و کلیپ درست کردن رو همه میتونن انجام بدن
شما بهتر میدونی رفتارهای خشن به نفع یک حزب خاص تموم میشه و افرادی که به زعم شما موجه و ارزشی هستن غالبا درک انعکاس رفتارشون رو دارن
شاید این شخص در خارج از ایران این کلیپ رو ساخته
و الصاقش به یک عده از جامعه توسط سایت شما برای نگه داشتن مخاطب کاری فوق العاده غیر اخلاقیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
گيريم كه شما درست ميفرمايين ..
ولي من بيشتر از اونجاي صحبتت خوشم اومد كه نوشتي برا نگه داشتن مخاطب كه به نظرم اين خيلي مهم اين كه بالاخره به جاي رسيديم كه اگه ميخواييم اين خيل عظيم ملت رو با خودمون داشته باشيم حتي تابناكنم مجبوره واقعيت هاي جامعه رو منتشر كنه حتي اگه تحت فشار و تحديد
دوست عزيز راه ديگري نداريد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
جانننن؟
این آدم نما را فقط گیر بیارید و فقط بخاطر فحش ها و حرف های زشت و زننده اش محاکمه اش کنید . سر گردنه نیست ، مملکت هم مال باباش نیست که اینقدر لات حرف میزنه
افرین تابی.
این آدم نما ازز هر کجای ایران و با هر سمتی و مسولیتی هست باید به اشد مجازات محکوم بشه تا یاد بگیره فضای مجازی جای قلدر بازی و مملکت بابامه و ........... نیست.

تا جوانهای دیگر بپذیرند که جمهوری اسلامی حق هیچ کس را پایمال نخواهد کرد و حق هممون را از این گستاخ خواهد گرفت

بسیار بی ادب هست و من بشخصه از این آدم نما نمی گذرم .

لطفا اینها را بگیرد نه آن جوانها که به هیچ ایرانی توهین نکردند و فقط کلیپ پر کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
چشم حتما
آقا حرکات موزون نکن در عض شش ساعت دستگیر میشی حالا یکبار حکات نا موزون انجام بهده شاید قسر در رفتی.ناموزون یعنی راک اند رول موزون یعنی باباکرم .
اخبار اسیدپاشی وقتی رسانه ای شد خاطیان عقب نشینی کردن.
درخواست تحریم نداده که ؟

صنعت و اقتصاد که به فروپاشی نبرده با اشوب علیه امنیت و دمکراسی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
احمق.... به تمام معنا!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
احمق.... به تمام معنا!!! وقتی بواسطه اعمال افرادی مثل این شخص اخلاقیات فرو بپاشه دیکه صنعت و اقتصاد و امنیت به چه درد جامعه میخوره... یه خرده فکر کن .
درود بر تابناک که گهگاهی به چنین موضوعاتی میپردازد
اگر اراده باشه به اندازه سه تا سوت بلبلی (!!!) می شه مشکل رو حل کرد.
اسید به اختیار
واقعا نوشته بسيار عالي بود و تاسف آور كاش مسئولان يكمي جواب گوي أفكار عمومي بودند
کاملا مشخصه حرام زاده و نطفه حرومه والا کسیکه که در راه راست باشد اینجوری حرف نمی زنه
تابناک جون گرفتن آن 6نفر با جاسوسی از اینترنت مردم مثل آب خوردنه.....آن کاری نداره ......
دادستان محترم مشهد که قدرتش فعلا دنبال جلوگیری از سخنرانی علی مطهری و متلاشی کردن باند مدلینگ و مهمانی های خصوصیه وقت برای دستگیر کردن تهدیدکنندگان به اسیدپاشی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
نه نداره . ایشون رفته ببینه کی میخواد تو مشهد کنسرت بزاره
دارم به این فکر میکنم واقعا دیگه میشه جلوی جرم و جنایت رو گرفت؟ واقعا دیگه خیلی کارها عادی شده و قبهش ریخته و بیشتر کارهای خلاف شده زرنگی!!!1
اللهم عجل لولیک الفرج
وقتی یک مداح بی سواد هرچه دهنش میاد به رئیس جمهور کشور میگه از بقیه چه انتظار دارید هر چقدر هم یک دولت نزد مردم بی اعتبار باشه ولی بالاخره هنوز اسمش رئیس جمهور کشوره
کامنتا رو که می بینم واقعن ناراحت میشم دقیقن به همون اندازه ای که میبینم یه نفر به این راحتی به خاطر وصل بودن به جایی به خودش اجازه میده هر چیزی که از دهنش میاد رو بگه و هر کاری که دوست داره رو بکنه...
به نظر میرسد افرادی هستتد که از ایتها حمایت می کنند.وکرته برای دولت دسگیری ایتها کاری نداره.بیچاره مردم
یک بسیجی واقعی هیچ وقت این شکلی نیست. مطمئن باشید این عوضی یا جو گیر شده یا قاطی داره یا داره مردم و خصوصا جوان ها را نسبت به بسیجی بودن بدبین میکنه. بسیجی از نظر من کسانی هستن که جون و جوانی و خانوادشون رو گذاشتن و بدون چشمداشت خودشونو فدای کشور و ملت و اعتقادشون کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
داداش این حرفا مال دهه شست بود
خانه از پای بست ویران است دولت به فکر خالی کردن جیب ملت است
فعلا فرقه زنبیلیه و بلبلیه درگیر هستند وقت ندارند
شعبان بی مخ ها هنوز در فعالیت هستند
تابناک اگه مسلمونی اگه ایرانی هستی اگه شیر مادرت حلالته تمامی ضعف‌ها رو بشدت پوشش بده
چون تو رسانه‌ای و باید حامی ملت ستمدیده و ملت پابرهنه ایران باشی ملتی که هر زمان نیاز بود توی صحنه بود و خون تقدیم کرد اما یه مشت بی‌کفایت درحال تاراج و ... هستن
تازه فکر هم می کنیم داعش تمام شده .
میگن داعش تموم شد کشور ما پر از داعش
تو حتی جرات اشاره به موضوع را هم نداری و هیچ توضیحی راجع به تصاویر نداده ای که معلوم شود چی مد نظرته
بقیه هم مثل شما
الا هممون یادمونه ک "علی خلیلی" برای اینکه ی خانوم هتک حرمت نشه، جونش رو گذاشت.
از کجا مطمئنین طرف ب ی نهاد انقلابی وصله؟ چرا راحت تهمت میزنین
اینهم یکی است مثل س ع هر برخوردی که با او کردن باین نیز خواهند کرد.
باور این نکته خیلی سخته که از دید اجتماع ایشون یک جنایتکاره بالقوه هست اما قطعا از نظر رؤساش و همکارا و خودش، فقط یک مستخدمه و فحاشی و تهدید به اسیدپاشی و خود عمل اسیدپاشی و خیلی اعمال شنیع تر ، جزء وظایف شغلیش بحساب میاد . بنا براین خیلی هم نباید سرزنش بشه چون این شخص هم زندگی داره و باید هزینه هاش را تأمین کنه و این شغل را انتخاب کرده ، چه بسا در انجام وظایف شغلیش خیلی هم کوشا و کارآمد باشه و لایق تشویق و ترفیع !!!!
حداقل اسمشو میگفتی تا این بی آبرو رو مردم بیشتر بشناسن!
داعش يعني همين آدم
مجسمه های پارک ها رو یادت رفت!
آتش به اختیاره. مگه چیه!؟
طرز لباس پوشیدنش و ریش گذاشتنش خیلی قدیمیه
مشکوکه
خوب بالاخره بودجه هاي بعضي جاها بايد يه جوري خرج بشه ديگه !
خدا رفتگان همه را رحمت کند خدا بیامرز پدرم برایمان قصه از دورانهای دور میگفت.که ممالک بصورت مولوک الطوایفی اداره میشده.وهر کس که دونفر را پشت سر خود می دید شروع می کرد به نسخ کشیدن
چیکارش دارین!
اسید به اختیار...
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی