بازدید 5663
سردار حاجی‌زاده:

در حوزه موشک و پهپاد در لبه تکنولوژی قرار داریم

کد خبر: ۷۵۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ 14 December 2017

تسنیم نوشت: فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: امروز در لبه تکنولوژی در حوزه موشکی، پهپاد، رادارو جنگ الکترونیک قرارداریم.

جمعی از نخبگان و برگزیدگان کنکور سراسری سال 96 با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه با سردار امیرعلی حاجی زاده دیدار و در فضایی صمیمی به طرح سوالات و بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

سردار حاجی زاده در این دیدار با بیان اینکه امروز در لبه تکنولوژی در حوزه موشکی، پهپاد، رادارو جنگ الکترونیک قرارداریم، گفت: این توانمندی ارزشمند با ایمان، اخلاص و پشتکارجوانان غیور ایران اسلامی به دست آمده و شما نیز در هر مسیری که وارد می شوید به طور قطع با سختیهایی مواجه خواهید شد که باید برای دستیابی به اهدافتان در این راه،مقاومت و ایستادگی کنید.

اهم اظهارات حاجی زاده به شرح زیر است:

* امروز ما در حوزه موشکی و پهپادی از ایده تا محصول خود کفا هستیم، درحوزه پدافندی نیز در نقطه مطلوبی قرار داریم و این خودکفایی در کنار نیروی انسانی مومن، متعهد، توانمند و انقلابی موجب هراس دشمنان شده است.

* حدود سه سال است که " قرار گاه نوآوری" مزین به نام شهید طهرانی‌مقدم ایجاد کرده‌ایم و در تعامل با دانشگاه‌ها و مجامع علمی کشور بسیاری از پروژه‌ها به انجام می‌رسد؛ این قرارگاه در طی این مدت با نگاه جهادی رشد و توسعه یافته و با ایجاد یک شبکه پویا با جامعه دانشگاهی در اقصی نقاط کشور ارتباط دارد.

* امروز ما موشک و پهپاد را با تکنولوژی بسیار پیچیده در داخل کشور تولید می‌کنیم، اما برخی از ساده ترین وسایل را وارد می‌کنیم؛ برای ایجاد اشتغال باید کار و تولید صورت گیرد و زمانی که نگاه به درون در اولویت قرار نگرفته باشد نمی‌توان کار جدی انجام داد .

*بزرگترین دغدغه ام نه آمریکا و صهیونیست و تحریم‌ها بلکه "معیشت مردم" است. امروز ما در حوزه‌های امنیتی و دفاعی نگرانی نداریم،اما در عرصه اقتصاد با مشکلاتی مواجهیم که یگانه راه علاج آن گوش سپردن به فرامین و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و بکار گیری الگوی اقتصاد مقاومتی می باشد.

*اگر می‌خواستیم برای دستیابی به دانش موشکی به بیگانگان چشم داشته باشیم امروزاز این توان بازدارنده برخوردار نبودیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی