بازدید 9926

سوختگی با برق بدترین نوع سوختگی

کد خبر: ۷۵۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 10 December 2017

مدیرعامل جمعیت حمایت از بیماران سوخته با اشاره به اینکه 45 درصد سوختگی‌ها در محیط‌های شغلی رخ می‌دهد، گفت: سوختگی با برق بدترین نوع سوختگی است که باعث مرگ و میر و قطع عضو می‌شود.

به گزارش فارس، محمدمهدی راسخ در نشست خبری انجمن ققنوس (انجمن حمایت از بیماران سوخته)، اظهار داشت: سوختگی قابل پیشگیری است و آموزش، فرهنگ‌سازی و وجود امکانات و تشکیلات لازم جهت پیشگیری از آتش‌سوزی امری ضروری است.

وی افزود: باید آحاد جامعه آموزش پیشگیری از سوختگی را فرا بگیرند و سیستم‌های هشداردهنده نیز راهکار مؤثری در جهت کاهش آمار سوختگی است.

مدیرعامل جمعیت حمایت از بیماران سوخته درجه حرارت آب، لباس‌های نامناسب و نبود لوازم گرمایشی غیراستاندارد را از دیگر عوامل بروز سوختگی برشمرد که می‌توان از آنها پیشگیری کرد و گفت: 45 درصد سوختگی‌ها در محیط‌های شغلی رخ می‌دهد و سوختگی با برق بدترین نوع سوختگی است که باعث مرگ و میر افراد و قطع عضو می‌شود.

راسخ با تأکید بر اینکه کارگران باید اصول ایمنی را جهت پیشگیری از سوختگی فرا بگیرند، گفت: بر اساس تحقیقی که از سال 89 تا 91 در بیمارستان مطهری انجام گرفت مشخص شد از بین 515 فرد سوخته در محیط کاری 409 نفر کارگر بوده و در 212 نفر آنها برق عامل سوختگی بوده است. همچنین 41 نفر این افراد به دلیل سوختگی جان خود را از دست داده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی