بازدید 3577
کولاک شدید در گردنه سامبران جاده اهر - کلیبر - هوراند

راه ۶۰ روستای اهر بدلیل کولاک مسدود شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر گفت: به دنبال بارش برف و کولاک شدید راه ۶۰ روستای شهرستان اهر مجدداً مسدود شد.
کد خبر: ۷۵۳۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶ 09 December 2017

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر گفت: به دنبال بارش برف و کولاک شدید راه ۶۰ روستای شهرستان اهر مجدداً مسدود شد.

قاسم قمری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اهر اظهار داشت: به دلیل کولاک شدید در جاده اهر - کلیبر و جاده ورگهان بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

وی بابیان این‌که راهداران در حال برف‌روبی در گردنه سامبران هستند، ادامه داد: رانندگان که قصد تردد در این مسیرها را دارند حتما زنجیرچرخ و وسایل زمستانی به همراه داشته باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر تاکید کرد: پیش از این‌که تمامی راه‌های روستایی این مسیر بازگشایی شده بود مجددا کولاک راه 60 روستا را مسدود کرد.

قمری تاکید کرد: گردنه سامبران در جاده اهر - کلیبر در فصل سرما و بارش برف، کولاک مشکلاتی را برای راهداران زحمت‌کش و مردم ایجاد می‌کند.

ستاد مدیریت بحران شهرستان اهر نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، به دلیل بارش برف و کولاک شدید، وضعیت جاده اهر - هوراند و کلیبر مخصوصا سامبران مناسب تردد نیست و عملا فقط با زنجیر چرخ امکان تردد وجود دارد و از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ و سایر تجهیزات ایمنی جلوگیری خواهد شد و همچنین از سفرهای غیر ضروری خودداری نمایند

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم