بازدید 7770
۶

افزایش قیمت نان متوقف شد

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: به دستور وزیر و در پی نارضایتی مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان نان مقرر شد تا افزایش یا ثبات قیمت نان مجدد مورد بررسی قرار گیرد.
کد خبر: ۷۵۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 25 November 2017

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: به دستور وزیر و در پی نارضایتی مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان نان مقرر شد تا افزایش یا ثبات قیمت نان مجدد مورد بررسی قرار گیرد.


به گزارش فارس, علی فاضلی با اشاره به اینکه نان دارای دو قیمت دولتی و آزاد در کشور است، افزود: قیمت‌های مختلفی برای یک نوع نان وجود دارد که این موضوع خوشایند ما نیست و ما باید واقعیت‌‌های جامعه و صلاح بخش‌های مختلف از جمله تولید‌کننده و مصرف‌کننده را باید برای اظهار نظر در مورد قیمت نان در نظر بگیریم.


وی اظهار داشت: بررسی مجدد قیمت نان متعاقبا اعلام می شود ضمن اینکه به اتحادیه‌ نانوایان اعلام شده تا از هر گونه افزایش قیمتی جلوگیری شود و امروز هم نانوایی‌ها افزایش در قیمت نان نداشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶
کجا متوقف شده؟ دم خونه ی ما تافتون چهارصد تومنی شده هفتصد تومن
در کانادا، بسته شش عددی تافتون متوسط را میدهند ۹۹ سنت یعنی‌ ۳۰۰۰ تومن. حقوق متوسط کارمند ساده ساعتی‌ ۲۵ دلار است که میشود حدود ۸۰ هزار تومن. در ایران حقوق ساعتی‌ کارمند ساده ساعتی‌ ۸ هزار تومن است. نتیجه اینکه یک کارمند در کانادا، با یک ساعت حقوق میتواند ۲۵ بسته یا ۱۵۰ عدد تافتون متوسط با ۱۰۰ درصد قابل استفاده بخرد و یک کارمند ایرانی‌ میتواند ۱۶ عدد تافتون بخرد. دولت هم همش می‌گوید ما سوبسید میدهیم!!!
هر چند نوشتن در اینجا تاثیری در اجتماع و مسئولین ما ندارد اما

آقایان عزیز آیا یک سیستم ندارید که تصمیم درست بگیرید ؟؟ میدانید الان چقدر بحث بین نانوایان و مردم ایجاد کرده اید و چقدر بحث و دعوا دارد میشود که ....
اول باید درامدمردم حقوق ودستمزد واقعی وبروز شده نه یک سوم به کارگران ،کارمندان وبازنشسته ها پرداخت شود ،پدر مردم درانده چپ وراست بعلت مدیریتی که حریف وریخت پاشهای کلان نیست برمردم از طریق افزایش وحشیانه هزینه های مسافرتی .دارو ودرمان واب وبرق وسوخت وموادغذایی ومیوه ولبنی وتحصیلی واخاذی های دستوری در ارتباط با هزینه های پستی وتعویض انواع کارتهای هوشمند وگذرنامه وپایپورت وشناسنامه وپلاک خودرو واخذوثبت سند در دفاتر وجرایم خودرو وهزاران مورد که استخوان ها وکمر مردم را شکسته ،جامعه در حال انفجاره کی به هوش خواهید امد توی هر خانه 4تا 5 نفر بیکارند همه چیز متوقفه جرم وجنایت وفقر وگرانی بیداد میکند حالا چه وقت گرانیه
دقیقا چجوری متوقف شده؟ یعنی از فردا تابلوی نانوایی ها عوض می شه! 100 درصد محاله!
به کجا چنین شتابان!
انصاف هم خوب چیزیه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار