بازدید 3346

سپاهان3-تراکتور0/ملی پوشان کی روش،ناجی سپاهان

کد خبر: ۷۴۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 20 November 2017
سپاهان سرانجام پس از هفته ها افت و نتایج ضعیف، با یک نمایش خیره کننده و برتر مقابل تراکتورسازی به پیروزی پرگل و شیرینی رسید تا روزهای بد این تیم موقتا به پایان برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، استارت گلزنی سپاهان در این بازی توسط ساسان انصاری زده شد و این مهاجم که دعوتش به تیم ملی با انتقادات زیادی همراه شده بود، در دقیقه 4 گل اول را زد و سپس در نیمه دوم از روی نقطه پنالتی باز هم دروازه تراکتور را گشود. سومین گل سپاهان هم با ضربه زیبای علی کریمی در دقیقه 84 به ثمر رسید تا سپاهان با 14 امتیاز به میانه جدول صعود کند و به هوادارانش وعده روزهای بهتر بدهد.
 اخراج:محمد نادری(78)
 ترکب سپاهان: لی اولیویرا-عارف غلامی، مهدی رحیمی، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، رسول نویدکیا، علی کریمی، حسین پاپی(46 مهرداد محمدی)، جلال علی محمدی، ساسان انصاری، مروان حسین(64 رضا میرزایی).
سرمربی: زلاتکو کرانچار
 
ترکیب تراکتورسازی:فرزین گروسیان، سینا عشوری، محمد نادری، محمد مسلمی پور، محمد ایران پوریان، فاخر تهامی( 30 حسینعلی زاده(66 محمد ابراهیمی) ) ، علی طاهران، محمد نوری، امیر نصر آزادانی، محمدرضا آزادی و فرزاد حاتمی.
سرمربی: یحیی گل محمدی
 
 شرح گل‌ها 

سپاهان (1-0): در دقیقه 5 دیدار دو تیم ساسان انصاری روی یک حرکت انفرادی که با تفوذ به محوطه جریمه همراه شد موفق شد با شوتی زیبا و دقیق با پای راست زننده اول گل بازی باشد.
 
سپاهان (2-0): پاس در عمق بازیکنان سپاهان با حرکت مروان حسین و برخورد توپ به دستان سینا عشوری یک پنالتی را در اختیار طلایی پوشان قرار داد و ساسان انصاری با یک ضربه دقیقه و محکم به سمت راست گروسیان گل دوم بازی را به ثمر رساند.
  
سپاهان (3-0): علی کریمی در دقیقه 84 و با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه موفق شد گل سوم بازی را به ثمر برساند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار