بازدید 2734
دادستان کرمان خبر داد

انهدام سه باند بزرگ و بین‌المللی مواد مخدر

دادستان کرمان گفت: در راستای ضربه به باندهای کلان قاچاق مواد مخدر سه باند بزرگ و بین‌المللی مواد مخدر طی ماه جاری در استان کرمان منهدم شد.
کد خبر: ۷۴۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 20 November 2017
دادستان کرمان گفت: در راستای ضربه به باندهای کلان قاچاق مواد مخدر سه باند بزرگ و بین‌المللی مواد مخدر طی ماه جاری در استان کرمان منهدم شد.

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، دادخدا سالاری دادستان عمومی و اتقلاب مرکز استان کرمان اعلام کرد: در راستای مبارزه هوشمندانه و هدفمند با قاچاق مواد مخدر و ضربه به سرباندها و عناصر کلیدی توزیع مواد مخدر مأموران اداره کل اطلاعات استان کرمان پس از چندین ماه کار اطلاعاتی، عملیاتی بر روی شبکه‌های قاچاق مواد مخدر موفق شدند سه باند مهم و بین‌المللی را که مواد مخدر را از خارج از کشور وارد و قصد توزیع آن در داخل و خارج از کشور را داشتند،‌شناسایی و منهدم کنند.
سالاری افزود: در این عملیات‌ها بیش از 2 هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر از اعضای این باندها کشف و توقیف و نه نفر از اعضای اصلی و محوری باندها دستگیر و هفت دستگاه خودرو نیز از انان توقیف شد.
دادستان کرمان با تقدیر از عملیات‌های انجام گرفته توسط سربازان گمنام زمان در راستای مبارزه با باندهای مسلح مواد مخدر گفت: دو باند از سه باند مذکور مسلح بودند که از اعضای آن سلاح‌های گرم و مهمات مربوطه کشف و توقیف شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی