بازدید 3336

لشکر بی دفاع پدیده مقابل توپخانه پرسپولیس

کد خبر: ۷۴۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 20 November 2017
شاگردان رضا مهاجری در آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر، چالشی دشوار در ورزشگاه آزادی خواهند داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از پایان یافتن تعطیلات مسابقات ملی، لیگ برتر فوتبال ایران از روز چهارشنبه وارد هفته دوازدهم خود شده و در روز دوشنبه ادامه خواهد یافت. در یکی از دیدار های مهیج این هفته، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در خانه به استقبال پدیده خواهند رفت.

شاگردان رضا مهاجری پس از آغاز شکوهمند مسابقات و برتری ارزشمند مقابل فولاد مبارکه سپاهان و استقلال تهران، مدتی است که از فرم ایده آل خود فاصله گرفته اند و در چند هفته گذشته، عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند. با این حال پدیده هنوز در بالای جدول رقابت ها حضور دارد و پس از پرسپولیس، تیم چهارم جدول به شمار می‌رود.
یکی از دلایل افت پدیده را می‌توان در لیست بلند بالای مصدومان تیم در خط دفاعی عنوان کرد. معضلی که در مسابقات چهارجانبه شهدا نیز بروز داشته و باعث شده دست رضا مهاجری برای چینش دلخواه ترکیبش، بسته باشد.

محمد حسین مرادمند و فریبرز گرامی، دو تن از بازیکنان قابل اتکای پدیده در ابتدای فصل بودند که با مصدومیت بلندمدت خود، به طور قطعی به دیدار روز دوشنبه دو تیم نخواهند رسید. حسین مهربان و محمدرضا خانزاده نیز به عنوان بازیکنان جانشین، وضعیت مبهمی را پشت سر می‌گذارند و حضور یا عدم حضورشان مقابل پرسپولیس، مشخص نشده است. در صورت عدم آمادگی این بازیکنان، پدیده بدون مدافع میانی تخصصی، روز سختی را در ورزشگاه آزادی پشت سر خواهد گذاشت.

در سوی مقابل، پرسپولیسِ برانکو پس از شوک سنگین حذف از گردونه مسابقات آسیایی، سه پیروزی بسیار ارزشمند در مسابقات لیگ برتر به دست آورده و پس از برتری های قاطع در دیدار های تدارکاتی، خط و نشانی بزرگ برای بازپس گیری صدر جدول کشیده است. علی علیپور و گادوین منشا که به آمادگی و هماهنگی شایان توجهی دست یافته اند، بیش از هر زمان دیگری خطرناک به نظر می‌رسند و این مسئله می‌تواند چالشی دشوار پیش روی مهاجری و تیم شایسته اش قلمداد شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا
وب گردی