بازدید 4593
۴

دایی:می خواهند با حرفهای سیاسی مرا خراب کنند

کد خبر: ۷۴۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ 19 November 2017
علی دایی گفت هر کسی که به سحر و جادو و در واقع شیطان پناه ببرد تاوانش را خواهد داد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی، سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل نفت تهران، در واکنش به این سوال که «آیا داوری‌ها باعث نتایج ضعیف اخیر تیم‌تان شده است؟»، گفت: مطمئناً هم مسئله داوری و هم فنی دخیل است، اما داوری خیلی اثرگذار بوده. اسمش را هر چیزی می‌خواهید بگذارید؛ بهانه یا هر چیز دیگر، اما این واقعیت بود. بارها به بازیکنانم گفته‌ام که «وقتی به زمین می‌روید، فکر کنید یک بر صفر عقب هستید، یک گل برای تساوی و یک گل برای برد می‌خواهید».

دایی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زلزله کرمانشاه گفت: در مملکتی زندگی می‌کنیم که جمهوری اسلامی است. باید در وهله اول اعتقادات مذهبی‌مان را جلوی چشم‌مان بگذاریم و این کارها را انجام ندهیم. بعضی‌ها دوست دارند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و صحبت‌هایی که خودشان نمی‌توانند بکنند را می‌خواهند من بگویم و این را به من محول می‌کنند. می‌خواهند که من پیام بدهم، من نوکر مردم هستم و تا حالا دیده‌اید که من پیام بدهم؟ اگر چیزی باشد در  صفحه شخصی خودم عنوان می‌کنم، در این بحث سیاسی می‌آیند که ما را خراب کنند، از پیام علی دایی به آقای روحانی می‌گویند و این پیام‌ها را به من نشان داده‌اند. من آدم سیاسی نبودم و نخواهم بود و هیچ وقت در این موارد دخالت نمی‌کنم. عاشق همه افرادی هستم که به کشور خدمت می‌کنند. اگر متن این صحبت‌ها را ببینید متوجه می‌شوید که این صحبت‌های سخیف اصلا به شخصیت من نمی‌خورد.

دایی افزود: با پلیس فتا هماهنگ کردم که منشأ این صحبت‌ها را پیدا کنند. اگر صحبتی داشته باشم در صفحه خودم به صورت تصویری می‌گویم و یا اینکه از طریق شما رسانه‌ها بازگو می‌کنم. من خیلی کوچکتر از آن هستم که بخواهم چنین کارهایی را انجام بدهم. من عاشق مملکتم هستم و کارهایی که در این مدت انجام گرفته به عنوان یک امانتدار در خدمت مردم بوده‌ام و تشکر می‌کنم که از این بابت به من اعتماد کرده‌اند. در مملکتی که اسلامی است نباید غیر از این باشد و مسئولان باید کنار مردم باشند اما مسائلی کذب به عنوان پیام من منتشر می‌شود که انشاءالله توسط پلیس فتا پیگیری خواهد شد.

دایی بار دیگر درباره کمک‌های مردمی‌ به مردم زلزله‌زدگان کرمانشاه گفت: باید این مسئله را روشن کنم که من هر کار خیری که انجام داده‌ام، وظیفه‌ام بوده است. مردم ایران بودند که در این قضیه واقعا بزرگ‌منشی خودشان را نشان دادند و به شخصه باور نمی‌کردم که مردم یکپارچه و متحد به زلزله‌زدگان کمک کنند. من در این میان یک واسطه بودم و سعی کردم امانت‌دار آنها باشم و در آینده هم هرچقدر که وسع مان برسد باید برای آبادی کرمانشاه کمک کنیم. اینطور نباشد که یک یا 2 ماه دیگر همه مردم کرمانشاه فراموش شوند، ما باید کل جامعه کنار هم باشیم و برای آبادسازی دوباره کرمانشاه  تلاش کنیم. الان که داغ هستیم  نباید فقط در حد حرف کمک کنیم بلکه باید تا زمان آبادسازی کرمانشاه در عمل بکوشیم. به امید آن روزی که دیگر خرابی در کرمانشاه نباشد.

دایی در واکنش به سوال خبرنگاری راجع به اینکه چرا بازیکنانش هر وقت در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوند مصدوم برمی‌گردند، گفت: اگر بازیکن در اختیار تیم ملی می‌گذاریم، وظیفه‌مان است اما اگر بازیکن مصدوم می‌شود مقصرش کی‌روش نیست، مسلما او هم دوست ندارد بازیکن مصدوم به باشگاه برگردد، این از بدشانسی است که گریبانگیر تیم ما را گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
درود بر علی دایی بزرگ
دایی دوستت داریم
تابناک ! سمت چپ صفحه تو قسمت وبگردی ، این عبارت " رشت مو " داستانش چیه ؟ مجید جان دلبندم اون رشت مرکز استان گیلان هست .
بدون هیچ چاپلوسی میشه گفت هم قهرمانه ملی بوده و هست هم تو کاراش حرفه ای هستش و واقعا اکثریت بد دارباره اش نمیگن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی