بازدید 3471

تیرشماره یک به سنگ خورد،بیرانوندبه تراکتورنمی رود

کد خبر: ۷۴۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 12 November 2017
عليرضا بيرانوند، وقتي در نفت تهران يكي از بهترين روزهاي دوران بازيكني‌‌اش را تجربه مي‌كرد آرزويي در سر داشت؛ حضور در استقلال تهران براي كسب محبوبيت و ايجاد فشار از سوي هواداران براي حضور ماندگار در تيم ملي. 

به گزارش تابناک ورزشی، مشكل بزرگ بیرانوند اما از جايي شروع شد كه سيد مهدي رحمتي همچنان در چارچوب دروازه استقلال مي‌درخشيد. همين موضوع در كنار نياز مبرم پرسپوليس به يك گلر سبب شد تا دروازه بان خرم آبادي نفت مسير خود را به سمت پرسپوليس عوض كند و پيراهن سرخ‌پوشان را بر تن كند. همين موضوع سبب شد تا درخشش‌هاي او بيشتر به چشم سرمربي تيم ملي بيايد و بيرانوند گلر يك كارلوس كي روش شد. 

شايد تقدير چنين بود كه تيره روزي هاي بيرانوند درست از همين روزها آغاز شود، درست در زماني‌كه او گلر يك پرسپوليس و تيم ملي شده بود، ناگهان حاشيه سازي را آغاز كرد. بيرانوند كه پيش از اين نيز در نفت حاشيه هاي عجيبي را ساخته بود به راه خود ادامه داد و هرگز تفاوت حضور در يك تيم پرهوادار و تيمي مثل نفت را درك نكرد.

پرسپوليس در حال حاضر اوضاع عجيبي دارد و شاهكار طارمي سبب شده تا از فصل نقل و انتقالات محروم شود. همين موضوع برخي بازيكنان را مجاب كرده تا با فشار هواداران در اين تيم بمانند و قراردادشان را تمديد كنند.اما بيرانوند در حساس‌ترين زمان ممكن زمزمه جدايي سر داد و از تلاش خود براي حضور در تراكتورسازي براي گذراندن دوران سربازي خبر داد. او پس از بازي مقابل سايپا اين تصميم را علني اعلام و عنوان كرد بايد به فكر خودش باشد نه پرسپوليس. شايعات ادامه داشت تا اينكه تراكتوري‌ها اعلام كردند به دليل آنكه پرسپوليس در دوران محروميت تراكتور قيد جذب مهدي كياني را زده است، اين تيم نيز علاقه اي به جذب بيرانوند ندارد. در اين باره ماجراهاي جالبي شنيده‌ايم؛ يكي از نزديكان بيرانوند در اين باره به قانون گفته است: او به دنبال وصول مطالباتش بود و چه فرصتي بهتر از اينكه مديران را تحت فشار قرار دهد؟ بيرانوند هرگز فكر نمي‌كرد خبر جدايي‌اش با استقبال هواداران مواجه شود و همين موضوع سبب شد تا قيد ادامه دادن به اين شايعه را بزند.

جالب است بدانيد در اين باره شنيده ايم كه باشگاه تراكتورسازي توافقات خوبي با وحيد شيخ ويسي، گلر استقلال خوزستان انجام داده و به احتمال فراوان او در نيم فصل راهي تبريز خواهد شد. به اين ترتيب به نظر مي رسد حضور بيرانوند در تراكتور به طور كلي منتفي شده و ترفند او براي گرفتن مطالباتش بي فايده بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی