بازدید 3425

کرواسی4-یونان1؛کروات‌هانسخه اساطیرراپیچیدند!

دالیچ در دقایق پایانی سه بازیکن هجومی‌اش را بیرون کشید تا نشان دهد از نتیجه راضی است. گرچه یونان یک فرصت فوق العاده را روی واکنش تماشایی سوباشیچ در آخرین دقایق از دست داد. بازی با نتیجه 4-1 به سود کرواسی به پایان رسید.
کد خبر: ۷۴۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 10 November 2017
شاگردان زلاتکو دالیچ با ارائه یک نمایش خوب و مسلط برابر یک یونان نه چندان قوی در خط دفاعی، ضمن پیروزی با سه گل اختلاف، گام بلندی برای حضور در روسیه برداشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های کرواسی و یونان شب گذشته از ساعت 23:15 به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این میزبان بود که با یک برد پرگل، راهش برای صعود به جام جهانی را هموار کرد.

گلزنان و دقایق | مودریچ (13)، کالینیچ (18)، پریشیچ (33)، کراماریج (49) برای کرواسی/ سوکراتیس (30) برای یونان

بازی را میزبان بهتر آغاز کرد و چندین کرنر و ضربه آزاد را روی دروازه یونان فرستاد که البته هیچ کدام ثمری نداشت تا دروازه بان یونان دست به کار شود و یک پنالتی تقدیم کروات‌ها کند. مودریچ کرواسی را پیش انداخت. یونان حرفی برای گفتن نداشت و طولی نکشید که گل دوم را هم دریافت کرد. کالینیچ اختلاف را به دو رساند. 

لوکا مودریچ - کرواسی - یونان - پلی آف جام جهانی 2018

سپس یونان بازی را در دست داشت و این یونان بود که روی یک ضربه آزاد، اختلاف را توسط سوکراتیس به حداقل رساند. طولی نکشید که کروات‌ها روی حرکت تیمی عالی، توسط پریشیچ به گل سوم دست پیدا کردند. کرواسی در آخرین دقایق این نیمه فرصتی طلایی برای زدن گل چهارم داشت که دروازه بان یونان دو واکنش پیاپی عالی از خود نشان داد تا نیمه اول با همان نتیجه 3-1 به سود میزبان به پایان برسد. 

نیمه دوم را هم میزبان بهتر آغاز کرد و پس از اینکه مالکیت را در اختیار گرفت، توسط کراماریچ به گل چهارم هم رسید. بازی در ادامه باز هم جذاب بود و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند. مطابق انتظار شانس‌های گلزنی یونان روی کرنرها و ضربات آزاد بود و کروات ها نیز روی خلاقیت بازیکنان شان و حرکات ترکیبی فرصت‌هایی برای زدن گل پنجم داشتند که البته هیچ کدام به ثمر نرسید.

دالیچ هم در دقایق پایانی سه بازیکن هجومی‌اش را بیرون کشید تا نشان دهد از نتیجه راضی است. گرچه یونان یک فرصت فوق العاده را روی واکنش تماشایی سوباشیچ در آخرین دقایق از دست داد. بازی با نتیجه 4-1 به سود کرواسی به پایان رسید.

شرح گل‌ها
کرواسی 1-0 یونان | لوکا مودریچ (13) | ضربه پنالتی‌ای که کالینیچ گرفته بود را مودریچ با یک ضربه خوب و برخلاف جهت حرکت دروازه بان به گل تبدیل کرد. 

کرواسی 2-0 یونان | نیکولا کالینیچ (18) | یک حرکت تیمی خوب که با حرکت اورلب استرینیچ و پاس رو به جلوی او به درون محوطه جریمه همراه بود باعث شد تا کالینیچ به راحتی درواز را باز کند. 

کرواسی 2-1 یونان | سوکراتیس (30) | روی یک ضربه کرنر بود که کاپیتان یونان با ضربه سری دقیق، گل اول تیمش را به ثمررساند.

کرواسی 3-1 یونان | ایوان پریشیچ (33) | حرکت تیمی عالی این بار از سمت راست با حرکت خوب ورسالیکو و سانتر فوق العاده‌اش به دهانه دروازه همراه شد تا مهاجم اینتر آن را با یک ضربه سر به گل تبدیل کند.

کرواسی 4-1 یونان | آندری کراماریچ (49) | پاس عمقی راکیتیچ را دفاع چپ یونان در حالی که می‌خواست با سینه به دروازه بانشان پاس بدهد، با هوشیاری ورسالیکو در مقابل دروازه خالی به کراماریچ رسید و گل!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی