بازدید 3090
نیروهای تحت حمایت آمریکا:

پاسخ هر حمله نظام سوریه را می‌دهیم

شورای نظامی دیرالزور وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کرد که به هر اقدام نظامی از سوی نیروهای سوریه علیه مواضع این نیروها در این استان پاسخ محکمی خواهد داد.
کد خبر: ۷۴۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 09 November 2017

شورای نظامی دیرالزور وابسته به نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کرد که به هر اقدام نظامی از سوی نیروهای سوریه علیه مواضع این نیروها در این استان پاسخ محکمی خواهد داد.

به گزارش تابناک، لیلوی عبدلله، سخنگوی شورای نظامی دیرالزور در گفت‌وگو با خبرگزاری مستقل سوری "اسمارت" ادعا کرد که نیروهای نظام سوریه پیشتر چهار بار نیروهای این شورا را در استان دیر الزور مورد هدف قرار داده بودند. 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر شرایط نظامی حاکم در میان دو طرف آرام است. وی در خصوص عملیات موسوم به "طوفان جزیره" که نیروهای هم‌پیمان آمریکا علیه گروه تروریستی داعش آغاز کرده‌اند، عنوان داشت: این نیروها توانستند کنترل دو روستای خان و القشیریه واقع در شرق دیر الزور را بعد از درگیری‌هایی که به کشته شدن ۱۲ عنصر تروریستی انجامید، به دست بگیرند.

عبدالله تاکید کرد که آنان همچنان از سوی ائتلاف بین‌المللی آمریکا حمایت تسلیحاتی می‌شوند.

نیروهای دموکراتیک سوریه اخیرا از به دست گرفتن کنترل روستاهای الخجة، الحجنة، طیب الفال وسکر واقع در شمال شرق دیر الزور در چارچوب عملیات طوفان الجزیره خبر داده بودند.

از سوی دیگر بثینه شعبان، مشاور رئیس‌جمهور سوریه اعلام کرد که حضور نیروهای ترکیه و آمریکا در خاک سوریه غیرقانونی است و دولت این کشور با آنها به عنوان نیروهای کشورهای اشغالگر  برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: دولت سوریه هرگز از شهر رقه که کنترل آن به دست نیروهای وابسته به آمریکا افتاده، دست نخواهد کشید. آنچه در کردستان عراق روی داد باید درس عبرتی برای نیروهای کرد به شمار آید.

بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه نیز روز گذشته اعلام کرد که نیروهای این کشور با هر کسی که بخواهد سوریه را تجزیه کند مبارزه خواهند کرد.

وی همچنین تأکید کرد که نیروهای سوریه به سمت شهر رقه که توسط نیروهای هم‌پیمان آمریکا از دست گروه تروریستی داعش آزاد شده حرکت خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی