بازدید 4937

جاده هموار استقلال برای فتح جام حذفی

کد خبر: ۷۴۵۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 08 November 2017
قرعه کشی جام حذفی برای  استقلال مسیر همواری را رقم زد. وضعیتی که برای استقلال به وجود آمده است در جام حذفی ۸۸-۸۹ برای پرسپولیس رقم خورد که در نهایت منجر به قهرمانی این تیم در جام حذفی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال در شرایطی این فصل به مصاف رقبای خود در جام حذفی رفته است که تاکنون مصافی با تیم های لیگ برتری نداشته است ، آبی پوشان در ابتدا گل گهر سیرجان را شکست دادند ، نساجی حریف بعدی استقلالی ها بود که ۲-۱ شکست خورد و از گردونه مسابقات حذف شد و شاگردان شفر در مرحله ۱/۴ نهایی باید به مصاف ایران جوان بوشهر بروند که در صورت شکست دادن حریف بوشهری خود بدون بازی مقابل تیم های لیگ برتری به نیمه نهایی راه خواهند یافت.

شرایط مشابه استقلال را پرسپولیس در فصل ۸۸-۸۹ داشت که ابتدا در مقابل ایران جوان بوشهر قرار گرفت ، سپس موفق به حذف آلومینیوم هرمزگان و پتروشیمی تبریز شد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف صبای قم رفت که در آن دیدار اتفاقات جالبی رخ و در شرایطی که بازی در ضربات پنالتی بود برق ورزشگاه قطع شد و در نهایت پرسپولیس برنده این دیدار شد و در فینال به مصاف گسترش فولاد که در آن زمان در لیگ یک حضور داشت رفت و با شکست این تیم موفق به قهرمانی در این دوره از مسابقات جام حذفی شد. 

غیر از سرخابی های پایتخت این اتفاق برای هیچ تیم دیگری نیفتاده است که بدون بازی با تیم های لیگ برتری بتوانند به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برسند ، باید دید استقلال موفق خواهد شد با حذف ایرانجوان در کنار پرسپولیس تبدیل به دومین تیمی شود که بدون بازی با تیم های لیگ برتری به نیمه نهایی مسابقات جام حذفی می رسد یا خیر .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی