بازدید 9430
۵

27 کشته و 25 زخمی در تیراندازی در آمریکا

مهاجم ساعت 11:30 تیراندازی را شروع کرده و پس از تیراندازی مداوم و حضور پلیس متواری شده و در یکی از خانه‌های نزدیک کلیسا سنگر گرفته که در نهایت پس از چند دقیقه درگیری با پلیس، کشته شده است. در این حادثه دست کم 27 کشته و بیش از 25 تن هم زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۷۴۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴ 05 November 2017
در پی تیراندازی در یک کلیسا در تگزاس آمریکا، دست کم 27 تن کشته و 25 تن زخمی شدند؛ حمله‌ای که توسط یک استاد مطالعات انجیل رقم خورده و به واسطه آنکه عامل حادثه مسلمان یا خارجی نبوده، از لفظ تروریستی در رسانه‌های آمریکایی استفاده نشده است.

به گزارش «تابناک»؛ رسانه‌های آمریکایی از کشته و زخمی شدن ده‌ها تن در جریان تیراندازی در کلیسایی در نزدیکی شهر «سن آنتونیو» تگزاس خبر دادند. مردم در حال برگزاری مراسم دعاخوانی روز یکشنبه بوده‌اند که یک فرد مسلح به آنها حمله کرده است. این فرد مسلح که دِوِن پتریک کلی، استاد 26 ساله ی مطالعات انجیل بود، در جریان این حمله یک کشتار به راه انداخت.
 
27 کشته و 25 زخمی در تیراندازی تازه در آمریکا
 
بنا بر اعلام پلیس، مهاجم ساعت 11:30 تیراندازی را شروع کرده و پس از تیراندازی مداوم و حضور پلیس متواری شده و در یکی از خانه‌های نزدیک کلیسا سنگر گرفته که در نهایت پس از چند دقیقه درگیری با پلیس، کشته شده است. در این حادثه دست کم 27 تن کشته و بیش از 25 تن هم زخمی شده‌اند. 27 کشته و 25 زخمی در تیراندازی در آمریکا

قانون اساسی آمریکا، حق نگهداری و حمل سلاح را به مردم این کشور داده است؛ در قانون اساسی آمریکا آمده که «داشتن یک نیروی منظم شبه نظامی مردمی برای امنیت یک کشور آزاد ضروری است و حق مردم برای حمل و نگهداری اسلحه، نباید نقض شود.»

دست کم 30 درصد مردم آمریکا مسلح هستند؛ هرچند تنها 4.4 درصد از جمعیت مردمان زمین در آمریکا زندگی می‌کند، حدود نیمی از همه اسلحه‌های غیرنظامی جهان در آمریکا نگهداری می‌شود. فرماندار تگزاس دو سال پیش بابت عقب ‌افتادن آمار خرید اسلحه تگزاس از کالیفرنیا ابراز شرمندگی کرده بود!
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
این ترامپ احمق که ورود ایرانی ها به امریکا را ممنوع اعلام کرده عجب امنیتی برای مردم امریکا بوجود آورده؟!!
اگه ايراني يا سوري بود يه پيراهن عثمان مي شد.
مگه گزینش استاد مثل ایرا ندارن؟
وای خدا
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
وااااااااااااااای
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی